הישרדות אוסטרליה 3 - פרק 4

  • פותח הנושא Seosi
  • פורסם בתאריך

Seosi

New member
הישרדות אוסטרליה 3 - פרק 4


פיבי מיקמה את עצמה די טוב בשבט, מצד אחד יש לה את ברית הבנות ומצד שני היא גם בברית עם אל, לי ורוהאן. בסאאנאפאו, פיטר מתקשה עם המשחק, שוב. בואוואו, ניק החליט לספר את סוג של האמת (?) לגבי הרמזל של פסלון החסינות לג'נה לואיס (ככה רושמים את השם שלה, לא?), סו וקרייג, אבל זה רק גרם להם פחות לסמוך עליו, אז הוא נמצא די בצרות כרגע. בחזרה לאגנואה, פיבי ורוהאן מצאו את פסלון החסינות. רוהאן שמר על פסלון החסינות, מה שגרם לפיבי לפקפק בו בגלל שהוא הבטיח לה שיביא לה את פסלון החסינות אם הוא ימצא אותו. אבל הוא כן הציע לה לתת את הפסלון, אז אני לא יודע מה גורם לה לפקפק בו. היא סיפרה על כך לאל ויותר מאוחר היא תספר על כך ללי, כדי שיסמוך עליה יותר מרוהאן. בחזרה לסאאנאפאו, פיטר החליט לעזור למצוא לקיילי את פסלון החסינות כי היא הכי זקוקה לו, אבל הם לא הצליחו למצוא אותו. אגנואה מפסידים במשימת החסינות, שוב. קרייג אומר לג'ונתן שלשבט שלו נשבר אבן האש, ותוהה האם יש אפשרות לקבל אחד חדש. ג'ונתן אמר לו שאם השבט שלו, ואוואו, יחזיר את כל הציוד שזכו במשימות הפרס הקודמות, אז הם יקבלו את אבן האש. ואוואו הסכימו.

פיבי מתעמתת עם רוהאן לגבי פסלון החסינות, והוא אמר לה כמו שרשמתי, הוא הציע לה לתת את פסלון החסינות, אבל פיבי אמרה שהיא לא יכלה להגיד משהו אחר. רוהאן מדבר עם אל ופיבי ומנסה לראות שאכן מדיחים את קאט, מה שקאט שמעה אותו אומר. קאט דיברה עם הבנות להדיח את רוהאן. לפני שהם הולכים למועצת השבט, רואים שג'ונתן מגיע לסאאנאפאו ופיטר מחליט לפרוש סופית מן המשחק. קשה לי מצד אחד לבקר אותו יותר מדי, כי הוא בן 62 ואני מניח שהתנאים הפיזיים יותר השפיעו עליו מאחרים, אבל מצד שני הוא כן רצה להיות מודח במועצת השבט השנייה, ובמקום לפרוש ביאנקה הודחה.

ג'ונתן מודיע לאגנואה על פרישתו של פיטר, ושהם לא ידיחו אף אחד במועצה זו. אין לי מושג האמת מי היה מודח, קאט או רוהאן, אולי יגידו בפרק הבא.

נ.ב.
סליחה אם סיקור הפרק מבולגן קצת, ראיתי את זה אתמול ושכחתי לכתוב על כך, ולא היה לי כח לחזור לצפות בפרק שוב
 

Seosi

New member
פרק 5


אוקי, אז יש המון על מה לדבר הפרק.
מתברר שפספסתי את זה נאמר במועצת השבט וקאט הייתה מודחת לו אגנואה היו מצביעים, אז היא מרגישה נבגדת על-ידי אל ופיבי. בואוואו, לניק היה קצת קשה לקום הבוקר כי זה היה אמור להיות יום הולדתה ה-60 של אימו המנוחה. הוא החליט לחפש אחר פסלון החסינות ללא הצלחה. קיילי מסאאנאפאו מוצאת את פסלון החסינות. פיבי חושדת שהיא אכן מצאה את הפסלון, לכן היא לקחה את מאט לשיחה של להדיח את קונור במקום, אבל מאט לא נתן לה תשובה של כן או לא. באגנואה, קאט מדברת עם אל, פיבי וקריסטי, והיא מבהירה את הרגשות שלה כלפי אל ופיבי. פיבי הודתה בוידוי אישי שלקאט אין שום סיבה לסמוך עליה, והיא הלוכת להדיח אותה בהזדמנות הראשונה. ואוואו החזירו את כל הציוד שזכו בו במשימת הפרסים בשביל אבן אש. הם הפסידו במשימת הפרס לאגנואה וסאאנאפאו שזכו בתרנוגולות (
).

כל השבטים מקבלים דואר עץ לפני משימת החסינות שאומרת שרק אחד מן השבטים ינצח במישמת החסינות, וששני השבטים המפסידים ילכו לאותה מועצת שבט אחת. אחרי רצף של הפסדים, אגנואה זכו בחסינות. בואוואו, בארי (אגב, יש מתמודד בשם בארי בשבט) אמר שהוא יחליט למי להצביע ברנדומליות. קרייג אמר לניק שהוא רוצה להדיח את טיגן, אך ניק לא מרוצה מזה בגלל שהוא וטיגן קרובים. ניק הציע להדיח את בארי בגלל איך שהוא אמר שהוא הולך להצביע. אבל לניק קשה למצוא אנשים שיסמכו עליו, חוץ מטיגן ועכשיו קייט. בסאאנאפאו, קונור מדבר עם מאט על פליק ושאי אפשר לסמוך עליה ואחר-כך הוא אומר זאת לסאם. קונור מתעמת עם פליק לאחר מכן מול ברוק, ואומר לה שמאט אמר לו שהיא תדיח את ברוק ברגע הצורך, מה שפיבי הכחישה בתוקף.

במועצת השבט, קיילי ענדה את שרשרשת חסינות האישית על צווארה. פיבי אמרה שהיא חושבת שהיא יכולה להיות מודחת הערב, ומעלה את מה שקונור אמר לה שמאט אמר לו שפליק אמרה לו (די כבר!) שהיא תדיח את ברוק במידת הצורך, מה שמאט לא אהב לשמוע כי הוא לא אמר זאת. ואוואו קיבלו בעצם כרטיס לשורה הראונה לראות את ההתפרקות של סאאנאפאו. שני השבטים מצביעים, ושג'ונתן הולך לקרוא את הקולות, הוא אמר ששהמתמודד שקיבל את מירב הקולות, לא יודח מן המשחק, אלא יעבור לשבט השני. ג'ונתן קורא ראשית את הקולות של ואוואו, והם החליטו להדיח את ניק, שיעבור לסאאנאפאו.

בסאאנאפאו היה תיקו בין פליק וקונור, וגם בהצבעה חוזרת. הם היו צריכים הבגיע להחלטה משותפת, אם לא, פליק וקונור יהיו מוגנים מלעבור לשבט אחר, בעוד שהאשר יגרילו אבנים. הם הגיעו להחלטה שקונור יחליף את ניק ויעבור לואוואו. אבל זה לא הכל! ג'ף אומר לניק וקונור לבחור מתמודד אחד מן השבט שבו הם הודחו שיצטרף אליהם לשבט החדש. ניק בחר בטיגן בעוד שקונור בחר בסאם.

וואי, זה היה מתיש
פרק טוב, אפילו טוב מאוד, אבל היה מתיש לכתוב את כל זה חחח. אני שמח שניק לא הודח, כי אף שהוא לא שיחק הכי טוב, הוא דמות טובה.
 

Seosi

New member
פרק 6


אז, ואוואו מבינים שניק בעצם יצר בריתות עם כולם
בסאאנאפאו, ניק חשף שהוא היה הכי כנה עם סו, והיא הדיחה אותו. בבוקר למחרת, טיגן מבינה שהיא צריכה ליצור קשרים חדשים, אז היא הלכה לדבר עם ברוק. ברוק שאלה אותה על טיב יחסיה עם ניק, וטיגן אמרה שהוא אמרה לה שהוא סומך עליה מהיום הראשון, ומתברר שניק אמר אותו דבר לברוק
הוא דמות ממש טובה במשחק, אבל כשחקן הוא לא מפסיק לירות לעצמו ברגל. באגנואה, קריסטי מרגישה שהיא במקום טוב יותר במשחק, אין לה כבר את הלחץ שהיה לה אחרי המועצה הראשונה. היא לקחה את פיבי לשיחה כדי לברר עד כמה היא קרובה לרוהאן. פיבי אמרה לה שאין לה תכניות ללכת עם רוהאן רחוק במשחק, אז קריסטי ניסתה לחזק את הברית שלה עם אל ופיבי. קריסטי אמרה שהיא לא הכי סמוכת על פיבי, ובצדק, כי פיבי אמרה שהיא נאמנה רק לאל. בסאאנאפאו, ניק מדבר עם מאט כדי לראות אם יש לו אפשרות להישאר במשחק, ומאט אישר לו שכן, כי הוא לא סומך יותר על פליק, וניק לא יכול להיות מאושר יותר למשמע דברים אלו.

אגנואה וסאאנאפאו זכו במשימת החסינות. ואוואו היו בפער משמעותי על אגנואה והיו קרובים לסיים במקום השני את המשימה (סאאנאפאו ניצחו ראשונים) אבל בארי וקרייג ממש התקשו להדליק את המדורה, שהיה החלק האחרון במשימה. קייט מבינה שאנדרו, ג'נה לואיס, סו וקרייג הם הברית השולטת כרגע במשחק, אז היא ניגשת לקרייג ואומרת לו שהיא חושבת שצריך להדיח את קונור, מה שקרייג מסכים. אבל לאחר שקונור אמר לחבריו לשבט שהוא רוצה להישאר, כולם די הרגישו רע להדיח אותו, אז קייט הציע את בארי, בגלל שהוא די מסרב לשחק את המשחק. הוא לא משתתף בשיחות אסטרטגיות וגם במשימה הוא לא נראה הכי שם. הוא רוצה לשחק את המשחק ביושרה. אנדרו מרחיק לכת אפילו ושואל את סו האם היא רוצה להדיח את קרייג! אבל במועצת השבט, בארי הודח פה אחד.

זה שאתה משחק את המשחק לא הופך אותך לפחות "טוב" מאחרים. אנשים ידעו למה הם נרשמו. הישרדות זה לא פורמט חדש, אז לבחור לא לשחק את המשחק...לא יודע, בארי נראה לי בנאדם טוב, אבל אני יודע שהיו המון מתמודדים שהיו רוצים להיות במקומו וכן לשחק את המשחק.
 

Seosi

New member
פרק 7


ג'נה לואיס בטוחה שסאם וקונור בחוץ, אבל יש למתמודדים אחרים תכניות אחרות. אנדרו דיבר עם סאם וקונור על האפשרות לעבוד איתם, וכך גם עשתה קייט. אפרופו קייט, היא פיתחה מורסה מתחת לזרועה. בסאאנאפאו, ניק עובד ממש קשה בשבט כדי שלא ידיחו אותו, אבל נראה שהבנות עדיין לא סומכות עליו, וטיגן עשתה עבודה יותר טובה להתקרב אל ברוק ופליק ממנו. ואוואו וסאאנאפאו ניצחו במשימת הפרס. סאאנאפאו סיימו ראשונים וזכו בכמות אדירה של המבורגרים, בעוד שבואוואו אשר סיימו שניים את המשימה, כל אחד קיבל המבורגר אחד. אגנואה היו ממש גרועים במשימה כאן, וגם לי שם לב שהם בקושי זוכים במשימות. אך הוא לא צריך לדאוג עוד כי אגנואה וואוואו זכו במשימת החסינות.

לפני שרואים מה קורה בסאאנאפאו, רופאה מגיעה לשבט של וואוואו כדי לטפל במורסה של קייט. לאחר שהיא חתכה וניקזה את המורסה (מגעיל לקרוא, אני יודע, סליחה חח) אושר לקייט לחזור למשחק. בסאאנאפאו, ניק מעלה את האפשרות לפצל את הקולות בין טיגן וקיילי, בגלל שלקיילי יש את פסלון החסינות. פליק ממש לא רוצה לעבוד עם ניק כי היא לא סומכת עליו, אבל מאט אומר לה שהוא די כוח פיזי במשימות והוא יכולן לעזור להם יותר לנצח במשימות הבאות מאשר טיגן. במועצת השבט, קיילי לא לקחה סיכונים והשתמשה בפסלון החסינות שלה, ובכך פסלה את שני הקולות נגדה. ג'נותן מקריא את שאר הקולות ויש תיקו בין טיגן וניק. בהצבעה חוזרת, טיגן מודחת פה אחד. בפרק הבא, עוברים משלושה שבטים לשניים.
 

noamlah

New member
הגעת לחלק המעניין של העונה

רק מזהיר שפרק הבא קצת מעצבן כי לא תהיה הדחה בעקבות המיזוג ל2
 

Seosi

New member
פרק 8


אז כמו שנעם רשם מעליי, אין הפרק הדחה, אבל כן קרו תרחישים חשובים להמשך המשחק. ברוק אמרה בוידוי שמאט הצליח לשכנע את כולם ברגע האחרון להדיח את טיגן, מה שגורם לה ולפליק (אני כל פעם בא לרשום פיבי) די לחשוש לגביו. מאט מצידו, בהחלט מרגיש בשליטה במשחק. כך גם ג'נה-לואיס וקרייג מואוואו. באגנואה, קאט שמה לב שההתנהגות של רוהאן מתחילה להעלות על העצבים של חלק מן התמודדים, מה שנותן לה תקווה במשחק, מכיוון שהיא די נמצאת בחוץ כרגע. שלושת השבטים מגיעים למשימה, ג'ונתן אמר שהם משחקים בשביל יתרון שעליו הוא יספר אחרי שהשבט יזכה בו. סאאנאפאו זכו במשימה. ג'ונתן אומר להם שהשבטים מתמזגים משלושה שבטים לשניים. היתרון של סאאנאפאו הוא לבחור האם להישאר ביחד ולבחור ארבעה מתמודדים חדשים לשבט, או שלהתפצל לשבטים חדשים. הם בחרו להישאר, ובחרו באל, ג'נה-לואיס, לי וסאם. שאר המתמודדים נהפכו לואוואו, כך שאין יותר שבט אגנואה.

ג'נה-לואיס לא מרוצה שבחרו בה בשבט החדש. ניק היה זה שהציע אותה כדי לפרק את הברית השולטת ואוואו. הם ניסו ללבן את העניינים, אבל השיחה ביניהם לא הניבה פירות. ניק הזכיר לה שהיא הדיחה אותו מן השבט, מה שגרם לה לחשוב שהוא עוד כועס על כך, דבר אשר ניק הכחיש. בואוואו, כולם אוכלים לכבוד השבט החדש, וקרייג מצא פתק באחד מן המפיות, הוא לא קרא הפרק מה שהיה כתוב בפתק. קאט ניגשת ישר לעבודה ומספרת לקייט על כך שפיבי ורוהאן די שלטו באגנואה יחד, ושהיא 90% בטוחה שלרוהאן יש פסלון חסינות. סו גם אמרה את זה לקרייג, והוא לא ידע את עצמו מרוב אושר.
 
למעלה