הישרדות אי האלילים פרק 12

Seosi

New member


טוב אז האמת שלא ראיתי את שני הפרקים האחרונים, וגם את הפרק הזה לא ראיתי. כן קראתי מה הלך ואני חושב שאני די בסדר עם זה שלא אראה את שאר העונה. דן היה צריך ללכת אחרי המקרה עם קלי. נקודה. אז כל זה היה נמנע. ואני לא רואה איך אפשר להמשיך להגן עליו, באמת שלא. מספר נשים התלוננו עליו בנוסף למישהי אחרת שלא קשורה למשחק (הפקה?) אי אפשר להמשיך להתכחש שיש כאן בעיה. לא, אני לא קורא לדן בשום שמות, כבר אמרתי שאני חושב שאין לו מודעות למרחב אישי, אבל יש לזה מחיר.

אני כבר רואה כאן בתגובות שהולכים לצדד בדן ואיזה קשה יהיה לו לראות את זה. נכון, יהיה לו קשה לראות את זה, אני רק מקווה שיהיו אותן תגובות סימפטיות כלפי קלי והאישה שלא גילו את שמה. אני גם באמת חושב שג'ף צריך לרדת מהתפקיד לאחר העונה הזאת, ההתנהלות שלו ושל ההפקה לכל זה הייתה מזעזעת. נתראה בעונה 40
 

noamlah

New member


"דן יצא מהמשחק אחרי דיווח על תקרית שקרתה מחוץ למצלמה ואינה מערבת שחקן אחר"

יכול להיות שהוא נגע במישהי מההפקה
יכול להיות שהלך מכות עם איזה סדרן
ויכול להיות שראה במקרה במבה וביסלי שהיו מיועדים לאתגר פרס פרק הבא ונשנש לו בניגוד לחוקים

השקופית הזאת לא אומרת הרבה
ואחריי הפרק הגדול של כל הMETOO הם כן היו צריכים לתת פרטים פה לדעתי, דווקא בגלל שעכשיו זה לוקח את כל הקהל לשמועות על כיוון מיני ואולי אפילו אונס
 

B R A Y E R

New member
מנהל


אני מניח שכן מה שקרה עכשיו דומה למה שקרה עם קלי רק מול מישהי מהצוות, בגלל שקלי הוציאה תגובה אחרי הפרק שבו בין היתר אמרה שדן הועף מהמשחק בגלל נגיעות בלתי הולמות. שזו התגובה הכי קרובה לרשמית שאפשר למצוא בכל הנושא הזה, כי ג'ף בראיון שיצא ישר אחרי הפרק סירב בנחרצות לספק כל הסבר או רמז למה בדיוק קרה "מטעם שמירה על פרטיות". הוא רק ציין שדן "לא היה שמח" לקבל את זה שהם מוציאים אותו מהמשחק, ואחרי שיחה ארוכה איתו הוא עלה על הסירה בדרך החוצה ונרגע. וCBS מסרבים לתת תגובות לכתובות בנושא מלבד אותה שקופית מסוף הפרק.

זה כלכך חסר אחריות ולא מקצועי מצד ההפקה וCBS לעשות צעד כזה קיצוני ולא לתת הסבר לצופים מה בדיוק הסיפור.
לפרטיות של מי הם דואגים? לנפגעת בסיפור? הם לא חייבים בכלל להסביר מי היא או מה היא.
לדן? לא לספר מה קרה זה אפילו יותר גרוע מבחינת הפרטיות שלו, כי זה רק נותן פתח לעשרות שמועות לצוף ברשת.. ואם הוא באמת עשה משהו חמור באמת, ולא סתם הפר כללים(כי זה באמת יכול להיות גם זה רק על פי השקופית שפורסמה) אין כאן מקום לפרטיות וראוי מאוד שזה יפורסם בצורה ברורה.
הסיבה היחידה ההגיונית שיכולה להיות לדעתי זה שזה נתון כרגע במחלוקת משפטית מול דן, שכנראה עדיין "לא שמח" ומאמין שנעשה לו עוול, ושמה שטוענים נגדו שקרה "מחוץ למצלמה" לא קרה. בגלל זה הם גם נמנעים לספק הסברים כדי לא להוציא דיבה. וחבל, כי אם הם עשו צעד כזה קיצוני, שאני רוצה להאמין שנעשה אחרי מחשבה ואישורים והתייעצויות - שיעמדו מאחורי זה עם ראש מורם... התנהלות מוזרה מאוד...
 

Uri04

New member


הוא הטריד מפיקה. חלאס עם ההיתממות הזאת. הכתובת היתה על הקיר והיה צריך להעיף אותו כבר מזמן.
 

Seosi

New member


זה מסובך. מצד אחד, היה צריך להבהיר מה קרה כי מכך שפשוט רשמו שהוא הוצא מן המשחק, השמועות והספקולציות כלפי דן הולכות להיות מאוד קשות. מצד שני, זאת זכותה של האישה מההפקה לשמור על אנונימיות על המקרה ולא לשתף עם כולם מה קרה.

אני כן דואג לבריאות הנפשית של דן. אני באמת מקווה שהוא נמצא בסביבת משפחה וחברים כרגע, אך זה לא פוסל אותו מההתנהגות שלו במשחק, ואני לא יכול לדמיין איך הרגישה אשת ההפקה באותו רגע. או איך קלי הרגישה. אני מקווה לפחות שזה לפחות הציג מראה בשבילו ושהוא מבין שהוא צריך לשנות את ההתנהגות שלו.

ושרשמתי קודם "אני כבר רואה כאן בתגובות שהולכים לצדד בדן ואיזה קשה יהיה לו לראות את זה" זה די נראה כמו מתקפה על חברי הפורום, אז סליחה...
 

sapir aloud555

New member
השמטת מילה


"דן יצא מהמשחק אחרי דיווח על תקרית נוספת"
ANOTHER incident. אז הגיוני להניח שלא מדובר באיזו תקרית במבה ביסלי, אלא משהו דומה לדברים שכבר ראינו.

ברייר - "הסיבה היחידה ההגיונית שיכולה להיות לדעתי זה שזה נתון כרגע במחלוקת משפטית מול דן, שכנראה עדיין "לא שמח" ומאמין שנעשה לו עוול, ושמה שטוענים נגדו שקרה "מחוץ למצלמה" לא קרה. "
אני קוראת נכון? אתה חושב שלא קרה כלום וההפקה העיפה אותו סתם? או שאתה בעצם ממשיך את הפרספקטיבה של דן במשפט הזה?
בכל מקרה, קשה לי להאמין שיעיפו אותו על כלום. וסביר שיש מחלוקת משפטית ברקע אם אף אחד לא מוכן לדבר.
 

B R A Y E R

New member
מנהל


אני לא יודע כלום באופן רשמי (כולנו) אז אני כרגע בדעה ניטרלית
מה שכתבתי זה על נקודת המבט של דן
לדעתי דן לוקח את זה לכיוון משפטי מול ההפקה בטענה שנעשה לו עוול, וההפקה נזהרים מלהכריז מה קרה כדי לא להסתכן מולו בהוצאה דיבה (שזה לדעתי אבסורד, כי אם עשו כבר מהלך כזה קיצוני הם אמורים להיות מאוד שלמים עם זה ולא לפחד מהליך משפטי)
כי אני לא רואה סיבה הגיונית אחרת לא לספר מה קרה.
 

Uri04

New member


לא יכולתי לנסח את זה טוב יותר. פאק מטורף של ההפקה. ג'ף לחלוטין אשם בסיפור הזה.
 

B R A Y E R

New member
מנהל


בנקודות:
1. איליין פעם נוספת נזכרת לשחק רק כשהגב שלה אל הקיר. היא באמת ניסתה לעשות את הכל, ולמרות זה שלא יכולתי לסבול אותה מאז ההדחה של מיסי די התבאסתי שהודחה.חבל שהיא נזכרה מאוחר מדי, וחבל שהיא לא חשבה כמו שצריך כשיכלה להדיח את טומי, שהוא פשוט לא חייב לה כלום, והדיחה במקום בת ברית שלה, כשאין לה הרבה כאלו. בסופו של דבר די הגיע לה...
2. מבאס שפעם נוספת מחזירים לעונה טוויסט כושל. איך זה הוגן בדיוק להכניס למשחק מבטל-אלילים בלי שהקאסט יודע שיכול להיות כזה במשחק? זה פשוט שקוף שג'נט הולכת לעוף פרק הבא בגלל המבטל-אלילים הזה.
3. מצד שני, למה לעזאזל ג'נט משתפת חצי שבט שיש לה אליל? תמימה מדי וזה אולי גם סיבה למה יגיע לה לעוף.
4. לורן וג'נט היו צריכות להעיף את נורא, כל הסיבות לזה היו ידועות להן ולא ברור לי למה בכל זאת בחרו להדיח את איליין ולהשאיר את העז במשחק. כנראה שלורן באמת תהיה באתגר אש ואולי אפילו תפסיד, ואז שוב - זה גם יגיע לה.
5. דין ניצל ממבוכה בפרק הגמר בשימוש בלגסי המזוייף.
6. אני כבר שעה לא מצליח לישון ולא מפסיק לחשוב על ההוצאה של דן מהמשחק ואני ממש מבואס מכמה סיבות. קודם כל זה ידוע שמאוד האמנתי לו והייתי בעדו. ורציתי לראות אותו מתקדם במשחק והאמנתי, ועדיין מאמין, שיכל להגיע לגמר ואולי אפילו לנצח. ואני מבואס בשבילו שככה בסופו של דבר החלום שלו להשתתף בהישרדות הפך לסיוט(אחרי שכבר כמעט היה אמור להשתתף בעונה קודמת וברגע האחרון נפצע ונמנע ממנו, וציפה לעונה הבאה בשביל להשתתף) ובשביל המשפחה שלו, ובעיקר בעיקר על הילד שלו שהגיע לאי להיות חלק מהחוויה של אבא שלו, חוויה שלא הסתיימה בצורה נעימה בלשון המעטה והוא בטח צריך להתמודד גם כן עם כל התגובות שהוא בטח לא מפסיק לשמוע בבית ספר שלו וצריך להתמודד איתן, וממש עצוב לי עליו. ואני מבואס גם כי אני מאמין שאם הוציאו אותו ככה, 3 ימים לסוף, בן אדם במעמד גבוה חוץ למשחק, הייתה לזה סיבה טובה ואמיתית, וזה מבאס ומצער. וחבל שלא נתנו קצת יותר פרטים כדי לא לתת מקום לשמועות, וממש לא צריך לנקוב בשם של אותה מתלוננת או בתפקיד שלה בשביל להסביר מה קרה. השמועות אגב, אומרות שבסירה בדרך מהמועצה למחנה הוא נגע באחת מעובדות ההפקה שהייתה איתם, וזה כמו שאנחנו יודעים מהפציעה של פאט שטח-מת שלא מצולם. מניח שמעבר ל"שמירה על פרטיות" שג'ף אמר בראיון שפורסם הלילה, יש מאחורי זה סיבה משפטית מול דן. אני בכל אופן מרגיש ממש רע עם זה וזה ממש הרס לי את הלילה ומהטעם הטוב שעוד נשאר מהעונה הזו.
7. שבוע הבא בפעם הראשונה הריוניון יוקלט מראש כמה שעות לפני שישודר, כלומר לא ישודר בלייב. זה כדי למנוע מפרובוקציות מהקהל בשידור חי, וזה אומר גם כמו שהבטיחו שהולכים לדבר על כל הנושא הזה בריוניון בפתיחות, אני מקווה לפחות שככה יהיה כי זה לגמרי הכרחי. לא הוגן משום צד שהם לא מדברים על הנושא הזה באופן מפורש ומתחבאים מאחורי כותרות. ומעניין אם זה אומר שדן גם יגיע וידבר על זה(כי עד עכשיו הוא לא הוציא מילה על הנושא), או שפשוט זה נטו להגן על מיסי ואליזבת שכבר חוטפות ברשת.
וזהו, עונה 40 תגיעי, מחכים לך בדחיפות
 

B R A Y E R

New member
מנהל


ציוץ מעניין של ג׳ף ורנר בנושא
אני לא יודע מה הוא באמת רומז, אבל קיוויתי למצוא תגובה כזו
אני ממש מקווה שיהיה הסבר ברור מצד ההפקה מה באמת קרה, ושנזכה לשמוע גם את הצד של דן בנושא

 

סטילהוק

New member
כשזה מגיע מוורנר זה נשמע כמו בדיחה גרועה בהתחשב לעונה 34

שאנשים כאן כנראה הספיקו לשכוח מה קרה בה ועם מי...
 

B R A Y E R

New member
מנהל
מה היה עם ורנר ב34 לא רלוונטי


מה שרלוונטי בעיני זה זה שהוא מספר שהוא דיבר עם כמה מהשורדים שבקאסט, ושהם אוהבים את דן ותומכים בו, ולא אוהבים את איך שהעריכה הציגה אותו כמטרידן(מה שלטענתם לא נכון) ומאיימים להחרים את הריוניון כי חושדים שהמטרה של ההקלטה מראש נועדה להשתיק אותם ולא להגן עליהם.
 

סטילהוק

New member
אנחנו נראה


אנחנו נראה בריוניון בשבוע הבא עד כמה ורנר "האוטוריטה" לעינייני דן "צודק"...
 

sapir aloud555

New member


ורנר לא אמין במיוחד
לפי הציוצים שלו הוא נראה כמו (סלח לי) זונת צומי. הוא הודה שהוא אפילו לא צפה בעונה / בפרקים עם קלי, אבל עדיין מאמין שקלי ניפחה את העניין וההפקה לקחה על זה סיבוב.
&nbsp
דן יכול להיות ביחסים מעולים עם הקאסט ועדיין להיות מטרידן. לא הכל שחור או לבן. אתה בעצמך כתבת שטוב שמראים שדן בן אדם ושהראו את כל הצדדים כשהפרק של המיזוג שודר. מה יעזור אם כמה מהם יגידו שהוא היה מקסים ונחמד (ואגב ראו את ג'נט אומרת את זה באותו פרק, ואליזבת' הודתה שהוא לא עשה לה כלום) אם עדיין יש נשים שנפגעו מהדברים שעשה? זה באמת לא רלוונטי - אם הוא עשה משהו (שחזר על עצמו) ומישהי נפגעה מזה, הוא אשם.
זה הרבה יותר מאינטרס של ההפקה לשמר איזה narrative - הרבה מתמודדים לכלכו על ההפקה חופשי במהלך השנים ולא קרה להם כלום. עם דן יש כנראה משהו מעבר
 

B R A Y E R

New member
מנהל


מודה שהציוצים האלו שהראתי הם היחידים שקראתי מורנר.
אבל אחרי מה שרשמת, נכנסתי כדי לבדוק מה הוא כבר רשם על העונה הזו עד כה.
אז כן הוא באמת לא ראה שום פרק מלבד הפרק הראשון של האיחוד(בגלל כל הרעש ששמע)
ואני חייב להגיד שבעיניי הוא כותב מאוד ענייני וממש ממש ממש לא צומי בעיני. והאמת שרוב הדברים שהוא רשם זה גם דברים שאני כתבתי כאן לפני חודש שהפרק שודר.
הוא לא רשם מילה אחת על קלי בכלל, הטענות היחידות שלו הן כלפי ההפקה, והוא חש אמפטיה והזדהות כלפי דן, כי הרגיש שהוא נערך בצורה שלילית מכוונת כמו שהוא מאמין שההפקה עשתה לו. בנוסף הוא גם הביע אמפתיה כלפי ז'נט וכלפי כל מי שהרגישה מוטרדת + בחר לא לשפוט את מיסי ואליזבת כי מאמין שאין לו זכות לעשות את זה אחרי מה שעשה לזיק.
ואני האחרון להגן על ורנר כי מעולם לא חיבבתי אותו, אבל אני מאוד מעריך אותו שהוא משמיע דעות לא פופולאריות, וזה בעיני אמיץ ומתוך תחושת צדק ולא מתוך רצון לעשות צומי. והציוצים שלו מהיום לטענתו נכתבו אחרי שדיבר עם הקאסט, ואני לא מאמין שיש לו סיבה להמציא.
&nbsp
לגבי הקאסט, אם הם באמת ברובם מגבים אותו ומרגישים שנעשה לו עוול, הם היו שם והם מכירים אותו 24/7, לא כמונו שמכירים אותו על בסיס 40 דקות פעם בשבוע בפרק שערוך על פי נרטיב שההפקה קובעת, אז זה מעודד אותי להאמין שאולי הדברים לא כמו שהם נראים.
ובכל אופן, לעומת הדיון מלפני חודש, הפעם הדיון הוא מיותר לחלוטין - כי אין לנו שום דרך להניח מה קרה כל עוד לא ראינו כלום ולא שמענו כלום, מלבד שקופית עמומה שאומרת שהיה דיווח על תקרית נוספת. אנחנו לא יכולים לדעת אם הוא אשם או לא אשם, בגלל שאנחנו לא יודעים בכלל מה הסיפור. אין לנו שום מידע אמיתי והרשת מוצפת בשמועות. מכאן אנחנו יכולים רק להתווכח על בסיס הדמיון שלנו וכל אחד רואה את התמונה אחרת. אני מקווה מאוד שיפזרו את הערפל ולפחות יתנו מידע כללי על מה שקרה.
אני מאמין שאת ההחלטה של ההפקה הם קיבלו כי האמינו באותו הרגע שהוא הפר את האזהרה שנתנו לו. בעיני זה עדיין לא אומר שהוא אשם, והעובדה שהם לא מדברים על זה באופן גלוי מעוררת בי מחשבה שיכול להיות שהם בשלב הזה לא שלמים ב100% עם ההחלטה שקיבלו.
 

sapir aloud555

New member


אז נניח שורנר לא ממציא והקאסט מאוד כועסים על הפינוי של דן ואיך שערכו אותו העונה כי הוא פשוט קסם אנושי
מה זה אומר בקשר לכל ההתנצלויות ששלחו אחרי שפרק המיזוג שודר? פתאום הם משנים את דעתם ובוחרים להאמין לדן, למרות שהודו שבפעם הקודמת טעו, שהיו צריכים להאמין לקלי וג'נט? הם לא למדו כלום?
אפס היגיון. חוץ מזה, ורנר כתב שהוא מגן על דן כי אף אחד לא הגן עליו כשהוא עשה מה שעשה לזיק, אז ענייני זה לא.

עכשיו אתה יכול לכתוב "זה עוד משהו שההפקה יכולה לגרום לצופים שלה לחשוב!" אבל נו באמת. לא נראה לי שהמצב הנוכחי היה כזה אם הויכוח היה רק על תדמית בתוכנית ריאליטי. בחוזה שלהם כתוב שההפקה רשאית לעשות מה שבא לה עם העריכה, להעיף מתמודדים בלי הסבר.
אין פה מלאכים (אולי חוץ מג'נט) ההפקה ניצלה את הסיטואציה, ודן לא היה 100% תמים. אוח, מתי תגיע עונה 40, הנושא הזה מדכא אותי. איפה כל הדמויות המשעשעות והאסטרטגיההה.
 

סטילהוק

New member


היחידים שיכולים לכעןס ע ההפקה מהמתמודדים זה כנראה דין וטומי בני הברית שלו, שכפי שראינו בפרק האחרון לפני סילוקו של דן מהמשחק על תקרית נוספת שלא קשורה במתמודדות, תכננו לעצמם שלישיית גמר של בנים, כשטומי מתכוון להדיח את לורן שבטוחה שהוא הולך לקחת אותה לגמר, ועכשיו יצטרכו לשנות את כל האסטרטגיה שלהם בגלל סילוקו. אז הכעס שלהם מובן, אך זה ממש לא מצדיק את הישארותו של דן במשחק או התעלמות מכך שכבר הוזהר הזהרה רשמית ולא עמד בה.
 

B R A Y E R

New member
מנהל
על דבר אחד אני מסכים איתך לגמרי

שעונה 40 תגיע בדחיפותתתת
רשמית נמאס לי להמשיך להתכתב על הנושא הזה
הדיונים האלו גורמים לי להתגעגע לדיונים המייאשים על ראסל VS סנדרה
 

סטילהוק

New member
לוורנר יש ונדטה אישית נגד ההפקה


לנוכח התקרית איתו בעונה 34, ולא מפליא כלל שהוא מזדהה עם דן בהתחשב בעובדה שגם הוא עורר שערוריה לא קטנה הרבה לפניו שעלתה לו ביוקר בהמשך. אנשים כאלה תמיד יזדהו אחד עם השני. ואם כבר צריך לכעוס על ההפקה לא על זה שהוציאה את דן מהמשחק בF6 אלא על זה שלא הוציאה את דן כבר בהתחלה אחרי התלונה הראשונה של קלי, שבפעם הראשונה בתולדות הישרדות הראו לנו שיחה של מתמודדת עם מפיק על האי. זה לכשעצמו היה צריך להאיר נורה אדומה גדולה מהבהבת לכל צופה של הישרדות. כי בחיים לא היו מראים דבר כזה תקדימי אם לא היה מדובר באמת במקרה חמור שדורש סילוק והוצאה של מתמודד מהמשחק.
 
למעלה