ששת העידנים או התקופות של הישרדות האמריקאית

סטילהוק

New member
ששת העידנים או התקופות של הישרדות האמריקאית


סרטון מעניין שעלה השבוע ליוטיוב ומנסה לחלק ולהגדיר את כל העונות של הישרדות האמריקאית לתקופות או עידנים שונים שיש בין עונותיהם איזושהי זהות משותפת שמגדירה אותן כתחילתו וסיומו של עידן בהישרדות האמריקאית.

התקופות של הישרדות האמריקאית על פי הסרטון שאף צירפתי את הקישור אליו והעלתי את הסרטון עצמו, מתחלקות לשישה תקופות או עידנים, החל מהתקופה הקלאסית הידועה יותר כתקופת האולד-סקול ועד התקופה המודרנית של ימינו.

וזו החלוקה של ששת העידנים או התקופות של הישרדות האמריקאית:

1. העידן הקלאסי של הישרדות
שמתחיל בעונה הראשונה של הישרדות ומסתיים בעונת האולסטאר (עונה 8).


2. העידן הפוסט-קלאסי של הישרדות
שמתחיל בעונה התשיעית של הישרדות (ונואטו) ומסתיים בעונת פיג'י (14).


3. עידן תור הזהב של הישרדות
שמתחיל בעונה ה 15 (סין) ומסתיים בעונת גיבורים נגד נבלים (20) שאף נחשבת עד היום לעונה הטובה ביותר בתולדות הישרדות.


4. העידן האפל של הישרדות
שמתחיל בעונה 21 (ניקרגואה) ומסתיים בעונת קראמואן: אוהדים נגד פייבוריטים 2 (26), עידן שהתאפיין בעיקר בחזרתם של מתמודדים ותיקים.


5. עידן הרנסאנס של הישרדות
שמתחיל בעונת דם נגד מים הראשונה (27) ומסתיים בעונת קאו-רונג: כוח נגד מוח נגד יופי 2 (32), למרות שהעונה הזאת צולמה לפני קמבודיה: ההזדמנות השנייה.


6. העידן המודרני של הישרדות
שמתחיל בעונת דור המילניום נגד דור האיקס (33) ונמשך עד העונה הנוכחית של אי האלילים (39), וכנראה שיכלול בהמשך אף את עונת הזוכים הגדולה (40), שאחריה הוא כנראה יסתיים. וספק רב אם יהיה עוד עידן חדש נוסף.


Defining The Eras Of Survivor
https://www.youtube.com/watch?v=hb4yM2VYlcw


 
העידן הנוכחי לדעתי


מאיים להיות אפילו יותר גרוע מהעידן האפל. שם הייתה לנו את הפיליפינים, עונה מאוד טובה, וכל הזוכים, חוץ מפאביו, סבירים עד מעולים. עכשיו, חוץ מעונה 33 שעדיין הייתה מעולה, לא ממש נהניתי מאף עונה, ויש לנו זוכה שהצביעו לו רק בגלל סיפור סינדרלה, עוד זוכה ששיחק 12 ימים, עונה שבה פרק אחד מתמודדים פשוט השוו את שלל היתרונות שלהם, ועדיף שלא לדבר על עונה 36.
 

סטילהוק

New member
אלא אם כן עונה 40 תהיה פנומינלית לפחות כמו עונה 20

כפי ש CBS צופה שתהיה. כי לא מדובר בטירונים שלא יודעים את המשחק, אלא במנצחים שניצחו את המשחק. גם אם חלקם אהבנו וחלקם לא אהבנו איך הם ניצחו אותו.

מה שבטוח, התקופות הכי אהובות עלי הן תקופת תור הזהב שמתחילה בסין ותקופת הרנסאנס שמתחילה בדם נגד מים הראשונה. בשתיהן היו גם עונות לא הכי טובות בהישרדות לטעמי, אך בשתיהן גם היו את העונות הכי טובות בתולדות הישרדות לטעמי.
 
למעלה