הישרדות אי האלילים פרק 11



הפעם אין פריוויו. כנגד זה, גם אין פתיח או "בפרק הקודם". במקום זה, מתחילים ישר מהאתגר. עם קרובי המשפחה. אני היחיד שלא אוהב את הפרקים האלה? חוץ מבמקרים מסוימים, כמו שיין. אגב, דן מתחיל להזכיר לי אותו, אבל הוא לא מצחיק. אין עוד דמויות כאלה בהישרדות, ולמה שיהיו? המשחק הוא הכול עכשיו. זה למה אני לא אוהב את כל העונות מ-34 ועד עכשיו. בעונה 12 לא הייתה הרבה אסטרטגיה. היו כמה בליינדסיידים טובים (קורטני) אבל הדמויות הן שעשו את העונה. בשנים האחרונות, אם אין אסטרטגיה טובה (עונה 36), העונה פשוט מתפספסת.

בכל מקרה, אחותה של נורה לקוית ראייה. האם זו הזדמנות לדחוף לנו עוד אג'נדה לגרון? לא, ללוחמי צדק חברתי לא איכפת מאנשים שבאמת צריך להתחשב בהם. בכלל, הייתי מצפה מנורה הטבעונית לחפור יותר מכולם, זו לא פוליטיקת זהויות אבל זה קרוב מספיק. אבל היא לא. האם ה"משוגעת" היא בסתר הכי רציונלית מכולם? בכל מקרה, ג'נט וטומי זוכים בפרס, ומזמינים את דן ואת לורן. אחרי כל הבלגאן סביב פרשיית דן-קלי והאפטרמאת' שלו, שהתבטא בהדחה של אחרוני האסטרטגים, אפשר סוף סוף להתמקד במשחק באמת, ולא לקבל משחק שבמקרה הטוב היה מקובל בעונות 1-5?

אני שמח שיש פרס, אבל מסתבר שאחרי כל העניינים, המצב חזר להיות שבט נגד שבט. כלומר, משעמם. רק נורה יכולה להציל את העונה הזו עכשיו. אה, ולטומי יש עוד וידוי מאוד מפליל. אפשר בבקשה זוכה יותר מעניין? כמו נורה, או דין, או... דן. בנקודה הזו, המגדר ממש לא מעניין אותי, בין השאר בגלל שבמקום להחזיר את העניין שלי בתוכנית, העונה הזו גורמת לי לשקול לא לראות גם את עונה 40. ואז כל לאירו + נורה מחפשים את האליל, והוא נמצא... על ידי איליין.
לפחות זו לא קארישמה...

משם לאתגר חסינות... אפשר בבקשה משהו שהוא לא משימת סיבולת? וואו, שכחתי כמה דין גרוע באתגרים. לורן זוכה משום מקום, ואז שבט ווקאי מנסה להדיח את איליין. לא איכפת לי, כל עוד דן, דין, נורה וג'נט נשארים במשחק. אבל אז נורה יוזמת הדחה של טומי... כן! כן! או מיי גאד, כן!!! ואז במועצת השבט, נורה עושה קארין ומפוצצת את הכול, וכמעט מסיימת את דרכה במשחק בגלל זה. כמו שאמרתי, So bad it's good. אבל איכשהו, כל הבריתות השבטיות נהרסות, כשדווקא דין ואיליין מצביעים נגד קארישמה ומדיחים אותה. אין לי מושג מה יקרה בפרק הבא, אבל... קולולולולולולו!!! דן לגמרי מוכיח את עצמו בפרקים האחרונים, אבל הוא לא ברמה של אהרון, מיסי וקלי, אלילים בכיס או לא. ואני גם עדיין קצת יותר אוהב את ג'נט.

ובפרק הבא, כמו גבי לפניו, האם זה הסוף של טומי?

דירוג:


1. אהרון
2. מיסי
3. קלי
4. ג'נט
5. דן
6. צ'לסי
7. דין
8. נורה
9. אליזבת
10. איליין
11. ג'ק
12. מולי
13. ג'מאל
14. לורן
15. ג'ייסון
16. טומי
17. טום
18. רוני
19. וינס
20. קארישמה - קולולולולולולולולולולולולולו!!!
 

B R A Y E R

New member
מנהל
הפוך הפוך


אתה מהבודדים כאן שלא מצליחים להשתחרר מהעריכה שהוא מקבל ולראות את המשחק שלו
הוא אחד השחקנים אם לא השחקן הכי טוב העונה
מבחינה חברתית כולם כולל כולם (אולי חוץ מקארישמה שהם פשוט לא קשורים בשום שלב במשחק) מאוד אוהבים אותו ונהנים מחברתו, ורוצים לשחק איתו ולא חושבים בכלל על להדיח אותו.. ומהבחינה הזו הוא אפילו התעלה על טומי
ומבחינה אסטרטגית הוא היחידי שלא פישל לרגע, וחושב צעד אחד קדימה יותר מכולם(כמו בהדחה הקודמת, שזרק קול לאליזבת ובעצם הציל את ג'נט)
אין לי שום ספק שהוא מגיע לגמר, וכנראה שהוא הפסיד באתגר האש כי אם היה מגיע לגמר היה מנצח וכל העריכה שלו הייתה נראית אחרת לגמרי..
 

סטילהוק

New member


השחקן הכי טוב העונה דן ממש לא. למעשה הוא רחוק מלהיות בכלל שחקן טוב. זה שהשאירו אותו במשחק כעז, זה ממש לא לזכותו, גם את נורא וקארישמה השאירו כעז. שלא לדבר בכלל על כך שברדיט ובכלל בארה"ב הוא אחד המתמודדים הכי שנואים העונה. ואם בסוף העונה הוא גם יזכה כברירת מחדל זו תהיה בושה וחרפה להישרדות, שגם ככה העונה הזאת הורידה חזק מאוד את רמתה, גם המוסרית וגם בכלל, ומאיימת להפוך לעונה הכי גרועה בתולדות הישרדות. ורק חסר להפקה שדן גם יזכה בה, והעונה הזאת תקבל חותמת כעונה הכי גרועה.
 

B R A Y E R

New member
מנהל


דן עז? בהודעה שלי כבר נתתי דוגמא אחת למהלך שעשה.
אפשר לראות גם בפרקים ששורדים פונים אליו (אם בשביל להתייעץ ואם בשביל להעביר מידע)
אם הוא היה עז היו פחות סופרים אותו (כמו קארישמה/נורא/דין/איליין)
במשימת פרס ראינו שהוא הראשון להבחר (ומשימת פרס זו ה-אינדיקציה לדעת מי עם מי)
אם הוא יזכה זה לגמרי יעשה לי את העונה.
&nbsp
אני לעומתך סטילהוק, לא בוחר את הפייבוריטים שלי לפי "מה הרוב חושב"/"מה חושבים ברדיט". יש לי הגיון בריא משלי, ויש לי את הטעם שלי. ממליץ לך לפתח אחד כזה משל עצמך ולא לרוץ לחפש אישורים למה שאתה רוצה לחשוב לפי התגובות ברדיט. בדיוק ככה נוצרת תופעת עדר.
 

סטילהוק

New member


להזכירך, אני לא סובל אותו כבר מתחילת העונה כשהטריד את קלי, הרבה לפני רדיט והרוב ברשתות החברתיות שאם כבר הצטרפו לדעתי, ולא אני לדעתם. כך שגם לי יש לי הגיון בריא משלי, ואת הטעם שלי. ואם מישהו לא בא לי טוב מהתחלה לא יעזור בית דין, ודת לא תשמנה לגביו בגלל שהרבה כן אוהבים אותו, אלא אם כן הוא עצמו יעשה פנומינלי שיצדיק את תמיכתי בו. ודן ממש רחוק אצלי מההגדרה של שחקן טוב שעשה משהו פנומינלי, או אפילו התנהג בהגינות, כששיקר במצח נחושה לגבי זה שאין לו מושג על מה מדובר, ועוד אחרי שקיבל אזהרה רשמית מההפקה עצמה. ותסלח לי מאוד, אך כך לא מתנהג שחקן טוב, או בכלל מתמודד ריאליטי, כך מתנהג דושבג. ומתחילת העונה דעתי לגביו לא השתנתה כלל, הוא היה ונשאר בעיניי דושבג.
 

B R A Y E R

New member
מנהל


שמח מאוד לשמוע שאתה מגבש את הדעה שלך בעצמך ולא על בסיס רדיט והרשתות החברתיות.
ואם כך אתה צריך להבין, שלהשתמש בטיעון של "אפילו ברדיט הוא אחד השנואים" לא אמור להשפיע גם עלי.
אתה כן יכול להשתמש בטיעונים אחרים, מתוך הפרקים..
אתה טוען שהוא עז, אני נתתי לך טיעונים מתוך הפרקים למה הוא לא עז.
אני לא אשנה את דעתי על דן ואחשוב שהוא כן עז בגלל שככה חושבים ברדיט, מן הסתם. ככה שאין סיבה שבמהלך דיונים כאן תשלוף משפטים כאלו, כבר רשמו לך כאן כמה פעמים שלאף אחד זה לא באמת משנה.
 

Uri04

New member
לא

בעינייך (ובעיני אולי עוד כמה בודדים) הוא שחקן טוב. אני לא מבין מה גורם לך לחשוב שמרבית הציבור שצופה במה שהעורכים לועסים ויורקים לו על המרקע לא רואה דברים שאתה כן רואה. אין פה תובנות נסתרות. אתה לא יודע יותר טוב מאחרים.
מה שכולנו רואים זה מה שהעורכים רוצים שנראה. לא תהיה פה זכייה של דן כי העריכה לא היתה סתם מעלימה את המנצח אם אין לכך סיבה.
אני לא מבין למה אתה חושב שהוא משחק משחק ללא פשלות. בג'ורי אתה חושב שיש לו תומכים ואוהדים? באמת, אני לא מבין מאיפה היוהרה הזאת.
 

B R A Y E R

New member
מנהל


כמו שרשמתי לסטילהוק, מה הרוב חושב לא מעניין אותי, אני לא מחפש הצדקה למחשבות שלי לפי הרוב. מקווה שגם אתה לא מבסס את המחשבות שלך על הבסיס הזה.
יכול להיות שאני טועה ויכול להיות שאתה טועה.
נחכה שנינו לגמר/לפונדרוסה ונגלה מי מאיתנו צודק
אני מאמין בלב שלם שהוא הולך להתקבל בהרבה אהבה ע"י כולם כולל קלי.
 

B R A Y E R

New member
מנהל
אגב


גורדון הולמס מראיין את השורדים אחרי שהודחו לאתר שלו, ותמיד בסוף הראיון עושה איתם משחק אסוציאציות על השמות של השורדים
זה מה שהמודחים עד כה חשבו עליו:
מולי: "חברותי"
ג'ייסון: "שמוזר" (לפי גוגל זה מישהו שטוב בשיחות ויודע להגיד את הדברים הנכונים כדי שיאהבו אותו)
ג'ק: "שחקן אגרסיבי"
ג'אמל: "ערמומי"
קארישמה: "בלה בלה"
(קלי מיסי אהרון ואליזבת לא התראיינו מהנסיבות המובנות)
&nbsp
לי זה נראה שכן חושבים עליו דברים טובים, אולי חוץ מקארישמה
אפילו מולי שהציגו אותה בתור אחת שהוטרדה ממנו אומרת עליו שהוא חברותי
אז כן אני לגמרי חושב שיש לו תומכים ואוהדים בג'ורי שמעריכים את המשחק שלו(וגם אוהבים אותו ברמה האישית)
ככה שאם הוא בגמר הוא או מנצח או כמעט מנצח בקרב ראש בראש עם טומי
אם הוא מודח, מתערב איתך שאנחנו נראה את הפונדרוסה שלו וכולם יחבקו אותו ויסחתבקו איתו כולל קלי
&nbsp
וכשיגיע הריוניון אני כבר רואה איך זה הולך להראות:
ג'ף: דן, דיברת עם קלי מאז שהפרק שודר?
דן: לא ג'ף, אבל אני רוצה לנצל את ההזדמנות ולבקש סליחה מקלי, היה לי מאוד קשה לצפות בפרק ולהבין שפגעתי בך, היה לי קשר טוב איתך במשחק ואני מרגיש רע עם זה שפגעתי בך
קלי: זה בסדר דן, אני סולחת לך
*מתחבקים מתחבקים*
*הקהל מוחה כפיים*
ג'ף:איזה סיום מרגש! ועכשיו הרגע שכולנו חיכינו לו, בואו נראה מה הולך לקרות בעונה הבאה....
 

סטילהוק

New member
אם זה יקרה בריוניון אז נדע כולנו שזה קטע מבויים


או יותר נכון קטע מבויים מראש של ההפקה.

קלי התראיינה מיד אחרי ששודר הפרק הכפול שבו היא הודחה עם התקרית הכי גועלית ודוחה בתולדות הישרדות, וטענה שהיא פגועה מאוד ממה שעשו לה. אך למרות זאת היא מבקשת מהצופים ומעריצי הישרדות שלא לתקוף את מי שפגעו בה.

Kellee Kim's Twitt 14.11.2019
https://twitter.com/kellee_kim/status/1194939056519430144

 

סטילהוק

New member


הנה ראיון שנערך עם קלי לאחר פרק הדחתה, תקרא בעצמך מה היא חושבת על דן והתנהגותו, ההפקה, מיסי, אליזבת וכל השאר:

Kellee Kim of Survivor speaks out on inappropriate touching incidents
https://ew.com/tv/2019/11/19/survivor-kellee-kim-interview-island-of-the-idols/

ENTERTAINMENT WEEKLY: There's so much to get into with all of this. Let's start here: How does it feel now seven months later to have to relive all this stuff that happened out on the island with Dan's inappropriate touching?
KELLEE KIM:
As shown in the first episode, I told Dan that I didn't like being touched and asked him to respect my personal boundaries. Not shown is that Janet also had a conversation with him in the first 6 days, saying it's not the same for me to touch younger women as it is for you. However, Dan was part of our core alliance and to risk alienating him was to risk my allies and my game. I tried to address the issue and move forward with the game. I can leave this show feeling proud of that.
Speaking up for myself and others took a lot of courage, because there was always the risk that I wasn't going to be believed.
That's why it's important to support them and speak up for them. I am grateful to those who supported me and took a stand for me.
What happened when production intervened and talked to you all, and were you satisfied with their response or do you feel they should have intervened sooner?
One of the things that truly makes Survivor special is that the producers let the players play. We say what we want to say, and we are left as much as possible to our own devices, this is what has kept the integrity of the game. However, on the flip side, it has created a relationship where players can't ask for help and producers can't step in.
I did not know about Dan getting a personal warning until I watched the episode.
If production was going to give Dan an official warning, they should have just pulled him from the game or at least informed me so that I was aware of how it might impact the game.

Let's bring this to the workplace, you complain about your coworker making you feel uncomfortable and touching you too much. This person gets a warning, and as a result, refuses to work with you, blocks anything you try to put forward, and it hurts your career. So while I don't think this was the right course of action, this issue coming to light is allowing production to have these conversations, input protocol, raise awareness, and change for the better.

ותתפלא, אך אפילו מיסי כבר הודתה בראיון אימייל שנערך איתה בסוף נובמבר, כי היא סירבה להתראיין לראיון יציאה רשמי כמו כל שאר המודחים לפניה אחרי הפרק של הדחתה באמצע נובמבר, שמעשיו והתנהגותו של דן היו נוראים, ושכל מה שהיא סיפרה לקלי בשיחתן על החוף לגבי התנהגותו של דן כלפיה היה אמיתי וכנה, עד שהיא גילתה מלורן (שאף היא עצמה להזכירך, אם הספקת לשכוח, תיארה שני פרקים בלבד לפני התקרית הגועלית איך דן הטריד אותה וגם באיזה חלקים בגופה בדיוק נגע בה), המלשנית שקלי מתכננת להדיחה. ולא שהיינו צריכים את אישורה, כי הרי ההפקה עצמה דאגה ללוות את סיפורה עם קטעים מצולמים שמוכיחים שכל מילה שהיא מספרת לקלי לגבי דן נכונה.

הנה קטע קצר מתוך הראיון שנערך איתה דרך אימייל ע"י מייק בלום:

Let’s get into the events of the merge. You and Kellee commiserate over Dan’s inappropriate handsiness. Can you talk about your feelings towards Dan then, and the connection you initially fostered with Kellee?
My conversation with Kellee on the beach was a sincere one. I felt very comfortable with Kellee. Immediately after our conversation, I am told by Lauren that Kellee actually wants to vote me out. I was shook. I honestly had no idea.
I did not realize the extent of the situation with Kellee and Dan. I did not connect our production meeting to Kellee and dan either. I was very much in game mode and focused on the upcoming challenge. I felt as though production was checking in with us individually. They told us to be mindful of others, and then I was back in the game, ready for the challenge.
So how did the target end up being turned onto Kellee?
I had no idea that Kellee was spoken to by production in an unprecedented Survivor scene. That was news to me as I was watching it all play back. I had no idea that Dan had been issued a warning. The information I did have was that Kellee is uncomfortable with Dan, and Kellee wants me to go home. My thought process was to make Kellee want someone else to go home more than she wants me to go.
After your conversation with Kellee, you then went to Elizabeth and urged her to play up how uncomfortable she is with Dan to Janet and Kellee, saying, “That’s our only play.” Can you elaborate on your intention behind that?
This situation was highly emotional because we were in game mode. It came down to a bad game of telephone, and in no way did I fully understand the severity of Dan’s behavior. I thought to myself many times that if Dan’s behavior was indeed so horrible, why was he still in the game? I felt safe due to being filmed 24/7 and had no reason to think otherwise. Again, I did not know about Kellee’s or Dan’s personal talks with production.
What was your reaction in watching everything from all sides last week, particularly after Kellee’s blindside when you and Elizabeth deny to Dan you ever felt uncomfortable?
In watching the show back, I want to apologize for using such a serious topic as gameplay. If I would have known the extent of the situation, I would not have engaged in the way that I did. I am deeply sorry for my part in any pain felt by viewers and anyone who has dealt with sexual assault. I can only take this as a learning experience.
 

B R A Y E R

New member
מנהל
אוקיי, ו..?


אתה מצטט ללא הפסקה דברים שכולנו פה ראינו כבר לפני חודש
האם זה אומר שמעכשיו ועד עולם היא תהיה מלאת שנאה ואובססיבית?
לא כולם כמוך סטילהוק
היא יכולה לסלוח לו ולהתכוון לזה, זה טבעי ואנושי
 

noamlah

New member
אני דווקא חושב


שדן ניצח בעונה הזאת ומכיוון שלא היו יכולים להתעלם מתקרית המיטו או שלא רצו כי בכל זאת פרק מיוחד כזה מביא המון דיבורים על התכנית ויחסיי ציבור החליטו להצניע מאוד את הניצחון שלו
חושב שמי שמפסידה באתגר האש היא ג'נט, שזה קצת אירוני כי הקטע הראשון שהראו אותה זה שהיא מדליקה אש
ואת טומי ולורן אני דיי רואה את דן מנצח אפילו פה אחד
 

Uri04

New member
אני בספק ממש

אם דן היה המנצח אני לא חושב שהיו עורכים את פרק המיזוג באותה צורה. תקרית ההטרדות היתה תופסת נתח הרבה פחות גדול מהפרק והיו מנסים למזער אותה כמה שניתן. בנוסף, כצפוי - דן היה מקבל ה-ר-ב-ה יותר זמן מסך, ואפילו אחדים מהציטוטים שלו היו הופכים לכותרות של חלק מהפרקים. העובדה שכל זה לא קיים מראה שאין רצון של העורכים לגרום לדן להיראות בצורה יותר אנושית וגם לא להפוך אותו ל"נבל" של העונה, אלא פשוט למחוק אותו. זאת אמירה מאוד מאוד נוקבת. אני לא חושב שהיה דבר כזה ב"הישרדות".
אני גם מאמין שהוא לא מגיע לגמר, אלא מודח בהדחה שטותית ומהירה בפינאלה.
 

NP23

New member


אני גם די בטוח שהוא לא בגמר ומסכים אורי לגבי העריכה שלו שהיא לא טובה,
אבל אני כן מסכים עם נועם וברייר שהוא שחקן טוב משנותנים לו קרדיט בעריכה ושהוא יכל לנצח אם היה מגיע לגמר .
אנשים כאן היו בטוחים שמיסי שנואה בג'ורי וקלי מכולם הכי השתפכה עליה.
(קארישמה די שונאת את כולם אז חוסר אהדה שלה למישהו לא מוכיח הרבה)
אם דו היה מוכיח את עצמו בתור אחד שהוביל את הברית, והרבה פעמים זה נראה ככה, בטח שהיה זוכה.
הוא די לא בא לי בטוב בכללי אבל אני חייב להודות שבאמת מוכיח את עצמו בפרקים האחרונים כשחקן עם סיי במשחק
 

סטילהוק

New member


להזכירך שקלי לא ראתה ושמעה את מה שכולנו ראינו ושמענו, רק כשהגיעה הביתה וצפתה בפרק היא הבינה מה מיסי עשתה לה. בגלל זה גם קלי צייצה עוד באותו ערב שבו שודר הפרק בארה"ב שהיא מאוד נפגעה ממה שהיא ראתה בפרק, ולמרות זאת מבקשת שלא לתקוף ולפגוע במי שפגעו בה.

 

NP23

New member
כמובן שאתה לוקח את זה בצורה שלך

ואין בציטוט הזה שום דבר שמעיד כעס אישי שלה על א' וב' ועל איך לא הייתה מצביעה לעולם למתמודד x
אם כבר, היא מבקשת לא לתקוף ולא לפגוע באף אחד , אז אני רואה בזה הכי הוכחה לכך שהיא למרות הכל עם חמלה כלפיהם .
&nbsp
 
למעלה