הישרדות אוסטרליה 3 - פרק 19

Seosi

New member
הישרדות אוסטרליה 3 - פרק 19


ללא ספק הפרק הכי מאכזב של העונה. לדעתי לפחות.

ג'נה-לואיס מבינה שמשהו צריך להשתנות. היא מבינה שאל, ברוק ופליק נמצאות בשליטה. אז היא מדברת עם מאט ומנסה לגרום לו להבין שלו כדאי לו להמשיך בברית, ושצריך לעשות משהו, אבל הוא אחר-כך רץ לספר הכל לברוק. היא מנסה לדבר עם קריסטי שצריך לשנות את המשחק, אבל קריסטי לא רוצה להסתכן. היחידה שעובדת עם ג'נה-לואיס היא סו. שניהן מדברות עם סאם על האפשרות לשנות את המשחק, אבל אין מצב שסאם הולך להצביע להן. במשימת הפרס, לאחר שהמתמודדים התחלקו לשני קבוצות, הקבוצה הכחולה של אל, ברוק, לי וסאם ניצחו. סו לא הוגרלה לשני שבטים אז היא ניחשה מי מהשבטים ינצח לפני המשימה, ובגלל שהיא בחרה בשבט הכחול שניצח, היא תצטרף אליהם לארוחה. מה שאומר שג'נה-לואיס, מאט, פליק וקריסטי חזרו למחנה. ג'נה-לואיס דיברה עם פליק וניסה לעורר בה ספקות לגבי הברית שלה.

בבוקר למחרת, ג'נה-לואיס הבינה שמאט כנראה זרק אותה מתחת לאוטובוס, כי אף אחד מהברית של סאאנאפאו מדבר איתה, ואני ממש מתבאס בשבילה, כי חוץ מלחפש את פסלון החסינות היא ניסתה הכל, אבל לא מקשיבים לה. מאט ממשיך להתעקש להישאר עם סאאנאפאו למרות שהוא לא באמת בברית איתם, אפילו ברוק אמרה את זה. וקריסטי פשוט תצביע איפה שהרוב. זה היה ברור לכולם שג'נה-לואיס היא הבאה בתור להיות מודחת, עד שג'נה-לואיס זכתה בחסינות השנייה שלה ברציפות. מה שאומר שהמטרה עברה לסו. התכנית היחידה של ג'נה-לואיס הוא לזרוק את מאט מתחת לאוטובוס במועצת השבט.

וכך, במועצת השבט, ג'נה-לואיס אמרה שמאט סילף את דבריה, והכחישה שהיא אמרה שצריך לעשות מהלך גדול. אבל היא כן אומרת שמתישהו גם אלו שבברית החזקה יצטרכו להתחיל להדיח אחד את השני. לבסוף, סו הודחה עם 5 קולות. אני מקווה שזה איך שהוא העיר את קריסטי כי היא קיבלה 4 קולות נגדה. כולם משחקים פשוט בשביל אל, ברוק ופליק. כרגע לפחות.
 

Seosi

New member
פרק 20


אוקי, אז ההצבעה הזאת כן הייתה קריאת השכמה בשביל קריסטי, לפחות זה. ברוק וסאם בינים שאל ולי קרובים מדי ואף אחד לא יוכל לנצח אותם בגמר. הם בונים תכנית של להגיע לפיינל 4 עם מאט ופליק. מאט לא בברית השולטת של סאאנאפאו, אבל הם זקוקים לו כדיח להדיח את אל ולי. ברוק משתפת את התכנית הזאת עם פליק אשר מסכימה, ושניהן משתפות את מאט בתכנית. לי סיפר לקריסטי שהוא הצביע נגדה והוא מאוד מרגיש רע עם זה, כי זה באמת נראה שאכפת לו ממנה. ברוק ניצחה במשימת החסינות.

ג'נה-לואיס יודעת שהיא הבאה בתור, אבל היא לא מוותרת. היא מדברת עם אל וברוק על מאט ושאי אפשר לסמוך עליו, ונראה שזה השפיע על אל לפחות. לא להדיח את מאט, אבל להבין שהיא תצטרך להדיח אחד מבני בריתה מוקדם או מאוחר יותר. היא גם מרגישה שמשהו קורה מאחורי גבה בין ברוק, מאט וסאם, והיא לא אוהבת את זה.

במועצת השבט, ג'נה-לואיס הדגישה כי הם משחקים בשביל חצי מיליון דולר, והיא לא חושבת שכולם מבינים את זה. לי אומר שיש דברים חושבים יותר מכסף
מצטער, אבל לא, לך תגיד את זה לאנשים שנמצאים בקו העוני. אני שונא שאנשים אומרים את זה, במיוחד אנשים שנמצאים במצב כלכלי טוב. בכל מקרה, ג'נה-לואיס הודחה. קדימה, הגיע הזמן שהברית של סאאנאפאו תתפרק, זה כבר נמשך יותר מדי זמן.
 

noamlah

New member
ג'נה לואיס הייתה האחרונה מואוואו

עכשיו זה רק סאנאפאו מול אגנואה
 

noamlah

New member
ולי אכן צדקן מתחסד

שמקווה שאיכשהוא לא ייקח את המשבצת החמישית מעונה 3 באולסטאר (על פי השמועות זה הוא)
 

noamlah

New member
במשבצת עונה 3

הייתי רוצה את ג'נה לואיס במקומו או אם צריך גבר אז מאט

שבנג'י יהיה במקום זאק
 

Seosi

New member
לגמרי. ואני אפילו לא זוכר את זאק
גם קרייג יכל להיות סבבה

 
אחרי שהשלמתי את עונה 5 ,3

בין היחידים שהייתי מחזיר מגברים בכול העונות בנגי גיריקו ניק לוק וזהו
 

Seosi

New member
פרק 21


לא ציינתי שבפרק הקודם, ג'נה-לואיס אמרה לפליק במועצת השבט שהיא נמצאת בתחתי הברית כי לא חשבתי שזה רלוונטי, אבל טעיתי בגדול. זה גרם לפליק לחשוב על מקומה בשבט. לאחר שברוק דיברה איתה שצריך להדיח את אל או לי, היא הגיעה להבנה שברוק מרגישה יותר מדי נוח במקום שלה כרגע במשחק. היא גם סומכת יותר על אל מברוק בנקודה הזאת. ברוק לקחה את סאם לשיחה ושניהם הסכימו שצריך להדיח את אל או לי. סאם זוכה בפרס וחולק איתו בלי, שינה במיטה נוחה השבט. פליק מגלה לאל את התכנית של ברוק וסאם להדיח אותה או את לי, ואל מאמינה לה. לכן אל מדברת על כך עם לי, שמאוכזב מסאם. כמה דיבורים על יושרה, כי איך אפשר בלי לא? אבל ברצינות, אפשר לעשות חוק גלובלי שיהיה תקף לגבי כל הגרסאות של הישרדות שאסור לדבר על יושרה בהישרדות?

נראה שלי נמצא על הכוונת, אבל הוא לא צריך לדאוג כי הוא זכה בחסינות. מה שאומר שהמטרה עברה על הגב של אל. אבל לא הכל הולך לפי התכנית של ברוק. פליק אישרה לאל שהיא תצביע איתה נגד ברוק. אל ולי שיתפו את התכנית הזאת עם קריסטי כי הם צריכים את הקול שלה מן הסתם. כעת הכח בידיים של פליק, היא יכולה להצביע עם ברוק, מאט וסאם, או להצביע עם אל, לי וקריסטי. כך או כך, היא מרגישה שהמקום שלה בפיינל 4 מובטח.

במועצת השבט, ג'ונתן מקריא את הקולות. שלושה קולות נגד אל, שלושה קולות נגד ברוק, והקול האחרון נגד...ברוק!!! פליק הצביעה נגדה בסוף, מה שהשאיר את מאט וסאם עם הלסתות שמוטות.

לא הייתי אומר שזה הפרק הכי טוב של העונה, אבל בהחלט הבליינדסייד הכי גדול של העונה.
 
למעלה