האם מישהו פה צופה בריאליטי האמריקאי Sequester ?

סטילהוק

New member
האם מישהו פה צופה בריאליטי האמריקאי Sequester ?


מדובר במשחק ריאליטי בן כבר 3 עונות, שהוא מאין שילוב בין האח הגדול לגאון, ושאגב לא אתפלא כלל אם הוא מבוסס עליו או נטל את השראתו ממנו. משחק הריאליטי הזה שמקורו בקנדה, החל לפני כמה שנים כמשחק אסטרטגי שבועי שנצפה רק אונליין, ושבו בכל שבוע הוזמנה קבוצת של 20 מתמודדים זרים להתמודד על פרס כספי במשך שבוע שלם, ובהמשך הפך הפורמט למשחק ריאליטי טלויזיוני שסוחף היום גם את ארה"ב.

שלא כמו תוכניות ריאליטי אחרות, Sequester הוא משחק משתנה ללא הרף. בכל מחזור של המשחק מתרחש טוויסט חדש המשנה את אסטרטגיית ההצבעה להדחה. אם שחקנים רוצים להתקדם ובסופו של דבר לנצח, הם יצטרכו להסתגל למשחק ולתמרן מבחינה חברתית.

Sequester מאתגר את המשתתפים במשחק בקבלת החלטות קשות שהם אינם מתמודדים איתם בדרך כלל בחיי היומיום. כמה רחוק תהיו מוכנים ללכת כדי לנצח? האם בחורים נחמדים מסיימים אחרונים? בסוף המשחק יש רק מנצח אחד, אך באיזה מחיר?


סרטון ההדרכה הבא מתאר את הפורמט והכללים של משחק הריאליטי Sequester החדש:
https://www.youtube.com/watch?v=-brIyjdolEg

כמו כן, מצורף קישור לקובץ PDF עם תיאור מלא של הפורמט והכללים שלו באנגלית:
https://static1.squarespace.com/sta...00012576f1/1564591883771/FORMAT+AND+RULES.pdf



 

סטילהוק

New member
הפרק הראשון של העונה השלישית ששודר אונליין ביוטיוב


מכיוון שאין הפרת זכויות יוצרים מכיוון ששלושת העונות כולן שודרו ביוטיוב באופן רשמי, וניתן להעלות קישורים מיוטיוב לפורום, אני מעלה לכם לצורך התרשמות קישור לפרק הראשון של העונה השלישית והאחרונה עד כה של משחק הריאליטי Sequester שמשגע לאחרונה את ארה"ב ואת הרשת כולה.

Sequester // S3 EP1. WORST NIGHTMARE
https://www.youtube.com/watch?v=3rlnbwE2JUM

צפייה מהנה


 

סטילהוק

New member
למעשה אין הרבה הבדל בין המשחק הזה לגאון המשחק הקוריאני

וזה גם באנגלית, כך שניתן גם לקלוט הרבה יותר מהר מה הולך במשחק, מאשר שצריך להסתגל לשפה והאנקדוטות הקוריאניות ולהסתמך על הכתוביות בעת ובעונה אחת. והוא גם ברמה הרבה יותר גבוהה מהמשחק הקוריאני.
 

B R A Y E R

New member
מנהל
מה גורם לך לחשוב שאין הבדל בין התוכנית רשת הזו לבין ג'ינייס?

כמו שזה נשמע לא ראית אפילו חצי פרק מהג'ינייס
 

סטילהוק

New member
דווקא צפיתי בג'ינייס ואחרי 3-4 פרקים ויתרתי על המשך הצפייה

ואם היית טורח לצפות בפרק אחד של Sequester היית מבין למה כמעט אין הבדל ביניהם. בשני המשחקים מדובר בקבוצת מתמודדים זרים שמוזמנים לבית עם מנחה מתורי עטוי מסכה, בשניהם גם עליהם לעמוד בפני משימות אסטרטגיות וחברתיות שהמודח בכל סבב מודח ע"י אסטרטגיה המבוססת על אסטרטגיה חברתית, מתמטית והסתברותית, כשכל מי שמבקש להישאר במשחק צריך לחשב טוב טוב את מי להדיח מבלי שהוא עצמו וחבריו לקבוצה יהיו המודחים במקומו. לדוגמא: אם 8 מתמודדים ומעלה בוחרים להדיח מתמודד/מתמודדת המתמודד הזה אוטומטית מוגן מהדחה וכל מצביעיו נחשפים והוא יכול לבחור מתוכם 2 שיילחמו בדו-קרב והמפסיד מבניהם מודח במקומו. במידה ומדובר במודח ש עד 5 מתמודדים הדיחו אותו המודח הזה מודח טוטומטית מהמשחק מבלי לחשוף את מדיחיו, אך במידה ויש תיקו בין שני מודחים, יש הצבעה חוזרת לגביהם ואם ההצבעה החוזרת מולידה שוב תיקו שניהם מוגנים כמו בהישרדות ואילו כל השאר מתמודדים ביניהם בגלגל חוסר המזל ומי שיוצא רנדומלית מודח מיידית במקומם. גם המשימות של הדו-קרב הן ממש לא משימות של כיתה ד או כמו שצינת, מדובר במשימות יצירתיות ומחושבות שטעות אחת קטנה בחישוב תגרום למי שטעה להפסיד במשימה. כמו כן ישנם גם משימות פיזיות, משחקי מזל שאף הם מבוססים על אסטרטגיה חברתית, יתרונות נוסח פסלוני חסינות שבמקומם יש חפץ זוהר בחשיכה שמוחבא ברחבי הבית או המתחם של המשחק ומי שמוצא אותו מוגן מהדחה באותו סבב, יש גם בריתות ובגידות כדי להגיע לתוצאות הרצויות בדיוק כמו בג'ינייס. יש גם טוויסטים שונים ומשונים בכל סבב שאף אחד מהמתמודדים לא יכול לקחת מראש בחשבון ולא יודע מה יהיה הטוויסט כדי להגדיל את סיכוייו להישאר במשחק. כשנותרים 10 מתמודדים מתוך 20 המתמודדים שמשתתפים במשחק, יש החזר מודח ע"י דו-קרב אסטרטגי מחשבתי חברתי, ומאותו רגע שהוא חוזר כללי המשחרק משתנים וכל מי שמצביע להדיח מתמודד אחר עושה זאת כבר באופן גלוי וע"י כך מסתכן בלהיבחר לדו-קרב מולו ולהיות מודח מהמשחק אם יפסיד. בדיוק כמו בג'ינייס. בקיצור, מדובר במשחק מאוד מעניין, אסטרטגי, חברתי, יצירתי ובעיקר קצר יחסית לתוכניות ריאליטי אחרות. וכן, היתרון הכי גדול שלו זה שמדובר במשחק שמשודר אונליין ואפילו בזמן אמיתי, למרות שמי שלא צופה בו בזמן אמיתי יכול עדיין לצפות בו מאוחר יותר. ולמשחק הזה מוזמנים באופן רנדומלי מתמודדים מכל העולם שמעוניינים להגיע ולהשתתף בו ולא רק מארה"ב, כמו כן גם הצופים אונליין בזמן אמיתי במשחק עצמם יכולים להרוויח בגמר פרס כספי של 1000 $, אך בשביל זה צריך להוריד את האפליקציה שלהם, להירשם חינם, ואז אתה גם יכול לצפות דרך האפליקציה שזה מה שעושים רוב הצופים, בניגוד למעטים שצופים ביוטיוב, למרות שגם שם מדובר בעשרות אלפים, אך רוב הצופים והצפייה בהם היא דרך האפליקציה שנין ללמוד ולגלות בה דברים שאין ביוטיוב וכמובן כפי שכבר ציינתי לזכות בפרסים כספיים. ומי שרוצה יכול גם לרכוש מוצרים נילווים במחירים סמליים זולים הקשורים לתוכנית הריאליטי, כמו חולצות של Sequester ועוד...

וכן, המשחק הזה משגע את ארה"ב, אך כפי שציינתי רוב השיגעון מתרחש באפליקציה וגם באתר הרשמי של Sequester שגם בו ניתן לצפות ישירות בתוכנית הריאליטי הזאת בלייב.
 

סטילהוק

New member
במקום לטעון שזה רחוק מלהשמע דומה, למה שלא תצפה בעצמך בפרק

במקום לטעון שזה רחוק מלהשמע דומה, למה שלא תצפה בעצמך בפרק אחד ותחליט בעצמך אם כן או לא ועד כמה. צפייה בפרק אחד של העונה, כמו הפרק הראשון של העונה האחרונה שצירפתי אליו קישור ישיר, לא תהרוג אותך, וכמו שנאמר, מראה עיניים ומשמע אוזניים לא משתווים לשום דבר אחר. בשביל להחליט איך זה באמת נשמע ונראה הכי טוב זה לצפות בעצמך. כמובן שאתה לא חייב אם אינך מעוניין, זו רק המלצה שאני נותן לכל מי שמחליט במה מדובר מבלי לצפות בעצמו אפילו בפרק אחד.
 

B R A Y E R

New member
מנהל
ריפרפתי בכמה פרקים לפני שהגבתי כאן

והאיכות צילום נראת כאילו זה צולם במצלמת וידאו בייתית (כי זה בתכלס תוכנית רשת עצמאית ביוטיוב)
וכאמור סוג המשימות לא ממש סחף אותי לתת לזה צ'אנס. אתה יכול לרשום את המילה אסטרטגיה כמה פעמים אבל אין שום אלמנט של אסטרטגיה במשימות האלו
המשימות שראיתי זה מישוש חפצים בכיסוי עיניים, העברה של כדורים ממקום למקום עם כפית, זריקה של כדור אחד על השני(יעני חיי שרה), להיות קשור בגומי ולנסות לגעת בעמוד, העברה של כדור פינג פונג לאורך שולחן על ידי נשיפות....
אותי זה לא ממש משך בשביל שארצה לתת לזה צ'אנס
אם היה לי יותר זמן פנוי אולי הייתי מנסה, אבל אני מעדיף להשקיע את הזמן שאני מקדיש לטלוויזיה לתוכניות יותר רציניות
 

סטילהוק

New member
לרפרף בכמה פרקים ולצפות בפרק מתחילתו עד סופו שני דברים שונים

לא יודע באיזה פרקים של איזו עונה צפית, שאתה טוען שהאיכות צילום נראת כאילו זה צולם במצלמת וידאו בייתית (בטח לא בעונה שלישית האחרונה שהאיכות בה מצויינת, שלא לדבר על הטסטות שמצולמות כאילו בעולם עתידני ממוחשב), וכך גם לגבי המשימות. חוץ מזה, מה ההבדל בין האסטרגיה הקבוצית בג'יניוס לאסטרטגיה הקבוצית במשחק הזה? הרי גם שם וגם פה מדובר באסטרטגיה של בריתות ובגידות שתלויות במה שמותר ומה שאסור, מבלי לדעת אם הצבעת נכון ואתה יכול לסמוך על מי שהצבעת איתו או לא הצבעת נכון וקיבלת סכין בגב ממי שסמכת עליו. אין שום הבדל. גם המשימות דו-קרב שהמפסיד בוחר מי יתחרה בדו-קרב ממש לא שונות מהמשימות דו-קרב בג'יניוס. גם פה וגם שם יש טוויסטים שהמתמודדים אינם יודעים מה הם יהיו כי הם כל הזמן משתנים ואי אפשר לצפות אותם ולבחור על פיהם. כך שגם פה וגם שם אלמנט המזל חובר לאלמנט החברתי והאסטרטגי. למעשה המשחק הזה מבוסס על 4 אלמנטים עיקריים: משחק חברתי, אסטרטגיה, מזל ומהות הטוויסט.
 

B R A Y E R

New member
מנהל
לא שמעתי על זה, אבל זה ממש לא דומה לאח הגדול או לג'ינייס חחח

זו פשוט סדרת רשת והאיכות בהתאם.. כמות הצפיות שיש לפרקים ולקטעים ביוטיוב לא נותנות את התחושה שזה באמת "סחף את ארה"ב/את הרשת" כמו שרשמת כהרגלך להגזים
ממה שיצא לי להציץ המשימות שם נראות כמו ערב כיתה ביסודי (מישוש של חפצים וניחוש מה זה, העברה של כדורים ממקום למקום בעזרת כפית...)
המשימות בג'ינייס, בהשוואה, זה משחקי חשיבה מבוססות על אסטרטגיה ומשחק חברתי, באמת שלא הצלחתי להבין איפה הדימיון שמצאת בין הפורמטים חוץ מהמנחה במסכה
לא יודע כמה מושך אותי לתת לזה צ'אנס
&nbsp
מה שכן קראתי והיה מצחיק לגלות:
זו סדרת רשת שאודרי מהאח הגדול יצרה

והיא הביאה לשם בתור משתתפים את ג'אד מעונה 15 ואת אחות של ונסה
 

סטילהוק

New member
טורי מלכה
, מעניין יהיה לראות אותה בהישרדות


טורי פשוט מלכה
(תרתי משמע), גם יפהפיה הורסת, גם אסטרטגית מעולה וגם מניפולטורית לא קטנה בכלל, שעושה שם בית ספר לכולם. המשחק הזה מאוד קשה, ובהתחשב בעובדה שהיא היתה מועמדת להדחה ראשונה היא בינתיים הגיעה די רחוק עם המשחק החברתי, האסטרטגיה וכל המניפולציות שלה. אין לי ספק בכלל שאחת כמוה תגיע מאוד רחוק גם בהישרדות.






 

סטילהוק

New member
שיט! עכשיו צריך לחכות עד סוף החודש לשידור של פרק הגמר

ולא שאיכפת לי כבר מי יזכבה אחרי ההדחה האחרונה
 
למעלה