אתגר 39 הימים
עוד חודש לעונה 40

סטילהוק

New member
אתה טועה, כנראה לא קראת את הטור של סטיבן פישבך

שרוב המושבעים התכוונו להצביע לקלי והתאכזבו מאוד מהדחתה. ג'ו היה מצביע לקלי על בליינד, הרי ראית איך הוא קיבל אותה עם שמפניה, גם סטיבן היה מצביע לה, ואפילו אנדרו עצמו באחד הראיונות איתו הודה שלמרות שהיא הדיחה אותו הוא מאוד העריך את המשחק שלה והיה בעדה עד שהודחה. קאס, סיירה ואבי מריה בטוח היו מצביעות לה. גם קימי היתה מצביעה לה, שלא לדבר על קית'. אז בוא תספר לי, מי נשאר להצביע לג'רמי מולה? ולמה ג'רמי בכבודו ובעצמו הודה שאם קלי היתה עומדת מולו בגמר הוא לא היה זוכה? ולמה ג'רמי אמר לג'ף ששאל אותו במועצת ה F4 האם שיקוליו את מי להדיח הם את מי הוא לא יכול לנצח? שכן? או שאולי פספסת את כל זה?
 

B R A Y E R

New member
מנהל
אולי אתה לא קראת את הטור של סטיבן פישבך

אני קראתי אותו עכשיו שוב, כדי לוודא מה אני זוכר לא נכון שאתה מתעקש לחזור ולהגיד שזה נכון
אז לא - סטיבן אמר בצורה מפורשת שהוא היה מצביע לג'רמי מול קלי. וזה הגיוני לחלוטין והזוי לחשוב אחרת.
הוא גם רשם שאנדרו היה מצביע לו - וזה גם הגיוני מאוד
בנוסף, הוא רשם שהוא חושב אבל לא בטוח בזה, שג'ו וקימי היו מצביעים לקלי
חיפשתי ראיונות עם שניהם ולא מצאתי אותם מתבטאים בנושא
לדעתי אין סיבה שקימי הייתה מצביעה לקלי מול ג'רמי, הם היו מיודדים לאורך כל העונה, ואם היא נתנה לו את הקול שלה במקום לטאשה/ספנסר, סביר שהיא הייתה מצביעה לו גם מול קלי(שלא היה בינהן שום קשר בעונה מעבר ליום ההדחה שלה)
כנ"ל ג'ו, שרוב העונה היה בברית עם ג'רמי, והיה חבר קרוב של ספנסר, ועם קלי לא היה לו כלום לאורך העונה, אפילו פעם אחת הם לא הצביעו ביחד או שיתפו פעולה
&nbsp
לגבי מה שג'רמי אמר, להגיע עם ספנסר וטאשה זה באמת הרבה יותר חכם בשבילו מאשר עם קלי, היו לה 2-3 קולות בטוחים מבנות הברית שלה שהודחו
זה עדיין לא אומר שהיא הייתה מנצחת אותו
&nbsp
ושוב, תראה איך השרשור התחיל - אתה פתחת ב"כל המושבעים הודו שהיו מצביעים לקלי מול ג'רמי"
ועכשיו אנחנו סופרים קולות ובודקים מי היה מצביע למי, וזה במקרה הטוב ביותר בשבילה קרב צמוד, בטח שלא הצבעה של פה אחד
 

noamlah

New member
קימי אמרה בפירוש

בראיון בוקר הדחה איתה אחרי הגמר שהייתה מצביעה לקלי
היא הרגישה מאוד פגועה מג'רמי שבחר בספנסר ולא בה ושם אותו מעליה בברית ובקבלת החלטות ואמרה זאת גם בנאום שלה
זה גם למה פנתה נגדו בפיינל 6, היא הרגישה מנודה ואמנם זה היה מהלך חכם אך המניע היה יותר רגשי מאסטרטגי
את ספנסר היא מאוד שנאה ונשמעה ממורמרת עליו גם באותו ראיון, גם על טאשה לא היו לה מילים טובות אבל יותר לכלכה על ספנסר
ג'רמי היה בשבילה יותר ברירת מחדל ומרמור נגד השניים שמולו מאשר דמות שהיא מעריכה

היא בהחלט קול ברור לקלי יחד עם קאס, סיירה, קית' ואבי שזה כבר תיקו
אם נשאר תיקו טאשה נותנת את הקול שלה לג'רמי והוא מנצח
אם קלי משכנעת עוד מישהו היא מנצחת
לא מסכים עם סטילהוק על הכל ולא מעריץ של קלי אבל בהחלט היה לה סיכוי לא רע לנצח כשמראש יש לה לפחות תיקו

וכל מי שאמר באיזה טור עשרים שנה אחרי שהתכנית נגמרה שהיה מצביע לקלי לא ממש נחשב בעיני, גם ביג טום אומר בפרספקטיבה שהיה מצביע לרוב
החוכמה זה כשאתה נמצא על האי וכל הרגשות שלך באותו רגע
 

סטילהוק

New member
ג'ו גם היה מצביע לה, והיה אפילו יותר קרוב אליה מקימי

אפילו ג'רמי בעצמו הודה שהיה מצביע לה.
 

אורישקי

New member
מה הקשר בין זה שעודדנו אותה להאם הגיע לה יותר?

גם אני הייתי בעדה ועדיין ג'רמי היה שחקן ראוי יותר, ויותר מזה הוא גם היה ככל הנראה מנצח מולה בגמר (ככל הנראה אמנם בקרב יותר צמוד שהיה אפילו יכו ללהגיע לתיקו).
&nbsp
כמשחק בכל העונה - ספנסר שיחק יותר טוב בחלק האסטרטגי ללא ספק.
 

סטילהוק

New member
תחסוך ממני את הצביעות

ספנסר בחיים לא היה מנצח מול קלי בקמבודיה, ואתה יודע זאת היטב.
 

Bar EL

New member
ספנסר בכל מקרה

שיחק הרבה יותר טוב מקלי.
שניהם הגיעו מעמדת מיעוט בשלב השבטים (ספנסר אפילו היה במצב גרוע יותר) - לאיחוד ספנסר הגיע והצליח להתחבר לברית הרוב הגדולה בעזרת משחק קשרים טובים (בעיקר עם גו, גרמי וטאשה) ולאחר מכן להתברג במקום טוב בברית (ולהדיח מדי פעם אנשים כמו ויגלסוורת, גו וסטיבן כדי שיהיה לו מקום יותר טוב במשחק) - ככה ספנסר הצליח להגיע לגמר שהיה בעמדת שליטה רוב האיחוד , ולמרות שלא שיחק מושלם, הוא בהחלט ראוי להערכה.

לעומתו קלי - הגיעה גם היא מעמדת מיעוט לאיחוד, ומה עשתה? בודדה את עצמה.
התחברה לסיירה, אבי וקאס - 3 שחקניות גרועות שמעוררות אנטגוניזם ומאוד בעייתי לעבוד איתן בברית.
לאחר מכן הצליחה לשרוד כמה הדחות מתחת לראדר בצורה יפה, אך עדיין הייתה במועןט - ובשלב הסופי שהבריתות הן מה שקבעו את הגמר, היא מצאה את עצמה בחוץ (זה לאחר שימוש יפה באליל וזכייה בחסינות).
בנוסף - היא עשתה את הטעות הכי גדולה בעיני שלה, להדיח את גו - מישהו שכולם היו חמים עליו ויכלה לעבוד איתו כנגד הברית החזקה של גרמי, וזו בעצם נקודת המפתח ששמה אותה שוב במצב רע ואת גרמי וספנסר בגמר.
 

סטילהוק

New member
קלי ממש לא בודדה את עצמה, ועובדה שגם אחרי הדחת סבאג'

לא ניסו אפילו להדיח אותה, והיא השתלבה היטב ביחד עם אבי מריה בבלוקי ההצבעות. ואגב, קלי סיפרה שדווקא ניסתה לחבור לג'רמי בדיוק כמו ספנסר, אך בגלל שג'רמי הכיר אותה מהעונה הקודמת שלו ושלה שבה להזכירך הם ביו בברית לפני שקלי הודחה, ואחר כך הוא ובסוף נטלי בת הברית השלישית שלהם זכתה, הוא לא חשב שזה ייראה טוב שהם משתפים פעולה ושזה יסמן את שניהם. קלי גם ניסתה להקים ברית בנות, אם כבר הספקת לשכוח, עם קימי וטאשה ואבי מריה, אך טאשה העדיפה לשמש כעז של ג'רמי מאשר להמתמודד מול קלי, כי היא ידעה שאין לה שום סיכוי מולה, וכנ"ל ספנסר שידע אין לו שום סיכוי מול קלי. כך שקלי לא בודדה את עצמה ולא נעליים. ומספיק לראות שמפרק ההדחה של אנדרו ועד לפרק הגמר אף אחד לא רשם את שמה. רק לקרות הגמר שהבינו שאם היא מגיעה אליו היא זוכה, הם חזרו לנסות להדיחה. ולא יודע איפה ומה בדיוק קראת שכתב סטיבן, אך בבלוג שלו סטיבן כתב שאם קלי היתה מגיעה לגמר ומתמודדת מול ג'רמי הוא לא היה זוכה, כי היא היתה מקבלת את רוב קולות המושבעים. יותר מזה, ג'רמי עצמו בכל ראיון איתו מאז הגמר, הודה שקלי היתה מנצחת אותו וכל אחד שהיה עומד מולה בגמר.
 

Bar EL

New member
...

לא ראו את קלי כאיום ולכן היא הצליחה לא להיות מטרה בהדחות אחרי אנדרו (שזה בהחלט היה יפה וגם רשמתי את זה).
זה לא מעניין שאתה אומר שטאשה "עז" - בשורה התחתונה קלי לא הצליחה להשיג אותה לצד שלה ופה היא נכשלה (כנל עם גרמי).
שורה תחתונה קלי הייתה בתחתית ובמיעוט מהשלב הקריטי ביותר של המשחק (הפיינל7) ולכן הפסידה את המשחק.
ושלא תבין - קלי הייתה מהפייבוריטים שלי בעונה הזו אבל אני חושב שגרמי וספנסר שיחקו יותר טוב ממנה, אז גם אם קשה לך לקבל את זה שאנחנו חושבים ככה, תנסה להתמודד.
 

סטילהוק

New member
אם טאשה לא היתה רואה את קלי כאיום היא היתה חוברת אליה

לברית בנות. אם היא היתה חושבת שיהיה לה קל לנצח אותה לגמר.
בראיון עם ג'רמי אחרי הגמר הוא טען שבזמנו הוא ראה את ספנסר כאיום עליו ולא את קלי, צה שדי הפתיע אותו בהתחשב בהיכרותם בעונה הקודמת של שניהם, אבל עכשיו שהוא חושב את זה היא בהחלט היתה האיום הכי גדול, גם ממה שראה על האי וגם ממה שלא ראה.

Survivor winner Jeremy Collins says 'I didn't think I could win the game

Let me ask you this: Who was the best player this season besides you? Who scared you the most out there?

Looking back, it was Kelley, but in the game, Spencer was playing the best game. Spencer was out there going back and forth between everybody else. He could have flipped the game on me a few times. I thought he played crazy. He was awesome. But looking back on the season and how much Kelley was doing, I didn’t know Kelley was running it over there. Kelley just sat back and Stephen said at one point “I thought Kelley was better than this.” And I said, “You know what? You’re right. I thought she was better than what she was doing. She’s not doing much out here.” And we were wrong. Going back and seeing all the things she was doing - she was killing it.
 

Bar EL

New member
קלי הייתה אכן פופולארית כאן

האם זה אומר שהיא השחקנית הכי טובה? ממש לא.
אתה אומר שקלי הייתה מנצחת את גרמי בגמר - מה שממש לא נכון ע"פ ראיונות הדחה וכו', ואתה יכול להמשיך לסלף את האמת כמו שאתה תמיד עושה (כנראה אתה עושה את זה אפילו לא במודע) אבל זה לא ישנה את האמת.
דבר שני - בוא נניח שקלי הייתה מנצחת בגמר - האם זה אומר שהיא השחקנית הכי טובה בגלל זה? לא חסרות דוגמאות של מתמודדים חסרי מושג שהודחו לקראת הסוף והיו כנראה מנצחים - כמו קית29 או דניס15 שהיו מנצחים בגלל הסיפור שלהם, אני לא חושב שמישהו כאן חושב שהם שיחקו אסטרטגי וטוב.
דבר שני והכי חשוב - קלי לא הגיעה לגמר, גרמי והאחרים מנעו ממנה להגיע לגמר, מה שאומר שהיא לא שיחקה מספיק טוב חברתית ואסטרטגית
אבל כמובן שאתה תמשיך באובססיביות שלך ותתלונן על כך שאנחנו פורום של צבועים ששונאים את קלי אהובתך.
בדכ אני לא מגיב לך כי זה כמו לדבר אל הקיר, אבל אני מקווה שזה ברור לכולם כאן שהוא שוב כרגיל מעוות את המציאות ואת מה שבאמת היה קורה.
אה, ואין מצב בעולם שסטיבן לא היה מצביע לגרמי, צא מהסרט.
 

Bar EL

New member
כמה דוגמאות:

ריק דווינס -אני בטוח שהרבה כאן יסכימו איתי שהמשחק החברתי והאסטרטגי שלו היה כושל לאורך כל האיחוד, היה מנצח בגמר (כנראה גם פה אחד) מול כל אחד שיהיה מולו.

ספנסר בעונה 28 - אותו ספנסר שהיה "עז גמר" היה מנצח את כולם בקלות (אפילו את טוני ששיחק הרבה יותר טוב ממנו באותה עונה), ולדעתי ספנסר31 שיחק הרבה יותר טוב מספנסר28 שהיה מנצח בגמר.

איו מה לעשות, המושבעים אוהבים לעודד את האנדרדוג, בן הברית שלהם שפישל ביחד איתם ומצליח להחזיק מעמד.
כל החוכמה היא להדיח את אותם מתמודדים בתזמון הנכון.

אז לא, קלי ממש לא נשדדה...
 

סטילהוק

New member
אני לא מתווכח עם מי שהראייה שלו מרובעת וחושב שרק הוא צודק

כפי שאתה עצמך כתבת, זה כמו לדבר לקיר. אני רק מזכיר לכם את צביעותכם, בין מה שאתם טוענים היום. לבין מה שרשנמתם עליה אז. ואתה יודע מה ההבדל היחיד בין אז להיום? שאני אז לא הייתי בפורום. זה כל ההבדל.

IRMC
 

Bar EL

New member
סטילהוק

אתה אובססיבי ואתה יודע את זה, אני פתוח לדעות שונות אבל איתך באמת שאי אפשר לדבר כמעט על כל דבר בהישרדות (בעיקר על קלי).
ניסיתי להסביר לך אבל כמו שציפיתי לא באמת הקשבת ... חבל.
קשה לך לקבל את זה שיש אנשים שלא חושבים שקלי היא לא המלכה והשחקנית הכי טובה שיש.
 

סטילהוק

New member
אני יודע שלא כולם חושבים כמוני ומקבל את זה, אבל...

אני יודע שלא כולם חושבים כמוני ומקבל את זה, אבל להגיד היום שלקלי לא הגיע לזכות בעונה 31 זה פשוט לשקר לעצמך, כי אם תבדוק מה שכתבת אז לגביה תחשוב בטעות שאולי הפיצול שלך בכלל רשם את זה לגביה.

ועוד דבר, אני לא טוען שקלי השחקנית הכי טובה שיש, אני רק מציין שהיא השורדת הכי אהובה עלי, ובדיוק כמו שלך ולכל אחד אחרפה יש שורד או שורדת אהובה, אז גם לי מותר שיהיה, לא?

חוץ מזה, מהבנים בהישרדות מלקולם השורד הכי אהוב עלי. וכמובן שיש עוד שורדים ושורדות מכל השנים שאני אוהב, אבל קלי ומלקולם בראש הכי אהובים עלי. אך מעולם לא טענתי ואני גם לא טוען שקלי שחקנית מושלמת, היא לא. אך אני כן טוען, וגם אתם עצמכם טענתם זאת בזמנו, שלקלי הכי הגיע לזכות בקמבודיה.
 

Confide In Omer

New member
היו הרבה כאלה....

אבל שלוש עיקריות:
&nbsp
סטפני בעונה 11
סירי כמעט בכל עונה שהשתתפה
קאת'י בעונה 3
 

Bar EL

New member
אלך על מישהו שלא אמרו

דומיניק!
אחד השחקנים הטובים ביותר בעונות האחרונות.

 
למעלה