הישרדות אוסטרליה 3 - פרק 15

Seosi

New member
הישרדות אוסטרליה 3 - פרק 15


לפני שאני אתחיל, הצלחתי להבין שהסיבה שאנשים כל כך כועסים על הטוויסט של החטיפה, הוא לא רק שזה הציל את קריסטי, אלא אם קריסטי הייתי מודחת, פיבי הייתה מגיעה לאיחוד, לפי מספר המתמודדים שנשארו במשחק. אני מסכים עם הטענה הזאת, אבל קריסטי הצליחה לנצל את ההזדמנות הזאת לטובתה. אם כן, חייב לציין שהחיסרון של פיבי הפרק ממש הורגש.

בכל מקרה, שני השבטים מגיעים למכירה פומבית, אך לפני שהם מתחילים, שני השבטים מתאחדים! הם מקבלים באפים שחורים ויקראו "פיה פיה". סתם שאלה לא קשורה לכלום, אבל למה כל הבאפים באיחוד עד עכשיו בצבעים שחורים? יש עוד צבעים
בכל מקרה, מתמודדים קנו להם אוכל אבל נגיע לחלק הבאמת חשוב: לי קנה לעצמו יתרון. גם ניק קנה לעצמו יתרון, אך הוא התבאס בגלל שהיתרון היה מוחבא ולא ידע שזה יתרון, ועכשיו הוא מרגיש שיש לו מטרה על הגב. היתרון של לי הוא לחסום ממתמודד להצביע במועצת שבט. הוא יכול להשתמש בזה פעם אחת בכל מוצעת שבט עד שנשארו חמישה מתמודדים. היתרון שניק קנה לעצמו הוא רמז לפסלון חסינות. ניק מתחיל לרוץ ולטפס על עצים בחיפוש אחר פסלון החסינות, אך לי תפס אותו על חם. ניק משתף את לי ברמז ושניהם מחפשים את פסלון החסינות. ניק מוצא את הפסלון ומראה זאת ללי, אבל אני ממש לא חושב שלי הולך להיות בן ברית קרוב בשבילו.

הברית של סאאנאפאו נמצאים ביתרון אדיר. יש להם את הרוב, ופליק ממש רוצה להדיח את קונור, כי הוא ניסה להדיח אותה. קונור יודע שהוא בסכנה, לכן הוא מדבר עם קיילי על האפשרות שהיא תצביע איתם. עכשיו הוא רק צריך לשכנע את סאם שהם באמת חברים טובים. משימת החסינות האישית הראשונה מתחילה, כל המתמודדים יצטרכו להיאחז הפוכים בקורה ארוכה. האחרון שנשאר מנצח. לאחר 75 דקות ברוק מנצחת. ניק מדבר עם הברית של סאאנאפאו לפצל את הקולות בין קונור וקיילי, רק ליתר ביטחון אם לאחד מהם יש פסלון חסינות. קונור הלך לדבר עם סאם לפני המועצה, וסאם נראה באמת מתלבט האם להצביע איתו או נגדו. אבל במועצת השבט, כל הנסיונות של קונור וסו שגם ניסתה לשנות את מאזן הכוחות לברית של ואוואו כשלה כאשר קונור הודח.
 

Seosi

New member
פרק 16


לאחר שיחת עידוד עם סו, קאט מנסה למצוא סדקים בברית הגדולה. היא הלכה לדבר עם קיילי בבאר ושתיהן הסכימו שהן רוצות לשחק עם "הטובים". אני לא אוהב את הגישה הזאת, שאנחנו טובים והם רעים, זה משחק, ואף אחד לא עשה משהו נוראי כאן, בינתיים. בכל זאת, קייט מדברת עם לי וסאם ומציירת להם טבלה של מאזן הכוחות בשבט, ונראה שהיא הצליחה לשכנע אותם להצביע איתה, והם רוצים להדיח את ניק עם הפסלון חסינות בכיס. אל, ברוק ופליק מרגישות שהן בשליטה מוחלטת על השבט. הן רוצות להוביל את ההדחה עכשיו ולא ניק, אז הן מכוונות על קייט. לי וסאם מנסים לקדם את המהלך להדיח את ניק ומדברים עם קריסטי, אשר אמרה לנו בקצרה את האסטרטגיה שלה להצביע איפה שהרוב נמצא. אל זכתה במשימת החסינות.

הברית השולטת בסאאנאפאו הציעה לפצל את הקולות בין סו וקייט. אבל לסאם יש תכניות אחרות. הוא מדבר עם קיילי ומספר לה על התכנית להדיח את ניק. קיילי חוששת מה יקרה אחר-כך עם אל, ברוק ופליק, אז היא מספרת לברוק על התכנית. קיילי, מה את עושה?! את כבר נמצאת בשבט איתם מהיום הראשון ואת יודעת שאת נמצאת מחוץ הברית, מה יש לך לחפש איתם? ברוק כועסת על סאם, אז הברית השולטת של סאאנאפאו (אל, ברוק, לי, מאט וסאם, לא נראה לי שפספסתי עוד מישהו, נכון?) ניסו לישר קו אחיד לפני המועצה.

במועצת השבט, לאחר שקייט מעודדת אחרים לשחק בשביל עצמם, סאם קורא לניק "נחש" ואומר שהוא בא לשחק עם כבוד וערכיות. די כבר, מה אתם לוקחים את זה כזה רחוק? מה כבר ניק עשה?? וניק אמר משהו נכון, שכל אחד מהם קצת התלכלך במשחק. זה באמת כמו שפארווטי אמרה, זה להתנשא מהאחרים, ואני לא חושב שזה מכוון, אבל כל הדיבורים על כבוד ולשחק עם הטובים צריך להירגע.

ניק השתמש בפסלון החסינות שלו וקייט הודחה. למרות שנראה לי שהוא קיבל רק 4 קולות נגדו אז הוא לא היה צריך להשתמש בו, אך מצד שני אני לא יכול להאשים אותו אחרי מועצת השבט הזאת.
 

noamlah

New member
לא חושב

שפיבי הייתה מגיעה למושבעים
קודם כל גם אם הייתה הדחה של קריסטי זה לא אומר שההדחה אחרי הייתה מתבטלת או מעבר לאיחוד, קונור וקייט היו מדיחים את פיבי
וגם אם הייתה באיחוד
הייתה לה מטרה גדולה מאוד על הגב ולא היו לה קשרים קודמים באגנואה
או קשרים בכלל במשחק
אם כבר קייט הכי נפגעת מהטוויסט כי הדחה של קריסטי הייתה מקפיצה אותה להיות מושבעת
 

Seosi

New member
אני גם לא חושב


שפיבי הייתה מגיעה למושבעים, אבל אני חושב שהיא הייתה מוסיפה הרבה עניין באיחוד. בכל מקרה, היא מקבלת הזדמנות שניה באולסטארס אז הכל בסדר
 

Seosi

New member
פרק 17


ניק יודע שהוא בסכנה כרגע. הוא מנסה לדבר עם לי וסאם על הדברים שהם אמרו לגביו במועצת השבט אבל לא היה להם כח לנהל שיחה. הברית של אל, ברוק ופליק כועסות על סאם על כך שניסה להדיח את ניק מאחורי גבם, והן לא יכולות לסמוך עליו יותר. בבוקר למחרת, ברוק דיברה עם סאם בניסיון לישר את ההדורים (ככה אומרים את זה לא?) ניק דיבר עם אל והוא נשבר. הוא נפגע מכך שקראו לו נחש במועצת השבט ושרואים אותו כשקרן. השבט מגיע למשימת הפרס, שג'ונתן מגלה שהשבט יתחלק לשתי קבוצות. הקבוצה המנצחת תזכה במכתבים מהבית. קריסטי לא נבחרה, אז ניתנה לה האפשרות לבחור באחת הקבוצות. אם הקבוצה שהיא בחרה תנצח, גם היא תקבל מכתב. קריסטי בחרה בקבוצה הצהובה של אל, לי, ניק, סאם וקיילי, אשר ניצחה במשימת הפרס הזאת.

הקבוצה הצהובה רצתה לדעת אם יש אפשות להגיע להסדר שגם מישהו מהקבוצה המפסידה יקבל מכתב, אז ג'ונתן אמר שמי מהקבוצה המנצחת רוצה לתת את מקומו לאחד מהקבוצה המפסידה יכול. קריסטי ויתרה על מקומה בשביל מאט, בעוד שאל ויתרה על מקומה בשביל פליק. מאט מאוד התרגש שקריסטי נתנה לו לקרוא את המכתב שלו, ואמר שהוא לעולם לא יכתוב את השם שלה. לקבוצה המנצחת חיכו כוסות תה ששם הם קראו את המכתבים. לאחר קריאת המכתבים, ניק הרגיש מעודד יותר וניסה להתפייס עם לי וסאם, מה שחשבתי שקצת הצליח עד למועצת השבט.

במשימת החסינות, על המתמודדים לעמוד על קרש עץ כרוך בחבלים. לאחר כמעט 6 שעות, רק ברוק וקיילי נשארו. ג'ונתן הציע מכתב מהבית למי שתצא מן המשימה. ברוק אמרה שהיא מרגישה בטוחה, אז היא הוציאה את עצמה מהמשימה, מה שהעניק לקיילי את הניצחון הראשון שלה בחסינות האישית. ניק מדבר עם הברית השולטת להדיח את סו. אך לי וסאם עדיין נחושים להדיח את ניק. אל, ברוק ופליק לא כל כך רוצות להדיח אותו כי הן באמת אוהבות אותו, וגם פליק חושבת שהוא יכול לעזור לה בהמשך המשחק. בכל זאת, הם החליטו שרק אחד או שניים מהם יצביעו בשביל סו. הגברים בברית השולטת התחילו להיבהל שהם נותנים יותר מדי קולות לסו.

במועצת השבט, סאם שוב פעם מתחיל ללכלך על ניק ואומר שקיילי יותר ראויה להישאר במשחק ממנו. ניק חשף את הבריתות בתוך הברית השולטת: אל, ברוק ופליק ביחד. לי וסאם ביחד. מאט די נשאר בחוץ. לפני שג'ונתן הקריא את הקולות, הוא הכריז שהמודח יהיה החבר המושבע הראשון של העונה. לבסוף, אל, ברוק ופליק הצביעו עם שאר הברית וניק הודח ונהפך לחבר המושבע הראשון. זה לא שניק שחקן העשור, אבל הוא דמות ממש מבדרת ואני לא מבין את האנטיגוניזם כלפיו מצד המתמודדים. שמח שהוא חוזר לאולסטארס.

נ.ב.
איפה ג'נה-לואיס?! זה כבר פרק שלישי ברציפות שהיא בקושי מקבלת זמן מסך, ובכלל לא מקבלת ויודיים. היא לא הייתה בברית עם סו? היא עכשיו עם הבנות של סאאנאפאו? אפשר הסבר? חחח
 

Seosi

New member
פרק 18


ניק הצליח לעשות משהו אפקטיבי אחד לפני שהודח מן המשחק וזה לערער את הברית של סאאנאפאו. מאט מבין שהוא לא בדיוק נמצא איתם בברית. בבוקר למחרת, ג'נה-לואיס...רגע..ג'נה-לואיס! מה שלומך? לא דיברנו כבר כמה פרקים. חח בכל מקרה, היא מדברת עם מאט על כך שיש אמת בדברים שניק אמר, ומאט מבין זאת. פליק מבינה שהברית שלה נחשפה, אז היא מנסה לעשות בקרת נזקים. היא מדברת עם סו שתצטרף לברית של סאאנאפאו. סו אומרת לה שהיא רוצה להגיע לשישייה ופליק אמרה שאפשר לעשות את זה. ברוק ופליק הלכו אחר-כך לשיחה, וכל אחת מהן רוצה להדיח מישהו אחר. פליק רוצה להדיח את מאט כי היא לא סומכת עליו, בעוד שברוק רוצה להדיח את קיילי, בגלל שהיא גם איום פיזי וזה לא שהן היו חברות ברית מהיום הראשון.

המתמודדים מגיעים למשימת החסינות אשר מורכבת משלושה תחנות. בכל תחנה עוברים רק מספר מצומצם של אנשים, ובגלל שנשארו 10 מתמודדים, זה אומר ששישה יגיעו לתחנה השנייה ומשם שלושה לתחנה האחרונה. לי, מאט, סו ופליק לא הצליחו לעבור את התחנה הראשונה, אי לכך, ג'ונתן מודיע להם שהם הולכים ישר לאי הגאולה, והם יחזרו רק למועצת השבט! אל, ברוק וג'נה-לואיס היו המתמודדות שהגיעו לתחנה האחרונה, וג'נה-לואיס זכתה במשימת החסינות. באי הגאולה, מוצב שלט שליו כתוב שמוסתר פסלון חסינות על האי הזה. פליק מקבלת כאן נקודות שהצליחה לשכנע את כולם לא לחפש אחר פסלון החסינות בכך שאמרה שזה שם מטרה על הגב למי שמוצא אותו, הרי ניק, פיבי ורוהאן מצאו פסלוני חסינות וכולם הודחו. בשבט של פיה פיה, קיילי בטוחה שסו מודחת, אך היא לא מודעת לכך שברוק מכוונת אליה. יש נתק מוחלט, פיזית, מהמתמודדים שנמצאים בפיה פיה למתמודדים שנמצאים על אי הגאולה, אז הם לא יכולים לדבר איתם אסטרטגיה, זאת אומרת, אל וברוק לא יכולות לדבר עם פליק.

במועצת השבט, נראה שברוק קיבלה מה שרצתה וקיילי הודחה. אני לא מבן למה קיילי התעקשה להישאר עם סאאנאפאו. אני לא רוצה להיות קשוח איתה מידי כי היא לקחה את ההדחה שלה בספורטיביות והיא באמת נחמדה, אבל היא יכלה למנוע את ההדחה הזאת. אני חושב שאם היא הייתה מקשיבה לתכנית של סאם להדיח את ניק, אני חושב שהיא יכלה להגיע רחוק יותר במשחק. לפרק הזה לפחות, פיבי יצאה גדולה.
 

Seosi

New member
חחחחחחחחחחחח אני כל הזמן מתבלבל בניהן...פליק*


 
למעלה