הישרדות אי האלילים פרק 10

סטילהוק

New member
הישרדות אי האלילים פרק 10


I Told You Again
קארמה איז אה ביאץ' והיא מכה בשלישית, ובדיוק על פי הסדר שצפיתי שתכה.

אהרון, מיסי ועכשיו אליזבת'. שלושת הנבלים הודחו, עוד 2 למניאק, בתקווה שאף אחד מהם לא יזכה, ואחת בערבון מוגבל שמקווה מאוד שגם היא לא תזכה. והכוונה כמובן ללורן ודן, והשלישית זו איילין, שלמרות שכן לקחה חלק בגועל נפש הכי גדול בתולדות הישרדות, ההפקה עשתה הכל כדי לצמצם נזקים ולהצניע את חלקה. ולכן גם לה לא מגיע לזכות.

אז מה היה לנו הפרק?

שוב אי אלילים אחרי פרק עם הדחה כפולה ובלי אי אלילים.
תרנגולת שמציקה לסנדרה וגונבת לה את המנגו או מה שזה לא יהיה לעצמה

והפעם לורן שכולי תקווה שהיא המודחת הבאה אחרי אליזבת שכבר הודחה הפרק, נשלחת אליו, ועומדת בפני הדילמה להמר מי יזכה בשרשרת החסינות במשימת החסינות הבאה ובמידה ותנחש נכון תזכה באליל חסינות שיהיה שימושי רק לשתי מועצות השבט הבאות, אך במידה ולא תפסיד את קולה במועצת השבט הנוכחית. אבל זה לא נגמר כאן, ועוד לפני שהיא מספיקה לענות רוב וסנדרה מגלים לה את כל הפרטים לגבי משימת החסינות הבאה עד הפרט האחרון, כולל זה שיש סעודת שחיתות שבה ישתתפו כל מי שיבחרו להסתכן ולא להשתתף במשימת החסינות. ואז רוב פונה ללורן ושואל אותה מי לדעתה יזכה והיא מהמרת בין נורא לאליזבת, נורא בגלל שהיא צמחונית שלא תוותר על המשימה בשביל לאכול בשר, ואילו אליזבת שזה עתה איבדה את שני בני בריתה החזקים ביותר, ואיילין, היא וטומי הפנו לה את גבם בשתי ההצבעות האחרונות, תעשה הכל כדי להישאר במשחק ולא תסתכן בלא להשתתף במשימת החסינות, ואז רוב בא לקראתה ומגדיל את סיכוייה לזכות בכך שהוא מאפשר לה לבחור שני מתמודדים שהיא מהמרת שיזכו בחסינות, והיא כמובן שמסכימה ומהמרת על נורא ואליזבת. עתה כל מה שנותר לה זה לשכנע את כל השאר שכדאי להם לוותר על ההשתתפות במשימת החסינות ולאכול את ארוחת השחיתות.

לורן מגיעה חזרה ומיד מספרת לשבט בדיוק מה מצפה להם במשימת החסינות, כולל ארוחת השחיתות ומה היא בדיוק כוללת, ובמקביל חושפת בטשאי בפני בן בריתה טומי את הסיבה האמיתית שמאחורי זה, כולל את ההימור שלקחה שאם היא תזכה בו תקבל אליל חסינות, וטומי כמובן מיד מסכים לשתף פעולה עם זה, והשניים מצליחים לשכנע את כולם מלבד את נורא ואליזבת לוותר על החסינות הפעם ולהשתתף בארוחת השחיתות, אך גם קארישמה שנמצאת בתחתית מתלבטת האם עדיף לה להשתתף במשימת החסינות ולא להסתכן, למרות שכידוע יש לה אליל חסינות שמצאה בפרק הקודם, ולבסוף היא מחליטה להשתתף במשימת החסינות ורק השלוש משתתפות בה, בעוד שכל השאר שלא מופתעים כלל כשג'ף חושף בפניהם את ארוחת השחיתות בוחרים שלא להשתתף ולאכול.

לא עוברות אפילו שתי דקות וקארישמה מפילה את הכדור ויוצאת מהמשימה, מה שאומר שלורן השיגה את מבוקשה, כי לא משנה מי מבין השתיים האחרות תזכה אליל החסינות שלה כבר מחכה לה במקום המחבוא שרוב וסנדרה ציינו בפניה.

אליזבת מפילה את הכדור ונורא הזוכה, אך נורא כמו נורא צריכה שיצעקו לה כמה פעמים שהמשימה הסתיימה ושהפעם היא יכולה לשחרר, בניגוד לפעם הקודמת שהיא שחררה מוקדם מדי והקבוצה שלה הפסידה בגללה את הפרס.

לורן וטומי רצים למקום המחבוא ומוצאים בו את אליל החסינות כמובטח, ומחליטים להדיח את אליזבת, כי היא האיום הפיזי הכי גדול במשחק כרגע. ואילו את קארישמה ניתן להדיח בכל שלב כי היא לא מהווה שום איום.

אבל כאן העניינים הולכים ומסתבכים כשקארישמה שהוכיחה לא פעם ולא פעמיים ששחקנית טובה היא ממש לא ושיש לה הרבה יותר מזל משכל, פונה דווקא לאליזבת ומתכננת איתה להדיח את דן, ולא שלא הייתי שמח לראות את דן המטרידן הזה מודח, אך הסיכויים שמהלך כזה בשלב הזה ייצא אל הפועל שואף לאפס. לרעתה של קארישמה לורן שיודעת לקרוא שפתיים וצופה בשיחתן של השתיים על הערסל מהצד מגלה לדן שהן מדברות עליו והוא מיד הולך ומתעמת עם קארישמה שטוענת בפניו שהיא בכלל דיברה על ג'נט כפי שהם סיכמו איתה שאו אליזבת או ג'נט מודחות. אך זה רק מעצבן את דן שהיא משקרת לו והוא וכל השאר מחליטים להדיח את קארישמה, ואילו את אליזבת לשים רק כעירבון כאופציה שנייה להדחה אם יש לקארישמה אליל חסינות.

במועצת השבט דין שמנסה להתחכם ולהסיר מעליו את האיום שכולם יודעים אודות היתרון המזוייף שהוא בטוח שהוא בכלל אמיתי שנתן לו ג'מאל, מעתיק ומזייף (רק אלוהים יודע איך ועם מה בדיוק) את היתרון המזוייף ממילא, ומגיש במועצת השבט את הזיוף של הזיוף לג'ף שכמובן מיד מכריז שמדובר בזיוף ושכל קול נגד דין כן ייחשב. אך אז קארישמה מפתיעה את כולם ושולפת את אליל החסינות שלה ומוסרת אותו לג'ף שמיד מכריז שמדובר באליל חסינות אמיתי ושכל קול כנגד קארישמה לא ייחשב.

ואז לורן עושה את מה שהיא הכי לא צריכה לעשות ומבזבזת את אליל החסינות שקיבלה עוד באותו יום ללא שום סיבה היגיונית.

ג'ף מתחיל לשלוף את הפתקים מהכד ובזה אחר זה מקריא את שמה של קארישמה לפחות 7 פעמים, עד שהוא מגיע לפתק השמיני זה של קארישמה עצמה שרשמה עליו את שמה של ג'נט ואילו הפתק האחרון הוא פתק העירבון עם שמה של אליזבת, מה שאומר תיקו בין ג'נט לאליזבת. ועכשיו נערך סיבוב נוסף שבו ניתן להצביע אך ורק או לג'נט או לאליזבת. ומכיוון שג'נט היתה בכלל פיתיון לעבוד על קארישמה כולם כולל קארישמה רושמים את שמה של אליזבת והיא המודחת הבאה.

ובפרומו לפרק הבא מראים לנו היווצרות של ברית בנות חדשה וגם ביקור משפחות.
 
thought i could fly


- זה היה פרק הלל ללורן וקארישמה. שתיהן לא שחקניות מאוד טובות. או שמכין אותנו להדחה קרובה או למיקומים גבוהים.
- לורן מבינה אנשים ומבינה את המשחק והיא פעלתנית אז על פניו יש לה את כל מה שצריך. בפועל היא משחקת די מבולגן, כמעט קפריזי לפעמים, לא תמיד הבנתי מה ההיגיון מאחורי המהלך. עם זאת היא כן טובה בהרבה מהיחס שהיא מקבלת פה. אם תגיע לגמר בלי טומי יהיה לה קייס מעולה לניצחון.
- קארישמה היא שחקנית חברתית מזעזעת עם משחק אסטרטגי עצלני וחסר מעוף. אבל היא כן ובהחלט בחורה חכמה מאוד עם שביב מוטיבציה ולכן לא כדאי לזלזל בה. מה שכן, היא עז מושלמת ולכן לא כ"כ ברור לי הלחץ להיפטר ממנה. אם למישהו שם יש שכל (לורן או דן) הוא צריך לוודא שאיליין לא רואה פרק גמר.
&nbsp
- כשנורא מנצחת חסינויות בפיינל 9 ופתאום צריך לקחת אותה ברצינות אני חי.
&nbsp
- אליזבת הייתה מותק ושחקנית רצינית, מהנשים החזקות שראינו בהישרדות בכלל, היא עשתה את הדבר הנכון הפרק אבל לפעמים הדבר הנכון זה לא מספיק.
&nbsp
 

Uri04

New member


אני לא מבין את הבנות האלה. יש לכן איום ענק טומי או אפילו דין לזכייה בגמר, ואתן מעדיפות להעיף את העז? הזויות ממש. הלורן הזאת סתומה בעליל (טוב, מנורה כבר למדנו לצפות לסתימות מוחלטת). מנסה להראות שהיא שחקנית אסטרטגית מעולה, אבל עושה מלא טעויות שלא יאפשרו לה לזכות בשום שלב שהוא. מה ההיגיון שלה בברית עם טומי ודין?

בשלב הזה אני מתפלל לגמר של ג'נט, קארישמה ונורה רק בשביל הצחוקים. אבל ברור לי שטומי הוא המנצח, והוא בטח ינצח מבלי להגיע אפילו פעם אחת לאי האלילים או מבלי למצוא אליל כלשהו. עלק עונת ה"נשים החזקות".
 

noamlah

New member


לא יודע איך אפשר לקבוע שטומי המנצח?
מה העריכה הראתה עליו בעונה הזאת?
בפרק הקודם שהוא היה ממש בסכנה לא היה עליו שום פוקוס מבחינת עריכה
ובאופן כללי הוא סוג של קלקר
 

Uri04

New member


הוא משעמם, אבל משחק מתחת לרדאר משחק מושלם. כבר היו לנו בעבר זוכים כאלה... כולם אוהבים אותו כי הוא בחור חביב, אף אחד לא רואה אותו כאיום ממשי, יש לו צ'ילבה שנדבקת לו לתחת ועוזרת לו להגיע לגמר. אם הוא בגמר אני לא רואה איך אנשים לא מצביעים לו.
 

noamlah

New member


גם היו לנו בעבר מפסידים כאלה
אלברט (23) וקן (33) קבלו בדיוק את אותה עריכה כמו של טומי של הבחור הנחמד שכולם אוהבים ושניהם נקטלו בגמר וקבלו 0 קולות

וגם מנצחים משעממים כמו ארל קול, בוב, פאביו ואולי גם נטלי כן קבלו סוג של מרכוז בעריכה על פניי שאר המתמודדים
טומי רוח רפאים
ונכון שבעונה הזאת אין ממש שחקנים דגולים אבל אני כבר יכול לראות מבחינת עריכה איך דין, לורן, איליין ואפילו נורא ודן מכסחים אותו בגמר
 

Uri04

New member


הישרדות זה לא מתמטיקה או מדעים מדוייקים. מה שהיה הוא לא מה שיהיה. אין פה חוקים ברורים למי יכול לנצח, מתי ולמה. אני מתייחס למה שאני מרגיש שמנסים לספר לנו. וכרגע נראה שלטומי יש את הסיכויים הגבוהים ביותר. הוא לא עיצבן אף אחד, כולם אוהבים אותו והיחידה שחשבה שהוא מהווה סיכון וניסתה להדיח אותו בשבוע שעבר נמצאת כבר בג'ורי. מבחינתך הוא משעמם. סבבה. זה לא שלא היו לנו זוכים משעממים. מבחינתך אתה לא מבין למה הוא לא מקבל יותר זמן מסך. לדעתי התשובה ברורה - האחרים מתבלטים קצת יותר כי הם מעניינים יותר. מייצרים יותר דרמה. גם את ג'רמי, להזכירך, לא הבליטו על פני רוב העונה כי הוא לא החה מעניין. ועדיין זכה.
ותרשה לי לגחך אם אתה חושב שנורה יכולה להביס אותו בגמר...
 

noamlah

New member


נורא זכתה בשתי חסינויות רצופות שאמנם אנחנו כפורום לא ממש שמים על זה אבל זה בהחלט נחשב כרזומה על פי המתמודדים בעונות האחרונות
אם תזכה בעוד חסינות זה יכול מאוד להשפיע
טומי כאמור לא זכה בכלום
פרק קודם העריכה הייתה כולה על נורא לגבי הדחת אהרון
אם תגיע לגמר יגידו הרבה שבתחילת המשחק בכלל חשבו שנורא תודח ראשונה, מה שיוסיף לה עוד נקודות על אנדרדוג שהצליח כנגד כל הסיכויים ועוד נקודות על התפתחות במהלך המשחק וזה שנורא "גדלה עליהם"
נורא עצבנה אנשים בתחילת המשחק אבל מהאיחוד הלאה לא שמענו אף תלונה לגביה או ניסיון להדיחה
אז כן, חושב שיש לה סיכוי טוב לפי הסיפור שלה
 

NP23

New member


באיזה קטע קארישמה כתבה דווקא את ג'נט!?
לא שזה היה משנה .
לפחות לורן בזבזה את האליל מכל הבלאגן .
אבל בגלל שגם ככה הודחה עדיפות 2 ..שעמום.
עונה מעצבנת.
 

NP23

New member
וגם

סתם חפירה מיותרת על הקטע של לורן הגאונה מנחשת מי תזכה בחסינות.
וואו, היא יודעת שהן טובות באינדורנס, באמת מוזר איך לא הימרה על קארישמה או על דין או עצמה. גאונה. והבנו את זה אחרי פעם אחת, למה היה צורך ב5 וידויים שונים בהם היא מסבירה לנו את זה? גם אם היא מנצחת את העונה זה לא הצדיק את כל האובר זמן מסך שקיבלה הפרק. ומנגד יש כנראה איזה ברית שלמה בעונה שלא הקדישו זמן מסך להסביר מי בברית. איך נורא הפכה להיות מקובלת. למי איליין מתייחסת בתור הcore שלה שלו היא נאמנה ובגלל זה גם הדיחה את מיסי. דין בעניינים, אבל עם מי הוא? תחילה חשבתי אהרון אבל עכשיו הוא מסתדר גם בלעדיו.
חוץ מהקשר בין טומי ולורן, לא ידוע על שום קשר מיוחד בין המתמודדים מלבד להיות במין ברית גדולה של 7 איש בפיינל 8 שבתוך הברית אנשים כבר הצביעו אחד נגד השני (נורא וג'נט נגד דן ודין, טומי לורן ודן נגד איליין..)
 

noamlah

New member


פרק משעמם ממש
ושוב, עריכה ממש מוזרה של הדמויות שנראה שההפקה לא רוצה שנחבב אף אחד
כמו שאמרתי היה הגיוני בעונה הקודמת כדי להעצים את הניצחון של כריס
אבל למה זה הגיוני בעונה הזאת? אולי ג'ף מתכנן בסוף להוציא את כל הפיינליסטים החוצה ובטוויסט גדול לערוך הצבעה בין רוב לסנדרה?
או שאולי זה דן שהגיע לגמר וניצח וההפקה לא יכולים להראות אותו בצורה חיובית בגלל "התקרית" ובנוסף לא רוצים לגרום לקהל להתעצבן על הפסד של אחד אחר

בכל מקרה כרגע החביב היחיד שנשאר לי בעונה הזאת זה דין
הוא היחיד כרגע שמראה חשיבה רציונאלית לטווח ארוך
גם לגביי איליין הפרק הזה הוכיח שפרק שעבר הערכתי אותה יותר מדיי, חשבתי שהדיחה את מיסי כדי לקרב אליה את קארישמה כבת ברית אבל עכשיו לא היססה להדיח אותה אז אני בכלל לא מבין את הקו חשיבה הזה
 

NP23

New member
מסכים לחלוטין!!


לפי הפרק איליין פשוט לא אוהבת זגזוגים כמו אצל מיסי.. שמתי לב שגם תמיד הייתה בהלם ממנה.. יואו היא רוצה להדיח את טום !! אבל הוא עובד במחנה! את דין!! יואו!! אז את צ'לסי ???! אני לא מאמינה!!( כותבת צ'לסי)
רגע את טומי!!!!??? שיש לנו איתו ברית?? איך ייתכן..
פה נשבר לה משום מה
חשוב לה משחק נאמן , יכול להיות שאם טומי היה יוזם מהלך ראשון אז היתה מדיחה את טומי
 

NP23

New member
אירוניה

כל הפרק היה שיעור והתמקדות על לורן,
איך היא מאסטרמיינד שיודעת לקרוא אנשים וסיטואציות ולהמר..
&nbsp
ואז הלכה ובזבזה אליל חסינות ברגע של פרנויה שהיא זו שהולכת הביתה.
 

noamlah

New member
הגיוני


במצב שהם הגיעו אליו לקארישמה יש שליטה על אחד מהמועמדים להדחה ויש סיכוי שזו הייתה יכולה להיות לורן

השאלה היא למה מראש רק דן היה זה שהצביע נגד אליזבת
 

NP23

New member
אירוני לא אומר שזה לא הגיוני


ואם באמת הייתה יודעת לקרוא את קרישמה היתה מבינה שהיא מצביעה ג'נט וגם שיש לה אליל .
 


רק בשבוע שעבר החמאתי לעורכים, ושוב פריוויו. לא שזה משנה כי זו אחת העונות הכי גרועות אי פעם. תדברו על צדק, תדברו על דברים שאסור לעשות, בשורה התחתונה אנחנו עם פיינל 9 של עיזים וניצבים, טומי ולורן שמשחקים אבל בצורה ממש לא טובה, וג'נט אחת. כן, גם אליזבת. בעצמה היא לא עשתה כלום, רק הלכה אחרי מיסי. לפחות איליין אשכרה עשתה מהלך שבוע שעבר. טומי, בהנחה שהוא הזוכה (פליז לא - אם כבר גבר אז דין), פשוט לא יהיה זוכה טוב. אבל דין מקבץ את העיזים לברית. צבא של עיזים. וואו, דין הוא השטן בהתגלמותו.

לורן נשלחת לאי האלילים, לא לפני שקארישמה מתמרמרת על זה שהיא לא התנדבה (תודחי כבררררררררררר
) והיא צריכה להמר על הזוכה בחסינות הקרובה. מה עם הפרסים?!?!? שתי קבוצות שנבחרות בבחירת בית ספר? זוכים שלוקחים איתם עוד שניים-שלושה לפרס ופותחים פתח לבריתות שיירקמו נגדם ו/או לבריתות שהם בעצמם ירקמו בפרס? זה פן חשוב במשחק! בכל מקרה, על האי, דין... מזייף את היתרון שלו? שכאמור, בעצמו מזויף. פייקספשן. מוזר שעד עכשיו לא שמענו שנורה היא בעצם הצמחונית השלישית של הישרדות, אולי בגלל שהיא לא באה ממקום של אהבה לבעלי חיים אלא ממקום של בריאות, אלא... רגע, היא טבעונית?!? מה היא מחפשת בהישרדות? רגע, לא משנה, זאת נורה. היגיון זה לא בדיוק הצד החזק שלה.

אוקיי, אני מודה, הקטע לפני האתגר חסינות היה משעשע. אבל אי האלילים משחק תפקיד מרכזי מדי בעונה. בגללו אין העונה אתגרי פרס, ואני לא אתפלא אם, כמו שנועם סבר לפניי, בסוף אף אחד לא יזכה ותהיה תחרות בין רוב וסנדרה. קארשימה נפסלת מיד ומתחילה במונולוג קורע לב (תודחי כבררררררררררררררררר!!!
) ואז נורה זוכה. מה שאומר שאליזבת תודח בלי שום מהלך, כמו בפרק פרה-מיזוג מעונה מוקדמת. אני שונא, שונא, שונא Guilt by Association.

לא שהישרדות הולכת להשתפר או משהו. אני חשדתי בזה כבר כמה שנים, אבל התוכנית סובלת ממשהו שאני קורא לו "תסמונת הוליווד". הם בכוח רוצים להיות בומבסטיים יותר ואותנטיים פחות, כדי לפנות לכמה שיותר אנשים ולהרוויח יותר רייטינג = יותר כסף. הישרדות שהתאהבתי בה בתקופת האמזונס, איי הפנינה, סין ומיקרונזיה פשוט מתה. אבל העונה הנוכחית גרועה במיוחד. בכל מקרה, קארישמה בעצמה מנסה לערבב בכוח ויוזמת הדחה נגד דן... שגורמת לכולם לכוון נגדה. אבל החדשות הטובות הן שבעקבות הפרק הנוכחי יש סיכוי סביר שלא טומי, אלא לורן תקבל את המיליון. היא לא משחקת הרבה יותר טוב, אבל לפחות היא יוזמת מהלכים.

בכל מקרה, דין מנסה להטעות את כולם עם הזיוף של הזיוף... או שזה בעצם הזיוף המקורי? ואז קארישמה משתמשת באליל שלה. לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא!!!! ואז לורן משתמשת בשלה בלי קשר. אז אליזבת מודחת, וחוץ מג'נט וקצת לורן ודין, אני צריך לבחור את הרע במיעוטו. בפיינל 8. אני לא זוכר מצב כזה אי פעם. כמו שאמרתי, העונה הנוכחית היא אחת הכי גרועות מזה הרבה מאוד זמן. אה, ואפשר בלי פוליטיקת זהויות בדולר פרק אחד?!?

דירוג:

1. אהרון
2. מיסי
3. קלי
4. ג'נט
5. צ'לסי
6. לורן
7. דין
8. אליזבת
9. איליין
10. נורה
11. ג'ק
12. מולי
13. ג'מאל
14. ג'ייסון
15. טומי
16. דן
17. טום
18. רוני
19. וינס
20. קארישמה - תודחי כבררררררררררררר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

סטילהוק

New member
זה לא


זה לא הזיוף המקורי. לא שמת לב שהכתב מרוח? רק אלוהים יודע איך ועם מה הוא הכין את הזיוף של היתרון המזוייף. אבל כן הראו שדין ממש בטוח שהיתרון שקיבל מג'מאל אמיתי ולא מזוייף. ובגלל זה הוא הכין מכתחילה את היתרון המזוייף, כדי כאילו לשרוף אותו מול כולם שלא תהיה יותר מטרה על גבו. השאלה איך כל השאר לא שמו לב שזה לא היתרון שנכתב בעט שנתן לו ג'מאל. מה, כולם שם פוזלים?
 

NP23

New member


הוא ממש לא אמר שהוא בטוח, אבל רוצה לשמור לעצמו את הסיכוי שזה כן.
וברור שהם לא היו שמים לב , כי זה מראש היה נראה מפוקפק והוא גם הביא את זה מגולגל לג'ף אז זה לא ממש בפנים שלהם והם גם לא חושבים על זה. בייחוד שאחר כך ג'ף אמר גם ככה שזה מזויף אז מבחינתם אין עניין, אבל עשה כאן משהו מאוד חכם , אם זה היה נכון.
ועדיין אולי בפיינל6 זה יוכל להיות יתרון שיש לו את המקורי ומתאים לאחד כמו טומי להבהל מזה.
 

סטילהוק

New member


א. הוא כן אמר שהוא בטוח שג'מאל נתן לו יתרון לגאסי אמיתי, תצפה שוב בפרק ותשמע בעצמך.
ב. ג'ף הראה לכולם את הזיוף של היתרון המזוייף כשהוא הכריז שזה יתרון מזוייף ושכל קול כנגד דין כן ייחשב, כפי שהוא נוהג לעשות תמיד עם כל אליל חסינות או יתרון שמוסרים לו במועצת השבט.
ו-ג. אולי דין יגיע לפיינל 6 אך הוא לא נראה לי שהוא יגיע לפיינל 3. וזאת מהסיבה הפשוטה שהאיומים הפיזיים במשחק הודחו ודין וטומי שניהם האיומים הפיזיים האחרונים שנותרו במשחק. ומספיק שפעם אחת אחד מהם יפסיד והוא מודח. כי השאר לא ייקחו סיכון בלהשאיר איום פיזי במשחק לקראת השלבים הסופיים.
 

NP23

New member
איזו תגובה לא קשורה לחיים


על א'. אני לא זוכר ככה אבל ממש אין לי כח לבדוק . עוד בפרק שקיבל את זה אמר שזה מפוקפק בעיניו.
ב' נכון סבבה לא טענתי אחרת.. ג'ף אמר שזה מזויף לכן אין לשחקנים אחרים מה לחשוש
ג' זה כבר ספקולציות שלך שיודח כי הוא איום, זה לא קשור להאם הוא שחקן טוב או לא ולא קשור גם לדיון
 
למעלה