אתגר 39 הימים
ממשיכים

B R A Y E R

New member
מנהל
אתה יותר מדי תמים סאוסי


כל מה שרשמת כאן הוא נטו מהדמיון שלך או כנראה מהדרך החיובית שבה אתה מנסה לראות את המנצחים הלא-מוערכים
והגישה שלך מאוד חמודה בעיניי, אבל זה רחוק מאוד מהמציאות
נתחיל מזה שההפקה ניסתה לעשות את הכל בשביל להוציא את נטלי הכי טוב שאפשר בעריכה, ולבנות לה עריכה של מנצחת
והיא באמת ראויה לקרדיט בהדחה של אריק, ובניגוד למה שרשמת היא גם קיבלה את כל הקרדיט לזה בפרק עצמו (והקרדיט שמגיע לראסל בהדחה הזו, שהדריך אותה מה לעשות היה מאוד מצומצם)
מעבר לזה, ניסו ממש ממש בכוח למצוא לה זמן מסך והופעה חיובית, וככה קיבלנו סצינה תמוהה שלה הורגת עכבר
אם באמת היה עוד משהו מעבר לזה, וידויים שלה משתפת במחשבות על זה שיהיה לה קל לנצח את ראסל בגמר,מחשבות אסטרטגיות באופן כללי... תאמין לי שזה היה מופיע ולא היו חוסכים את זה מאיתנו
מה שלא הראו בנוגע אליה - לא קיים
להגיד שביום הראשון היא הבינה שאם תשב לצד ראסל בגמר היא תנצח אותו - זה דמיון, וזה גם לא הגיוני כי אי אפשר להסיק דבר כזה ביום הראשון של המשחק (היא אפילו לא יודעת מי בשבט השני, אולי זה קאסט שמעריך משחק אסטרטגי?)
להגיד שהיא שמה לב לכך שבנות חזקות כמו בטסי וליז מודחות אז היא החליטה לא לשחק חזק - זה גם עיוות של המציאות - מן הסתם הן מודחות כי שתיהן רצו להדיח את בני הברית שלה (אשלי וראסל).. הן לא הודחו כי היו "נשים חזקות", הן הודחו כי היו שחקניות גרועות שהכניסו את עצמן למיעוט.
נטלי שרדה את הפרה-מרג' בזכות זה שהייתה בת ברית טובה של ראסל, הוא סמך עליה, והיא הייתה בכושר אתלטי טוב בשביל המשימות (ולדעתי אגב, אם הייתה עוד מועצת שבט, כנראה שזו היא הייתה הולכת כי שלושת הבנים באותה נקודה היו יותר חזקים ממנה פיזית)
במיזוג היא המשיכה לשרוד מעבד להדחה של אריק נטו בזכות ראסל והמהלכים שלו, והרצון שלו לקדם אותה במשחק כי האמין שיוכל לנצח אותה בגמר. באותה המידה היא גם יכלה להיות מודחת במקום ג'ייסון.. לא היה לה שום סיי והיא לא הייתה אפילו צריכה לשכנע, זה היה מופע של בן אדם יחיד.
ובנוגע למשחק חברתי - היא גם כן לא הייתה כלכך מצטיינת, וחוץ מראסל, אשלי(בתחילת המשחק) וברט(בסוף המשחק) היא לא באמת פיתחה כאלו קשרים חברתיים מדהימים
השורדים עצמם מעידים שהם לא כלכך הצליחו להכיר אותה, כולל ג'ייסון שהיה איתה מתחילה המשחק. היא הייתה נחמדה לכולם זה נכון, אבל לא משהו מעבר לזה, שאם נגיד ראסל איכשהו היה מודח במקום קלי/לורה היא הייתה מצליחה להגיע רחוק יותר ממקום 8
הסיבה היחידה שהיא ניצחה וראסל הפסיד - הם היו ממורמרים על זה שהוא הדיח אותם אחד אחרי השני. וכולם הודו בזה בדרך זו או אחרת
לורה אפילו טענה פעם בראיון שהם תיכננו לפצל את הקולות בין נטלי למיק רק בשביל שראסל יהיה מקום 3 ולא 2, אבל בסוף סיכמו בפונדרוסה לשים את כל הקולות על נטלי כדי שהוא בטוח יפסיד. באותה המידה ממש זה יכל להיות גם ניצחון של מיק.
&nbsp
בקיצור, נטלי חמודה מאוד, ויחסית לנגררת היא כן הצליחה להוביל מהלך שנתן לה קרדיט, אבל מעבר לזה להגיד שהיא אנדרייטד זה מוזר כי.. איזה הערכה היא צריכה לקבל מעבר לזה?
מאז עונה 19 יש הרבה יותר שחקנים ומנצחים שקיבלו השראה מראסל מאשר ניסו לקבל השראה מנטלי..
מאז סופי אין יותר שחקנים שרוצים להיות "נטלי" וגם אם יש כאלו, הם לא מקבלים שום קרדיט בגמר. ואין שום סיבה שגם אנחנו בתור מעריצים ניתן קרדיט למי שלא לוקח אחריות על המשחק שלו ושם את כל הביצים בשק של שחקן אחר..
 

Seosi

New member
אני יודע שלא לכך התכוונת

אבל אשמח אם לא תגיד שאלו דברים מהדמיון שלי או שאני תמים. באמת שאין לי בעיה שאנחנו לא מסכימים, יכול מאוד להיות ששנינו רואים זאת מדרכים שונות וזה בסדר, אבל אני לא חושב שאני ממציא דברים, כי כך באמת ראיתי זאת. אני חושב שקשה לצופים להעריך את המשחק של נטלי כי היא לא קיבלה זמן מסך. ראסל קיבל, מה, משהו כמו 90% מזמן המסך?

נטלי אמרה בעצמה בוידוי שהיא יודעת שהיא תוכל לנצח את ראסל. זה לא היה בפרק הראשון אבל באחד הפרקים הראשונים (יש ביו-טיוב מקבץ של וידויים שלה). נכון, בטסי וליזום לא היו שחקניות טובות, אבל ראסל בעצמו אמר שהוא הדין את בטסי כי היא משחקת אסטרטגית. נטלי אמרה בעצמה שהיא ראתה נשים חזקות מודחות משבט שלה ולכן בחרה לשחק אחרת.

גם אני שמעתי את הראיון של לורה, והיא אמרה שהם רצו להצביע למיק, אבל נטלי הייתה ממש טובה במועצת השבט האחרונה, והיא ידעה את כל שמות המאדים הקרובים בחיים של המתמודדים משיחות שהועלו בעבר.
 

noamlah

New member
גם קליי מעונה 5 ידע

רק מציין, היה לו זיכרון מאוד טוב לפרטים הללו ולכן גם הרוויח את התמיכה של סוק ג'אי (במיוחד פני) לעומת בראיין שבקושי ידע את השמות של המתמודדים
ובכל זאת לא נראה לי שמישהו פה היה מחשיב את קליי כשחקן חברתי טוב

אבל כן, לגבי נטלי היא בהחלט יצרה קשרים טובים עם גאלו וראו גם את ליז מתלוננת על כך לפני שהאיחוד בכלל התחיל, בנוסף היכולות החברתיות שלה גם גרמו לכך שראסל הביא אותה לסוף כי אם היה חושב בהיגיון קר בגמר עם מיק וג'ייסון או עוד יותר טוב ג'ייסון ושאמבו היה לו הרבה יותר סיכויים לנצח
אני לא חושב שיש הסבר הגיוני לקדם את נטלי על פניי ג'ייסון ושאמבו וגם אוהבי ראסל לא הצליחו להסביר לי את העניין הזה שאם הוא כלכך שלט למה לא הביא את שני השנואים האלו איתו?
 

Seosi

New member
נכון

אמנם לקליי היה זיכרון טוב, אבל הוא ממש לא היה חביב לשאר חברי השבט, בניגוד לנטלי.
 

B R A Y E R

New member
מנהל
למה לייחס לה את ההחלטה של ראסל כיכולת חברתית?

זה מה שבאמת הורג אותי, וזה אותו תירוץ שמשתמשים בו כדי להעצים את סנדרה
כמו שאתה אמרת וכמו שכולם יודעים - זה ראסל שהחליט את מי לקחת לגמר
לא לנטלי ולא לסנדרה היה סיי בהחלטה הזו, ושתיהן יכלו לעוף באותה המידה קודם לכן
וההפך - אם היו לה יכולות חברתיות הוא כנראה לא היה בוחר אותה לגמר
הוא בחר את ה2 שהוא האמין שמולם יוכל לנצח
מה שהוא לא ידע (וזו תשובה לשאלה שלך) זה שלא משנה מול מי היה יושב בגמר - הוא היה מפסיד
גם אם ג'ייסון היה מגיע במקום נטלי, ג'ייסון/מיק היו מנצחים
אם שאמבו הייתה מגיעה לגמר, האדם השלישי שהוא לא היא או ג'ייסון היו מנצחים
 

B R A Y E R

New member
מנהל
אני כמובן לא טוען שאתה ממציא דברים

אני יודע שאתה מאמין בזה ושזאת הדרך שבה אתה אוהב לראות את הדברים
אז אני מתנצל אם העלבתי אותך בדברים שרשמתי, זה לא נאמר בצורה שלילית, מכבד את הדעה שלך גם כשהיא שונה משלי
אבל בכל זאת יש הבדל בין עובדות לבין השערות - ורוב הדברים שאתה מדבר עליהם זה השערות שלך
יש לעורכים של הישרדות 2 אינטרסים כשהם עורכים את העונה:
1. שתהיה עונה מעניינת לצפייה
2. שהסיפור של המנצח יהיה ברור, וכמה שיותר חיובי
לגבי האינטרס הראשון, כנראה שלא היו חומרים יותר מדי מעניינים מנטלי בשביל שהיא תקבל יותר זמן מסך ממה שקיבלה. לא היו מכניסים בכוח סצינות שלה מבשלת אורז או הולכת לחפש עצים למדורה. מן הסתם ראסל היה הרבה יותר מעניין, ועשה הרבה יותר דברים במשחק, אז קיבל הרבה יותר זמן מסך.
לגבי האינטרס השני, תהיה בטוח ששום סצנה נוספת שהייתה יכולה להעצים יותר את נטלי בתור שחקנית ומנצחת לא נשארה על רצפת חדר העריכה. מה שלא ראינו - לא קיים. נותר רק לשפוט אותה ולהעריך אותה רק על סמך מה שראינו - ומן הסתם היא לא זוכה להרבה הערכה כי באמת לא עשתה יותר מדי לאורך המשחק בשביל לנצח, וניצחה רק כתוצאה ממרמור מושבעים לשחקן אחר שכל הקרדיט מגיע רק לו.
הסיפור של העונה גם מאוד ברור, אין פערים שאפשר לתהות לגביהם ולחשוב שאולי יש חורים בסיפור ושדברים קרו אחרת מאיך שהציגו אותם, אז אני באמת מתקשה להבין איך אתה חושב שהסיפור של העונה הוא אחר ממה שהוצג?
&nbsp
לגבי הוידוי של נטלי כמו שאמרתי, זה כולה וידוי מתחילת המשחק, היא עוד לא מכירה את הקאסט, זה לא משהו שאפשר לקחת ברצינות ובטח היו גם לאחרים וידויים מהסוג הזה.. אם כבר, זה רק מחזק את מה שאמרתי לך בפסקה הקודמת לגבי הנסיון להעצים אותה, בפועל זה וידוי סרק שכל עונה יש כזה.
לגבי ראסל, הוא דווקא מאוד רצה לשחק עם מריסה ועם בטסי, אפילו הראו לנו בתחילת הפרק הראשון איך הוא כורת איתן ברית וניסה לעבוד איתן(למרות שהוא ידע לגבי שתיהן שהן חכמות ואסטרטגיות), הסיבה היחידה ששתיהן הודחו זה כי הן לא סמכו עליו ואמרו לו את זה בפנים - אז מן הסתם הוא לא יכל לסמוך עליהן בחזרה ובעט אותן החוצה.
באמת שאין לזה שום קשר לנשים חזקות נשים חלשות... אחריהן הודח בן שהוא בכלל גבר וחזק, ואחריו הודחה אשלי שהיא חלשה.. לא צריך להאמין לכל סיפור ששורדים מספרים כדי להצדיק/לתרץ את המשחק שלהם, האמת פשוטה יותר, וזו באמת לא עונה מורכבת במיוחד מבחינת סיפור.
&nbsp
בנוגע למושבעים, כולם הודו בדרך זו או אחרת שלא עניין אותם מה יאמר בכלל במועצה, ושהם כבר החליטו מראש למי הם הולכים להצביע. אז אולי לורה טענה את זה כדי לצאת פחות ממורמר, אבל זה לא האמת.
והאמת היא שראסל היה שחקן הרבה יותר חברתי ממנה, פיתח קשרים הרבה יותר טובים ועמוקים עם הקאסט (כולו! בניגוד אליה)
ועד היום הוא בקשר עם כמה מהמתמודדים בקאסט, שחלקם מתחרטים עד היום שלא הצביעו לו ומודים שזה היה מתוך מרמור
ונטלי... בקשר עם 0 מהשחקנים בקאסט. הקשרים שהיא פיתחה במשחק לא היו עמוקים מספיק בשביל לשמור עליהם יום אחרי שהמשחק מסתיים
לפעמים האמת פשוטה יותר ולא צריך לחפש הסברים אחרים - מדובר בנצחון מתוך מרמור נטו לשחקן אגדי ששינה את המשחק
 

Seosi

New member
תודה על ההבהרה


ברור לי שראסל הוא היה המתמודד הכי מעניין העונה, אבל זה לא רק שנטלי בקושי קיבלה וידויים, כמעט כולם שם לא קיבלו וידויים. זה היה המופע של ראסל, לטוב או לרע.

שאמרתי נשים חזקות שהודחו מוקדם, זאת בדיוק הייתה הכוונה, שהן אמרו מה שהן חשבו על ראסל (שהן לא סומכות עליו) והודחו מיד. נטלי הבינה זאת, היא אמרה את זה, אני לא ממציא סתם. אני עדיין לא חושב שראסל הוא שחקן חברתי מצטיין, אבל כן מגיע לו קרדיט על הקשרים שפיתח עם ג'ון ושאמבו, מה שעזר לברית שלו. ואני מודע לכך שהמושבעים היו ממורמרים (אריק בכלל) אבל לפי הראיון של לורה שדיברנו עליו קודם, הם רצו להצביע למיק, אבל נטלי הצליחה לשכנע את רובם להצביע לה בנאום שלה. ובקשר לזה שהיא לא בקשר עם אף אחד, אי אפשר לדעת מה קרה. היא לא נמצאת בשום מדיה חברתית, יכול להיות שהיא התחזקה יותר דתית, באמת שאין לי מושג לגבי זה. כן, נטלי ניצחה מתוך מרמרור, אבל היא ידעה שזה מה שיקרה. היא בעצמה אמרה שהיא יודעת שראסל הכעיס הרבה אנשים ולכן היא תוכל לנצח אותו בגמר.

וחשוב לי לציין, אני לא אומר שלראסל לא הגיע לנצח, אני פשוט חושב שמגיע לנטלי קצת יותר קרדיט, זה הכל.
 

אורישקי

New member
אני אלך על

טריש מעונה 28
נכון שהיא קצת נבלעה בצל של טוני והוא הדמות והשחקן שזוכרים מהעונה, אבל לטריש היה חלק לא קטן במה שקרה בעונה.
את ההדחה של שרה אפשר לגמרי לזקוף לזכותה, היא לגמרי זיהתה שקאס היא הגורם הבעייתי ובעצם הכריעה את הכף לטובת הברית שלה ושל טוני, בלי צורך אפילו באלילים. היה לה משחק חברתי מאד טוב והיא בעצם איגדה סביבה את כל השחקנים במשחק, ובאיזשהו מקום שמרה על טוני לא מעט פעמים.
החוכמה של טוני הייתה לחתוך אותה בזמן כי היה סיכוי לא רע שדווקא היא הייתה מצליחה לנצח אותו בג'ורי.
ובלי קשר לזה היה לה את אחד הנאומי מושבעים היותר יפים שאני זוכר
 

NP23

New member
לא יודע אם הכי, אבל כאב לי על גווין

כאן הוא מוערך , אני מתכוון לצופים באמריקה וכן גם למושבעים בעונה שלו, שלא הרגישו והבינו כמה הוא שחקן מעולה.
 

NP23

New member
חייב לתת עוד דוגמא

טווילה וסקאוט מעונה 9 מאוד שנואות ובנוסף אף אחד לא רואה בהן באמריקה שחקניות חכמות .
ובתקופה של עונה 9 , לעשות את המהפך שעשו זה לא ברור מאליו כמו בכל עונה.
&nbsp
מסתכלים על סקאוט איזו עלובה הייתה במשימות ושהיתה מאוד מבוגרת ,
היום אומרים על ג'נט איזו גיבורה היא שבגילה הגיעה כל כך רחוק במשחק , אבל סקאוט עשתה את זה הרבה קודם.
היא לעומתה לא הדליקה אש או ניצחה חסינות, אבל לי זה גורם להעריך את סקאוט עוד יותר שהצליחה להשאר גם בפרה מרג למרות שהייתה חלשה ואפילו עם ניתוח בברך .'.
באחת המשימות שימשה בתור הרואה שמכוונת אותם במשימה שבה ניצחו. נקראה אם השבט. היא השתמשה ביתרונות שהיו לה,
הבנות אהבו אותה.
והיא זאת שרצתה לעשות את המהפך על איימי וליאן כשהבינה שהן לא לוקחות אותה לסוף, היא רצתה לעשות את המהפך כבר מועצה קודם. לאחר המהפך , טווילה וסקאוט גם הצליחו להדיח את ג'ולי שהייתה מאוד קרובה לכריס.
אותי אישית הן גם הצחיקו מאוד , היה להן הרבה הומור עצמי ובכלל טווילה משוגעת וכיפית , דמות סופר חזקה. חבל ששונאים אותה כי זה יהיה זהב ללהק אותה שוב.
 

אורישקי

New member
בוללללללללללל

בדרך כלל הן ובעיקר סקאוט היו הדוגמא הראשונה שלי ומשום מה שכחתי מהן בשאלה הזו.
טווילה דמות אדירה ואמן ואיכשהו יחזירו אותה,
וסקאוט בעיני היא אחת השחקניות הכי טובות ששיחקו בעונה אחת ולא ניצחו, לא פחות
 

B R A Y E R

New member
מנהל
סורי אבל כמו שג'נט גרועה בעיני, ככה גם סקאוט

וככה גם עם ג'יין מניקרגואה, אגב
3 נשים מבוגרות שאומנם הצליחו להגיע רחוק ומגיע להן את כל הקרדיט,
אבל הקשר בינן לבין הישרדות, מעבר לנאשיונל גאוגרפיק שורדים בטבע, מקרי בהחלט
שלושתן פועלות מרגש נטו, 0 מחשבה אסטרטגית על המשחק ועל הגמר.
אצל ג'נט לפחות זה היה מתוך רגשות טובים
אצל סקאוט (וג'יין) זה היה שלילי, ומעיק, וסורי אותי זה ממש לא הצחיק
שלושתן צריכות לקחת בית ספר מדון איך לשחק את המשחק ולנתק ממנו את הרגש
&nbsp
ואם אתמקד יותר בסקאוט וטווילה ובמה שציינת, קצת סילפת חלק מהדברים, ולי זה מפריע כי זה בעצם "לנגוס" לכריס בקרדיט
"טווילה וסקאוט הצליחו להדיח את ג'ולי שהייתה מאד קרובה לכריס"
מזכיר לך שזה קרה בפיינל 5, וטווילה וסקאוט הן 2, אז... מי הקול השלישי שחסר להן בשביל רוב? כריס!
אז כנראה שזה לא הן הצליחו, ושאם ג'ולי הודחה זה היה נטו מתוך רצון של כריס שהיא תודח
ושהסיבה שהוא בחר להדיח את מי ש"מאוד קרובה" אליו זה לא כי טווילה וסקאוט שיכנעו אותו, אלא כי הוא הבין וצדק שמול שתיהן הוא מנצח גם בחסינויות וגם בקולות המושבעים
וגם אם מועצת הגמר הייתה פיינל 3 ולא פיינל 2, תהיה בטוח שהוא היה מנצח וסקאוט "החכמה" לא הייתה מקבלת קול אחד
 

אורישקי

New member
אין קשר בכלל בין שלושתן חוץ מהגיל

ג'נט שיחקה משחק חברתי יפה ומיקמה את עצמה בעמדה מעולה בשבט אבל שיחקה גרוע אסטרטגית והובילה את עצמה למצב שבו אין לה שום כוח במשחק
ג'יין שיחקה משחק גרוע בכל המובנים ובמצב הכי טבו שהייתה בו הייתה פשוט נגררת אחרי הרוב.
&nbsp
&nbsp
 

Bar EL

New member
בעיני

דון!
לאחר צפייה נוספת בעונה הזו לפני כמה חודשים דיי ברור לי שהיא הייתה המאסטרמיינד האמיתי וקוקראן דיי רכב על הגב שלה.
המשחק החברתי שלה היה ממש מעולה וכולם סמכו עליה (זה מה שעזר להם להדיח את קורין) והיא זו שיזמה את רוב המהלכים בעונה והחליטה החלטות קשות.
לדעתי המושבעים ואמריקה תפסו אותה בהתחלה כאמא המבוגרת והחמודה, ולכן שהיא שיחקה חזק היא נתפסה כביץ' ולא קיבלה הערכה על כך.
 
בא לי מישהו מקורי

מיסי מ29 לדעתי הייתה שחקנית אסטרטגית מעולה אבל משחק חברתי צולע. בכיף הייתי מוכן שתחזור לעוד עונה.
הונוראבל מנשן: מאמא סי מ30
 

noamlah

New member
אם כבר עונה 30

הייתי אומר את וויל סימס השני

קודם כל הוא היחיד שהגיע לגמר בלי להיות מודח או מסומן למטרה אף פעם ונראה שאף אחד לא נתן לו חשיבות על כך
בנוסף טיפס יפה במעלה הברית שלו באיחוד, במיוחד שכשמייק שלט שם הוא שם אותו בתחתית ולא שיתף אותו בהדחה של ג'יין (שבסוף לא התקיימה והודחה קלי)

וגם בפאן האישי עשו לו רצח אופי ממש בהתנפלות שלו על שירין (שאם תהיה שאלה על אוברייטד מתלבט אם לרשום אותה כי היא בהחלט במקומות הראשונים) למרות שאם נהיה הוגנים הוא התנצל והיא זאת שהתחילה כשריכלה עליו שמחביא אוכל
 

אורישקי

New member
אני גם חשבתי עליה

וממש אהבתי אותה, למרות שהיא הכי שחקנית מפסידת גמר.
 

B R A Y E R

New member
מנהל
רופרט!

אומנם כן יש לו אהדה מהצופים הרגילים
אבל המעריצים ממש שונאים אותו
ואני עד היום לא מבין כלכך מה הסיבה, ואני מתאר לעצמי שאולי זה קשור לזה שהוא אוברייטד בינהם כשזה נוגע לצופים הרגילים
אבל בתכלס?
הוא אומנם לא מהשחקנים הכי טובים אבר, ולא מאסטרמיינד, אבל הוא מצד שני גם בכלל לא שחקן רע או גרוע
ב3 עונות ששיחק הוא הצליח להגיע רחוק, היה מאוד אהוב ואהוד על ידי הקאסט, הצליח למצוא את עצמו בבריתות חזקות,
בעונה 7 היה מנצח לדעתי אם לא היה את הטוויסט של ההחזרת מודחים
בעונה 8 למרות שהגיע במיעוט לעירבוב הוא הצליח למקם את עצמו בברית חדשה חזקה עם רוב אמבר וג'נה, והגיע למקום 4 למרות שהיה היחידי בקאסט בלי פרימייד
בעונה 20 הוא מהיום הראשון היה פצוע ולא כלכך יעיל במשימות, ובכל זאת הצליח להשתלב בברית חזקה ולא להצטייר כחוליה חלשה, במיזוג הוא היה אולי היחידי מכל שבט הגיבורים שבאמת היה חכם - גם ידע שלא צריך לסמוך על ראסל, גם זגזג כשהיה צריך ושיתף פעולה עם ראסל כדי להתקדם עוד במשחק, גם היה חכם מספיק בהדחה של קנדיס להצביע לה יחד עם קולבי ואחרת היה מודח בהצבעה חוזרת, גם "זייף" אליל חסינות ואפילו הצליח להפחיד עם זה את קינג ראסל..
ואני מאמין שבעונה 27 גם כן יכל להגיע רחוק מאוד אם לא היה פורש לטובת אישתו (וזה לגמרי ברור בשבילי למה עשה את זה)

 
למעלה