הישרדות אוסטרליה 3 - פרק 9

  • פותח הנושא Seosi
  • פורסם בתאריך

Seosi

New member
הישרדות אוסטרליה 3 - פרק 9


מתברר שהפתק שקרייג מצא בפרק בקודם הינו רמז לפסלון החסינות, עכשיו הוא צריך זמן בשביל לחפש את הפסלון. ג'נה-לואיס מסאאנאפאו מודעת שהיא נמצאת בתחתית, ושהיא צריכה לפעול במהרה. בחזרה לואוואו, קריסטי ממש מתחברת עם קייט, ששתיהן עושות תרגילי יוגה. פיבי מאוד דואגת לגבי קאט, ובצדק, כי קאט כבר לא יכולה לחכות להדיח את רוהאן. אנדרו משתמש בזה לטובתו, ואומר לה שרוהאן אמר שהיא הייתה צריכה ללכת במועצת השבט האחרונה של אגנואה, ועל כך שהוא ופיבי סיפרו לכל אחד מחברי השבט של אגנואה על פסלון החסינות, מה שקאט אומרת שלא נכון. סאאנאפאו זכו במשימת הפרס, והם ילכו להתקלח במים חמים, יצחצחו שיניים וכדומה.

בפרס, ג'נה-לואיס שמה לב שגם קיילי די נמצאת בחוץ, היא מדברת איתה ועלה את האפשרות ליצור ברית ביחד עם אל, לי וסאם. בואוואו, השבט החליט לצאת לחקור את פני השטח, מה שנתן לקרייג את ההזדמנות לחפש אחרי פסלון החסינות
אך ללא הצלחה. סאאנאפאו יכולים להמשיך לחגוג, מכיוון שהם גם זכו במשימת החסינות.

פיבי בטוחה שהיא הולכת להיות מודחת. רוהאן מדבר עם סו ואומר לה, משום מה, שיש לאחד מן חברי השבט של אגנואה פסלון חסינות. אחי, מה אתה עושה?! הוא גם ממשיך לדבר על קאט ושהוא לא סומך עליה, והיא עומדת בדיוק מאחוריו. פיבי מעלה את חששותיה אל רוהאן לפני מועצת השבט, ואומרת לו שאם הוא לא ייתן לה את פסלון החסינות, היא תודח. רוהאן אומר לה לדבר עם קריסטי להצביע לסו. אז פיבי מדברת עם קאט וקריסטי להצביע לסו. במועצת השבט, רוהאן כן נתן לפיבי את פסלון החסינות לפני מועצת השבט, והיא השתמשה בו לפני שג'ונתן הקריא את הקולות. היא הצליחה להציל את עצמה מהדחה ודאית, אך רק היא הצביעה לסו. רוהאן הצביע לקאט, בזמן שקאט וקריסטי הצביעו לרוהאן, מה שהביא להדחתו.

די באסה שלא הצליח לפיבי ורוהאן, אבל אני לא כל כך יכול להאשים את קאט וקריסטי, שרוהאן לא נתן להן כל סיבה לבטוח בו, כלומר, רוהאן הצביע שוב לקאט!!!
 

Seosi

New member
פרק 10


אז אנדרו מואוואו חוטא בחטא ההיבריס, וזה מתחיל להיות מוגזם מרגע לרגע. קרייג מחפש אחר פסלון החסינות אבל לא מוצא אותו. פיבי הלכה לשכב על החוף, ואיליה הצטרפו קאט וקריסטי. קאט לא יכלה להפסיק להגיד עד כמה היא הייתה מאושרת להדיח את רוהאן מה שדי הכעיס את פיבי. פיבי מבינה שהיא ככל הנראה הבאה בתור, אז היא הלכה לחפש אחר פסלון החסינות בעצמה. היא שמה לב למקום שקרייג הלך לשם מספר פעמים ושיערה שהוא חיפש אחר פסלון החסינות, אז היא חיפשה שם ומצאה את פסלון החסינות!!!
האמת שבקושי מראים את סאאנאפאו הפרק, זה רק על ואוואו. הדבר היחידי שאני יכול להגיד על סאאנאפאו הוא שהם ניצחו במישמת החסינות, שוב.

ואוואו צריכים כח פיזי בשביל לנצח במשימות. רוהאן הודח אז הנזק כבר נעשה. אנדרו מדבר עם הברית שלו להדיח את קאט ונראה שזה די סגור. פיבי שמה לב שאנדרו לא עושה הרבה בשבט וגם לא מביא הרבה למשימות. קריסטי גם כן הבחינה שאנדרו מופיע משום מקום לכל שיחה שיש. פיבי מגלה לקאט ולקריסטי שהיא מצאה את פסלון החסינות. השלושה (בעיקר פיבי) החליטו לדבר עם קרייג, לנסות לשכנע אותו להצביע איתן לאנדרו.

במועצת השבט, אנדרו לא מודח. רגע, מה?! קאט הודחה, אף על פי שהיא וקריסטי הצביעו בשביל אנדרו, קאט הודחה ברוב קולות, אפילו פיבי הצביעה לה. אני לא יודע האמת מה קרה פה, אני מניח שפיבי לא הייתה בטוחה שקאט תלך או אנדרו אז היא לא רצתה לבזבז את הפסלון, אבל אני עדיין לא מצליח להבין מדוע היא לא השתמשה בו בשביל קאט, אם היא ידעה שהיא הולכת להיות מודחת. או שלא, אני לא יודע. לפחות פיבי עדיין במשחק ולא בזבזה את הפסלון חסינות.
 

Seosi

New member
פרק 11


אנדרו בפאוור טריפ מטורף, אני לא זוכר שראיתי דבר כזה אי פעם בהישרדות. או שאני לא זוכר משהו כזה כרגע, אבל זה לגמרי מוגזם. בסאאנאפאו, הועלה הדיון לאכול את התרנגולות (
), אך מאט הוא היחיד שהתנגד. הוא הצליח לשכנע את כולם לא לאכול את התרנגולות (
) וניק שם לב עכשיו עד כמה השפעה יש למאט על השבט, ועצם העובדה שהצליח לשכנע את כולם לא לאכול את התרנגולות, מפחידה את ניק. סאאנאפאו ניצחו במשימת הפרס, שוב. הם זכו בארוחת שוקולד מטורפת (עוגיות שוקולד, עוגת שוקולד, שוקו וכל הדברים הטובים). פיבי וקריסטי היו יחד עם קייט בים וצדו מלפפוני ים, בניסיון לראות אם אפשר לעבוד איתה, ונראה שלקייט די נמאס מהתפקוד של אנדרו במשימות, והיא די מוכנה להדיח אותו בשלב זה.

סאאנאפאו זכו במשימת החסינות, שוב. אנדרו היה ממש גרוע במשימה. אני לא אומר את זה כדי להיות רשע, גם הוא אמר את זה
אבל באמת לא אכפת לו להפסיד במשימות, הוא יודע שיש לו את הרוב ושהוא נמצא בשליטה במשחק. הוא דיבר עם הברית שלו להדיח את קריסטי, אבל לא הכל הולך לפי תכניתו. פיבי וקריסטי מדברות עם קרייג ואומרות לו שהן מצביעות לאנדרו, בגלל שהוא באמת לא תורם במשימות. קייט גם הולכת לדבר עם קרייג ומודיעה לו שהיא לא יכולה להמשיך להיות ביחד בברית עם אנדרו, הם חייבים להתחיל לנצח במשימות. אנדרו די נלחץ מקייט, אז הוא דיבר עם קריסטי על האפשרות שישמרו על אחד השנייה.

במועצת השבט, פיבי וקריסטי השיגו את מטרתן, בכך שקייט וקרייג הצטרפו אליהן כדי להדיח את אנדרו, ולפיבי עדיין יש את פסלון החסינות.

נ.ב. (ספוילרים לגבי הזוכה):
אני רואה ברדיט שכולם אומרים שקריסטי לא זוכה ראויה, שרק הנאום שלה הוא מה שהביא לה את הניצחון, אבל אני לא מבין את הטענות האלה. אני חושב שהיא ממש השתפרה מתחילת המשחק בפן החברתי והיא גם כאן הייתה גורם להדחתו של אנדרו. הבנתי שהיה טוויסט שכביכול הציל אותה? אני לא יודע, אני פשוט חושב שהיא השתפרה הרבה במשחק.
 

noamlah

New member
לא אוהבים אותה


כי היא לא אגרסיבית מספיק בשביל להיות זוכה פוטוגנית
היא לא הייתה המנהיגה של ברית גדולה וחזקה
היא לא ארגנה בליינדסיידים מטורפים
היא לא שלפה אלילים וגרמה לשוק במועצה
היא לא זכתה בחסינויות פרט לאחת (שהייתה מרשימה במיוחד אבל בכל זאת אחת)

שחקנית חברתית מעולה אבל היא תמיד הייתה סוג של חיילת באמצע
סוג של אופציה שניה או שלישית להדיח אחרי זה שאמור להיות מודח וכל פעם טיפסה איזה מדרגה עד שהגיעה לסוף
היה טוויסט שהציל אותה ואתה תראה אותו עוד שני פרקים אבל זה לא משהו שבא במיוחד בשביל קריסטי אלא פשוט הדחה שהתבטלה (וזה גם התראה פרק הבא שלך הדחה, פרק אחריי זה משהו אחר, לא תהיה הדחה)

הצופים לא אוהבים טיפוסים כאלה, תשווה אותה אולי עם נטלי ווייט
 

Seosi

New member
אני עדיין לא ראיתי את הטוויסט, אז אני לא יכול לשפוט


אבל היו הרבה מתמודדים שניצלו בגלל ערבוב שבטים, ולא ראיתי שאף אחד בא אליהם בטענות. אני מודע לכך שמשחק חברתי לא תמיד מעניין לצפיה, אך זה לא אומר שזה לא משחק טוב. הצופים פשוט מחפשים אחרי הביג מובז וזהו.
 

Seosi

New member
פרק 12


בסאאנאפאו, קיילי די עוררה דרמה שהיא שכבה בצד אחד על המיטה וסירבה לזוז, מה שגרם לכמה מן המתמודדים לכעוס עליה, ג'נה-לואיס ומאט בעיקר. בואוואו, קונור שאל את קייט על מועצת השבט. היא התנצלה בפניו שלא אמרה לו שהיא הולכת להצביע לאנדרו ואף כמעט הובעה לדמעות בשל כך. היא הבטיחה לו שהיא לא התהפכה על הברית, היא פשוט הצביעה לאנדרו כדי לחזק את השבט. פיבי מבינה את המצב שלה, אז היא מנסה להתחבר יותר אל קונור, וביקשה לדעת אם היא הבאה בתור.

בסאאנאפאו, בזמן שהבנות צפו בלי דג דגים בים, מאט זרק לברוק הערה לא במקום (אני חושב שזה היה שהיא מתסכלת על כל הגברים בשבט, או משהו בסגנון הזה), אני חושב שזה די פגע בה והיא אמרה שזה גורם לה לתהות האם היא רוצה להמשיך להיות בברית ביחד איתו והשאר. האמת שאני לא מאשים אותה, די עצבן אותי ההערה הזאת של מאט. בכל מקרה, סאאנאפאו לא צריכים לחשוש, כי נחשו מה? הם זכו בחסינות בפעם המיליון, להפתעת אף אחד.

המצב הוא כזה. לפיבי יש פסלון חסינות, אך היא לא יודעת אם הולכים להצביע לה או לקריסטי. אך היא מיד תקבל על כך תשובה, כי קונור רוצה לעמוד במילה שלו ואומר לה שהיא הולכת להיות מודחת. פיבי משחקת אותה עצובה והלכה לשבת בחוף. השבט אמר לקריסטי שפיבי מודחת, אז קריסטי הולכת עם המידע הזה לפיבי. שניהן מצליבות מידע ומבינות שהשבט הולך להצביע לפיבי. אך מה שהם לא יודעים שלפיבי יש פסלון חסינות, אותו פסלון שקרייג לא הצליח למצוא אפילו עם רמז.

מועצת השבט, ג'ונתן בא להקריא את הקולות, אך פיבי משתמשת בפסלון החסינות ומפתיעה את כולם!!! הברית המקורית של ואוואו הצביעה לפיבי, אך כל הקולות בוטלו, וקרייג הודח על-ידי פיבי וקריסטי!!! הן לגמרי יצאו ענקיות בפרק הזה, בליינדסייד ענק
אני מופתע שקרייג לא באולסטארס, הוא דמות ממש טובה למשחק.
 

Seosi

New member
פרק 13


הגיע הזמן לתחקר את פיבי וקריסטי על הפסלון חסינות. הם שאלו את קריסטי אם היא ידעה על פסלון החסינות, והיא אמרה שהייתה לה תחושה. פיבי וקריסטי לגמרי שיחקו אותה בהדחה של קרייג, אבל פיבי מבינה שהיא עדיין לא בצד של המספרים, אז היא תצטרך לעשות משהו כדי לקדם את מעמדה בשבט, אפילו אם זה יהיה על חשבון קריסטי. סאאנאפאו זכו במשימת הפרס, במחנה חיכה להם סעודה גדולה. קיילי לקחה את ההזדמנות הזאת לדבר עם אל, ג'נה-לואיס ופליק על מנת לנסות לכרות ברית בנות, אך הן לא בדיוק רוצות לעבוד איתה. אם הם היו הולכים למועצת השבט, רוב הסיכויים שקיילי הייתה מודחת.

בחזרה לואוואו, סו מדברת עם קייט על פיבי וקריסטי. היא לא סומכת עליהן בכלל. קייט אמרה שקריסטי ידעה על פסלון החסינות אך לא ראתה אותו, מה שסו קצת מתקשה להאמין (למרות שזה היה נכון). פיבי מבינה שאין לה בררה אלה להדיח את קריסטי. היא אומרת לקייט וסו שקריסטי ידעה על פסלון החסינות, והיא גם מנסה לשכנע את קונור להצביע לקריסטי. סאאנאפאו זוכים בחסינות, וג'ונתן מגלה להם שלאחד מהם תינתן האפשרות לשבת במועצת השבט של ואוואו. התכנית של קריסטי היא להיראות כמה שפחות כאיום. פיבי ממשיכה לנסות לשכנע את ואוואו להדיח את קריסטי, וממה שזה נראה, קונור וקייט די רוצים להדיח את קריסטי, למרות שסו עדיין מעדיפה להדיח את פיבי. פיבי משקרת לקריסטי שקונור הולך להצביע איתן נגד סו. קריסטי לא הכי בטוחה בתכנית הזאת, אבל אין לה משהו אחר יותר טוב כרגע.

ברוק מסאאנאפאו הגיעה להקשיב למועצת השבט של ואוואו. סו, קונור וקייט דיברו על כך שהם לא מאמינים לקריסטי שהיא לא ידעה על פסלון החסינות. קריסטי הגנה על עצמה שאמרה שהיא ידעה על הפסלון אך לא ראתה אותו, ודי נעלבה שרואים אותה כשקרנית. השבט מוכן להצביע, אבל ג'ונתן אומר להם שהמועצה הולכת להיות אחרת. אף אחד לא הולך להיות מודח, וברוק הולכת "לחטוף" אחד מן חברי השבט של ואוואו אל סאאנאפאו. ברוק רצתה בהתחלה לבחור בפיבי אבל היא הבחינה עד כמה אסטרטגית היא, אז היא בחרה בסו, מה שהופך אותה לחברת שבט הרשמית של סאאנאפאו.

נכון, קריסטי די ניצלה מהדחה בגלל הטוויסט הזה, אבל אני לא חושב שזה הוגן לקטול את קריסטי על זה. העתיד של אדם וטייסון הוחלט במשחק על-ידי הגרלת אבנים, טוני אולי לא היה מגיע לגמר אם טריש לא הייתה משכנעת את קאס להצביע איתם. אז אני לא מבין למה הם מקבלים כרטיס חופשי וקריסטי לא.
 
למעלה