פינת הפופולאריות 38 - פרק 10

אורישקי

New member
פינת הפופולאריות 38 - פרק 10


ולהלן הדירוג הקודם - עם המקום האחרון המשותף:

7. איילין - 3.1 |
7. לורן - 3.1
3
7. קארישמה - 3.1
1
6. טומי - 3.2
5
5. נורא - 5.7
3
4. דין - 5.8
2
 

אורישקי

New member
ובמקום הראשון...

עם ממוצע 7,

ועלייה בלא פחות מ8 מקומות....
סורפרייז סורפרייז

דן

 

Bar EL

New member


וכל הכבוד שהפורום לא מושפע מהתגובות של האמריקאים.
אם עונה 16 הייתה משודרת עכשיו, גם לפארווטי סירי ונטלי היו עושים אותו עליהום אחרי ההדחה של אוזי גיבור אמריקה שלהם.
 

אורישקי

New member
הדירוג

אליזבת יצאה מהדירוג, ובשעה טובה ומוצלחת זה גם הדירוג האחרון של קארישמה
&nbsp
איילין
ג'נט
דין
דן
טומי
לורן
נורא
קארישמה
דירוג נעים
 

אורישקי

New member


איילין 1 כזו שחקנית גרועה, עלאק רוצה להעיף את טומי אחרי שסתם התהפכה על מיסי כדי להגיד שהיא עושה מהלך, בלי שום תכנון קדימה. ועוד כאילו כל זה לא מספיק שורפת אליל שהיא מצאה. לכי לכי תנהגי על משאית
ג'נט 10 מתוקה אמיתית, לצערי לא רואה אותה זוכה אבל כל הכבוד לה שהשתחלה מחדש למשחק.
דין 10 גרוע אבל פירס ביץ
דן 10 קווין עולם
טומי 5 נקודות עלו לו על זה שהוא בחור לבן ונחמד
לורן 1 מודע לזה שהיא נחמדה והכל וגם משחקת לא רע, אם היא הייתה גבר לבן, עשיר וקפיטליסטי בן 35 סיכוי סביר שהייתי מחבב אותה יותר
נורא 5 גרועה אבל קווין
קארישמה 1 בָּרוּךְ אַתָּה ה' אֱלֹהֵינוּ מֶלֶךְ הָעוֹלָם, שֶׁהֶחֱיָנוּ וְקִיְּמָנוּ וְהִגִיעָנוּ לַזְּמַן הַזֶּה.
 

סטילהוק

New member
מדרג


איילין - 4 הייתי נותן לה 1 על המשחק הגרוע שלה, אך בכל זאת היא מצאה אליל חסינות הפרק, ועל זה מגיע לה לפחות עוד שלוש נקודות. מה שהיא עשתה איתו אחר כך במועצת השבט אחרי שנורא הלשינה לכולם על אליל החסינות שמצאה זה כבר סיפור אחר... למרות שייאמר לזכותה שאחרי שנורא הלשינה לכולם על אליל החסינות שלה, לא היתה לה ברירה אלא לשחק אותו, אבל יש "לשחק" ויש לשחק.

ג'נט - 10 ללא ספק המלכה היחידה שנשארה העונה מתוך כל הג'יפה שנשארה במשחק. היחידה ששמה תמיד את טובתם של אחרים לפני טובתה האישית. בגלל זה היא גם בחרה בדן, כי לא יכלה שלא בגלל הבן שלו. אך לדעתי דווקא בגלל זה לדעתי היא לא תזכה. כי דווקא בגלל שהיא טובת לב מדי אף אחד לא ייתן לה להגיע לגמר. אך אם היא תגיע היא כנראה תזכה וכנראה אפילו פה אחד, ובצדק.

דין - 1 בוגד סדרתי שהרס את העונה מתחילתה ועד עכשיו לא ביצע אפילו מהלך אחד היגיוני. בגללו צ'לסי הודחה ואחר כך קלי הודחה, אפס שהעדיף להיות בתחתית ברית של 7 מאשר להיות בראש עם קלי, ועכשיו מעדיף להמשיך להיות בתחתית ברית של 5 מאשר להיות בראש ברית של 4. אז יש לי חדשות לאפס הבוגדני הזה, כפי שאמרה לורן, הוא בסה"כ מספר ואף אחד לא מתכוון לקחת אותו לגמר, וגם אם יגיע לגמר הסיכוי שיזכה אפילו מול טומי שהוא הפך לשפוט שלו שואף לאפס. קארמה איז אה ביאץ', ואני מקווה מאוד שהוא יקבל את מה שמגיע לו.

דן - 1 שוב מצטער מאוד, אך מי שמתנהג כמו שדן התנהג ואחרי אין ספור בקשות כולל אזהרה רשמית של ההפקה המשיך עם זה, לא יכול לקבל אצלי יותר מנקודה אחת, וגם זה רק בגלל שאי אפשר לתת 0 שזה מה שמגיע לדן המטרידן הסדרתי מבחינתי. לצערי ולצער גולשים רבים שרוצים לראותו מודח כבר מזמן, נראה שהוא עוד עלול להגיע לגמר, אך כעז שניתן לנצח וכל מי שיעמוד מולו בגמר ינצח אותו, במקרה שלו אפילו דין או נורא. שלא לדבר שהאפס הזה קורא לוזרים לאחרים שלא הוזמנו ליד הבן שלו ובכך נותן לו דוגמא רעה באיך להתנהג.

טומי - 7 אמנם בחירה גרועה מאוד שלו בלורן לאחר הזכייה במשימת הפרס, שחקן טוב היה לוקח את נורא, ובעיקר לנוכח הבעיה של לקות הראייה שסובלת ממנה אחותה, בכך הוא היה נמנע מכל הטירוף שהלך במועצת השבט האחרונה שבסופה גם כך הודחה מי שהם תכננו להדיחה. חוץ מזה שאם לורן היתה נשארת, אם היא שחקנית טובה ואסטרטגית היא היתה מבינה שזה לא היה הצעד האסטרטגי הנכון ושעדיף שהיא תישאר עם אלה שלא נבחרו ותרגל מה תוכניתם מאשר להשאיר את נורא איתם, שאיתה אי אפשר לדעת אף פעם מה יהיה, כי נורמלית ויציבה הבחורה הזאת ממש לא. ואפילו אחותה כבר הודתה בזה בפרק האחרון ששודר. ולמרות זאת נראה שמצבו כרגע הטוב מבין כולם, גם יש לו בת ברית צמודה, גם דין שפוט שלו, ולכן לא פלא שכל הפודקאסטים השבוע מכתירים אותו לזוכה העונה, ובעיקר אם ג'נט לא מגיעה לגמר, ואם גם איליין לא מגיעה אז בכלל, והאמת שאם ג'נט ואיליין מודחות לפני הגמר וטומי מגיע לגמר, קשה לי לראות מישהו מהנותרים שיעמוד מולו בגמר וינצח אותו. מה שבטוח: אין ספק שטומי המרוויח הכי גדול מהפרק האחרון.

לורן - 3 אמנם שחקנית גרועה ופאטתית, אך מגניב שהיא יודעת ומסוגלת לקרוא שפתיים מרחוק, ועלתה על תוכניתה של קארישמה. אך לא שכחנו אפילו לרגע את חלקה בתקרית הכי גועלית בתולדות הישרדות, ושלמעשה היא זו שדירדרה את המצב לרמה הכי גועלית שלו. ולכן כולי תקווה שגם היא תודח ולא תגיע לגמר.

נורא - 1 אוי נורא, נורא, נורא, מה יהיה איתה, הבחורה הזאת כל כך גרועה שגם אם החיים שלי היו תלויים בכך בחיים לא הייתי עושה איתה ברית או מגלה לה סוד או משתתף איתה בשום תוכנית שלה או של אחרים, כי הסיכוי שזה אכן יעבוד וייצא לפועל שואף לאפס במקרה שלה. שלא לדבר בכלל על חישוב מתמטי פשוט שהיא לא מצליחה לעשות, ושצריך להסביר לה שוב ושוב ושוב עד שפשוט נמאס. אפילו אחותה הקטנה הודתה הפרק שאחותה הגדולה לא נרמלית, ושבגלל זה היא נאלצה להיות האחות הבוגרת מביניהן. קשה לי להאמין שיש מישהו מכל אלה שנותרו במשחק שעוד יאמין לה ויבטח בה אחרי מועצת השבט האחרונה ויסתכן אפילו בלגרור את העז הזאת איתו לגמר.

קארישמה - 6 מעניין שדווקא הפרק אולי הכי טוב של קארישמה זה הפרק שבו היא מודחת, ועוד כשהיא וכולם כבר חושבים שהמשחק עומד להתהפך. אבל עם נורא ודין היה ברור לי שזה לא הולך להסתיים כמו שהם תכננו. ואמרתי כבר אחרי הפרק הקודם שעכשיו כשאין לקארישמה כבר שום מגן וחסינות וכולם יקחו אותה הרבה יותר ברצינות, סיכוייה להגיע כעז לגמר שואפים לאפס. ועובדה שכולם סימנו אותה להדחה, ואיליין ודין הבוגדני אפילו הצביעו נגדה ביחד עם טומי ולורן, בעוד שדווקא דן וג'נט היו אלה שהצביעו ביחד איתה נגד נורא. וג'נט אפילו לחשה לה באוזן להצביע לנורא.
 

NP23

New member


דן וג'נט הצביעו נגד נורא בתור פיצול קולות.
וכמו שאמרת בעצמך , אי אפשר לסמוך על נורא עם שום תכנית, אז למה שדין יילך איתה?
במי הוא בגד בקארישמה? מה יש לו איתה?
אתה אומר שגם אם זה היה תלוי בחיים שלך לא היית הולך עם נורא מצד שני מצפה מדין כן להיות ולסמוך על הברית הזאת של ה4
ברור שהוא רוצה להיות בראש הברית של 4 אבל זו ככל הנראה לא היתה סיטואציה אפשרית
גם להיות בראש עם קלי לא הייתה אופציה
כי מתוך 13 , 8 הצביעו נגד קלי , דין לא היה קול מכריע . טומי ולורן היו אלו שהכריעו .
ובהדחה של צ'לסי בכלל לא מבין איך הוא אשם חחח
אתה פשוט שונא אותו כי הצביע נגד קלי ולא הזהיר אותה
זה פתטי
&nbsp
 

NP23

New member


טוב תכלס כולם גרועים אז נלך לפי משחק
איילין 1 אחת האכזבות הכי גדולות
ג'נט 7 אין לי מושג איך הצליחה להשתלב ככה
אבל מצד שני היא חייבת לעשות משהו שיצדיק זכייה שלה
דין 8 מאמין שהיה לו סיבה טובה לסכסך אותם עם נורא וזה יכול מאוד להועיל לו בהמשך , אני לא מאמין שהוא ויתר על הרעיון להדיח את טומי מעצמו, זה בטח לא היה קורה ממילא, הוא הרי משחק עם עיזות שאחת מהן משוגעת
דן 10
טומי 10 זה כאילו אסור להדיח אותו מהמשחק ועד כמה שמשעמם אותי הוא שחקן חברתי מצויין וכרגע לצערי הוא ודן הכי ראויים לנצח
לורן 1
נורא 2
קארישמה 1 כמובן שהיא תודח דווקא בפרק שבו זה הכי לא דחוף
 


איילין - 1 גם היא, כמו כמעט כולם, שחקנית גרועה.
ג'נט - 7 לא עשתה טעויות קריטיות, בניגוד כמעט לכולם, אבל גם לא שחקנית טובה. באופן כללי אף אחד בפיינל 9 לא היה פורץ את הטופ 15, או אפילו 20, של זוכי הישרדות.
דין - 6 הראש שלו במשחק, אבל אני חושש שאין לו אומץ.
דן - 7 היחיד שנשאר, מלבד דין, עם שכל.
טומי - 5 כבר לא איכפת לי שיזכה, כי כולם גרועים. אני לא מאמין שאני אומר את זה, אבל הדבר שיהיה הכי קרוב לסיום ראוי מבחינה אסטרטגית כרגע הוא גמר בנים. ככה זה כשיש לך שלושה אסטרטגים, וכולם עפו בתחילת המיזוג. ולא, אני לא מאמין שמולי או צ'לסי היו מצילות את העונה.
לורן - 3
נורא - 5 מגיע לה 1 על המשחק כי היא הייתה תאונת רכבת על שתי רגליים הפרק, אבל לפחות היא מבדרת. להזכירכם, אחד המתמודדים האהובים עליי בניקרגואה היה ונשאר פאביו... לפחות עד שהוא יצא נגד המשחק עצמו באיזה ראיון. נורה עדיין לא עשתה את זה.
קארישמה - 1 בייו'שששששששששששששש
 

B R A Y E R

New member
מנהל


דן - 10
ג'נט - 3
טומי ולורן - 2
איליין, דין, נורא וקארישמה - 1
 

Bar EL

New member


איילין 1
ג'נט 1
דין 3
דן 10
טומי 10
לורן 1
נורא 1
קארישמה 4
 
למעלה