פינת הפופולאריות 39 - פרק 12

אורישקי

New member
פינת הפופולאריות 39 - פרק 12


בשעה טובה אנחנו מתקרבים לסוף העונה ההזויה הזו...

דירוג הפרק הקודם:
8. איילין - 2.7
1
7. לורן - 2.8
1
6. קארישמה - 3.4
1
5. נורא - 3.7

4. דין - 5.5


והטופ 3....
 

אורישקי

New member
מקום 3


עם ממוצע 5.7,

הוא היה ראשון ברושם הראשוני, נשאר בטופ 3 ועם הזמן רק ירד וירד ובפרקים האחרונים ממש שלט במקומות האחרונים,

בפרק שעבר הוא קצת עלה, ועכשיו הוא עושה קאמבק בעלייה של 3 מקומות - הישר לטופ 3

טומי

 

סטילהוק

New member


בושה וחרפה, זה הפורום של הישרדות היחיד בעולם שבו דן ספילו המטרידן הסדרתי והמתמודד הראשון בתולדות הישרדות שסולק מהמשחק על עבירה חמורה על כללי המשחק שביצע מדורג במקום הראשון בטבלה במקום בתחתית הטבלה כיאה וכנאה למתמודד שהרס עונה שלמה, החריב אותה ופגע בכל הפורמט שנקרא הישרדות. בגללו העונה הזאת מדורגת כעונה הגרועה ביותר בתולדות הישרדות, ופה הוא מככב במקום הראשון כבר שבועיים ברציפות.


ברוך שפטרנו ממנו ואמן שלא נראה אותו יותר לעולם. בתקווה שהשמועות נכונות ושהוא לא יהיה בריוניון, כמו גם אליזבת ומיסי שהחליטו לא להגיע.
 

B R A Y E R

New member
מנהל
למה אתם כלכך מתפלאים?

הפורום הזה על כל גלגוליו לאורך השנים נתן גם הרבה פעמים לריצ'ארד האץ' מקומות ראשונים בכמה משחקים, והוא עשה מעשה הרבה יותר חמור מכל מה שראינו או לא ראינו שדן עשה
(וזה כולל הצבעות של גולשים וגולשות שנמצאים כאן גם היום ומשום מה מזועזעים נחרצות מדן, אבל עודדו את ריץ' בכל משחק או פינה בפורום וימשיכו גם בעתיד, ומאוד היו רוצים שיחזור לעונה נוספת למרות שעשה בסו פאקינג מעשה מגונה, לא רק נגע בטעות או בכוונה ברגל/שיער כמו דן)

למה זה בעצם?
1. העריכה של ריץ' הייתה הרבה יותר חיובית משל דן, גם בהקשר להטרדה וגם לא בהקשר להטרדה, כי הוא דמות אהובה ומזוהה עם הישרדות, וההפקה בחרו לנסות להחליק כמה שיותר את עניין ההטרדה, וזה לעומת דן, שכרגע האינטרס שלהם להוציא אותו רע ולהשניא אותו בציבור. רוב הגולשים כאן יודעים לראות מעבר לעריכה, להבין שמדובר בפאקינג תוכנית ריאליטי ערוכה היטב לפי נרטיב שההפקה רוצה, ככה שנאהב את מי שההפקה רוצה שנאהב ונשנא את מי שההפקה רוצה שנשנא.
2. רוב הגולשים כאן אוהבים שחקנים טובים ומעריכים משחק טוב, ויודעים לנתק את האופי של הבן אדם או את המעשים שהוא עשה מחוץ למשחק/בלי קשר למשחק אלא להתמקד בשחקן. אני עד היום אוהב את ריצ'ארד האץ' וחושב שהוא היה שחקן מצויין ודמות נהדרת, וזה לא סותר את זה שאני מפנים שהוא הטריד מינית את סו וזה היה מגעיל ונוראי. כי אני רואה הישרדות בשביל המהלכים, והאסטרטגיה, ולא בשביל לנהל סוגיות על תחלואות החיים והחברה - בשביל זה אני יכול לראות מהדורת חדשות כל ערב. לכן גם בדירוגים אתה רואה שהרוב יותר ענייניים ונותנים דירוג על פי מהלכים והתנהלות במשחק, ופחות על סוגיות שלא קשורות למשחק בכלל.
 

סטילהוק

New member


א. אני לא אהבתי את האץ' גם בתקרית ההיא באולסטאר וחשבתי שההפקה היתה צריכה להתערב ולסלקו על מה שהוא עשה לסו ולא להעלים עין ממעשיו רק בגלל שהוא כוכב העונה הראשונה וחבר טוב של ג'ף.

ב. אני ממש לא רוצה שיחזור לשום עונה נוספת.

ו-ג. אי אפשר לקרוא שחקן טוב למי שהרס לשחקנים אחרים טובים ממנו את העונה ועוד יותר מזה, הרס את העונה כולה והוריד אותה לתחתית הטבלה של כל עונות הישרדות כעונה הגרועה ביותר בתולדות הישרדות באופן רשמי. שלא לדבר בכלל על כך שמדובר במתמודד הישרדות הראשון בכל 39 העונות של הישרדות שמסולק מהמשחק על עבירה חמורה שאותה ביצע, ולא רק מהמשחק עצמו, אלא גם מהמושבעים, מפנדרוסה ובכלל הישרדות הודיעה שהיא מנתקת כל קשר איתו. הם אפילו שקלו אם להסיר את תמונתו, שמו ופרטיו בכלל מרשימת המתמודדים שהשתתפו בעונה האחרונה. ובסוף לאחר התייעצויות רבות עם אנשי מקצוע שונים, כפי שג'ף עצמו הסביר, הוחלט שלא להסיר. אבל אין ספק שמדובר בכתם שחור על התוכנית הישרדות, על ההפקה שלה ועל דן עצמו שעד היום חוסם את חשבונו ולא מאפשר לאף אחד להיכנס לתוכו ולשאול אותו שאלות, שלא לדבר בכלל על כך שעד הרגע הזה הוא אפילו לא התנצל על מעשיו או הביע חרטה, לא לקלי ולא לאף אחת אחרת שהוא פגע בה.
 

סטילהוק

New member
ועוד דבר


אני לא יודע איזה "מהלכים אסטרטגיים" שדן ביצע אתה ראית שאני ואחרים לא ראינו, אך אולי תתפלא שהסיבה היחידה שדן לא הודח עד לרגע שבו הוא סולק מהמשחק ע"י ההפקה היא בגלל שכולם ראו בו עז שניתן לקחת אותו לגמר ולנצח אותו בו, וממש לא בגלל שכולם אהבו אותו. וההוכחה הכי טובה לזה נמצאת בפרק שבו לורן התלוננה לגביו בפני שבט לאירו המעורבב ותיארה להם בדיוק איך ובאיזה איברים בגוף הוא נגע בה במהלך אותו לילה בבקתה, וכבר אז הם כולם הסכימו שהוא צריך להיות מודח, אך בסוף החליטו להשאירו ולקחת אותו כעז לגמר, ואיליין שהשיגה באותו פרק את היתרון הקולי החליטה להדיח במקומו את ג'ייסון. טומי לא היה רוצה לקחת את דן איתו לגמר אם לא היה רואה בו עז, טומי ראה עזים גם בדן וגם בדין, ובגלל זה הוא רצה להגיע עם שניהם לגמר, כי הוא ידע שבטוח ינצח מולם, והוא גם היה מנצח, כי כולם ראו בדן עז וגם בדין עז, ולעומת זאת כמה שטומי משעמם מתמודדים אחרים (ןמספיק לציין את דין ואיליין ששניהם מהשבט היריב) ואפילו דן שאפילו לא חשב על להדיחו אפילו פעם אחת, עשו הכל בשביל להשאירו במשחק והוא ניצל בזכות זה פעם אחר פעם, מה שמראה שמבחינה חברתית, גם אם לא הראו לנו את זה תרתי משמע, די ברור שטומי די שלט במשחק.
 

B R A Y E R

New member
מנהל
אולי אתה לא אהבת את ריצ'ארד האץ'

אבל הרוב המוחלט של הפורום כן אוהב אותו, וכן רוצה שיחזור, וזה כולל כמעט את כל מי שהזדעזעו בפורום מדן.
&nbsp
ושחקן טוב בעיני זה כאמור מישהו שעושה מהלכים טובים, ודואג למצב את עצמו במקום טוב במשחק, ויודע לקבל החלטות שיקדמו את עצמו במשחק. המוטו של המשחק outwit outplay outlast עדיין אותו מוטו.
דן שיחק משחק טוב, גרם לקאסט לאהוב אותו, עשה מהלכים יפים - זה מספיק בשביל לגרום לי לאהוב אותו ולהעריך אותו כשחקן
אתה יכול להתווכח איתי על המשחק שלו ולהגיד שלדעתך המהלכים שלו לא היו טובים, ושאולי האנשים שהוא בחר להגיע איתם לסוף הם לא האנשים הנכונים, ושאולי הוא פספס הזדמנויות לעשות מהלכים מסויימים....
מעבר לזה? לא קשור למשחק. ולנו אין את הזכות לשפוט את זה בתור צופים בתוכנית טלוויזיה ערוכה. זה גדול עלינו, ואנחנו לא יודעים כלום ולא יכולים באמת להבחין בין אמת לבין מניפולציה.
ולמה דן עדיין לא מגיב/מתנצל? כי ההפקה לא מרשה לו. מונעים ממנו להגיב כי הוא כבול לחוזה. מניח שנשמע ממנו, ושבטוח יש לו מה להגיב ועל מה להתנצל, וזה יקרה ברגע שהחוזה יגמר.
 

סטילהוק

New member


דן לא עשה שום מהלך אסטרטגי, הוא הצביע כפי שהורו לו להצביע, הוא תמיד היה הקול שמצביע לברירת המחדל, ואתה יכול לבדוק ולראות זאת בכל הצבעה, תמיד הוא הצביע לברירת המחדל ולא למי שהרוב הצביעו, מהסיבה הפשוטה שזה היה תפקידו של העז דן, שכולם ראו בו עז, וכבר בפרק ההדחה של ג'ייסון דיברו ביניהם שצריך להדיחו בשל התנהגותו עם הבנות על האי, אך אז החליטו שדן הדחה קלה מדי בגלל ושעדיף להשאירו ולהשתמש בו כמספר, אך את זה אתה כנראה פספסת.

דן מעולם לא יזם ולא ביצע שום מהלך על דעת עצמו, דן שיקר ורימה שאין לו מושג ל מה מדובר בכלל אחרי שכבר הוזהר רשמית ע"י ההפקה, כשעימתו אותו עם מעשיו, ובעיקר מול ג'נט שלה הוא שיקר ממש במצח נחושה ללא שום בושה עד שג'ף חשף אותו במועצת השבט שבה הודח ג'מאל שנדפק מהטוויסט המטומטם של אי האלילים. ואגב, דן מעולם לא היה באי האלילים ומעולם לא מצא אליל חסינות. הוא גם מעולם לא זכה בחסינות, או ביצע איזשהו מהלך שבזכותו הוא ייזכר. נאדה, כלום, גורנישט. שלא לדבר בכלל על כך שגם בקושי הראו אותו, להוציא הפרשיות והתקריות המגעילות והדוחות. ולהוציא ורנר שכולנו זוכרים מה הוא עשה בעונה 34 ואיך הוא מינף את זה אחר כך בהוצאת ספר ללא שום בושה, אף שורד עבר לא מצדיק ולא תומך בדן, והישרדות עצמה הודיעה רשמית שהיא מנתקת כל קשר איתו, ושהוא לא יוזמן בעתיד לשום עונה ושום אירוע של הישרדות.
 

Seosi

New member
גם אני חושב שזה לא בסדר

זה לא הוגן שסו עוד נחשבת ל"אישה משוגעת". אנשים מוותרים על כך על ריץ' אני מניח כי הוא הזוכה הראשון של הישרדות ושחקן מעולה. כן, אני חושב שוא בין המנצחים הכי טובים אי פעם אבל אני לא רוצה לראות אותו משחק עוד פעם, בהתחשב לעובדה שהוא עדיין לא לוקח אחריות על המעשים שלו.
 

סטילהוק

New member
לא אמרתי שהוא לא זוכה מוצדק או שחקן הישרדות טוב

ודווקא בעונה הראשונה הוא היה פייבוריט שלי, אך מה שהוא עשה בעונת האולסטאר הוריד לי ממנו לגמרי ואני ממש לא מעוניין לראותו חוזר לשום עונה נוספת. באותו רגע ההפקה היתה צריכה להדיחו מהמשחק ללא צל של ספק בכלל. וגם לא היו צריכים לתת לו בכלל להסתובב ערום, ובטח לא במשימה קבוצתית, ועוד משימה שבה יש מגע וחיכוך בין המתמודדים. אם זה היה תלוי בי היה נאסר על מתמודדים להלך ערומים בהישרדות. ולא איכפת לי בכלל אם מדובר בנודיסטים, אף אחד לא צריך לראות מה שיש להם בין הרגליים, לא בעונת האולסטאר ולא בקו-רון. מי שרוצה להתפשט שיילך לתוכנית Naked & Afraid שם לא רק שהוא יוכל להלך עירום כביום היוולדו , שם החוקים הם כאלה שהוא יהלך עירום. אבל לא בהישרדות, שהיא קודם כל תוכנית לכל המשפחה ומשודרת בשעות שגם ילדים צופים, ולא מאוחר בלילה כמו התוכנית שאותה ציינתי.
 


איילין - 1 בייו'ש, ואל תשכחו מי חרצה את גורל לאירו עם ההדחה של מיסי!
ג'נט - 6
דין - 6
דן - 6
טומי - 5
לורן - 3
נורא - 3
 

סטילהוק

New member
מדרג


איילין - 4 נחמדה עם סיפור באמת קשה ועצוב, אך ממש לא מתאימה למשחק הזה, כי היא יותר מדי נגררת ולא יוזמת, וגם לא עוצרת לחשוב לפני שהיא פועלת. ואת הסיפור האישי שג'ף גרם לה לספרו היתה צריכה לשמור לגמר או לפנדרוסה. זה לא קלף שחושפים לפני הגמר ובטח לא כשמנסים לגרום למתמודדים האחרים להשאיר אותך במשחק.

ג'נט - 10 מלכה היתה ומלכה תישאר. הנשמה הכי טובה של העונה, אך דווקא בגלל זה הסיכויים שלה להגיע לגמר קלושים, ועוד כשראינו כולנו שדין ראה שהיא מצאה אליל חסינות (וגם גילתה לטומי עליו) ויש בידו את מבטל האלילים רק בגלל זריקת מטבע של בוסטון רוב.


דין - 1 עז שאפילו לא מבין שהוא עז ושכולם כבר צוחקים עליו ועל התנהלותו.

דן - 1 (0) ברוך שפטרנו וחבל שהוא לא סולק מהמשחק כבר מזמן, העונה כולה שנהרסה בגללו היתה יכולה להינצל אם רק היו מסלקים אותו מהמשחק מזמן.

טומי - 6 היחיד מאלה שנותרו במשחק שנצחונו כמעט ומובטח, כמובן אם יגיע לגמר ואם ג'נט לא תעמוד מולו שם.

לורן - 1 היתה ונשארה שחקנית גרועה, ושתמשיך להאמין שטומי ששיקר לה בפרצוף ייקח אותה לגמר. ולא, לא שכחתי כלל את חלקה בתקרית הגועלית.

נורא - 3 ג'ף: אז איפה אתם נמצאים עכשיו נורא? נורא: במועצת שבט?
וזה למעשה אומר הכל על נורא. אולי היא מצחיקה, אך עם ברגים רופפים בראשה.
 

B R A Y E R

New member
מנהל


הדירוג שלי קיצוני, אבל אני אנמק אותו:
&nbsp
איילין - 1 לא רציתי שתודח כי קיוויתי שמשהו מעניין יותר יקרה במשחק, אבל ההדחה הזו הגיעה לה כ"כ. עונה שלמה לא שיחקה, וכשכן שיחקה, בהדחה של מיסי, עשתה צעד מטומטם ללא שום היגיון. גם בראיונות של אחרי המשחק היא אומרת שהיא לא מתחרטת שהדיחה את מיסי ושהיא משוכנעת שזה היה מהלך מצויין בשבילה. פשוט אין לי מילים. אמן שלא תחזור יותר בחיים, הישרדות זה לא הפורמט בשבילה.
ג'נט - 1 בפרקים האחרונים חזרתי לעודד אותה, כי זה היה נראה שהיא בשליטה במשחק, אבל ככל שהזמן עובר זה פשוט נראה שהיא לא באמת יודעת לשחק ופשוט אהובה וחברתית מאוד (והיא באמת נשמה טובה ובטוח בן אדם מדהים בחיים). 2 טעויות גדולות עשתה בפרק, והיא הולכת לשלם עליהם בהדחה הבאה: 1. משתפת אנשים שמצאה אליל בשלב מתקדם במשחק 2. זורמת עם ההדחה על איליין ולא מנסה לעשות משהו אחר שיותר יועיל לה. הרי את יודעת שאת איום עבור המתמודדים לגמר, הם לא מכחישים את זה. חבל...
דין - 1 הוא גם כן חמוד מאוד, אבל חסר כל הבנה במשחק. גמר עם טומי ודן? זה מה שרצית? הרמת ביטחון העצמי שיש לו לגבי עצמו במשחק מוגזמת והזויה. סביר להניח שיגיע לגמר וה"טיפים" שקיבל מסנדרה ורוב כבר לא ממש יעזרו לו...
דן - 10 השחקן הטוב ביותר שנשאר במשחק עד אותה נקודה, שלט על המשחק לאורך כל המיזוג, לקח על עצמו יוזמות אסטרטגיות קבוצתיות ואישיות, היה אחד השחקנים הכי אהובים על הקאסט כולו, וסביר להניח שאם לא היה מודח היה מגיע לפיינל3 ולוקח את העונה. הדירוג שלי לא בא להביע עמדה על ההוצאה שלו מהמשחק. הדירוג שלי הוא ענייני ונוגע למשחק, ולא לדברים שלא קשורים במשחק
טומי - 1 מעבר לזה שהוא בערך הדבר הכי משעמם שקיים בעונה הזו, זה פשוט נראה שהוא עלה נידף שאיכשהו מצליח להתעופף מהדחה להדחה עד הגמר רק בגלל טמטום וטעויות של אחרים.
לורן - 1 כל העונה הובלת מהלכים פזיזים ולא הגיוניים, ודווקא בקו הסיום את נגררת ומחליטה להשען בכיסא ולדאוג לגורל שלך במשחק? למה לעזאזל לזרום עם מהלך שמועיל נטו לשחקנים אחרים שאת בעצמך חושדת שאת לא בתוכנית שלהם לשלישיית גמר?
נורא - 1 אין מה לנמק, ליצנית
&nbsp
 

סטילהוק

New member


איך אתה יכול להגיד שמה שדן עשה לקלי לא קשור למשחק? קלי הודחה רק בגללו, בגלל שהיא כל כך היתה מרוצה שהבנות האחרות שאף הן נפגעו ממנו אישית (מיסי ולורן בטוח, וראינו את זה היטב, ההפקה לא הסתירה את זה מאיתנו גם בפרק האיחוד וגם שני פרקים לפניו, וגם מולי), משתפות איתה פעולה בהדחתו, שהיא גם ויתרה על תוכניתה להדיח את מיסי ואף הסירה מעליה את כל ההגנות ולא השתמשה באליל חסינות למרות שהיו לה 2 מרוב כמה שהיא היתה בטוחה ומאושרת להיפטר כבר מהמטרידן הסדרתי הזה. עכשיו תאר לעצמך שדן לא היה במשחק או שהיה מודח כבר אחרי תלונתה הראשונה של קלי להפקה, קלי לא היתה מודחת, או שהיא היתה הולכת על המהלך נגד מיסי או שהיא היתה משתמשת באליל חסינות, דן הרס לה את המשחק והרס לה את החלום. ומי שאשם זה גם דן שהמשיך למרות שהבהירה לו שהיא לא מעוניינת שימשיך לגעת בה, אך גם ההפקה שלא התערבה מיד והוציאה אותו מהמשחק כבר אז. כך שאיך אפשר להגיד עליו השחקן הכי טוב? ועוד יותר מזה, איך אפשר להגיד שמה שהוא עשה לא קשור למשחק? למה איפה הוא עשה את זה אם לא במשחק, על כוכב מאדים?
 

B R A Y E R

New member
מנהל
סורי אבל


קלי הודחה רק בגלל קלי.
היו לה 2 אלילים שהיא יכלה להשתמש בכיף באחד מהם ולהציל את עצמה מההדחה.
והיא פרק לפני זה הדיחה בן ברית שלה לטובת שחקן שקפץ בשניה לברית השניה ולא הזהיר אותה.
היא אחראית בלעדית להדחה של עצמה, ואני אומר את זה בתור מי שכמוך פיברט אותה כבר מתחילת המשחק, אבל יודע גם לשחרר ולשנות את דעתי במידה והפייבוריטים שלי שוגים ועושים טעויות במשחק.
&nbsp
בכל אופן אין לדן שום קשר להדחה של קלי, היא הייתה בת ברית שלו והוא הדיח אותה בלית ברירה,
וזה גם בכלל קרה בפרק 8 ואנחנו עכשיו בפרק 12, אז אני לא מבין איך ההדחה שלה קשורה ורלוונטית לדירוג שלי בפרק 12.
 
למעלה