הישרדות אי האלילים פרק 11

סטילהוק

New member


כתבת שקלי השתפכה על מיסי, והסברתי לך שהיא לא ראתה ושמעה את מה שכולנו ראינו ושמענו עד שצפתה בפרק עצמו.
 

B R A Y E R

New member
מנהל
ומה הקשר למה שנדב רשם?


נדב טען שבניגוד למה שאתה ואחרים חשבתם כאן, מיסי יכלה לנצח בקלות אם הייתה מגיעה לגמר, כי היא הייתה מוערכת מאוד על המושבעים ובעיקר על ידי קלי שחזרה ואמרה בפונדרוסה שהיא הייתה בעדה ורצתה שתנצח
ולכן, מאוד יכול להיות שגם דן נמצא במצב דומה שהמושבעים אוהבים אותו ורוצים להצביע לו, בניגוד למה שאתה ואחרים חושבים
אז מה הקשר למה קורה אחרי שהתוכנית צולמה והפרקים שודרו? מזכיר לך שבהישדרות ההצבעה מתרחשת על האי
(ואגב, זה שהיא רשמה שהיא הייתה עצובה ופגועה לצפות בפרק לא אומר שמעכשיו והלאה היא שונאת את הקאסט עד סוף ימייה. מעבר לזה, אני מאמין שהיא מזמן סלחה והם בקשר טוב ומתרגשים להפגש בשבוע הבא לקראת הריוניון. היחידי שלא משחרר ולא מרפה זה אתה. חבל על האנרגיות השליליות האלו שאתה מוציא מעצמך לחינם)
 

Uri04

New member


דן לא יהיה בריוניון כך השמועות טוענות. גם אליזבת' לא.
 

B R A Y E R

New member
מנהל
אל תאמין לשמועות

רדיט מוצפים בטרולים שמפיצים ספוילרים מזוייפים כבר עונה שניה ברציפות
מי שהתיימר לדעת שדן ואליזבת לא יהיו בריוניון התיימר גם לומר שקארישמה ניצחה את טומי באתגר אש בפיינל4 וניצחה את העונה
מאמין ששניהם יגיעו לריוניון, זו לא פעם ראשונה ששורדים מתמודדים עם עליהום ברשת ומתייצבים בריוניון כמו גדולים.
 

B R A Y E R

New member
מנהל


מעניין, גם לי עברה המחשבה הזו בראש בעיקר כי אני לא רואה איך הוא יודח לפני הפיינל 4
אבל השאלה אם באמת ירשו לעצמם לעשות כזו עריכה גרועה למנצח של העונה? זה יהיה ממש תקדימי
בכל אופן אם הוא בשלישיית האחרונה אין לי ספק שהוא ינצח מול כל אחד ממי שנשאר (וכנראה טומי מקום 2 עם כמה קולות סטייל צ'ייס מניקרגואה)
אם הוא ינצח מבחינתי זה הציל לי את העונה חחח
 

noamlah

New member


היו כמה מנצחים שלא ממש קבלו עריכה אהודה על הקהל
ריצ'ארד האטש בזמנו היה כזה, בראיין, וספיה, סופי...אבל אתה צודק שלא היו הרבה
אני חושב אבל שמה שחשוב בעיקר להפקה בשנים האחרונות זה לא "מי ינצח" אלא מי יחזור לעונה נוספת ומה יהיה הסיפור של העונה
גם אם היו נותנים לדן עריכה ממש טובה הוא לא היה יוצא מישהו שהקהל מאוד היה אוהב ומזדהה איתו וגם רוב הסיכויים שלא היה רוצה לחזור לעונה נוספת
ואז יש הזדמנות בחדר העריכה לפרק כמו זה של האיחוד, שיהיה פרק חזק, שיגרום לקהל לדבר, שיראה כמה הישרדות למרות שכבר עשרים שנה באוויר מאוד עדכניים להיום, שייתן לג'ף משהו לקשקש ולקשקש עליו באיחוד
זה כנראה יותר שווה להם מעריכת מנצח

אני גם לא רואה שם אף אחד אחר עם עריכת מנצח
אוליי ג'נט אבל בספק גדול מאוד
טומי ממש לא מקבל עריכת מנצח בעיניי אלא עריכת מיק (19) אלברט(23) קן(33), אותו בחור שיגיע לג'ורי נופוח מעצמו ויגיד כמה שהם חייבים לו כי הוא היה נאמן ושמר על ערכים והם יצחקו לו בפנים כי לא יזכרו מי הוא בכלל
 

B R A Y E R

New member
מנהל


מקווה ממש שאתה צודק
אני גם מקבל מטומי לאורך כל העונה וויב שהוא האח של צ'ייס(21) שהופרדו בלידתם. מקום 2 קלאסי של הלמלם התורן שהיה עסוק בעיקר בלהיות נחמד, ונתן לאחרים לשחק את המשחק, ויהיו כאלו שיתנו לו בגלל זה קולות ויהיו אחרים שלא יעריכו את זה ויצביעו למישהו אחר
בכללי אגב כל העונה הזו מזכירה לי ממש את ניקרגואה
 

סטילהוק

New member


אם דן יזכה זו תהיה מכה אנושה להישרדות שכל התקרית הכי גועלית בתולדות הישרדות היתה קשורה בו, ועונה 40 כפי שרבים מהצופים והמעריצים איימו תהיה העונה האחרונה של הישרדות. ההפקה לא תסתכן בכזה דבר, ולכן קשה לי מאוד להאמין שהוא זכה. ואם ג'נט לא זוכה, שלא לדבר בכלל על מגיעה לגמר, העונה הזאת שכבר עכשיו מדורגת מאוד נמוך, כמעט בתחתית הטבלה, תיחשב רשמית לעונה הכי גרועה בתולדות הישרדות. והמזל הגדול של ההפקה שהעונה הגרועה הזאת משודרת לפני ולא אחרי עונת הזוכים הגדולה. ועדיין לדעתי עונה 40 תהיה העונה האחרונה של הישרדות, בתקווה שהיא לפחות תשאיר טעם טוב בפה בניגוד לעונה הגרועה הזאת.
 

B R A Y E R

New member
מנהל


ההפקה לא תסתכן בכזה דבר?
אז מה אתה ממליץ להם? שיחליפו את הפתקים בכד בפתקים אחרים?
נראה לי ששכחת שמדובר בתוכנית ריאליטי ולא בדרמה מתוסרטת
אם זה מה שהולך לקרות אז זה מה שיהיה, ואם אתה מאחל שתהיה התערבות הפקה במשחק... כנראה שאתה באמת צריך לפרוש מהצפייה בתוכנית אחרי העונה הזו. חבל לך על הזמן, אל תתן אפילו צ'אנס לעונה 40. (הרייטינג ימשיך לטפס ולטפס כמו שקורה בפרקים האחרונים גם בלי שאתה תצפה בה באופן פיראטי)
 

סטילהוק

New member


יפה שאתה מכניס לי מילים לפה שלא אמרתי ומנסה לנחש למה התכוונתי ב"ההפקה לא תסתכן בכזה דבר", אז בוא נתחיל בזה שההתערבות היחידה שההפקה יכלה לעשות הנדון זה להדיח את דן מהמשחק, כמו שטענה קלי, ובצדק, בראיון איתה אחרי שהפרק שודר. אך מכיוון שההפקה לא עשתה את זה והעדיפה להשתיק את קלי, מה שעוד יותר הכעיס את הצופים והמעריצים של הישרדות בעולם, ההפקה לא יכולה להסתכן בזה שבסוף אחרי שלא הדיחו אותו על זה והשאירו אותו במשחק הוא גם יזכה. זה לא אומר שתהיה התערבות של ההפקה, כי אם היתה דן היה כבר מודח מזמן ע"י ההפקה. אך זה כן אומר שאם בסוף דן גם הזוכה של העונה זו תהיה מכה קשה להפקה התוכנית ולהישרדות בכלל.

כמובן שאתה לא חייב להסכים איתי, אך זו דעתי וזכותי להביע אותה, בדיוק כמו שזכותך להביע דעה נגדית.
 

noamlah

New member


הלוואיי שדן יזכה ושקלי תהיה חלק ממי שיצביע לו
אולי זה ישתיק אותך מלספר לנו שוב ושוב על "התקרית המגעילה ביותר בתולדות הישרדות"
 

Bar EL

New member
על מה אתה מדבר?


איך הגעת לזה שעונה 40 תהיה האחרונה של הישרדות? אתה באמת חושב שבגלל כמה מעריצים זועמים בטוויטר וברדיט יבטלו את העונות הבאות (שסיאיביאס כבר חתמו עליהן)? איפה אתה חי?
אז הנה עובדה לך סטילהוק - בפרק האיחוד המדובר הרייטינג (במיליונים) היה 6.07, ב3 הפרקים הבאים ששודרו לא רק שלא הייתה ירידה אלא הייתה עלייה ברייטינג - הוא היה 6.48, 6.63 ו6.52 (שזה רייטינג ממוצע יחסית לעונה או אפילו קצת יותר גבוה).
אז לפני שאתה כרגיל מדבר ומפיץ שמועות שווא שהסדרה תבוטל תבדוק את העניין הזה.
ובוא תהיה אמיתי עם עצמך, האם אתה באמת תפרוש מהתוכנית אם דן יגיע לגמר או אפילו ינצח? האם אתה לא תצפה בעונה 40? לדעתי אתה תמשיך לצפות וכנראה גם תמשיך להתלונן וחבל, כמו שנאמר פה אם באמת זה מה שאתה מרגיש אולי כדאי שתפסיק לצפות בתוכנית כי נראה שזה עושה לך ממש רע ומוציא ממך הרבה תסכול .
כל המעריצים ה"זועמים" האלה הם לא יותר מרק דיבורים והם ממשיכים לצפות בתוכנית, והרייטינג? ממש לא יורד. וזה מה שבעצם קובע.
 

סטילהוק

New member
לא מדובר בי אישית, אני אצפה בעונה 40 בכל מקרה

יש שם הרבה פייבוריטים שלי, למה שלא אצפה בה?
אבל בשאר העונות שיבואו אחרי עונה 40 ממש לא בטוח. ולא רק אני.
 
Baby so cold, he from the north


לא יודע למה דין לא זרם עם המהלך, אולי חשש שנורא הולכת לבגוד ובמקרה כזה זה הצעד החכם, אולי רצה להשאיר איום פיזי יותר גדול ממנו שזה גם חכם. סה"כ לא מאשים אותו. איליין עבדה יפה מאוד מהרגע שזה התפוצץ. ווקאי עשו נכון שהעיפו את קארישמה.
&nbsp
זה לקארישמה אבל בעצם הולך גם לנורא ובגדול גם לראסל ודומיו- בלי אינטלגנציה חברתית בסיסית אי אפשר לנצח במשחק.
 

B R A Y E R

New member
מנהל


דווקא טומי ממש לא איום פיזי הוא די גרוע במשימות לאורך העונה
ודין אפילו יותר גרוע ממנו
נורא לורן וג'נט יותר איומים פיזים משניהם
 

סטילהוק

New member


העונה הזאת הולכת ונעשית גרועה יותר ויותר מרגע לדודלי, ובקצב הזה לא אתפלא כלל אם היא תדורג אפילו מתחת לתאילנד והעונות הכי גרועות של הישרדות. אין ספק שכל השחקנים הטובים במשחק כבר לא במשחק, ומה שנשארנו איתו זה הבררה, להוציא ג'נט, היחידה שזכייה שלה אולי עוד אכשהו תציל את העונה הזאת מכישלון מוחלט, ואולי איליין, אבל הרבה פחות לנוכח התנהלותה, כולל בפרק הזה ובזבוז אליל החסינות שלה על פארש.

ונורא, אוי נורא, שבעצמה הודתה הפרק שהיא האויב הכי גדול של עצמה, התגלתה שוב, נו טוב, לא ממש מעכשיו, אלא כבר מתחילת העונה, כמשוגעת אמיתית על כל הראש. לא פלא שאחרי מועצת השבט האחרונה שכמעט הודחה בו בעצמה, מרוב הטירוף שלה שגרם לכל מועצת השבט האחרונה להיראות ממש כמו בית משוגעים טוטאלי, (הטירוף בשיאו, כפי שאפשר לראות ולשמוע בקטע הוידאו המצורף ממועצת השבט האחרונה) כשהלשינה על מה שהיא עצמה יזמה ותכננה עם הקבוצה השנייה
, כבר לא תהיה אמינה אצל אף אחד מהמתמודדים הנותרים במשחק. אין ספק בכלל שנורא היא שחקנית גרועה (ומסתבר שאפילו בחישוב מתמטי פשוט היא מתקשה), והאויבת הכי גדולה של עצמה. זה גם למה דין לא סמך עליה, וכולם חשדו בה מכתחילה, כי אי אפשר לסמוך על נורא ולשתף אותה בשום סוד, ואפילו כשהיא עצמה היוזמת של זה, אי אפשר לסמוך עליה.

צדקה קלי שלחשה לחבריה המושבעים שזה היה אחד המהלכים הכי מטומטמים להדיח את קארישמה בשלב הזה. והמושבעים הסכימו איתה.

ואיך אמר רוב לסנדרה? כל הטררם הזה רק בשביל שבסוף ידיחו את קארישמה? נראה לי שגם רוב וסנדרה כבר קולטים שהם נמצאים באחת העונות הכי גרועות של הישרדות, אם לא אפילו הכי גרועה שבהן.

ועל פי הפרומו לפרק הבא מסתחררים, כאילו לא הסתחררו מספיק וסחררו גם את כולנו לאורך כל העונה. וטומי ולורן מגיעים לשלב של זה או אני או את. והאמת, שניהם שחקנים גרועים ולא סובל את שניהם. כך שלא ממש איכפת לי מי מהם יודח ראשון.

ואם חשבנו שדן הבעיה הכי גדולה של העונה הזאת, מסתבר שרוב הקאסט זו בעיה אחת גדולה, להוציא בודדים שעוד היה שווה לצפות בגללם בעונה הזאת, רוב הקאסט הזה פשוט קאסט גרוע שפשוט לא יודע לשחק ומוריד את הרמה של העונה בפרט ושל הישרדות בכלל הכי נמוך שאפשר.


 

noamlah

New member


גרועים, גרועים, גרועים

דן, לורן, ג'נט וטומי עם חוסר הבנה בסיסית שצריך לקרב את נורא ולא להראות ברית כלכך אובייס באתגר הפרס, מזלם שהצד השני היה טיפש יותר

נורא עם חוסר יכולת להבין מטמתיקה פשוטה ודין עם תצוגת פחדנות שמקסימום תביא לו מקום חמישי
ועל קארישמה ואיליין אין בכלל מה להגיד
זהו, אין אף זוכה ראוי לעונה זו
 

Uri04

New member


מתי העונה הזאת נגמרת כבר? זה כמו לצפות שוב ב'אולסטארס': תאונת רכבת ארוכה וקשה שאתה יודע מה תהיה התוצאה שלה ועם זאת העיניים מסרבות להסתכל לכיוון אחר. האנשים בעונה הזאת מזוויעים בטימטומם. פשוט בלתי נסבלים.

מזל טוב טומי, על הזכייה הכל כך ברורה. מי ייתן ואחרי העונה הזאת לא נשמע ממך יותר לעולם ותתפוגג למחוזות הכריס ד., בוב, נטלי ווייט, פאביו ואחרים.
 
למעלה