השלמתי את שלושת הפרקים של אולסטארס אוסטרליה

  • פותח הנושא Seosi
  • פורסם בתאריך

Seosi

New member
השלמתי את שלושת הפרקים של אולסטארס אוסטרליה


טוב, אז קודם כל, אני חייב לציין שזה ממש באסה שג'ריקו ושיין הודחו מקודם. בפועל, לג'ריקו היה יותר סיכוי, אבל באסה ששני זוכים מודחים על ההתחלה. אולי זה דבר טוב שפיה וקריסטי לא משתתפים בעונה, הן גם היו כנראה מודחות על ההתחלה (אני דווקא רואה את קריסטי נשארת יחסית רחוק). בכל מקרה, אשמח לראות את ארבעתם משחקים שוב.

ת'כלס, כל הדברים המעניינים קורים בואקאמה, אבל אני רק רוצה לציין שבמוקוטה אני מאוד אוהב את הברית של הארי, ניק ושוני. להארי יש מטרה גדולה על הגב, אז הוא חייב די להיזהר. ניק משחק ממש רגוע מהעונה הראשונה, וכרגע הבחירות שלי לנצח זה הוא, שוני ומאט מואקאמה. גם הנרי משחק חזק כרגע, ומעניין מה יקרה בהמשך איתו ועם הארי. אה כן, וגם כיף לראות את מישל משחקת שוב. אני לא מבין למה לי הצבעה בכלל נגדה במועצה הראשונה, הוא גם בכלל לא נראה בשיחות אסטרטגיות, למעט עם שארן.

אם כבר מדברים על ואקאמה, אני לא יכול להכחיש שמואנה ממש מאכזבת!!! היא שיחקה ממש חזק בפעם הראשונה ועכשיו היא לגמרי אנמית. למאט יש קטעים שהוא מצטדק אבל הוא משחק טוב כרגע. דיוויד...מה אתה עושה?! ההדחה של דייזי לא נתנה לו כלום חוץ מ"נקמה" על הפעם הקודמת. אנחנו בהישרדות ישראל?! בכללי, כולם בברית של הרוב משחקים טוב, אבל אני לגמרי רואה את דיוויד הורס להם הכל סתם. אבל כיף לראות את ברוק, פיבי ופליק משחקות שוב, ואפילו לוקי מפתיע לטובה!!! בכל מקרה, התחלה טובה של העונה.
 

Seosi

New member
אני רוצה לחדד משהו לגבי הפרק השלישי


המהלך של דייזי, כמהלך עצמו, דיוויד עשה זאת בצורה מופלאה, ובנוסף על כך, הצליח להביא לכך שברוק תבזבז פסלון חסינות. אבל הוא לא מרוויח מהמלך הזה כלום, אסטרטגית לפחות. זה היה מהלך נטו מובל מרגש, ובהתחשב העובדה שדייזי הייתה בין החזקות בשבט אצלו...אני לא אומר שהוא צריך להגיע עם דייזי עד הסוף, פשוט קצת מוקדם מדי. מוקדם הרבה למען האמת. אמ;לק אני כן נותן לדיוויד קרדיט על איך שהוציא לפועל את המהלך, הוא פשוט לא מקבל מזה כלום, והברית שלו תעלה על זה שמישהו גילה לברית של מאט שמדיחים את ג'קי. זה כן חיזק את הקשר שלו עם מאט, אבל הברית של מאט בקלות יכולה לזרוק את דיוויד מתחת לאוטובוס כי הם עדיין במיעוט.
 

noamlah

New member


זה קצת מזכיר את המהלך של קלי עם ג'ייק
בוצע באופן טוב ונראה נהדר טלוויזיונית
אבל לא היה ממש מניע ברור לדבר הזה מלבד "מהלך גדול"
היא נחשפה פרק אחריי ובאותו פרק גם הודחה שמי שהצילה אותו היה חלק מהבלוק נגדה
 

noamlah

New member
אבל אני חושב


שלדיוויד יש מניעים קצת אחרים מלזכות בתכנית
הוא דוגמן בתחילת דרכו שמתכנן קריירה מפוארת
כנראה גם נשלח מלתחלתחילה להישרדות על ידי הסוכנים שלו כמו הרבה מתמודדים מהישרדות ישראל
הרצון שלו הוא להיות זכור ולצבור אהדה אצל הקהל דרך התכנית
והדרך הכי קלה לצבור אהדה אצל קהל חדש ולא מפותח (כן, ויקטוריה מהישרדות 38, את מייצגת קהל כזה) הוא "ביג מובז"
כמו שאמרת כשראית את עונה 3, קריסטי לא ממש אהודה ולא זכורה כי לא ביצעה מהלכים כאלו אז אם היא תרצה להשתמש בהישרדות כקריירה זה לא ממש יצליח לה
 

Seosi

New member
ואגב, התחלתי לצפות בעונה ה-6 של דרום אפריקה - פרק 1


צפיתי בפרק הראשון לפני שבוע-שבועיים ככה, אשר צולם בפיליפינים, אבל בגלל תקופת המבחנים לא רציתי להתחיל להתעמק בעוד עונה, בנוסף שיש גם את אוסטרליה ועונת המנצחים של אמריקה. אבל גם ככה יש חופשת סמסטר עד מרץ, אז למה לא?

אני אציין לפני זה שני דברים:
1) אני כנראה כותב לא נכון את השמות, אז סליחה.
2) משהו בצפייה הרגיש לי די מוזר. אני מדבר על איכות הצילום. אני לא יודע מה בדיוק הפריע לי, פשוט הרגיש לי די מוזר לעין, במיוחד במועצת השבט שניקו (המנחה) הקריא את הקולות. ודווקא הפרק היה טוב, אבל אני צריך להתרגל לאיכות הצילום, למרות שלא הייתה לי בעיה עם זה בעונה האחרונה של דרום אפריקה.

השבטים מחולקים לשני שבטים, ואני מקווה שרשמתי את השמות נכון:
לוזון (השבט האדום): אייס, אנליס, ג'וזי, ווזי, טום, ניל, פאלסה, שאניי ושיימוס
מינדאנו (השבט הכחול): ג'ון, וורנר, טאבין, טוני, מרטינז, מרישקה, סטייסי-לי, פיקיי וקטינקה
ניקו מקבל את השבטים על סירה. על הסירה יש חפצים, אוכל ותרנגולות (
). משימת הפרס מתחילה בכך שניקו אומר להם שיש לשני השבטים שתי דקות לקחת כמה שיותר ציוד מהסירה, אך רק אחד מהם יקבל את שק האורז, הפרס של המשימה, אשר נמצא על החוף. מינדאו השיגו את הוארז ראשונים.

במינדאו, יש מתמודד בשם מרטינז. לא רק שהוא בא עם חליפה לאי, הוא גם מתחיל לחלק הוראות למתמודדים איך לבנות את המחנה. הוא פשוט צועק תדיחו אותי ראשון בכל דרך אפשרית (והשיא עוד בהמשך). טאבין לא סומך על מרטינז, אז הוא מפזר שקר באוזני השבט שהוא מצא משהו שקשור לפסלון החסינות על הסירה. מי שכן מצא רמז לפסלון חסינות הוא וורנר. נראה שהבנות בברית ביחד. בלוזון, טום לוקח את תפקיד המנהיג של השבט, אבל הוא עושה זאת בלי למשוך אש, להפך, הוא מתחבב על חברי השבט. אייס וג'וזי הולכים לבאר וכורתים ברית ביחד. היא גם כורתת ברית עם שיימוס. למרות ששיימוס מדבר וכורת בירתות עם כולם. במשימת החסינות, ג'ון וסטייסי-לי הצליחו להדליק את האש בשביל לזכות לשבט שלהם את משימת החסינות הראשונה של המשחק.

אז כמו תמיד, בכל גרסה של הישרדות, רואים מה קורה בשבט המפסיד לפני שהוא הולך למועצת השבט, נכון? טוב, כאן זה די שונה. מראים קטעים ממינדאו, ואז קופצים ללוזון וחוזרים למינדאו, אז אני פשוט אכתוב כל מה שקרה במינדאו ואתמקד בלוזון אחר-כך. טאבין חושב שזה שג'ון הצליחה להדליק אש די עולה לראש שלה. פיקיי מתעצבן על מרטינז. אז שמרטינז הלך לשחות, טאבין, טוני, מרישקה ופיקיי הלכו לחטט בתיק של מרטינז והם מצאו נאום מודפס בשביל הגמר!!! וואו, זה חתיכת אומץ להביא נאום מודפס למשחק. הם ניסו לסדר את התיק כך שזה לא יראה שהם חיטטו בו, אבל מרטינז שם לב שהתיק הוזז מהנעליים שלו, אז הוא התעמת עם השבט שלו על כך. וורנר נלחץ שחיפשו בתוך התיק של מרטינז, אז הוא החליט להיפטר מהרמז לפסלון חסינות שלו, כדי שלא יחפשו גם בחפצים שלו.

בלוזון, אייס הועלה כשם להדחה כי הוא לא תורם למשימות (למרות שהיו רק שתי משימות עד עכשיו) אבל שיימוס רוצה להדיח את טום כי הוא איום חברתי. זה לא מתיישב היטב עם שאניי, שהיא רואה בטום כחבר טוב. אז היא מדברת עם אנליס שהן צריכות להדיח את שיימוס, כי אי אפשר לסמוך עליו. אנליס הלכה לדבר עם אייס על התכנית של להדיח את שיימוס, בעוד ששאניי מדברת עם טום. היא אומרת לו ששיימוס רוצה להדיח אותו, אז הוא הלך להתעמת איתו על כך. די מיותר, שאניי גילתה שטום דיבר עם שיימוס. אבל בלילה לפני המועצה (כן הם הלכו למועצה יום אחרי) אייס הלך לבכות בצד וטום הלך לעודד אותו. אני יודע שזה רק הפרק הראשון, אבל טום מצטייר כשחקן חברתי מעולה. במועצת השבט. טום מקבל 4 קולות...שיימוס מקבל 5! בליינדסייד מעולה, בסוף הלך לשאניי ואנליס. וזה מעניין כי אייס הצביע לשיימוס בעוד שג'וזי הצביעה לטום, כך שהם לא הצביעו יחד בסוף, אז מעניין מה יקרה בניהם בפרק הבא. לוזון קיבלו אבן אש לפני שחזרו לשבט.

אז אף על פי שאני צריך להתרגל לאיכות הצילום, הפרק היה ממש טוב. אנליס, וורנר, טאבין, טום ושאניי היו מעולים בפרק הראשון.
 

Seosi

New member
פרק 2


אוקי, וואו, הפרק הזה התעלה מעבר לציפיות שלי. בלוזון, אייס מצטרף לברית של טום, הם אפילו קוראים לעצמם החמישייה הגדולה. במינדאו, פיקיי מדבר עם קטינקה ששם לב שהיא לא כל כך משחקת את המשחק. לאחר שאמר לה כי שמע את השם שלה כאופציה להדחה, היא סיפרה לו על הברית בנות. מה את עושה קטינקה?! פיקיי מספר על כך לטאבין ומסכימים שג'ון צריכה להיות המודחת הבאה, כי היא גם בברית הבנות וגם בברית עם טאבין ופיקיי. הם אחר-כך משתפים את וורנר ומרטינז בתכנית. בלוזון, פאלסה מצאה רמז לפסלון חסינות שהלכה לאסוף צדפים עם אייס וטום. זהו אותו הרמז שוורנר מצא. לוזון נמצאים במצב רע, כי הם גם הפסידו במשימת הפרס וגם הפסידו במשימת חסינות.

הברית של טום רוצה להדיח את ג'וזי, אבל לפאלסה יש תכנית אחרות. היא אומרת לג'וזי ולווזי שיש לה רמז לפסלון חסינות, והם יכולים להשתמש בזה כדי לגרום לאייס להצביע איתם. היא לא תראה לא את הרמז, אלא רק את החבילה, כך הוא יחשוב שיש לה פסלון חסינות, יצביע איתם ויגרום לתיקו. לאחר שג'וזי ווזי דיברו עם אייס, פאלסה הראתה לו את פסלון החסינות. במועצת השבט, אייס התהפך (שוב
) והצביע עם הברית של פאלסה לאנליס ובכך יצרו תיקו. בהצבעה שנייה שוב היה תיקו בין אנליס וג'וזי, אז כולם הגרילו אבנים. בפרק השני של העונה!!!!!!!!!! ניל הגריל את האבן הלבנה והודח מן המשחק. וזה לאחר שכולם החליטו שהוא מנהיג השבט במועצה
בכל מקרה, אני לא מאמין שאייס אשכרה הלך על הגרלת אבנים. במועצה השנייה של המשחק. עכשיו גם הולך להיות לו שם של מתהפך כך שדי שרף את עצמו במשחק. אני יודע שרשמתי בפרק הקודם שטום שחקן חברתי מעולה, אבל בפרומו לפרק הבא הראו אותו צועק על אייס, כך שנראה מה יקרה. למרות שאני לגמרי יכול להבין את הכעס שלו. ובמשימה בפרק הבא, יוחבא פסלון החסינות, כפי שרשום ברמז לוולטר ולפאלסה.

אה כן, ופאלסה יצאה מלכה הפרק
 

noamlah

New member
לא היה להם ממש סיכוי מההתחלה


סנדרה ניצחה פעם שנייה גם כי עבר המון זמן בין העונות שלה וגם כי היה הרבה מבחר עונות לבחור מהם לעונה כך שהיחיד שבה איתה מאותה עונה היה רופרט שבכלל היה בן הברית הכי קרוב אליה וגם היה בשבט שונה ממנה
אם היית שם אותה בעונה 10 שנתיים אחריי שניצחה ושם אותה באותה עונה יחד עם ברטון, ג'ון וטיחואנה שהייתה אחראית שהדחתם היית רואה אותה תוצאה כמו שקרתה עם שיין

קריסטי ופיה גם לא היו מצליחות כי לקריסטי יש את פיבי ופליק שמקבילות לשוני ולידיה אצל שיין
ולפיה יש את דיוויד שאם היא הייתה בעונה הוא היה מונע מנקמה כלפיה הרבה יותר מאשר דייזי וגם את אבבי יש לה שתרצה להדיח אותה ולא תוותר

לג'ריקו היה יותר סיכוי אבל גם היה לו מזל בליהוק שלא ליהקו את טסה ושרה למשל שהיו מונעות מנקמה כלפיו כי היה אחראי לבליינדסייד שלהן
אבל זה לא ממש עזר לו כי ההפקה שמה רמז מאוד עבה להדחה שלו כשהחליטה לשים עוגיות במשימת הפרס ואז זה פשוט התחבר למתמודדים אסוצייטיבית

אני חושב שההפקה רצתה ששני המנצחים יעופו ראשונים כי זה נותן סוג של וואו פאקטור לעונה ומראה שהמתמודדים לא פראיירים
 
למעלה