פינת הפופולאריות 38 - פרק 10

אורישקי

New member
פינת הפופולאריות 38 - פרק 10


11.טומי - 2.4
1
10. לורן - 3.1
1
9. דן - 4.7
2
8. קארישמה - 5.1
2
7. מיסי - 5.2
2
6. דין - 5.3
4
5. איילין - 5.4
4
4. אהרון - 5.6
2

והטופ 3, שלראשונה מתחילת העונה אין בו שום תיקו!
 

אורישקי

New member
מקום 3


עם ממוצע 5.8,

עלייה ב3 מקומות, ולראשונה מאז פרק 5 חוזרת לטופ 3


המודחת הטריה

אליזבת

 

אורישקי

New member
מקום 2


מי היה מאמין!

עם ממוצע 7.7, עלייה ב5 מקומות

הקווין החדשה של העונה, לראשונה מגיעה לטופ 2 ומי יתן וגם לניצחון העתידי בעונה!

קווין נורא

 

אורישקי

New member
ובמקום הראשון...

בשבוע השני ברצף....
ללא ספק המתמודדת הכי loveable שיש בעונה כרגע

בפער די גדול - ממוצע 8.6

ג'נט

 

אורישקי

New member
הדירוג

ומי יהיה המודח הטרי?
קווין מיסי ואהרון יצאו מהדירוג
וזו גם הפעם האחרונה של אליזבת חברתם!

איילין
אליזבת
ג'נט
דין
דן
טומי
לורן
נורא
קארישמה

דירוג נעים
 

אורישקי

New member
יאללה נו

איילין 1 מצטער אבל אחרי שבפרק הקודם עוד רציתי לתת לה קרדיט היא הוכיחה שהיא פשוט שחקנית גרועה, לא היה שום היגיון בהתהפכות שלה על מיסי, אין לה שום סיי בברית, היה לה את כל הפוטנציאל לנצח בעונה הזו כי היא כן שחקנית חברתית טובה אבל היא כנראה לא תגיע לשם ובדרך בגללה קיבלנו את טומי מנצח, יאללה ביי
אליזבת 9 כעיקרון לא הייתה לה ממש זכות קיום בלי מיסי ואהרון אבל היא ממש חמודה, פייטרית רצינית, נעשה לה קצת עוול לדעתי ובסהכ חבל מאד שהיא זו שעפה הפרק
ג'נט 9 היא מותק, היא אחת האופציות היחידות שהייתי שמח לראות מנצחת, היא לא השחקנית הכי טובה שיש אבל כן יאמר לזכותה שהצליחה קצת לשקם את המשחק שלה מאז המיזוג.
דין 9 אני ממש אוהב אותו כבר מהפרק הראשון בלי סיבה ולאחרונה מתברר שיש קצת
בניגוד להרבה אנשים יש היגיון במהלכים שהוא עושה ובחשיבה שלו, למרות שהלגסי שלו לא אמיתי זה נחמד לראות שהוא מנסה לעשות איתו דברים אחרים ובכללי הייתי שמח לראות אותו מנצח ביחס לאחרים, רק שזה כנראה לא יקרה
דן 10 כמובן שאתם כמובן שוב תתבכיינו על זה שהוא "מבחיל" ו"נורא" ותמשיכו סתם ללכלך עליו ולפגוע בשמו הטוב בהגזמה אבל הוא השחקן הכי חכם כנראה שנשאר בעונה וזה הוכח גם הפרק.
טומי 1 יואו אני כזה גבר שכנעתי אנשים לפרוש מאתגר חסינות איזה תותח אני
לורן 1 כזאת כלומניקית, כל החפירות שלה הפרק ובסוף השתמשה באליל על עצמה למרות שלא היה בזה שום היגיון. ומה הקטע שנתנו לה לבחרו 2 מתמודדים תמורת אותו הימור פתאום? שמח שנפטרנו מהאליל שלה
נורא 10
Queen Stays Queen. ניצחון שלה עדיין יהיה הסיום הכי טוב לעונה הזו
קארישמה 1 באמת שבפרקים האחרונים עוד ניסיתי קצת להשתעשע ממנה ולשכוח את כמה לא סבלתי אותה אבל הפרק הזה בדיוק הזכיר לי למה. שחקנית גרועה, אפס משחק חברתי, אפס יכולות חברתיות, אין סוף של התקרבנויות והאשמות לא קשורות לחיים של כל העולם בבריונות/ביחס מפלה. בפרק הקודם עוד חשבתי שהיה לה חכם לרגע להעיף את מיסי אבל זה גם הוכח כטמטום כי זה לא השיג לה אפילו בן ברית אחד. בפרק הזה למרות שהיה לה את האליל והיא יכלה לעשות איתו מהלך (ללכת לאליזבת ולהגיד לה שיצביעו ביחד נגד דן כי לשתיכן אין מה להפסיד) היא לא עשתה את זה ועוד דפקה הצבעה לא קשורה לחיים לג'נט. קיצר פשוט שחקנית גרועה ובן אדם די לא נסבל.
 
נראה לי שאלה הדירוגים הכי נמוכים מאז עונה 30


בכל מקרה:


איילין - 5 אישה נחמדה, שחקנית גרועה
אליזבת - 7 קצת חבל, אבל גם לא שחקנית טובה
ג'נט - 8
דין - 7
דן - 7 שמח שהוא התחיל לשחק את המשחק... יש קצת מחסור בשחקנים טובים
טומי - 3
לורן - 6 מצד אחד אני שמח שהיא חושבת ועושה מהלכים, אבל למה שום דבר שהיא עושה לא הגיוני?
נורא - 8 היא עדיין... היא, אבל ניצחון שלה פשוט יהיה היסטרי.
קארישמה - 1 ניצחון שלה, כנגד זה, אני לא אסבול. יש נקודה שמשהו נהיה So bad it's good, שפה נמצאת נורה כרגע, אבל קארשימה הרבה מעבר לנקודה הזו, ועכשיו היא So bad it's fucking terrible.
 

סטילהוק

New member
מדרג


איילין - 5 לא שוכח את חלקה המוצנע ע"י ההפקה בתקרית הכי גועלית בתולדות הישרדות, אך מנגד היא הרע במיעוטו מבין כל מי שנטלו חלק בתקרית, ועל כן מבין מי שנשארו מהתקרית הגועלית אני מעדיף שהיא תודח אחרונה. וגם המשחק שלה לא משהו, היא יותר נגררת מאשר יוזמת. ואם לא היתרון הקולי שזכתה בו לא היה לה שום רזומה העונה. חוץ מזה, לא נראה לי שמישהו ייתן לה להגיע לפיינל 3.

אליזבת - 1 קארמה איז אה ביאץ' והיא מכה בשלישית, ובדיוק על פי הסדר שצפיתי שהיא תכה בו, ואליזבת בהחלט חצתה קו אדום שאותו אסור לחצות, גם לא בתוכנית ריאליטי ונענשה על כך. מקווה מאוד שאחרי שהודחה וחזרה הביתה וצפתה בפרק הכי מביש בתולדות הישרדות שהיא אחת מכוכבותיו היא התביישה באמת במעשיה ולמדה את הלקח, כפי שרשמה בפוסט ההתנצלות שלה, אבל גם זה לא בטוח כי גם הפוסט שלה וגם הפוסט של מיסי נראו זהים מדי ועשויים ע"י אנשי מקצוע/אנשי הפקה המבינים בתחום. ולכן אני לא קונה את התנצלותה בדיוק כמו שאני לא קנה את התנצלותה של מיסי. לדעתי שתיהן היו מודעות היטב למה שהן עושות ושתיהן ניצלו לרעה את הן את מצבה של קלי והן את טוב ליבה של ג'נט.

ג'נט - 10 המלכה היחידה שנשארה העונה מתוך כל הג'יפה שנשארה במשחק. היחידה ששמה את טובתן של אחרות לפני טובתה האישית. נדירים אנשים כמוה במציאות של ימינו ובעיקר בתוכניות הריאליטי. ולכן מבחינתי הכי מגיע לה לזכות העונה מבין אלה שנשארו במשחק. אך לדעתי דווקא בגלל זה היא לא תזכה. כי דווקא בגלל שהיא אימהית וטובת לב מדי אף אחד לא ייתן לה להגיע לפיינל 3.

דין - 1 מילא הטמטום הזה של לזייף את הזיוף, אבל גם המשך התנהלותו בנושא רק הוכיחה עד כמה דין שחקן גרוע, ולא בגלל שהוא זייף את היתרון המזוייף שהוא היה בטוח שהוא בכלל אמיתי, ובדקתי פעמיים ליתר ביטחון, אלא בגלל שהוא לא השכיל לנצל זאת בכדי להשיר מבט בעיניהם של ג'מאל ושאר המושבעים ולראות את תגובתם כשהוא מוסר לג'ף את הזיוף שהכין וג'ף מכריז עליו כמזוייף, ולקלוט על פי התגובות איך עליו להתנהל בהמשך המשחק עם הלגסי המזוייף שנותר בידו. שחקן טוב היה עושה זאת, שחקן גרוע כמו דין פועל בלי לחשוב, וזה ההבדל בין שחקן טוב וגרוע. שלא לדבר על כך שמכיוון שדין וטומי שניהם עכשיו האיומים הפיזיים הגדולים שנשארו, הראשון שיפסיד מביניהם במשימת החסינות הוא המודח הבא לדעתי.

דן - 1 מצטער מאוד, אך מי שמתנהג כמו שדן התנהג ואחרי אין ספור בקשות כולל אזהרה רשמית של ההפקה המשיך עם זה, לא יכול לקבל אצלי יותר מנקודה אחת, וגם זה רק בגלל שאי אפשר לתת 0 שזה מה שמגיע לדן המטרידן הסדרתי מבחינתי. לצערי ולצערם של גולשים רבים שרצו לראותו מודח כבר מזמן, נראה שהוא עוד עלול להגיע לפיינל 3, וממש לא בגלל שהוא משחק טוב, אלא בגלל שכל השאר מחשיבים אותו לעז שניתן לנצח בגמר. מקווה מאוד שהוא לא יזכה בטעות ובכך יהפוך את העונה הזאת לעונה הכי גרועה והכי מבישה בתולדות הישרדות.

טומי - 1 שחקן חלש, עלוב ובוגדני שאינו יודע מה הוא רוצה מעצמו, ושאם לא לורן ששומרת עליו ושהוא נגרר אחריה, היה מודח כבר מזמן. עריכת הזוכה שהוא קיבל בפרק הראשון ממש לא היתה מוצדקת מבחינתי, כי מאז הוא רק הלך והידרדר מרגע לדודלי, ומקווה מאוד שהוא יהיה בין המודחים הבאים.

לורן - 1 שחקנית גרועה, פטתית ואוברייטד, שלא שכנו אפילו לרגע את חלקה בתקרית הכי גועלית בתולדת הישרדות, שלמעשה היא זו שדירדרה את המצב לרמה הכי גועלית שלו. וגם כל ההנחות שהיא קיבלה מרוב וסנדרה שלא רק נתנו לה להמר מי יזכה בהישרדות, גם נתנו לה שתי אפשרויות, וזאת אחרי שהיא עצמה קבעה שיש שתי אפשרויות, ואם לא די בזאת גם נתנו לה לארגן את זה כך שרק שתי האפשרויות שלה (קארישמה הלוזרית הסדרתית לא ממש נחשבת כאיום בשום משימת חסינות, חוץ מאולי מקרמה, וגם זה לא בטוח), ישתתפו בכלל במשימת החסינות, שזה כבר ממש לא שור להימור אלא לארגון, כמו להמר על שני סוסי מירוץ ואז להרעיל את כל שאר הסוסי מירוץ כדי שרק השניים שהימרת עליהם ישתתפו בכלל במירוץ, גם אם הרעלת את הסוס הצולע המשתרך תמיד מאחור ואין לו שום סיכוי אמיתי לנצח אותם. ועוד אחרי כל הטרררם הזה היא פשוט בזבזה את אליל החסינות שלה על פארש, מה שרק מוכיח איזו שחקנית גרועה היא, וכמה ההפקה באה לקראתה. מקווה מאוד שהיא תודח ולא תגיע לפיינל 3.

נורא - 8 נורא, נורא, נורא, מה לא נאמר עליה, ולמרות זאת הזהרתי כבר בתחילת שאם היא מגיעה לאיחוד היא בגמר, ולכן אסור להם לתת לה להגיע לאיחוד, כי אז מניותיה ירקיעו לשחקים, ועובדה שלא טעיתי וזה בדיוק מה שקרה. היום נורא היא מועמדת לזכייה. מישהו היה מאמין? ייאמר לזכותה שדווקא היא לא נטלה שום חלק בתקרית הכי גועלית בתולדות הישרדות, ואף הצביעה נגד דן המטרידן לאחר ששמעה אודות מעלליו. והקטע שהיא ממשיכה במשימה גם אחרי שכולם צועקים לה שזה נגמר והיא זכתה בחסינות בשביל שחבריה יוכלו להמשיך לאכול את ארוחת השחיתות היה פרייסלס. אין ספק שנורא בחורה טובה ומצחיקה, למרות שלא אהבתי שהיא הרשתה לעצמה לקחת את התיק של קארישה ולחטט בו לחפש אם אין לה אליל חסינות, שלמזלה של קארישמה הסתירה אותו בתחתוניה ולא שמה אותו בתיקה. אך מה שמצחיק שאת הפתק והצדפים נורא מצאה ולמרות זאת לא עשתה שום קישור ביניהם. אין ספק שהברגים אצלה בראש לא מחוזקים היטב.

קארישמה - 6 למרות ששחקנית טובה היא ממש לא, ייאמר גם לזכותה שהיא מהבודדים או יותר נכון הבודדות שלא נטלו חלק בתקרית הכי גועלית ומבישה בתולדות הישרדות, ואף היא הצביעה נגד דן המטרידן לאחר ששמעה על מעלליו. יחד עם זאת, כישוריה האסטרטגיים שואפים לאפס ואם תגיע לפיינל 3 זה אך ורק כי ראו בה עד עכשיו עז שניתן לנצחה בגמר. אבל, וכאן האבל הגדול, שימו לב שבכוונה השתמשתי בצמד המילים "עד עכשיו", כי מעכשיו והלאה לא בטוח שימשיכו לראות בה עז, ובטח לא אחרי שקטלה 7 קולות עם אליל חסינות אחד, מה שאף שחקנית הישרדות מאז קלי בקמבודיה שמחזיקה בשיא של קטילת 9 קולות נגדה, לא עשתה, וזאת למרות שבמקרה של קלי היא הדיחה במו ידיה את אחד הנבלים הגדולים של העונה, ואילו קארישמה הצביעה בכלל לג'נט ולא לאליזבת, מה שאומר שנפלה בפח של דן שאמר לה שכולם מצביעים לאליזבת ולג'נט כעירבון אם לאליזבת יש אליל חסינות. ולמרות זאת השימוש שלה באליל החסינות הציל אותה מהדחה בטוחה כמעט פה אחד. אך עכשיו אין לה כבר שום מגן וחסינות וכולם יקחו אותה הרבה יותר ברצינות, מה שמקטין את סיכוייה להגיע לפיינל 3 ובטח לא כעז.
 
so i stepped off the golden


&nbsp
איילין 8
אליזבת 1
ג'נט 10 ישבה בעונש יפה, עכשיו מקווה שתחזור לשחק.
דין 8 לא גאון הדור אבל מתוק אמיתי. אם היה בחורה התגובות לגביו היו קיצוניות בהרבה.
דן 1 מבחיל ונורא
טומי 1 מודע לזה שהוא נחמד והכל וגם משחק מתחת לרדאר לא רע, הוא פשוט הגבר הלבן התורני שמשעמם אותי. אם הוא היה טרנסית בת 76 מקמבודיה סיכוי סבבה שהייתי מחבב אותו
לורן 10 איט שיט
נורא 10 קווין עולם
קארישמה 10 גרועה אבל פירס ביץ
 

NP23

New member


איילין 1 עז
אליזבת 10

ג'נט 6 מצד אחד אכזב אותי שלא נלחמה, מצד שני מבסוט איך הצליחה להשתלב
דין 10

דן 10 יצא מלך עם ההצבעה ולמרות שחשבתי שלא, הפחיד את קרישמה
טומי 5
לורן 1
נורא 1
קארישמה 1 רציתי לפרגן , באמת שרציתי, אבל וואו .. יכלה לעשות כזה מהלך במקום זה אפילו לא ניסתה
 

B R A Y E R

New member
מנהל


אעשה את זה פשוט
דן - 10 הוכיח הפרק שהוא אולי האסטרטג האחרון שנשאר במשחק, וכנראה ללא התקרית עם קלי היינו רואים בעריכה יותר ממנו
אליזבת - 9 לא היה לה יותר מדי מה לעשות במקרה הזה
איליין וקארישמה - 1 השחקניות הגרועות ביותר של העונה
כל השאר - 2
 

Bar EL

New member


איילין 1
אליזבת 10
ג'נט 1
דין 4
דן 10
טומי 10
לורן 1
נורא 1
קארישמה 2
 

Uri04

New member
יש סיבה למה אתם קוראים לאיליין 'איילין'?

 

NP23

New member
בתגובה לפרק כתבתי איליין

כאן בדירוג מעתיקים מאורישקי;)
 
למעלה