הישרדות אי האלילים פרק 12

B R A Y E R

New member
מנהל


בדיוק, וברגע שא' מבית הנשיא התלוננה עליו וזה יצא החוצה - התחילו לצוץ עוד ועוד תלונות.
ככה גם היה עם חנן גולדבלט, אלכס גלעדי, גבי גזית ועוד רבים שנחשפו אודות לתנועת metoo
זה בדיוק מה שטענתי.
&nbsp
במקרה של דן, כל העונה זה דובר עליו, והעריכה שלו הייתה לא מחמיאה, ואני מאמין שאם הוא כן היה מטריד מלפני המשחק היינו שומעים על זה ב3 חודשים האחרונים. וזה לא קרה וכנראה גם לא יקרה. כל מי שמכירים אותו(מהמשחק ומחוץ למשחק) אומרים עליו רק דברים טובים.
&nbsp
 

סטילהוק

New member
נכון, אבל


נכון, אבל רק הפרק הזה ההפקה באמת עשתה מה שהיתה צריכה לעשות כבר בהתחלה, קרי נתנה לגיטימיות לתלונות נגדו. ולכן אני מאמין שאם יש בנות ונשים אחרות שנפגעו ממנו נתחיל לשמוע תלונות ככל שיחלוף הזמן אחרי הפרק הזה וסילוקו הרשמי מהתוכנית.
 

jordi2006

New member


כנראה לא הובנתי נכון.
כמובן שאני לא אומרת שום דבר רע על הילד או המשפחה. באמת שליבי יוצא אליהם. אף אחד לא צריך לעבור את זה.
 

סטילהוק

New member


הובנת נכון, שלא תביני אותי לא נכון, לא האשמתי אותך, האשמתי את אלה שתוקפים את הבן שלו שלא אשם כלל בהתנהגות של אביו. אף ילד לא צריך לסבול או להיות מטרה לבריונות ברשת בגלל הוריו. ולכן אמרתי שצריך להוציא את הבן של דן מהמשוואה הזאת. אך בשום פנים ואופן לא האשמתי אותך או אפילו היה בדבריי רמז שאמרת משהו רע על הילד או המשפחה שלו.
 

סטילהוק

New member


אתם יודעים מה הכי עצוב? שז'נט תודח מהמשחק בF5 רק בגלל זריקת מטבע מטומטמת של בוסטון רוב שהביא לדין מבטל אלילים שבו הוא עומד להשתמש נגד האליל של ז'נט שהוא ולורן ראו שמצאה את אליל החסינות (טעות גדולה שגילתה לגביו לטומי) וכך להדיחה מהמשחק. קרי: ז'נט לא תזכה העונה בגלל זריקת מטבע. זה נשמע לכם היגיוני? יותר מזה, מה קשור בדיוק זריקת מטבע להתנהלות מול מטשבעים שזה הרי היה השיעור שרוב וסנדרה טענו שהם מעבירים לדין? איפה פה בכלל הקשר?
 

sapir aloud555

New member
יאפ


זה הדבר הראשון שחשבתי עליו כשהפרק הסתיים
ג'נט צריכה לזכות בחסינות או לעשות מהלך מטורף כדי להגיע לסוף
כי במועצה הקרובה זו תהיה הפעם האחרונה שהיא יכולה להשתמש באליל, ודין לא צריך בכלל לנחש - רק לכתוב את השם שלה על המבטל. אם היא מגיעה לפיינל 4 בדרך נס, הסיכוי שלה להגיע לגמר גבוה במיוחד. אין סיכוי שיתנו לה את האפשרות הזו
 

B R A Y E R

New member
מנהל


כל הקשר בין אי האלילים והשיעורים של רוב וסנדרה למשחק מקרי בהחלט.
אף "שיעור" שהם העבירו לא תרם, לא היה עם פואנטה כלשהי, ולא השפיע בכלל על המשחק.
לגמרי טוויסט מיותר שהתחיל בתור "לא-מועיל-לא-מזיק" וככל שהעונה התקדמה הפך למזיק ומעצבן.
 

jordi2006

New member


כל מה שקרה בפרק הזה מבחינת האליל של ג'נט ומבטל האלילים של דין מעצבן ולגמרי ברור מה הולך לקרות.
זה מבאס רצח וחבל לי על ג'נט ועל זה שהיא לא פשוט החביאה אותו וברחה מהמקום.
 

NP23

New member
בתכלס


גם זה לא ממש כבר משנה בסיטואציה של פיינל5 . אם היא המטרה במילא ישתמשו במבטל אלילים עליה כדי להבטיח הדחה שלה, גם אם לא יודעים אם יש לה אליל
אם יש לה, ביטלו.
אם אין לה , תודח ברוב קולות.
&nbsp
אני כן חשבתי, שיש אפשרות שהיא תודח בפיינל 7 אחרי שכולם יודעים שיש לה אליל,
כי זה הזדמנות טובה לעשות לה בליינסייד עם האליל בכיס. כנראה כי יש להם מבטל אלילים ביד, החליטו לחכות עוד מועצה, לפני שאיליין תזכה בעוד חסינות. אז זו כן הייתה טעות ענקית לספר, אבל לא מה שהשפיע,
בסופו של דבר בפיינל 5 היא כלואה אם לא זוכה בחסינות.
את האמת שאני לא ממש מרחם עליה, כי אם היתה עושה מהלך להשאיר את איליין או אפילו לחבור ללאירו ולנסות להיות מובילה במשחק ,
ויוצרת לעצמה שלישית גמר חזקה. לא היתה צריכה אליל כדי לשרוד לפיינל4.
&nbsp
 

סטילהוק

New member
הציוץ שמכה גלים בכל הרשתות החברתיות והפודקסטים


הציוץ של המתמודדת קלי קים אחרי שצייצה את הדברים הבאים מיד אחרי ששודר הפרק האחרון בארה"ב מכה גלים בכל הרשתות החברתיות והפודקסטים ברשת.

Kellee Kim's Twitt 12.12.2019
https://twitter.com/kellee_kim/status/1204949876464742400

בגדול קלי אומרת שאם ההפקה היתה עושה את מה שעשתה בפרק האחרון כבר בפעם הראשונה שהיו תלונות נגד דן, כל הסינריו הזה היה יכול להיחסך גם מהתוכנית והישרדות גם מצופיה ומעריצי הישרדות, וגם העונה כולה היתה יכולה להיראות אחרת לגמרי. ואני הייתי מוסיף לזה, שבעוד שבגלל שזה לא נעשה בזמן כל העונה הזאת נפלה תחת הצל האפל הכבד של התקרית הכי דוחה וגועלית בתולדות הישרדות בכל הזמנים והתנהלותו הקריפית של דן המטרידן שמעיבה קשות על העונה הנוכחית, שדלטון רוס מיקם אותה אחרי הפרק האחרון בתחתית הטבלה של כל עונות הישרדות. וההפקה הרי היתה עדה לכל ההתרחשויות האלה, להטרדות, לנגיעות, להזהרות, לשיחות, ואפילו צילמה אותם והקליטה ושידרה אותם בעצמה, גם בסיפור של קלי, גם בסיפור של מיסי וגם בסיפור של לורן, בכל שלושת המקרים ההפקה הראתה לנו הוכחות חיות שלא מדובר בשקרים והמצאות אלא שכל מילה שנאמרת לגבי דן היא אמת, ועדיין היו פה כמה סקפטים וגם עכשיו עדיין יש, כאילו מה שראינו ושמענו כולנו היה רק בחלום הלילה ולא על המרקע בתוך הפרקים עצמם. אז אני מבין שיש אנשים שמעדיפים להתעלם מהעובדות ולהתכחש אליהן כדי להצדיק את אי סילוקו של דן המשחק בגלל שהוא הפייבוריט שלהם (מקום ראשון בטבלה, לא?), אך מה שמעניין בעובדות שלא משנה גם אם נתכחש אליהן הן עדיין נשארות עובדות. ועם עובדות אי אפשר להתווכח. ועכשיו אחרי שקראתי את תגובתה של קלי אין לי בכלל ספק שאת דן היה צריך לסלק מהמשחק כבר אחרי התלונות הראשונות של קלי לגביו. ולהבא אסור לתת למצב להידרדר ככה וצריך לפעול תיכף ומיד.

 

אורישקי

New member


פשוט ביזיון העונה הזו באופן כללי
הכל מתעסק ברפש הצהוב הזה שההפקה ללא ספק האשמה העיקרית בו, אם דן עשה משהו כל כך חמור שמוציא אותו מהמשחק אני חושב שזה לגיטימי במיוחד שאנחנו נדע על זה ולא שההפקה תתחמק מלתת הסבר ברור ותצטרך לתת לנו להתמודד עם כל תיאוריות הקונספירציה האלה.........
ולאור ההתנהלות שלהם אני משום מה ממש לא אופתע גם אם ורנר צודק...

ומעבר לזה נשארנו עם רצף שחקנים שממש לא יהיה כיף לראות מנצחים - למעט ג'נט שזה ברור שתידפק בגלל הטוויסט המעצבן. את דין באמת ניסיתי לעודד העונה אבל הוא מזליסט גדול, טומי ולורן לא משחקים רע במיוחדדד אבל הם לא נסבלים ונורא משעשעת אבל אפילו בשביל העונה הזו ניצחון שלה יהיה יותר מדי.

ובלי קשר - אילין כזו אוברייטד. בעעעעעעעעעעע
 

סטילהוק

New member
היוטיוברית ג'ולין מסכמת את הפרק בצורה הכי כנה


היוטיוברית/שחקנית/בדרנית ג'ולין מסכמת את הפרק בצורה הכי כנה ועל הדרך גם חושפת לא מעט מידע לגבי דן ספילו תושב עירה הוליווד, לגבי התקרית הנוספת, לגבי ההפקה, ואפילו לגבי תוכניות האח הגדול ארה"ב העתידיות, ועושה את זה כהרגלה עם הרבה מאוד הומור, אך גם עם לא מעט עקיצות לכל המעורבים בעניין. ואם יש יוטיוברית שאני הכי אוהב והכי מתחבר אליה, זו לגמרי ג'ולין, דווקא בגלל שהיא כל כך כנה ואמיתית ולא PC כמו כל שאר היוטיוברים, דווקא בגלל ניסיונה הרב בתעשיית הבידור ובכלל בהוליווד, ולמעשה מבטאת ואומרת תמיד את מה שכולם חושבים אך לא מעזים לאמר בריש גלי.

Survivor Breakdown With Joleen! What The Frick!?! Island Of The Idols Episode 12 #Survivor39
https://www.youtube.com/watch?v=DTs9ZMc_svA


 
I know it ain't right


פפפ.
לדעתי סביר להתנצל בפני מי שקראו לו נסחף, מזויף צבוע וכו'. לא יפה להקטין ולבטל אחרים בגלל שדעתם שונה.
&nbsp
חוץ מדן יש משחק למרות שקל לשכוח.
- לורן היא פאוורהאוס במשחק ואמנם אני מסכים שהיא לא משחקת מושלם אבל היי עד כה זה די עובד לה. קשה לי גם עם זה שהטיעון של מהלכים טיפשיים בא ממי שזרקו עשיריות על מיסי
- טומי כנראה מנצח ובאסה. לפחות היו נותנים לו עריכה ברורה שלא היינו נשארים עם קלקר בתור מנצח.
- איליין חמודה וחכמה ושחקנית אחלה אבל לא שווה אולסטאר. לא מגיעה לקרסוליים של מיסי וקלי בכל מה שקשור ללהביא עניין אסטרטגי.
&nbsp
 
למעלה