מחפש כבר זמן רב ולא מוצא בשום מקום את תוכנית הריאליטי הטלפון

סטילהוק

New member
מחפש כבר זמן רב ולא מוצא בשום מקום את תוכנית הריאליטי הטלפון

אני מחפש כבר זמן רב ולא מוצא בשום מקום, לא ברחבי הרשת ולא בשום מקום אחר, את הגרסה האמריקאית של תוכנית הריאליטי הטלפון (The Phone) בהנחייתו של ג'סטין טימברלייק, ששודרה בערוץ MTV בשנת 2009, ומבוססת על הגרסה ההולנדית המקורית משנת 2007, שהפורמט המצליח שלה שזכה בפסטיבל קאן בפרס "רוז דה אור" נמכר ל-52 מדינות, כולל לארה"ב וגם לישראל, שגם את הפרקים של הגרסה הישראלית בהנחייתו של עודד ליאופולד אמנם ניתן למצוא ברשת, אך ממש לא בשלמותם, להוציא אולי פרק אחד בודד.

מדובר בתוכנית ריאליטי מאוד מותחת ומעניינת, שהמתמודדים בה מתמודדים כנגד עצמם וכנגד השעון, פותרים רמזים וחידות קשות שמעבירות אותם ליעד הבא, כמו במירוץ למיליון, מוצאים מפות עתיקות וחפצים עתיקים שיכולים לרמוז להם על יעדם הבא, וכל זה כשעומד לרשותם זמן קצוב מהרגע שהגיעו ליעד אחד ועד לרגע שיגיעו ליעדם הבא, ועושים זאת ביחד ובשיתוף פעולה, למרות שבסופו של דבר הם נאלצים להתחרות ביניהם מי יגיע ראשון אל היעד האחרון של המשחק ויקבל שם מהמנחה הרכוב על אופנוע או נוחת במסוק את המזוודה עם הכסף המזומן כפרס על נצחונו במשחק.

במהלך התוכנית שני אנשים זרים שלא נפגשו מעולם עונים לשני טלפונים סלולאריים שמצלצלים במקום ציבורי שבו הונחו מבעוד מועד. על הקו נמצא מפעיל מסתורי, בישראל זהו מנחה הפורמט הישראלי, עודד ליאופולד. אותו המפעיל מציע להם לעזוב הכול לשלוש שעות, ולצאת לחפש ברחבי העיר הספציפית שבה הם נמצאים או עיר אחרת שאליה הם צריכים להגיע באותו פרק, אחר רמזים שיובילו אותם למזוודה המלאה בכסף כשהפרס עומד על סכום של עד 250,000 ש"ח. מאותו רגע בו ענו המתמודדים הזרים לאותם פלאפונים "אבודים" ובחרו להשתתף בתכנית, הם נכנסים לשלוש שעות של מתח, דרמה, קונפליקטים ואתגרים בלתי צפויים. במשך שלושת השעות מצולמים כל מהלך וצעד של המתמודדים ע"י מצלמות רבות, חלקן נסתרות, חלקן ממסוקים, מגורדי שחקים וחלקן על גביהם של צלמי התוכנית.

על המתמודדים לשתף פעולה ולענות על החידות שנשאלו באמצעות הטלפון שמצאו קודם לכן. התשובות יכולות להימצא בעזרת בחפצים הנמצאים בסביבתם, כמו אינפורמציה הלקוחה מעיתון בדוכן העיתונים שבקירבת מקום לדוגמה כפי שקרה בפרק הראשון. על המתמודדים לענות על חידות, שהתשובות עליהן יובילו אותם למציאת 5 קפסולות שבתוכן חידה ונקודות ציון אשר יעזרו למתמודדים במציאת המקום בו יחכה המפעיל עם הפרס במידה ויגיעו לשם במהלך הזמן המוקצב. במידה והמתמודדים לא הצליחו למצוא קפסולה זו או אחרת, או שמא לא הצליחו לענות על חידה כלשהי, יציע להם המפעיל רמז. אך כאן הסיפור לא נגמר, לקבלת הרמז אותו מציע המפעיל ייאלצו המתמודדים לוותר על סכום נכבד מכספי הפרס, זאת שוב, במידה ויזכו.

במידה ויצליחו המתמודדים למצוא את כל חמשת הקפסולות ולזהות את המקום בו יחכה המפעיל עם המזוודה בה הכסף הנותר וכל זאת תוך פחות משלוש שעות, ייכנס כל אחד מהמתמודדים לרכב שטח (ג'יפ) בו יישאל שאלות שאת התשובות עליהן קיבל במהלך ה-"מירוץ" אחר הקפסולות. אך הפעם, לראשונה בתוכנית, המשתתפים יתחרו אחד בשני ולאו דווקא ישתפו פעולה. הראשון שיענה נכונה על שלושת השאלות, יקבל את קוד ההנעה של אותו רכב השטח, וכך ייסע לנקודה בה מחכה המפעיל והמזוודה הנחשקת. אך כמו שכבר קראתם על התכנית, שוב דבר עוד לא סגור. ברגע זה יוצעו למתמודד שתי אפשרויות; האחת היא לקבל את כספי המזוודה לעצמו, ואילו השנייה היא להתחלק עם שותפו לתכנית. מצד אחד, עומד הפיתוי אחר הכסף הגדול, ומהצד השני, עומדת חלוקה עם אותו אדם שעזר לך להגיע לאותו ה "כסף הגדול".

 
למעלה