הישרדות אוסטרליה 3 - פרק 22

Seosi

New member
הישרדות אוסטרליה 3 - פרק 22


אז כמו שנעם ציין בשבילי, הפרק הוא לא פרק הדחה. אל, לי ופליק מסכימים להגיע לשלישייה ביחד, ואת קריסטי הם יחדיו שיגיעו לפיינל 4. קריסטי לא רואה בעין טובה את העובדה שהם מנהלים שיחות בלעדיה כי היא חשבה שהם בברית, לכן היא חוששת שמנסים לעשות מהלך נגדה. עד עכשיו היא נתנתה לאנשים לחשוב שהם שולטים על ההחלטות שלה במשחק, אבל היא מבינה שהיא חייבת לפעול. לכן, היא הלכה לדבר עם מאט על האפשרות לפרק את הצמד של אל ולי, אך שיחתם הופסקה באמצע על-ידי אל ופליק.

מאט וסאם דיברו עם פליק שזה לא חכם להגיע לפיינל 3 עם אל ולי כי אין מצב שהם יצביעו נגד אחד השני, מה שנכון האמת. ההדחה של ברוק הייתה מהלך טלוויזיוני מעולה, אבל אני לא יודע עד כמה חכם הוא היה בשביל פליק. למרות שמצד שאני, אם פליק הייתה יושבת עם ברוק בגמר, אני די בטוח שברוק הייתה מנצחת, אז אני מבין למה היא הדיחה אותה. מאט זכה במשימת הפרס, וג'ונתן אמר להם שהם הולכים למועצת השבט כבר באותו לילה. פליק חושבת האם האם להדיח את מאט כי הוא איום אסטרטגי או שיש אמת בדבריו לגבי אל ולי. המתמודדים מגיעים למועצת השבט, שמתגלה להמשך של משימת הפרס. הזוכה יצטרף למאט לספר הרחק מהאי.

לאחר משימה של שאלון אישיות על מתמודדים אחרים, פליק זכתה ותלך עם מאט ביחד לספא. ג'ונתן אמר לה לבחור בעוד מישהו אחד והיא בוחרת בקריסטי כי היא לא זכתה בשום פרס עד כה. אל, לי וסאם מוגלים לאי הגלות במקום לחזור חזרה לאי שלהם. בפרק הבא, נראה שפליק כן מתכננת להדיח את אל או לי. מצטער אם זה לא היה סיקור הפרק הכי מדויק, הייתי קצת מרוכז במשהו אחר
פרק הבא אהיה יותר מדויק...מקווה חח.
 

Seosi

New member
פרק 23


מאט, פליק וקריסטי הסכימו על ברית של פיינל 3 ביניהם, וכמו כן, הסכימו על להדיח את אל או לי, בגלל שהם פחות או יותר זוג בלתי נפרד במשחק. שלושתם חוזרים למשימת הפרס כקבוצה אחת, שבה הם יתמודדו נגד אל, לי וסאם אשר הם הקבוצה השנייה בגלל שהוגלו לאי הגלות בפרק הקודם. שתי הקבוצות מתחרים על יתרון במשימת החסינות. באתי להתלונן שזה לא פייר החלוקה הזאת בגלל שהקבוצה של מאט הייתה בספא וגם אכלו בעוד שהקבוצה השנייה לא, אבל הקבוצה של אל, לי וסאם ניצחו! את היתרון ג'ונתן יגיד להם במשימת החסינות.

אל ולי משתפתים את הצופים שיש להם רגשות אחד כלפי השניה, אבל הם מנסים להתמקד במשחק. מאט עדכן את סאם לגבי השיחה שהייתה לו עם פליק וקריסטי ועל כך שהן הסכימו שצריך להדיח את אל ולי. קריסטי הובאה לבכי כי היא הרגישה מוצפת כלפי כל מה שקורה במשחק. כולם עודדו אותה, אבל זה גרם לפליק לדאוג לגבי שהיא תגלה את התכנית, אז היא אמרה לאל ולי שמאט וסאם ניסו לגרום להן להצביע נגד אחד מביניהם (אל או לי). פליק מנסה לשחק באמצע ולגרום לכולם לסמוך עליה. במשימת החסינות, המתמודדים יצטרכו לעמוד על פירמדה אשר צפה על המים. אל, לי וסאם זכו ביתרון אשר נותן להם להתחיל 10 דקות לפני כולם. היתרון הוכיח את עצמו כאפקטיבי, בכך שמאט, פליק וקריסטי נפלו ראשונים. לי זכה במשימת החסינות.

קריסטי רוצה לעבוד עם פליק, אבל היא לא יכולה לסמוך עליה, בעוד שהיא כן יכולה לסמוך על לי. שניהם דיברו וקריסטי חשפה בפניו שפליק אמרה לה להצביע לאל. במועצת השבט, לי מנע מסאם את הזכות להצביע. פליק וקריסטי הלכו עם התכנית המקורית שלהם עם אל ולי בלפצל את הקולות בין מאט וסאם במקרה ולאחד מהם יש את פסלון החסינות, וסאם הודח בהצבעה שנייה.

אני לא הבנתי את ההתנהלות של פליק וקריסטי. הן יכלו בקלות להגיע לגמר יחד אם הן היו מדיחות את אל ומגיעות לפיינל 3 עם מאט. אני מניח שפליק לא רצתה שיראו אותה אחת שמתהפכת כל הזמן אבל עדיין הן היו פשוט צריכות להמשיך בתכנית שלהן עם מאט.
 

Seosi

New member
פרק 24


פליק אומרת שהיא הכי סומכת על אל במשחק, והיא רוצה להיות איתה בגמר, אז היא אומרת לה את זה. אל...פחות. היא אומרת לה שהיא רוצה להגיע לפיינל 3 איתה ועם לי, והיא "לא יודעת" את מי היא תיקח לגמר. במילים אחרות, היא מתכננת להגיע לגמר עם לי ולפליק אין סיכוי, והיא מבינה את זה. אל בטוחה שפליק איתה ועם לי והיא מספרת על כך ללי בעוד שהם משאירים את מאט, פליק וקריסטי, שהם שוב כורתים ברית כדי להדיח את אל ולי מהמשחק. לי זוכה במשימת החסינות, שוב.

פליק וקריסטי מדברות ליד הבאר, ופליק אומרת שהיא באמת אוהבת את אל לכן קשה לה להדיח אותה. היא הציעה שהן יגידו לאל שהן הולכות להצביע נגדה. פליק וקריסטי מדברות עם אל על החוף ואומרות לה שהן הולכות להצביע לה. אל אומרת לקריסטי שהיא לא יכולה לסמוך על פליק כי היא הבטיחה לשניהן ברית לגמר ושהיא עושה זאת עם כולם. קריסטי שאלה בשבט מול כולם את מאט עם פליק הציעה לו ברית לגמר, מה שמאט הכחיש. מעצבן אותי שלי אמר למאט להפסיק עם המניפולציות על קריסטי, אתה יודע טוב מאוד שאתה תדיח את קריסטי בפיינל 3 על פני אל. אני באמת חושב שהוא ואל יותר "טובים", אתית, ממאט ופליק. זה מצטייר שקריסטי שוב הקול המכריע.

במועצת השבט, מאט הודח. רגע, מה?! פליק וקריסטי הצביעו למאט. למה?!?!? אין לאף אחד סיכוי לפרק את הברית, ובשלב הזה הזוגיות של אל ולי, אני באמת לא מבין איך אל לא הודחה הפרק, אני באמת לא מבין איך התכנית הזאת נפלה.
 

Seosi

New member
פרק 25


אז מתברר שקריסטי שינתה את דעתה לפני מועצת השבט והצביעה עם אל ולי, ולכן, אני מניח, שפליק גם הצביעה איתם? מה איתך קריסטי? את יודעת שאל ולי הולכים לקחת אחד את השנייה לגמר, אז מה אם את לא סומכת על פליק? יש לך יותר סיכוי איתה מאשר ללכת לפיינל 3 עם אל ולי. בכל מקרה, פליק יודעת שהיא הבאה בתור להדחה, אז היא צריכה להתחבב בחזרה על אל ולי כדי שיהיה לה סיכוי להישאר. שביב התקווה של פליק אם היא לא זוכה במשימת החסינות הוא אתגר אש. לכן, לאחר שהמתמודדים קיבלו ארוחה קטנה לכבוד הפיינל 4, פליק התנדבה להדליק את האש, כדי להתכונן לאתגר אש פוטנציאלי, מה שקריסטי הבחינה בזה. פליק דיברה עם אל שמגיע לה להישאר יותר במשחק מקריסטי, מה שאל מסכימה. אל אומרת שהיא כן רוצה במידה מסוימת את פליק במשחק כי היא רואה בה כאחות קטנה. במשימת החסינות שמורכבת ממשימות שהיו בעבר, אל זכתה לאחר שהשלימה את הפאזל.

ארבעת המתמודדים הלכו לשחות בים לאחר המשימה. פליק אמרה לקריסטי שהיא שמעה את אל ולי מדברים בלילה על כך שהם הולכים לגמר ביחד (משהו בסגנון). קריסטי יודעת את זה, אבל בכל זאת מתעקשת ללכת איתם. למה? פליק לא מוותרת ודיברה עם אל ולי עם האפשרות שיתנו לה ללכת לאתגר האש מול קריסטי. במועצת השבט, פליק, ביחד עם השאלות של ג'ונתן, הצליחה לגרום לאל ולי להודות שהם יקחו את אחד השנייה לגמר. אבל שג'ונתן שואל אותה על זה, היא אומרת שהיא תצטרך פשוט לנצח במשימת הגמר. התגובה של חברי המושבעים לתשובה הזאת הייתה ענקית
פליק בכל זאת ניסתה לגרום לקריסטי להצביע איתה לאל כדי שילכו לאתגר האש, אבל פליק הודחה פה אחד. ספויילרים לגבי הזוכה ולפרק הבא והאחרון, אני יודע שקריסטי זוכה במשימה, מגיעה לגמר עם לי ומנצחת, אבל היא לקחה על עצמה סתם סיכון מיותר, רק כדי להוכיח לה משהו? יכלה בקלות להגיע עם מאט ופליק לפיינל 3 ואז לגמר עם אחד מהם, היא פשוט סתם הסתכנה בהדחה ודאית אם היא הייתה מפסידה במשימה האחרונה. מה שכן, קראתי מהרבה מעריצים שהנאום שלה בגמר היה הכי טוב אי פעם שהם שמעו, אז אני מחכה לשמוע את הנאום שלה.
 

noamlah

New member
לקריסטי לא היה מצליח עם מאט ופליק

כל אחד מהם היה מנצח אותה בגמר
אם אנחנו מוציאים מהמשוואה רגע את הכח הפיזי של אל ולי הם המתמודדים המושלמים להיות איתם בגמר ורק נגדם קריסטי יכלה לנצח
חוץ מזה עצם זה שניצחה בחסינות מול שני הענקים האלו נתן לה הרבה וואו פאקטור בעיני המושבעים, אותו וואו פאקטור לא היה נגרם אם הייתה מנצחת בחסינות את מאט ופליק שגם הם לא זכו בחסינות
 

Seosi

New member
אני לא יודע

כולם לאורך העונה אמרו שאי אפשר לנצח את אל ולי ו-100% ינצחו אם הם יהיו בגמר, אבל קריסטי ניצחה כמעט בפה אחד. את הוואו פקטור אני מבין, אבל חלק מן המושבעים היו ממורמרים כלפיה בגמר כי היא לא עשתה BiG mOvEs. להגנתה, היא הייתה פשוט ענקית במועצת השבט האחרונה. צפיתי בפרק אתמול פשוט לא היה לי כח לכתוב עליו חחח. אוקי, אני מתחיל לחשוב על זה ומבין למה היא עשתה את זה, אני פשוט לא חושב שמאט או פליק היו פופולאריים בקרב המושבעים.
 

noamlah

New member
פליק אינטיליגנטית מאוד

ואם אכן הייתה ברית שלה קריסטי ומאט שהייתה מפילה את אל ולי הקרדיט היה הולך אליה
מאט היה מקבל את הקולות של סאם וברוק כמעט בטוח וסביר להניח שגם לי ואל היו מצביעים לו כי היו מרגישים פחות נבגדים
בכל מקרה קריסטי הייתה בבעיה מול כל אחד מהם

הייתה לה בעיה מאוד גדולה באיחוד מכיוון שכל השבט שלה לא הגיע בכלל למושבעים
זאת אומרת שאין אף אחד שיעיד על הדחת אנדרו, קרייג או פיבי והחלק של קריסטי בזה, רק היא
גם זה לא שהיו לה הרבה חברים במושבעים אז יכלה לנצח רק מול שניי אלו שבסוף יצאו בלתי נסבלים מהכיוון של המושבעים בגלל הצדקנות שלהם (ניק הבהיר זאת הייטב בנאום שלו)
האמרה שאף אחד לא יוכל מול לי ואל בגמר התייחסה יותר לאתגר חסינות ולכך שמישהו מהם בטוח ינצח בו וייקח את השני
 

noamlah

New member
בכל מקרה

זאת הייתה משימת חסינות ענקית
אהבתי מאוד את כל העריכה שם
בדרך כלל לא אוהב דרמות אבל שם זה היה ממש במקום

איפה אתה שם את קריסטי בדירוג הזוכים?
 

Seosi

New member
עכשיו דירגתי, אבל רק את העונות האוסטרליות

אני לא יכלתי לדרג את קריסטי יותר גבוה מג'ריקו, פליק ושיין, אבל אם זה היה דירוג כולל של הזוכים באמריקה היא איפה שהוא באמצע. היא מקבלת שנאה לא מוצדקת בגלל הטוויסט, אבל היה לה משחק חברתי מעולה, והיא הצליחה ממש להתשפר מהתקפי החרדה שהיו לה בתחילת המשחק. בכללי ארבעת הזוכים של אוסטרליה (אני לא מחשיב עונות 1 ו-2) שיחקו משחק ממש טוב.
 

Seosi

New member
פרק 26 - הגמר! כולל דירוג מנצחים ועונות של אוסטרליה


אל, לי וקריסטי הגיעו למשימת החסינות האחרונה של העונה. לפני שהמשימה התחילה, הגיעו אביה של קריסטי, אחותה של אל ואחותו של לי לצפות במשימה. על המתמודדים לעמוד על שני עמדות קטנות ולאחוז ביד אחת בפסלון. האחרון להישאר מנצח. הגלים התנפצו עליהם בזמן המשימה, למרות שזה נראה יותר מגניב בעונה הרביעית. לאחר כשש וחצי שעות, קריסטי ניצחה את המשימה. היא ולי היו האחרונים להישאר במשימה והם פשוט התרסקו מהעמדות. קריסטי הדיחה את אל, האחרונה להצטרף לחברי המושבעים.

אין מילים על הנאום של קריסטי ועל התשובות שהיא נתנה לחברי המושבעים. היא הייתה חדה וממוקדת, אני בהחלט גם חושב שזאת הייתה ההופעה הכי טובה אי פעם בגמר, היא פשוט הייתה עד כדי כך טובה. חשבתי שלג'נה-לואיס הייתה השאלה הכי טובה מחברי המושבעים, היא פשוט העמידה את לי במקומו. אותו דבר גם לגבי לי. המשפחות של שני המתמודדים הגיעו לפני קריאת הקולות, וקריסטי מנצחת עם 8 קולות. אל היחידה שהצביעה ללי, מן הסתם.

ועכשיו, מה שחיכיתי לו... דירוג מנצחים ועונות!

מנצחים
4. קריסטי - לא מקבלת מספיק קרדיט על המשחק החברתי שלה. הסיבה היחידה שהיא מדורגת כאן בגלל שהיא כן הייתה מודחת לולא הטוויסט של החטיפה, אבל היא כן הצליחה לחשוף את המשחק של פיבי ולהביא להדחתה, היא ידעה תמיד מי הולך להיות מודח באיחוד והיא הייתה ענקית בגמר.
3. שיין - אני מאוד אוהב את שיין. היא השתמשה בכישורים החברתיים שלה כדי לא להיות מטרה קלה בשלבים המוקדמים של המשחק בגלל הגיל שלה, והוכיחה את עצמה כאסטרטגית בהדחה של לידיה ושהצליחה להוציא את עצמה מעמדת מיעוט באיחוד.
2. ג'ריקו - כנראה השחקן החברתי הכי טוב במשחק, הוא הצליח להגיע לפיינל 4 בלי לקבל שום קול נגדו. הברית של צבא העוגיות שלו הייתה ענקית, הוא לא היה צריך להוביל מהלכים, מספיק שמרבית מהאנשים האמינו שהם בברית איתו. הוא מקבל נקודות על זה שהצליח להביא לאתגר האש מול מישל בפיינל 4, אבל אני חייב להוריד לו קצת נקודות על ההופעה של בגמר בכללי. אבל שחקן ומנצח מצויין בכל מקרה.
1. פיה - לפי דעתי, השחקנית הכי חכמה ששיחקה בהישרדות אוסטרליה. היו לה אינטואיציות מדהימות שהצליחו להציל את הברית שלה מספר פעמים לפני האיחוד. היא השתמשה בג'נין כמגן כדי שהיא תוכל לפעול יותר מתחת לרדאר, והשתמשה בכישורי המשחק שלה, כך אנסטסיה הודחה במקומה. אה וכולם הצביעו לה בגמר.

עונות
4. עונה שלישית (2016) -
אף על פי שהיא ממוקמת אחרון כרגע בדירוגים, עדיין נהנתי מאוד מהעונה, אבל אני חושב שיותר נהנתי מהפרה מרג' מאשר האיחוד עצמו, למרות שלא היו חסרים פרקים טובים באיחוד.
3. מתמודדים נגד אלופים - ההפך מהעונה השלישית, אני חושב שהאיחוד היה יותר חזק מהפרה מרג'. ושוב, זה לא שהפרה מרג' היה חלש היו המון פרקים טובים, אבל זה הרגיש בשלב מסויים שהפרקים די נמרחים, לפחות איך שאני זוכרת זאת.
2. מתמודדים נגד אלופים 2 - כנראה העונה הכי אהובה עלי ב-2019 מבין אמריקה ודרום אפריקה. לא היה פרק משעמם, היו המון מהלכים גדולים ודמויות ממש טובות כגון ג'נין, הארי, לוק ופיה. אפילו דיוויד כדמות הוסיף לעונה.
1. עונה רביעית (2017) - לא רק שזאת העונה הכי אהובה עלי בגרסה האוסטרלית, אני די בטוח שהיא בטופ 10 שלי בכל העונות הישרדות שצפיתי אי פעם. קאסט חזק, מהלכים גדולים, האיחוד היה ענקי וכמובן צבא העוגיות.

לא דירגתי את עונות 1 ו-2 כי אוסטרליה לא מחשיבים אותם כעונות הראשונות. אבל אני כן מתכנן לצפות בהם מתישהו. דרום אפריקה, עונה שישית, הנה אני מגיע!
 

noamlah

New member
מפתיע

חשבתי שרשמת פה פעם שהעונה האחרונה של אוסטרליה הייתה אנמית
אני הרבה יותר אהבתי את העונות הקודמות של אוסטרליה מהאחרונה (בלי להחשיב את 1 ו2)
 

Seosi

New member
באמת? חח אולי אני לא זוכר נכון

כלומר, המהלכים היו גדולים וזה, פשוט כמו שציינת, לא היה דרמה מהמתמודדים שהיה די חסר, אולי לכן חשבתי שהיא אנמית. אני חושב שעם הזמן אהבתי את העונה הזאת
 

Seosi

New member
וואי, אני מרגיש עכשיו צבוע חחחחחחח

כי עכשיו שהעלת את זה, אני כן זוכר שרשמתי שהעונה הרגישה אנמית בשלב מסוים, אני לא יודע למה שיניתי את דעתי...במבט לאחור, אני חושב חושב שהעונה הייתה יותר חזקה מהעונה הראשונה, לגבי השנייה אפשר להתווכח על כך. אבל אני באמת לא זוכר למה רשמתי שהיא אנמית...סליחה חח.
 
למעלה