הישרדות אי האלילים פרק 12

B R A Y E R

New member
מנהל


האתר people פירסם מידע על האירוע שגרם להפקה להוציא את דן מהמשחק:
https://people.com/tv/why-survivor-...ium=social&utm_campaign=social-button-sharing
&nbsp
אני לא רוצה להתיימר לשפוט (כמו שרוב הרשת ממהרים להתיימר) כי אני לא הייתי שם לראות את זה,
אבל אם באמת כל הסיפור זה שהוא ניסה לעלות על סירה וכדי לשמור על השיווי משקל הוא נגע לכמה שניות ברגל של מישהי - כמו שורנר אמר, זה לגמרי נשמע לי כמו בולשיט.
זה לגמרי משהו שיכול לקרות לכל אחד, ומה עדיף, שהיה נופל ונפצע?
ככל שהזמן עובר וCBS לא מגיבים על זה ברצינות ונותנים הסברים לצופים זו בושה גדול וחוסר מקצועיות שאפילו להפקות בישראל לא מתאים.
 

Seosi

New member
מצד שני


אי אפשר עדיין להגיד שדן חף מפשע, כי בכל זאת הוא פונה מן המשחק. וגם מתברר שלפחות אחד מן המתמודדים ראה את התקרית, כך שאני מניח שהתקרית הייתה מספיק חמורה בשביל להוציא אותו מן המשחק.
 

B R A Y E R

New member
מנהל


מנגד, זה שהוא פונה מן המשחק גם לא אומר שהוא אשם, אלא שהוא הואשם על ידי ההפקה.
גם זה שאחד המתמודדים ראה את התקרית זו שמועה, שלדעתי אגב די תמוהה, כי כמו שזה היה נראה כשג'ף סיפר להם, הם כולם היו מופתעים ולא ידעו מה הוא הולך להגיד ("זה חדשות טובות או חדשות רעות?" "איפה דן?!")
&nbsp
אני מקווה שנשמע על זה יותר מההפקה, מדן ומהשורדים האחרים, ושלא נצטרך להשאר עם כל השמועות האלו.
 

Seosi

New member


נכון, זה לא אומר שהוא בהכרח אשם, אבל זה אומר שהייתה סיבה מספיק מוצדקת להוציא אותו מן המשחק. אני גם מקווה שנשמע על זה יותר בריוניון.
 

סטילהוק

New member
אין עשן בלי אש


אמרתי כבר מכתחילה שאין עשן בלי אש, ושאם ההפקה הראתה בעצמה את הטרדותיו הן כלפי קלי, הן כלפי מיסי, הן כלפי לורן, שאף תיארה בעצמה בפני שבט לאירו המעורבב שני פקים בלבד עוד לפני התקרית הכי דוחה וגועלית בתולדות הישרדות איך הוא דן נגע בה ובאיזה איזורים בדיוק, כנראה שיש פה כאלה שפשוט פספסו את הקטע הזה מרוב שניסו להגן על דן ולהצדיק את מעשיו, אז אני אחפש ואעלה את הקטע לפורום כדי שכולם ייזכרו, וגם אלה שפספסו ייראו אותו, שלא לדבר על ההזהרה הרשמית שהוא קיבל לפני התקרית האחרונה שבגללה הוא הוצא מהמשחק סופית, זה לא סתם, ולכן ההיגיון אומר שאין סיכוי שבעולם שההפקה היתה מראה את זה בעצמה אם דן היה הזוכה של העונה.
 

noamlah

New member
מנסה לדמיין את הסיטואציה


דן מטפס על הסירה, אוחז ברגל של עוזרת הפקה, עוזרת הפקה מאבדת שיווי משקל ונופלת (כי זה מה שקורה לאנשים כשתופסים להם בקרסול) מסובבת את הראש לאחור ורואה את דן מאחוריה
כן, זה אירוע לא נוח שהיה מעורר זעם גם אם זה היה מקרה ראשון של דן
בעיקר אם לא ידע איך לצאת "יפה" מאותה סיטואציה ובמקום להתנצל שתק או צחקק או אמר משהו לא במקום

לגבי הסיטואציה עצמה
אם דן ניסה לטפס ותפס ברגל כאמצעי עזר זה לא דבר נורמטיבי
אלא לצעוק "חבר'ס מישהו יכול לעזור לי"
אם מעד ותפס ברגל קשה לי לראות את זה קורה אלא אם כן העוזרת הפקה ישבה על דופן הסירה ממש ליד הסולם או איפה שהמתמודדים עלו

בכל מקרה האחריות עדיין על דן במקרה הזה
כמו שהייתה אחריות עליו אם היה תופס בה וכתוצאה מכך הייתה נופלת ונפצעת וזקוקה להוצאות רפואיות לאחר מכן
או כמו שהייתה אחריות שלו אם היה מתקרב מאוד למכונית שלא היה רואה ואז לוחץ על בלמים מאחורי מדי
תכנון המרחב שלך על מנת שלא תפגע באחרים זו אחריות שלך
וגם אם לא מדובר בעובדת הפקה שפעם ראשונה יצאה להישרדות אז זו לא פעם ראשונה שהיא נמצאת על סירה שמתמודדים עולים עליה
אם הפעם היא התלוננה כנראה שקרה משהו חריג שם

בכל מקרה זה לא קשור
דן צריך להיות מסולק מהמשחק כי ההפקה אמרה שהוא צריך להיות
גם אם זה משהו קטן וגם אם לקח במבה וביסלי
מה שמעצבן אותי זה ההתייחסות לזה

קודם כל הוספת עוד אלמנט להישרדות כתכנית מתוסרטת
אותו מקרה קרה אחרי משימת החסינות, דיברו עם דן כנראה אחרי המועצה שאיליין הודחה
כל הלילה המתמודדים תהו ולא ידעו איפה דן?
ג'ף פרובסט הגיע בבוקר על סירה והכניס אותם להלם?
GIVE ME A BREAK הרגע הזה הוא עלבון לאינטיליגנציה של כל צופה

עכשיו, מעצבן אותי גם הדאבל סטנדרט שיש שם
בהישרדות היה את ריצ'ארד שהתחכך בסו
היה את טד וגאנדיה
היה את בוב עם שמועות חזקות שנגע בבנות וטייחו זאת
אז פה כלכך חשוב להם להתייחס להטרדות מיניות ודן בתור המוקצה?
העונה הזאת נוראית מבחינת המשחק שלה, הסנסציה של פרק האיחוד הביאה המון באזז לעונה הזאת ולתכנית והסיפור הזה בטוח יהיה הדבר העיקרי אם לא היחיד שג'ף ידבר עליו באיחוד
השקופית הזאת ואי הרצון לספר מה קרה נראה לי כמו עוד ניסיון לייצר בז לתכנית, לגרום לכך שידברו על המקרה, שינסו לנחש מה קרה
שכל אחד ייתן את סיפור "דן" שלו כמו שאנחנו עושים פה עכשיו וקצת נופלים למלכודת הזאת
 

sapir aloud555

New member


אין ספק שההפקה עשתה המון טעויות, חלקן כנראה מכוונות, כדי ליצור את הדרמה הזו. חבל מאוד. יש להם מצלמות כמעט כל רגע נתון, היה להם את המידע לשנות דברים לפני כל הפיצוץ הזה, ולא עשו כלום. העונה הזו בכללי עלבון לאינטילגנציה עם כל השקרים על אי האלילים, או הניסיונות לגרום לנו להאמין שסנדרה ורוב אוכלים כמו השורדים.
&nbsp
אבל פה יש משהו מעבר לתוכנית. קלי, ג'אמל, מיסי ואהרון לא יכלו להתראיין דרך הטלפון. האיחוד מצולם מראש. נראה שהתשובות שלהם צריכות לקבל אישור לפני שהם מצהירים משהו.
 

noamlah

New member


מניח שקלי, ג'מאל, מיסי אהרון ואליזבת לא יכלו להתראיין כי היו בטוח שואלים אותם על דן והם לא היו יכולים ממש להתייחס לדן במקרה קלי בלי להתייחס ליציאה שלו לאחר מכן (שכנראה המילים בהתנצלות של מיסי ואליזבת "אם הייתי יודעת מה שאני יודעת עכשיו..." גם מתייחסות אליה) שזה ספוילר מבחינת התכנית שבונים על שוק גדול ביציאה שלו
 

B R A Y E R

New member
מנהל


לדעתי בדיוק להפך
אני מאמין שאם הם יכלו להגיב באופן חופשי הם היו מגבים את דן, ומספרים כמה שהם דווקא הרגישו מאוד בנוח לחיות איתו במחנה ובנו איתו קשר טוב.
אני קורא את זה בין השורות בהתנצלות של אליזבת שבחרה להתנצל גם בפני דן.
להפקה יש אינטרס שדן יוצג בתור הבחור הרע והמטרידן כמו שהם הציגו אותו בעריכה, ולא רוצים שהקאסט יגרום לצופים לפקפק בזה.
מה שורנר רשם מאוד מגבה את המחשבות שלי בנושא, ולדעתי הוא לא רשם את זה סתם ובאמת דיבר עם חלק מהם, והוא לעומתם לא כבול בחוזה ויכול לרשום את כל מה שבא לו בלי לחשוש.
 

B R A Y E R

New member
מנהל


אני גם ניסיתי לדמיין את הסיטואציה
ובעיני זה די דומה לסיטואציה שבטוח כולנו או רובינו חווינו אותה בנסיעה באוטובוס/רכבת
ברגע שאתה מאבד שיווי משקל אתה מנסה להאחז במה שהכי קרוב אליך באותו רגע כדי לא להתרסק ולהפצע, ויש לך פחות משניה של שיקול דעת כדי להחליט מה זה יהיה - ומאמין שכולנו חווינו מקרה שנאלצנו לגעת באדם זר, לחוות כמה שניות של מבוכה ולהגיד לאותו אדם סליחה
אם זה המקרה, וכמו שזה נשמע ככה זה משתמע, אין לי ספק שזה לא נמשך יותר משניה, לא נעשה בצורה מכוונת או מתוכננת, ולא נעשה מצורך של לספק יצר כלשהו שלו. בסופו של דבר הוא גם סביר להניח לא מכיר בכלל את אותה בחורה. זה לא דומה בכלל למה שהיה עם קלי, שם אני מאמין שהרגיש בנוח לעשות את זה כי הם היו מיודדים.
ואם זה באמת מה שקרה, אני מניח שהסיבה היחידה שאותה בחורה מרגישה מוטרדת זה כי היא יודעת שהיה במהלך הצילומים אישיו לגבי דן ונגיעות לא הולמות.
&nbsp
(וכדי שמי שיקרא את זה לא יחשוב שאני בוחר להצדיק את דן באופן גורף, שוב, אני מתייחס לשמועה לא מבוססת שאין לה שום אישור. אם יתברר שזה לא הסיפור והוא פשוט סתם החליט ללטף עובדת הפקה - הוא אשם וזו התנהגות חולנית)
&nbsp
ואני מסכים איתך, וחושב שגם ריצ'ארד גם טד וגם בוב התנהגו בצורות הרבה יותר לא הולמות מאשר דן, וההפקה התייחסה לזה אז בצורה ביזיונית אם על ידי העלמה בעריכה(בוב) ואם על ידי רצח אופי של סו וגנדיה בעריכה שמוציאה אותן בתור משוגעות/תחמניות שמתלוננות סתם כדי להרוויח כסף.
ואני חושב שזה מאוד צבוע גם מבחינת הצופים שמאוד מזדעזעים מהסיפור על דן ומחשיבים את זה ל"תקרית הכי גועלית ונוראית ודוחה אי פעם בתולדות כל הישרדות בעולם כולו" ושוכחים כמה אירועים הרבה יותר לא נעימים בלשון המעטה, ולגמרי מיניים.
אני כן מאמין שהפעם ההפקה התכוונה לעשות תיקון ולהתייחס לזה בצורה יותר מקצועית, בעיקר כי הרוח הציבורית בנושא הרבה יותר ביקורתית בנושא, וכמו שאמרת זו גם אחלה דרך להשיג באזז לתוכנית על חשבון METOO ועל הדרך גם להגיד "תראו אנחנו יודעים להתמודד עם זה"
אבל הם לא הבינו ולא תיארו לעצמם כמה שהם בעצם עדיין לא יודעים להתמודד עם זה, ולא נראה לי שהם ציפו לכלכך הרבה ביקורת שרובה מופנת כלפיהם.
והזוי לי שכבר כמעט 24 שעות עברו מאז שהפרק שודר וCBS וההפקה ממשיכים לשמור על שקט ולא מגיבים ונותנים הסברים. "משאירים אותנו במתח" לקראת הריוניון כאילו מדובר בקליף האנגר בסדרה מתוסרטת.
 

סטילהוק

New member
לפי מה שהבנתי מהפודקאסטים של הישרדות ביוטיוב


דן לא ישתתף בריוניון. זה אושר ע"י המפיק דלטון רוס חברו הטוב של ג'ף פרובסט.
 


כמו שכמה כבר אמרו, בין כל הבלגאן, העיזים והשמועות, בסופו של דבר יש כאן פאגונגינג, מה שרק מחזק את העובדה שהעונה הזו גרועה. אמנם היו כמה מהלכים נחמדים, כמו זה שדן זרק קול כדי לוודא שאליזבת תודח, אבל העובדה היא שזה אחד הקאסטים הכי חלשים זה שנים. אבל כשגבה אל הקיר, איליין מנסה סוף סוף לשחק. מבזק חדשות, גברת: המהלך הקודם שלך הוא שהוביל אותך למיעוט שאת נמצאת בו, כי עם מיסי (ואליזבת) במשחק זה לא היה קורה! כל זה לא משנה, כי אם טומי לא זוכה, אני צנצנת.

תור דין להגיע לאי האלילים, כנראה בפעם האחרונה במשחק, אלא אם תהיה עוד הזדמנות אחת אחרונה בגמר, מה שרק ידחוס עוד יותר את הגמר, הוא מספיק גרוע כשיש שלושה אתגרים וארבע מועצות שבט. דין הוא בין המתמודדים הבודדים, לצד קלי, אהרון ומיסי, שמגיע לו להשתתף בעונת אולסטאר עתידית. גם דן, אבל אין מצב שילהקו אותו שוב. הוא לא בדיוק מאסטרמיינד, אבל מול שבט מלא בעיזים, הוא משב אוויר צח. והפרס שלו הוא... מבטל אליל. למה?!? אתם יודעים מה? זה פשוט זילות מוחלט של המשחק. תודה רבה עונה 39, עכשיו ההחלטה שלי היא סופית. העונה הבאה היא האחרונה ביותר שלי, וגם בה אולי אפסיק לצפות באמצע אם יהיה יותר מדי בולשיט.

האתגר מתחיל, ושוב יש רק אתגר חסינות. גם בעונות שלא אראה, אני מאוד מקווה שלעולם לא יהיה עוד טוויסט שתופס את כל הזמן מסך ולא נותן זמן לאתגרי פרס ולפרסים. זו פגיעה במרכיב שאמנם לא מרכזי, אבל יכול להשפיע מאוד על המשחק. טומי ממשיך לקבל וידויים. אני לא אתפלא אם, גם בגלל שהוא זוכה וגם בגלל הפרשייה, דן הוא זה שיזם את הכול, אבל כמו עם ההדחה של אוזי במיקרונזיה, נותנים קרדיט לאחר שלא בצדק. אבל בניגוד לפרוואטי, טומי הוא לא שחקן טוב. הוא רק חייל של דן ושל לורן, שמצטט את הפקודות שלהם בוידויים. אני גם לא אתפלא אם מדובר בוידויי השלמה, שמבוצעים טוב בגלל שזו בכל זאת אמריקה.

בכל מקרה, מועצת השבט מתחילה מוקדם, אבל איזה בלגאן כבר יכול לקרות? שום עניין, שום בליינדסייד, איליין מודחת כצפוי, כשרק דן, שוב, מוודא שתוכנית ב' תצא לפועל. לא שהיה סיכוי שתוכנית א' תיכשל, כי האליל היחיד במשחק נמצא אצל ג'נט. קצת חבל, אבל שוב, הדחף שלה לעשות ביג מוב הוא זה שבסופו של דבר הרס את שבט לאירו ואת העונה. תגידו מה שתגידו, 100 אחוז שהעונה הייתה יותר טובה אילו מיסי הייתה נשארת. טוב, לפחות נשאר לסבול רק פרק אחד, ומאחר ויש על הנייר עדיין אפשרויות טובות לזכייה, בניגוד לעונה 36, אני אמשיך לצפות. אה, ובואו נזרוק עוד סיפור סינדרלה וניתן לפסנתר להתנגן. קישטהההההההההההההה!!!!!!!

אבל הפרק לא נגמר, כי למחרת, בלי שום הסבר וללא אזהרה מוקדמת, דן מסולק מהמשחק. חבל שלא פירטו מה קרה, כי ברור לאן המחשבות של כולם, בעיקר שונאי דן ואוהבי קונספירציות. יום עצוב להישרדות.


1. אהרון
2. מיסי
3. קלי
4. ג'נט
5. דין
6. דן
7. צ'לסי
8. נורה
9. אליזבת
10. איליין
11. ג'ק
12. מולי
13. ג'מאל
14. לורן
15. ג'ייסון
16. טומי
17. טום
18. רוני
19. וינס
20. קארישמה
 

סטילהוק

New member


I Told You

איפה כל המצקצקים עכשיו שהצדיקו את מעשיו של דן ואף טענו שהוא יזכה?


אמרתי לכם או לא אמרתי לכם שההפקה לא תיתן לזה לקרות? ומה שמעניין שהוא סולק לאחר שהתברר שהטריד גם מישהי לא מהמתמודדות בנוסף למתמודדות שהוא הטריד.

ולגבי דין, שחקן גרוע שחשף את כל הקלפים שבידו הרבה לפני הזמן הנכון. לגלות שקיבלת אליל-על זה ביג No No, גם לגלות שמצאת אליל בהישרדות זו טעות, כך שעל אחת כמה וכמה לגלות שקיבלת או מצאת אליל-על שניתן להשתמש איתו גם אחרי ההצבעה של כולם. דין לא עשה עד עכשיו שום מהלך היגיוני לאורך כל העונה, וגם עכשיו הוא מסמן את עצמו כמטרה ענקית, שלא לדבר בכלל על זה שהוא בטוח, ואת זה ראינו הפרק, שיש לו גם את יתרון הלגאסי האמיתי, מה שגרם גם לרוב וגם לסנדרה לצחוק עליו, וצדק. נראה שהטיפש הזה עומד לבזבז את אליל-העל שלו ואז להיות מודח אחרי שיבין שהזיוף שזייף היה ליתרון המזוייף שלו.

מה שכן, היה ברור לי שאיליין תודח, בגלל שגם ג'נט וגם לורן מעדיפות להגיע עם נורה ולא עם איליין לגמר. ואיליין גם היא לא נהגה בחכמה כשחשפה את סיפורה הכואב לפני הגמר במקום לשמור אותו לגמר או לפנדרוסה. כזה סיפור לא מספרים לפני הגמר. זה הקלף שלה לזכייה והיא בזבזה אותו בדיוק כמו האליל שבזבזה סתם במועצת השבט האחרונה. ככה לא משחקים הישרדות, ככה מפסידים בהישרדות.

אין ספק עכשיו שמדובר באחת העונות הגרועות ביותר של הישרדות, אם לא אפילו הגרועה שיותר שבהן, אך לפחות ההפקה עשתה את המעשה הנכון, למרות שזה נעשה מאוחד מדי על פי כל הדעות, והדיחה את דן המטרידן מהמשחק, ובצדק.

 

jordi2006

New member


לכל המגנים על דן:
הבן אדם לא יודח ככה אאוט אוף דה בלו, ישר הביתה, אם הוא תמים. סורי. הבן אדם קיבל אזהרה. אם היו רוצים "סתם להעיף אותו", היו עושים את זה עוד בסיפור עם קלי.
חוץ מזה מה שורנר אמר ממש לא מרשים אותי, במיוחד אחרי הדרך בה הוא יצא מהמשחק בפעם האחרונה.
עם כל הצער והרחמים על הילד והמשפחה של דן, "חוסר מודעות למרחב האישי" שחלקכם אוהבים לייחס לו פה לא מצדיקה את ההתנהגות שלו, ולצורך העניין בואו נגיד שאני מדברת על מה שהיה עם קלי, כי אנחנו לא באמת יודעים מה קרה שם מאחורי הקלעים, אבל הם לא היו כותבים את הכתובית הזו וגורמים למוח שלנו ללכת לשם אוטומטית אם לא היה מדובר במקרה דומה. Another incident.
 

Seosi

New member


אני רק רוצה לציין שזה שרשמתי שיש לו חוסר מודעות למרחב אישית בכלל לא מצדיקה את ההתנהגות שלו. לורן, מולי, מיסי וקלי התלוננו על זה ועכשיו עם אשת ההפקה...יש כאן דפוס התנהגות שאי אפשר להתעלם ממנו.
 

jordi2006

New member


אחדד את דבריי,
לא התגובות שלך הן אלו שמטרידות אותי.
דיברתי יותר על הסיפור עם קלי שאחריו הפורום הרבה להשתמש במילים הללו.
ספציפית אתה אמרת את זה גם עכשיו, ואני מבינה למה התכוונת, אבל כל ההגנה עליו מאחרים בפורום הזה קצת נשגבת מבינתי.
 

B R A Y E R

New member
מנהל


אף אחד פה לא הגן על דן, כי אף אחד מאיתנו, כולל אני וכולל את, לא באמת יודעים מה קרה. אנחנו רק יודעים את התוצאה - הוא סולק מן המשחק, ושזה בעקבות תלונה נגדו מאחת מעובדות ההפקה.
על הפעמים הקודמות שבהן הוא הטריד את קלי - גם כן אף אחד כאן לא הגן על דן וטען שהוא היה בסדר. ההבדל הוא שאז כולנו ראינו ושמענו את כל הצדדים ולכן יכלנו "לשפוט" את זה ולהגיד שקלי הוטרדה ודן התנהג בצורה לא הולמת.
בפעם הזו אין לנו שום מידע שאנחנו יכולים באמת "לשפוט", כי לא ראינו כלום ולא שמענו כלום. הכל ספקולציות ושמועות.
 

סטילהוק

New member
מסכים איתך לגמרי


מה שכן הבן שלו הוא קורבן, הוא לא אשם שאבא שלו מתנהג כך, ולכן יש להוציאו מהמשוואה. מה שכן, אני לא מקנא בו על מה שהוא עובר במהלך העונה הזאת ובמיוחד אחרי הפרק הזה בגלל אבא שלו והתנהגותו. אך מה שיותר חמור לגבי דן, זה שאם מדובר אכן במקרה הטרדה מול מפיקה כפי שרבים מדווחים ברשתות החברתיות כולל אגב צלמים שהיו נוכחים באירוע עצמו, הרי מדובר במפיק ומגלה כשרונות שעובד עם אלפי בנות ונשים בהוליווד, ולא באיזה סתם פקיד אלמוני באיזה משרד נידח...
 

B R A Y E R

New member
מנהל


אני מניח שאם הוא היה מתנהג בצורה מטרידה כלפי נשים במהלך חייו, תלונות היו צצות כבר מהפרק הראשון כשהיה על זה שיח בפרק.
ככה לפחות קורה לכל חשוד בהטרדות מיניות בתקופת metoo - תלונה אחת יוצאת החוצה וגורמת לעידוד של עוד מתלוננות שחוו מקרים דומים.
מכיוון וכבר 3 חודשים הוא על המסך והעריכה הציגה את הכל, והיה על זה שיח פתוח ומאוד ביקורתי כלפיו, ולא נשמע שום קול משום מתלוננת שעבדה/עובדת תחתיו גם בחיים האמיתיים, אני לא חושב שזה הוגן להמשיך ולהעלות ספקולציות או רמיזות שככה הוא מתנהג בחיים שלו.
 

סטילהוק

New member


תמתין בסבלנות, אם זה דפוס ההתנהגות שלו גם בעולם האמיתי, לא אתפלא כלל אם נשמע על עוד מתלוננות מחוץ למשחק. להזכירך שגם על קצב האנס לא התלוננו עד שהוא היה נשיא והשתמש בכוחו ותפקידו לרעה.
 
למעלה