פינת הפופולאריות 39 - פרק 9

אורישקי

New member
פינת הפופולאריות 39 - פרק 9


היה מאד סוער הדירוג של הפרק הקודם, והנה תוצאותיו:

13. טומי - 2
1
12. לורן - 2.3

11. דן 3.1
1
10. דין - 3.6
1
9. איילין - 4
3
8. קארישמה - 4.6
5
7. נורא - 4.2
4
6. אליזבת - 5.7
1
5. מיסי - 5.8
4
4. קלי - 5.9
2

והטופ 3....
 

אורישקי

New member
מקום 2


לא היה העונה טופ 3 שלא היה בו תיקו... זה ממשיך גם עכשיו

עם ממוצע 6.1, ועלייה ב2 מקומות

המודח החדש

אהרון

 

אורישקי

New member
מקום 2 ב'


סופסוף, בהדחה שלו, הוא זוכה לכבוד הראוי ומגיע לטופ 3!

עולה ב5 מקומות, לראשונה בטופ 3, גם הוא עם ממוצע 6.1

ג'מאל

 

אורישקי

New member
ובמקום הראשון...

עולה במקום אחד, עם ממוצע 7.8,

הגיבורה של העונה שלראשונה מאז הפרק הראשון חוזרת לפסגה, עולה מקום אחד

ג'נט

 

אורישקי

New member
הדירוג

מרגיש שבעונה הזו כל מי שמצליח להגיע גבוה ומקבל אהדה מודח...כך היה לקלי וג'מאל שעפו בפרק הקודם, וגם לאהרון ומיסי שלרוב הגיעו פה גבוה...

אהרון
איילין
אליזבת
ג'נט
דין
דן
טומי
לורן
מיסי
נורא
קארישמה

דירוג נעים
 

אורישקי

New member
מדרג

אהרון 9 לא חסכתי ממנו ביקורת העונה אבל אני חושב שהוא חטף יותר מדי ריקושטים שלא בצדק על הפרק הקודם, וגם נדפק מהטוויסט
איילין 4 נותן לה נקודות על זה שהיא שחקנתי חברתית די טובה, אבל אני חושב שההחלטה הזו הייתה ממש מוקדמת וטעות, במיוחד אחרי שאהרון עף
אליזבת 9 מקווה שהיא לא תהיה הבאה שתודח
ג'נט 9 שמח לראות שהיא התאוששה
דין 8 הוא חמודי ונראה שהוא משחק לא רע UTR, קצת לא סגור מה בדיוק הוא עושה במשחק
דן 8 בינתיים הוא במצב טוב, ונראה שגם למי ש"נגעל מההתנהגות שלו" ממש לא מפריע לעבוד איתו................................
טומי 1 לא סובל אותו, מרגיש לי שהוא אמנם שחקן חברתי אבל הוא סופר רגשן ויש המון מזל בהחלטות שלו
לורן 1 אותה אני בכלל לא סובל, גוש צביעות
מיסי 8 בגדול לא מגיע לה יותר מזה וזה באמת הכי הרבה שיכלתי לתת לה כי היא הייתה דמות אדירה, את ההדחה שלה היא הביאה על עצמה, עוד בהדחה של צ'לסי, במשחק היותר מדי חזק שלה ובהתנהגות לאורך כל הפרק, ונקודה נוספת גם ירדה לה על החפירה על צבע כאילו זה מעניין למישהו את החיים. די עם זה עלוקה אנחנו ב2019. בכל מקרה היא דמות אדירה ויצאה בצורה מעולה גם כן, תחסר בעונה.
נורא 10
The New Queen, ברגע שבו היא פשוט קפצה מהמשימה והרסה את הסיכוי לנצח בפרס אני בכלל נקרעתי. וצחוק צחוק אבל נראה שהיא מיקמה את עצמה במקום טוב בשבט. אז יאללה אם אליזבת/ג'נט לא מנצחות - Go Queen Noura
קארישמה 3 היא כזאת תאונת רכבת מהלכת שזה לרגעים מצחיק ולרוב מזעזע
 

Seosi

New member
מדרג


אהרון 6 מצד אחד אפשר לומר שנדפק מהערבוב, אבל בכל מקרה לא זכה בחסינות, ואני לא בטוח עד כמה סיכוי היה לו אם זה היה פרק רגיל כי גם דן ודין הצביעו נגדו.
איילין 7 אמנם הפרק יותר התחבבה עלי, אך אני מסכים עם אורישקי שאני לא בטוח שזה היה מהלך נכון בשבילה עכשיו שאני חושב על זה.
אליזבת 1 העתיד לא מזהיר בשבילה כרגע.
ג'נט 10 אני חושב שלאחר הפרק אין סיכוי שהיא תנצח בגלל שהיא איום חברתי גדול, אבל אני יותר משמח שנשארה

דין 4 נותן לו קצת קרדיט על כך שהראה לפחות חשיבה אסטרטגית לפי ההדחה של אהרון.
דן 1 אני יודע שיכעסו עלי על כך וזה בסדר, אבל עדיין קשה לי לתת לו יותר מאחד.
טומי 6 אני לא מבין כל כך את השנאה כלפיו אבל הוא כן מזליסט הפרק. עם זאת לא הייתה איילין הוא היה מודח.
לורן 6 להמשיך לגבי מה שרשמתי על טומי, המשחק שלה ושל טומי לנסות להיות באמצע כל הזמן, אבל אני חושב שזה יחזור בהם.
מיסי 1 הביאה את ההדחה לגמרי על עצמה, השחק נכנס לה יותר מדי לראש.
נורא 10
תשימו רגע בצד את זה שהיא הפסידה את משימת הפרס בלי לשים לב (מה שהיה אכן מצחיק) אבל היא אירגנה את ההדחה של אהרון בסופו של יום, והיא לא מקבלת בכלל קרדיט על המשחק שלה בגלל האישיות שלה.
קארישמה 10
 

sapir aloud555

New member


אהרון טומי לורן 2
איילין 5
ג'נט 8
דין 7 GOAT ARMY ASSEMBLE!
נורא 10 פליז שתנצח

קארישמה 7 פחחחח
מיסי דן אליזבת 1
 
Banging on my drum boy


אהרון 2
איילין 10 אמנם מוקדם אבל זה הצעד הכי טוב שיכלה לעשות.
אליזבת 7
ג'נט 10 מאמי
דין 10 YAS DADDY
דן 1 בחילה
טומי 1 ההגדרה לdull white guy בטח השיר האהוב עליו זה ברקפסט אט טיפניז
לורן 10 יש בה משהו סופר פתטי אבל משומה אני בעדה
מיסי 8 שרק ירבו כמוה
נורא 10 יאס קוויןןןן סליי אם היא מסיימת האנג'לינה העונתית אני פשוט אחיה בשביל זה
קארישמה 10 איך קיוויתי שתהיה מטומטמת ותלך עם מיסי אבל היא לא
 


אהרון - 9 לא היה הרבה שהוא היה יכול לעשות
איילין - 10 מעניין מה יקרה עכשיו במשחק, אבל היא יכולה להיות אחלה זוכה!
אליזבת - 8 מקווה שהיא לא תודח מיד ושיתחילו לדלל את העיזים
ג'נט - 9
דין - 6
דן - 5 עדיין עז
טומי - 3 עדיין לא סובל אותו
לורן - 3 אתם יודעים מה? עכשיו גם אותה לא, ורק בגללה קלי הודחה
מיסי - 7 שיחקה ממש טוב עד הפרק הזה, אבל פיקששה ממש הפעם
נורא - 10 אולי בעצם היא תזכה, וכל העריכה ההזויה הייתה בגלל שהיא לא ממש שיחקה עד עכשיו? תכל'ס, גם נטלי אנדרסון לא שיחקה חזק עד ההדחה של ג'רמי, אבל מאז...
קארישמה - 3 לא.
 

סטילהוק

New member
מדרג


אהרון - 1 מי שלא בא לי טוב כבר מתחילת העונה מסיים את דרכו במשחק והיה ברור לי שלא יגיע לגמר, כי חוץ מזה שהוא איום פיזי אין בו שום דבר מעבר, תמיד הוא נגרר, אם ע"י מיסי שהשתמשה בו, ואם ע"י הקבוצה השנייה שגרמה לו להיות מוכן אפילו לבגוד בחברי שבטו. שלא לדבר בכלל על הדברים הנוראים שאמר לג'נט במועצת השבט שבה הודח ג'מאל, שאמנם הוא כבר הספיק להתנצל על כך אחרי שצפה בפרק וקיבל מיליון גידופים וקללות על דבריו והתנהלותו הבזויה, אך זה כבר מה שנקרא מאוחר מדי. ולכן ברוך שפטרנו ומקווה שלא יחזור לשום עונה נוספת.

איילין - 7 אמנם התאכזבתי ממנה לא מעט בפרק הקודם שהיתה מוכנה לשתף פעולה עם מיסי, אליזבת ולורן בגועל נפש הכי גדול שראינו בתולדות הישרדות, וגם עודדה את דן אחר כך כאילו לא עשה שום דבר, והפנתה גב לג'נט שהיתה שם בשביל הבנות והיתה מוכנה לוותר על משחקה כדי להגן עליהן מפניו. אך הפרק הזה היה פרק הגאולה שלה כשהבינה שמיסי היא גם איום פיזי גדול וגם לא אמינה ולא אחת שניתן לסמוך עליה בהמשך, ובעיקר אחרי שהיא ראתה באיזו קלות היא תקעה סכין לצ'לסי ולמרות שאינה יודעת עדיין באיזו קלות מיסי היתה מוכנה להדיח גם אותה, וכמה קרובה היא עצמה היתה להיות מודחת אם לא היתה מוצאת את היתרון הקולי שובר השיוויון.

אליזבת - 1 בתחילת העונה היתה מהפייבורטיות הגדולות שלי, ביחד עם צ'לסי, קלי, מיסי, ג'נט ואיילין. אך כבר בהדחה של צ'לסי שהיא עצמה נחרדה כמה לא יציבה והפכפכה מיסי, שיתפה פעולה איתה בהדחתה של צ'לסי, ותקעה סכין בגבה של מי שהקימה את ברית הבנות ובת בריתן הגדולה והנאמנה ביותר. ומה שהיא ומיסי עשו בפרק האיחוד זו פשוט בושה וחרפה הכי גדולה בתולדות הישרדות, ופגיעה וכתם גדול לא רק להישרדות אלא לכל ההתקדמות של הנשים בעולם ופגיעה אנושה בארגון MeToo ובאמינותן של נשים בכל העולם. ועל כך אין שום סליחה ושום מחילה. מקווה מאוד שהיא המודחת הבאה אחרי מיסי ואהרון ושלא נראה אותה שוב באף עונה נוספת.

ג'נט - 9 אמנם חברה שוב לדן המטרידן. אך מצד שני אפשר להבין אותה, כי היא באה לטובת הבנות וגילתה שרימו אותה, למרות שזו לא היתה באמת רמאות כמו אסטרטגיה דוחה ומגעילה. אך ג'נט לא יודעת את זה ואחרי כל התשבוחות שדן קיבל מהבנות מה כבר אפשר לצפות ממנה. הרי היא לא היתה מעורבת בעניין ואותה דן לא הטריד, ואפשר גם להבין למה, כי היא כבר לא פרגית צעירה שאשמאי זקן מתעלק עליה. היא ניזונה רק ממה שסיפרו לה הבנות, ובסוף גילתה שהבדיחה היתה על חשבונה. ולכן עדיין מבין כל מי שנותרו במשחק אשמח מאוד אם היא תהיה הזוכה העונה.

דין - 2 לא שוכח לו את הבגידה בקלי שהצילה את חייו במשחק תרתי משמע כשלא הזהיר אותה לפחות שהיא המטרה להדחה הבאה, ולפחות נותן לה צ'אנס להינצל ממנה על כל מה שהיא עשתה בשבילו ועל זה שהיא סיכנה את עצמה במהלך הזה, וגם בנוסף וידא הריגה כשגם הוא בעצמו הצביע נגדה. אך מגיעה לו נקודת זכות על זה שהצביע נגד מיסי.

דן - 1 ושוב חבל שאי אפשר לתת 0 כי זה בדיוק מה שמגיע למי שמתנהג כמוהו והורס עונה שלמה בגלל שאינו מסוגל לשלוט בעצמו ובידיו. ואין שום סליחה ומחילה על התנהגותו מול ג'נט אחרי הדחתה של קלי שהיתה פשוט מחליאה מרוב צביעות וגועל נפש כשהעמיד פנים כאילו שהוא לא יודע על מה היא מדברת, אחרי שקיבל הזהרה רשמית מההפקה עצמה. אני מאוד מקווה שהוא יודח ולא יגיע לגמר, גם לא כעז, ושלא נראה אותו יותר בשום עונה וגם לא טיפוסים קריפיים מסוגו. קשה לי אפילו לתת לו נקודת זכות על כך שהדיח את אהרון, מי שהגן עליו במועצת השבט האחרונה. כי זה רק מראה על כפיות טובה מצידו.

טומי - 2 שחקן גרוע לכל הדעות שפשוט לא סגור על עצמו ולא יודע מה הוא רוצה בכלל מעצמו. אין כמעט בן ברית אחד, להוציא לורן, שהוא לא בגד בו. שחקן נגרר ולא יוזם, שחקן חלש אסטרטגית ואני ממש לא רואה אותו בתור איום פיזי מגיע לגמר. אך מגיעה לו נקודת זכות אחת על ההדחה של מיסי.

לורן - 2 שחקנית גרועה, עלובה, בוגדנית ופאטתית, כן לא שכחנו את דמעותיה במועצת השבט שבה היא גילתה שלאיילין שאותה היא וחבריה תכננו להדיח יש יתרון מספרי ויכולה להדיח כל אחד מהם. גם אין שום סליחה ומחילה על הגועל נפש הכי גדול בתולדות הישרדות שבו היא עצמה נטלה חלק ואף היתה למעשה הגורם שהביא לכך שהכל הלך והתדרדר במהירות לתהום בפרק האיחוד וגם לא את הבגידה שלה בקלי. מקווה שתודח בהמשך ולא נראה אותה בשום עונה נוספת. אך מגיעה לה נקודת זכות אחת על ההדחה של אהרון.

מיסי - 1 בתחילת העונה היתה מהפייבורטיות הגדולות שלי, ביחד עם צ'לסי, קלי, אליזבת, ג'נט ואיילין. אך כבר בהדחה של צ'לסי הוכיחה עד כמה היא שחקנית גרועה, לא יציבה והפכפכה, כשתקעה סכין בגבה של בת בריתה הגדולה והנאמנה ביותר וחברה לאהרון. כבר אז היה ברור לי שלא משנה מה, היא כבר לגמר לא תגיע. ומה שהיא ואליזבת עשו בפרק האיחוד זו פשוט בושה וחרפה הכי גדולה בתולדות הישרדות, ופגיעה וכתם ענק לא רק להישרדות אלא לכל ההתקדמות של הנשים בעולם ופגיעה אנושה בארגון MeToo ובאמינותן של נשים בכל העולם. ועל כך אין שום סליחה ושום מחילה. מקווה מאוד שלא נראה אותה שוב באף עונה נוספת.

נורא - 8 הקרדיט על ההדחה של אהרון לגמרי שייך לה. ומה שמגיע מגיע. אך 10 לא מגיע לה בגלל ששוב היא הרסה לקבוצה שלה את הזכייה בפרס כשקפצה לפני שהסתיימה המשימה. אין ספק שהיא האוייבת הכי גדולה של עצמה, גם אם היא לא מודעת לכך.

קארישמה - 6 שחקנית טובה היא לא גם פיזית וגם חברתית, אך חשוב לזכור שהיא מהבודדים שלא השתתפו ולא לקחו שום חלק בתקרית הגועלית ביותר בתולדות הישרדות. וגם מגיע לה קרדיט על מציאת אליל החסינות ועל זה שהשכילה לשמור אותו ולא לבזבזו סתם במועצת השבט האחרונה.
 

noamlah

New member


איליין, נורא, דין - 10
דן, ג'נט, קארישמה - 7
אהרון - 5
כל השאר - 1
 

NP23

New member


אהרון 7 מבאס . דאגתי לו איך שראיתי את החלוקה. הוא באמת הרגיש רגוע מדי אפילו שטען שהוא לחוץ.. הייתי רוצה לראות אותו יותר נלחם. אולי הוא עשה את זה ולא ראו אבל זה היה חסר לי.
איילין 1 לא מבין את המהלך הזה בשום צורה , בעיקר אחרי שאת מופרדת מחצי מהשבט שלך, ראית שאהרון הודח , בטח לא היה מובן למה.. והיא גם במהלך הזה בוגדת באליזבת' שאולי לא תרצה להמשיך לעבוד איתה. בנוסף יש כאן הזדמנות להוציא את טומי ולהיות רוב של לאיירו .. לא ברור .
אליזבת' 10 אוף.. איך כאב לה הלב על שתי ההדחות . אמן תחבור עכשיו לדין ותקח את העונה .
ג'נט 6 עשתה בטוב לחבור לדן ועבד לה, אבל היא לא נראה לי זו שהציעה את ההדחה של אהרון
דין 9 כבר הרבה זמן אוהב אותו בלי שיש לי ממש הסבר ובפרק הזה הוא התחיל להוכיח לי למה יש בו משהו . הוא עדיין לא מממש את עצמו ולא מצליח לשחק טוב אבל הוא באמת משתדל ודיבר עם המון הגיון. גם הוא בכלל לא היה בסכנה אז נדמה שעושה משהו ממש טוב חברתית.
דן 7 הוא זה שלדעתי כאן ששלט בהדחה. אם לא היה רוצה להוציא את אהרון זה לא היה קורה . המהלך מצד אחד טוב ומתבקש מצד שני אולי זה שם אותו במקום פחות טוב אסטרטגית וחברתית וגם יכל לסכן את טומי במועצה השנייה , אם לאיליין היה שכל
טומי 1 הוא עדיין שחקן גרוע לדעתי, ממש מקווה שלא ינצח
לורן 1
מיסי 10 ביי קווין
ברור שפישלה אבל דמות כזאת יש פעם בדור.. חייבים ללהק אותה שוב . או להעביר אותה לביג בראדר.
נורא 5 וואלה לא אתן לה 1 הפעם כי כל הכבוד .. משהו בה גם נרגע.. אבל לא צריך להגזים. העריכה נתנה פוקוס כאילו ההדחה של אהרון שלה , אבל זה ברור שמי שהחליטו אלו דן ולורן.
קארישמה 1 קודם כל היא לא הייתה קול מכריע , איליין בגדה ומשכה אותה לזה , בלי איליין זה לא היה קורה . והיא גם לא היתה כזאת מתוך איזה קשרים חברתיים טובים או כי הלכה ודאגה שטומי יהיה המטרה של מיסי עם שכנועים טובים. היא התמודדה עם הסיטואציה די בעליבות וכמובן בקורבנות הרגילה שלה . הקרדיט היחיד שלא בזבזה את האליל שלה . הלוואי שתודח איתו בכיס כמו רוב האנשים העונה.
 

סטילהוק

New member
תרשום לעצמך


אליזבת' המודחת הבאה, אלא אם כן היא תמצא אליל חסינות או תזכה בשרשרת חסינות, כי לאי האלילים היא הרי לא תישלח שוב כשיש מתמודדים שעדיין לא נשלחו לש, ולכן הסיכוי היחיד שלה להינצל מהדחה בטוחה, כשהיא גם נמצאת בתחתית, בלי אף אחד מחברי בריתה (איילין, טומי ולורן כולם בגדו בה) וגם מבין הבנות והאמת שגם הבנים נתפסת כאיום הפיזי הכי גדול אחרי מיסי ואהרון שהודחו, הי אך ורק למצוא באליל חסינות או לזכות בשרשרת חסינות. ולכן לא אתפלא כלל אם היא המודחת הבאה, והצד ימשיך להיעשות, גם על צ'לסי, גם על קלי וגם על ג'נט. שלא לדבר בכלל על התקרית הגועלית והדוחה ביותר בתולדות הישרדות שהיא נטלה בה חלק מרכזי.
 

Bar EL

New member


אהרון 10
איילין 1
אליזבת 10
ג'נט 9
דין 1
דן 10
טומי 1
לורן 1
מיסי 10
נורא 1
קארישמה 1
 

Confide In Omer

New member


אהרון 1
איילין 7
אליזבת 3
ג'נט 10
דין 4
דן 1
טומי 8
לורן 6
מיסי 1
נורא 6
קארישמה 7
 

NP23

New member
אפשר לשאול אותך?


אני מבין שאתה כבר לא אוהב את אליזבת' ומיסי בגלל העניין שהיה עם דן.
למה איליין לא מקבלת את אותו ביקורת?
בגלל שקיבלה על זה פחות זמן מסך?
לגמרי ראו את איליין מאגדת את הבנות בים ואומרת שזו התכנית וזה מה שהן מספרות לג'נט .. לאחר כן היא ייעצה שצריך לספר לדן , מה קלי וג'נט אמרו עליו כדי לגרום לו להצביע איתם , כשבנתיים הן צריכות להמשיך לעבוד על ג'נט..
היא לא היתה רק חלק מההצבעה , אלא לגמרי היתה חלק מכל המהלך..
וממליץ לך לקרוא את הראיון עם מיסי, בו היא אומרת שאי אפשר היה לקשר את השיחות הפקה לדן וקלי וכן היה חסר לה הרבה מידע להבין הכל בצורה הזאת ומה שהיא ידעה זה שקלי ניסתה לתחמן אותה . מה שלמעשה טענתי כאן עוד לפני שהודחה.
 

B R A Y E R

New member
מנהל


טוב אחרי שבוע עמוס וגם ככה פרק מאכזב עם טוויסט מעצבן... אז מדרג רגע לפני הפרק הבא
אהרון - 10 התבאסתי ממש בשבילו.. לא היה לו שום דבר לעשות והטוויסט הזה דפק אותו ממש..
איילין - 1 היא כנראה הזוכה של העונה, אבל המהלך הזה היה גרוע מאוד מבחינתה
אליזבת - 10 מקווה בשבילה שתצליח להסתדר
ג'נט - 8 חזרה לחשוב על המשחק
דין -1 לא יודע כמה השתלם לו להדיח את אהרון
דן - 10 קינג
טומי - 1 אוף למה הוא לא הודח
לורן - 1 אני באמת לא מצליח להבין מה היא רוצה, זה כאילו אין לה באמת תוכנית ומהדחה להדחה עושה מה שבא לה
מיסי - 10 קווין:(((
נורא - 5 אין לי באמת מה להגיד, זה די לטובה מה שקרה אבל היא עדיין ליצנית
קארישמה - 1 עבד כי ימלוך
 
למעלה