אתגר 39 הימים
שבוע חדש התחיל

סטילהוק

New member
אי האלילים (39)

עד לא מזמן זו היתה תאילנד (5), אך העונה האחרונה אי האלילים (39) ירדה אפילו מתחתיה. למרות שיש כמה שורדות ממנה (קלי, צ'לסי ומולי) שהייתי שמח אם יקבלו הזדמנות שנייה עם קאסט אחר, אך את העונה עצמה לא אהבתי בכלל. זו היתה פשוט עונה מגעילה שהלכה והידרדרה כבר מתחילתה עם הדחות מפגרות חסרות כל היגיון ואסטרטגיה. שלא לדבר בכלל על התקרית הכי גועלית ודוחה בתולדות הישרדות.
 

Seosi

New member
עונה 22

רציתי לשים את עונה 39 כאן, אבל אני לא יכול לשקר והגיד שלא נהנתי מהפרקים שלפני המיזוג. כל מה שקרה אחר-כך היה קטסטרופה. אבל עונה 22 הייתה גרועה מהפרק הראשון עד האחרון. כן, יותר גרוע מתאילנד אפילו.
 

Bar EL

New member
עונה 2

תנו לי לראות את עונה 22 5 פעמים ברצף אני אצליח יותר מלראות את עונה 2 במלואה (עד היום זה לא קרה).
אני זוכר שאשכרה נרדמתי בפרקים ובכללי העונה הזו גם אוברייטד בטירוף.
ובכללי אני מסכים עם מה שברייר אמר, עונות ושנות הן בלתי אפשריות לצפייה והמשחק שם הוא ברמה הרבה יותר נמוכה (בעיקר אחרי עונה שאנשים באו לשחק חזק כמו שאני אוהב, אם כי 16 עד 18 גם סבבה).
אני חושב שעם כמה שמלכלכים על העידן החדש של הישרדות אי אפשר להכחיש שזה משחק שונה לגמרי ממה שהיה (ובעיני הרההה יותר טוב ומעניין, חיי המחנה אף פעם לא משכו אותי).
 

Seosi

New member
אני לא הייתי אומר בלתי ניתנות לצפייה

כלומר, כן זה עניין של טעם, ואני יודע שהצילומים של היום יותר טובים מהצילומים של פעם, אבל אני לא חשב שאפשר למחוק את העונות האלו כאילו לא היו. זה לא שלא עשו שם כלום, כן היו אסטרטגיות (גם בעונה השנייה), רק לא היו פסלוני חסינות וטוויסטים וכדומה. אני לא חושב שמישהו יצליח לשכנע אותי שאי הרוחות היה הרבה יותר טוב מעונה 7. ואני לא אומר את זה כעובדה, פשוט דעה שלי, חשוב לציין חח
 

Bar EL

New member
זה בהחלט עניין של דעה

כמו שרשמתי אני אישית לא הצלחתי לראות את כל הפרקים של עונה 2 ופרשתי באמצע למרות שכן ניסיתי לתת צאנס.
אני צופה בהישרדות בעיקר בשביל האסטרטגחה והמהלכים הגדולים, פחות בגלל חיי המחנה וכו'.
האסטרטגיה בעונות של לפני 15 או 16 הייתה הרבה פחות משמעותית וחזקה מהעונות שאחרי ולכן במבט לאחור אני לא ארצה לצפות בהן שוב כי זה לא יעניין אותי יותר מדי.
וכן, לעריכה ולצילום יש חלק גדול בזה גם כן, אין מה לעשות.
 

Seosi

New member
מובן לגמרי

אבל זה לא שלא היה אסטרטגיה בכלל בעונות הראשונות, כן פסלוני החסינות מוסיפים הרבה, אבל אני מרגיש שזה כבר יותר מדי בשבילי, הטוויסטים ופסלוני החסינות ומה עוד.
 
5 הייתה די גרועה

אם כי לדעתי גם כשהישרדות ממש גרועה היא עדיין מעולה וכיפית לצפייה. מודה שאני לא מעריך אנשים שסובלים מעונה שלא קורית בדיוק איך שהם רוצים ועדיין ממשיכים לצפות בה ולהתלונן כאנשים אינטלגנטיים או כבני שיחה לגיטימיים.
 

B R A Y E R

New member
מנהל
מסכים לגמרי עם המשפט השני

אם עונה של הישרדות (או בכללי גם כל סדרה אחרת שאני רואה) משעממת אותי/מעצבנת אותי/לא מעניינת אותי, יש לי 2 ברירות - או להפסיק לראות ואולי לנסות שוב בהמשך, או לראות אבל לסבול בשקט
הרי אף אחד לא מכריח אותי להמשיך לראות, ואם זה כזה סבל ואני לא נהנה בכלל מהצפייה - חבל על הזמן המיותר.. ועוד להתמרמר על זה בפורומים באינטרנט? זה לבזבז עוד יותר זמן ואנרגיות לחינם
 

B R A Y E R

New member
מנהל
גם מבחינתי עונה 5

נכון היו בשנים האחרונות עונות שבעיניי הן פחות טובות (22,32,35-37)
אבל אני כן רואה את עצמי מסוגל לשבת ולעשות צפייה חוזרת לפרקים מסויימים מהעונות האלו, או מתישהו בעתיד נותן צ'אנס נוסף לצפייה חוזרת באותן עונות
עונה 5 לא סבלתי אז, ועצרתי את הצפייה באמצע בלי עניין אפילו לדעת מה יקרה בהמשך, ולכן אני לא רואה מצב שיעניין אותי אפילו היום לראות אותה שוב. אין שם אפילו קטעים ספציפים שמגניב לראות ביוטיוב..
 

B R A Y E R

New member
מנהל
יום 21

העונה הכי אנדרייטד
איזו עונה לדעתכם לא מוערכת מספיק על ידי המעריצים/הצופים?
 

אורישקי

New member
וואו יש 3 וממש קשה לי להחליט ביניהן

אבל אני חושב שונואטו וסאן חואן דל סור יחסית כן קיבלו הכרה בעיני הרבה אנשים.

אני בוחר בגוואטמלה, צפיתי בעונה הזו גם לפני כמה שנים ועדיין מאד נהניתי. לוקיישן חזק ויש מצב שהכי קשה שהיה בתולדות התוכנית, הרבה דמויות חזקות שחבל לי שהקאסט הזה רק בעונה 40 מחזיר מישהי ממנו (רייף,ג'יימי,ג'אד וגם המודחים המוקדמים יותר כמו בריאן או איימי היו טובים), הרבה קטעים מצחיקים (כמו היריבות של ג'יימי ובובי ג'ון), הרבה בליינדסיידים והדחות לא צפויות, סיפור אנדרדוג מעניין, סיפור הנפילה של סטף היה מאד חזק..... בקיצור עונה מאד חזקה ולא ברור לי למה היא כל כך לא מוערכת היום.
 

Bar EL

New member
ללא ספק

עונה 38.
הקאסט היה בעיני בין החזקים אי פעם והיו הרבה רגעים אייקונים והדחות יפות.
דיי ברור שבגלל האדג' והניצחון של כריס שונאים את העונה הזו אבל בשבילי הסיום ההזוי הזה עוד יותר הוסיף לעניין והייחוד בעונה (גם צפיתי בפרק הגמר בלייב אז היה בכלל מגניב).
 

noamlah

New member
גואטמאלה

מאוד התלהבתי ממנה בזמנו
הרבה דמויות טובות שאהבתי וגם כתבתי עליה הרבה בפורום כששודרה
והיא אכן העונה הכי נשכחת היום
 

Confide In Omer

New member
הכי לא מוערכת -

עונה 12 לדעתי, שהיא אחת האהובות עליי, אבל נראה שדי נשכחה.
גם עונות 11, 25 ו-29 לא מקבלות מספיק אהבה.
 
בגדול 32

עונה דרמטית ומעולה פשוט עם מיזוג מדהים וקאסט נשי מושלם (סידני, אוברי, דבי, ג'וליה)
&nbsp
אוסיף שגם עונה 10 די אנדרייטד למרות שיש שם סיפור סופר מעניין ואנושי של פוליטיקה חברתית שזה בגדול האסנס של הישרדות. טום, גרג, קובי, קייטי, קארין- מת לראות את מה שקרה שם במסגרת שונה
 

סטילהוק

New member
איי קוק (13)

העונה הראשונה שהכירה לנו את פארווטי. אגב, ידעתם שפארווטי זה שם של אלה?
 
למעלה