SURVIVOR S39E09

סטילהוק

New member
אם כך כנראה שהוא קיבל הנחיות מההפקה


תהיה בטוח שההפקה אספה את כולם ובקשה מהם שלא להתבטא נגד חבריהם לשבט בתקשורת וברשתות החברתיות, ואולי אף דרשה מהם לצייץ הודעות תמיכה גם בהפקה וגם במעורבים בתקרית הכי גועלית ודוחה בתולדות הישרדות. והמתמודדים הרי כמו בכל תוכניות הריאליטי כבולים להפקה ודרישותיה בחוזה דרקוני שאם הם מעזם להפרו יכולים להיתבע במיליונים, כמו השניים מעונה 37 שהעלו תמונה משותפת לפני ששודרה העונה ושילמו ביוקר.
 

sapir aloud555

New member


כן, הם משחקים על מיליון דולר וכל אחד חושב שהשני משקר לו ומנקודת המבט של מיסי ואליזבת' קלי בעצם הייתה השקרנית הכי גדולה, אבל כמו שג'נט אמרה, זה מעבר למשחק וחיים של אנשים יכולים לההרס מזה (כן, גם דן). אמור להיות גבול כלשהו כשזה מגיע לנושאים האלו וקלי כן נפגעה מהעניין.
&nbsp
חוץ מזה, הן חשבו שג'נט וקלי משקרות, אבל גם אחרי שראו שהן הצביעו נגד דן כמו שאמרו שיעשו, אליזבת' ומיסי עדיין המשיכו לשחק לג'נט על הרגשות. פשוט לא הכרחי
 

סטילהוק

New member
את שוכחת דבר אחד


הם ידעו שקלי לא משקרת ולא רק בגלל שהוטרדו בעצמן ע"י דן המטרידן, לפחות מיסי ולורן כפי שיכולנו לראות כולנו, לפחות הלא עיוורים שבינינו, כולל כשמיסי סיפרה לקלי על ההטרדה מצד דן, וההפקה דאגה ללוות את דבריה בקטעי ההטרדה עצמם, כדי להראות שהיא לא משקרת לה. אלא בגלל שההפקה אספה את כולם כפי שפורסם באמצע הפרק בהודיה מיוחדת ושוחחה עם כולם ועם כל אחד מהם בנפרד על הנושא, ודן אף קיבל הזהרה רשמית מההפקה. כך שאין מצב שהן לא ידעו או חשבו שקלי משקרת. עוד שבמקרה של לורן בת שבטה של קלי היא מודעת לכך שכבר מהיום הראשון על האי קלי לקחה את דן לשיחה בעניין.
 

Uri04

New member



בטרייבל:

מיסי: "קארישמה, אני לא סובלת אותך!"
קארישמה: "זה בסדר".

מיסי מודחת

מיסי: (לקארישמה) "רציתי אותך איתי בגמר, מאמי!" (לכולם): "זה סבבה, חמודים. אני לא כועסת! (לוחשת לאליזבת'): "תחסלי את איליין באיטיות וביסודיות". (לאיליין): "אני אוהבת אותך, נשמאמי!"

מה?
יש לה פיצול אישיות או משהו?
 

Seosi

New member


לכן אני חושב שזה טוב שהיא הודחה, בשבילה לפחות. המשחק נכנס לה לראש יותר מדי. זה גם מה שהביא להדחתה אבל גם ההתנהלות שלה בכללי הפרק. חוץ מזה הכי קורע שהיא אמרה לטומי אחרי שהודחה שהיא לא כוונה אליו שלפני מספר דקות היא הצביעה נגדו
 

סטילהוק

New member


מיסי שבתחילת העונה עוד היתה פייבוריטית שלי פשוט שחקנית גרועה, הפכפכה ולא יציבה, של לדבר בכלל על הגועל נפש של הפרק הקודם. בל זה התחיל עוד הרבה לפני כשתקעה סכין בגבה של צ'לסי בת הברית הכי גדולה והכי נאמנה שלה, שיחד שתיהן הקימו את ברית הבנות של לאירו, במקו להיצמד לברית ולהוביל את המשחק היא כרתה את הענף שעליו היא ישבה, וללא שום סיבה אמיתית, כי ראינו שצ'לסי לא ראתה את דין כבן זוג למשחק והיתה נאמנה לברית הבנות שאותה היא עצמה הקימה בחשאי. אני מאוד מקווה שגם צ'לסי וגם קלי שתיהן יקבלו הזדמנות שנייה, אבל לא מיסי.
 

אורישקי

New member


דווקא הקטע עם איילין ממש ברור - היא לא כועסת עליה באופן אישי אבל סתם אמרה לאליזבת ש"תהרוג אותה" במובן המשחקי - אני חושב שלאורך כל השנים מושבעים מתים שמי שבגד בהם/הדיח אותם יהיה הבא שיודח בשביל הרגשת ה"אין יור פייס"
לגבי קארישמה - יש מצב שמיסי באמת רצתה להביא אותה לגמר (התגובות של קווין סנדרה וקינג רוב
) למרות שהן לא הכי הסתדרו אחת עם השניה. בכללי זה נראה שאף אחד שם לא סבל ממש את קארישמה וכולם זלזלו בה.
 

NP23

New member


מיסי הכינה את קארישמה במחנה, שהיא צריכה להעמיד פנים במועצת שבט שהם עדיין לא בסדר.. לא היה לה מושג שאיליין הודיעה לטומי על התכנית שלהן, מבחינת מיסי ההדחה הייתה בין קארישמה לטומי..
&nbsp
 

NP23

New member


המהלך על אהרון היה מצויין והיה טמטום לא לנצל את זה , (אם כי אני לא בטוח שזה היה נכון לדן ולורן לפרק את הברית מול העיניים של לאיירו, לקחת סיכון שיוציאו את טומי בתמורה) אבל המהלך על מיסי , היה מיותר בשלב כזה מוקדם ובייחוד שאיליין ידעה שאהרון הרגע הודח . את קארישמה אני לא מאשים אבל המהלך לא היה יוצא לפועל אם לא איליין .
זה היה ממש מהלך הזוי מצידה, גם אם הרגישה מיעוט בתוך ה4 , אחד מהם כבר יצא ויש גם עוד מועצה אחת לפחות לדאוג מזה , בעיקר שאת לא יודעת מה קורה עם חצי מהשבט שלך כרגע..
יש סיכוי ש היא תצא מזה ואפילו תנצח העונה אבל זה לא בהכרח מעיד מבחינתי שזה היה נכון
&nbsp
ומבאס שגם באמת נשארנו עם איזה 8 עיזים בפיינל9 לא פלא שדין יביע רעיון פרק הבא, לעשות ברית אאוטסיידרים.. השאלה מי יכלול כי אפשר להתייחס להרבה מהקאסט ככאלה
ג'נט זה ברור.. נורא וקרישמה כל העונה כאלה וראו שפנה לנורא.. אליזבת' ואליין עכשיו במיעוט.. אז כל אלה?
אולי מינוס אליין.. אני בעד !
העונה הזאת היא באמת המקבילה של ביג בראדר usa 15
 


וואי גם אני חשבתי על זה! כשמיסי בתפקיד קווין אמנדה כמובן
רק שלדעתי אמנדה הייתה שחקנית יותר טובה, מינוס ההתפרצויות שלה כשהייתה שיכורה.

אם דין עכשיו מכוון את כל ה"שאריות" נגד טומי, לורן ודן, זה יהיה הכיוון הכי טוב שיכול להיות לעונה לדעתי כרגע!
 

noamlah

New member


אני דווקא מבין את הצד של איליין
אם היו מדיחים את טומי אמנם היה נראה שלאיירו עכשיו מובילים
אבל אל תשכח שאם המשחק הולך לכיוון של שבט נגד שבט
לאיירו מול ווקאיי
קארישמה בבירור תלך עם ווקאיי, בייחוד כשמי שמנהיגה את השבט וההצבעות היא מיסי
הדרך היחידה לעבוד ולקרב את קארישמה זה להדיח את מיסי ולצאת מהמקום של הצבעה שבטית
בנוסף טומי, לורן, נורא, דן וג'נט כולם כבר הצביעו נגד חבריי שבט שלהם באיחוד
קלי וג'מאל הודחו כשהיה רוב לווקאיי
טומי עכשיו יותר מקורב לאיליין ויכול מאוד להיות שירצה לעבוד איתה, כך גם לורן שנמצאת עם טומי
בנוסף יש את קארישמה ודין שהוא פרילנסר

אני חושב שיש לאיליין הרבה יותר סיכוי להתקדם כך מאשר אם טומי היה מודח ואז ההצבעה הייתה הולכת לכיוון שבטי, מיסי הייתה מודחת עם ווקאיי וקארישמה ואז הסיכויים של איליין להוציא את עצמה משם ולהפריד את עצמה ממיסי הרבה יותר קטנים (כמו שתמי ורוברט במרקייזס לא הצליחו להפריד את עצמם מג'ון קרול אחריי שהודח)
 

noamlah

New member


קשה לדעת
בעונה 23 אנשים פה כל הזמן ביקרו את ריק ועדנה שהם הולכים אחריי קואץ' למרות שהם יודעים שהם בתחתית
ולעומת זאת ביקרו, לעגו ושנאו את קוקרן שבגד בברית שלו כשחשב שהוא בתחתית
וקאס, עשתה את אותו דבר שקוקרן עשה חמש עונות לפניי אבל היא לא נחשבת גרועה כמוהו רק כי במבחן התוצאה ראו שזה השתלם לה

לפי פרק 6 אנחנו יודעים שאהרון ומיסי לא ספרו את איליין, לא הייתה להם שום התלבטות להקריב אותה קורבן ולזרוק אותה אז זה לא שאיליין ביצעה משום מקום מהלך על בת ברית נאמנה רק כי היא איום (כמו ג'יי על מיקיילה)
היא הדיחה מישהי שספק מאוד גדול אם ניתן לסמוך עליה ובנוסף מעוררת אנטגוניזם באחרים כך שזה מסוכן להיות מקושר אליה ולהיות אופציה ברירת מחדל להיות מודח אחריה או למקרה שהיא זוכה בחסינות (אמבר, ליאן...)

בניגוד להרבה אנשים פה שרואים את טומי כמנצח (שדיי לא מבין למה, הוא דיי מקבל עריכת קן 33 אחריי האיחוד [עריכת אכזבת העונה])
אני חושב שלאיליין יש הכי הרבה סיכויים לנצח ממי שנשארו
העריכה מאוד בעדה והיא נראית לי מאוד מחושבת ולא אחת שתעשה החלטה מתוך דווקא או רצון לעשות מהלך גדול
 

NP23

New member


הביקורת על קוקרן כי לא בדיוק השיג משהו טוב יותר...
ואני אישית לגמרי חושב שקאס לא הייתה צריכה לערוק..היא ידועה כשחקנית בלאגניסטית שעושה מהלכים של כאוס , זה עוד סיבה שזה נלקח לא כמהלך גרוע כמו עוד מהלך שהיא עושה .. היא גם הדיחה את שרה ולא אחד מבני שבטה המקוריים ש זה עוד סיבה למה הרגיש פחות דרסטי ..אבל בכל אופן היא לא ה-דוגמא לשחקנית מחושבת וחכמה..
&nbsp
אני מסכים שיש לאליין עדיין סיכוי מאוד רציני לנצח ואפילו ציינתי שאני לא אתפלא שהמהלך הזה לא יפגע בה אבל אני חושב שכן יכלה להרוויח הרבה יותר מלהוציא את טומי ולא היה אמור להיות קשה להדיח את מיסי בהמשך , בעיקר שאהרון כבר לא במשחק..
וגם מה שקורה שעכשיו המשחק די מתאפס והיא בקלות יכולה להמצא כאיום הכי גדול
 

noamlah

New member
בסדר, אז לא קאס


טוני
הפריד שניים מהשבט המקורי שלו קליף ולינדזי והחליף אותם באייג'יי וג'פרה שאותם הכיר יומיים
כשאייג'יי וג'פרה היו כבר בני ברית קרובים שלו התהפך עליהם
לאחר מכן התהפך על בת הברית הכי קרובה אליו - טריש

האם לאחר שניצח אפשר להגיד שאחד מהמהלכים הללו היה בכל זאת טעות או סיכון מיותר או שהמהלכים הללו נכנסים לבניית הנרטיב שלו כשחקן מעולה?
 

NP23

New member


הזוי שאתה מביא לדוגמא את השחקן הכי טוב בערך או לא בערך שהיה במשחק הזה .. וכן יש לתוצאה הרבה כוח, כי אתה רואה במבחן התוצאה שהוא עשה החלטה נכונה, הוא זה שנמצא באי ומבין הכי טוב את הדינמיקות
הגאונות אצל טוני, שתמיד היה לו לאן לנחות בחזרה, והטיימינג שלו היה מושלם כל פעם
(אגב קליף ולינדזי ממש לא היו נאמנים אליו)
גם ג'פרה שכעסה עליו לא יכלה לעשות כלום
וכשהדיח את טריש , ידע שיש לו את קאס ואת וו ששניהם ייקחו אותו לפיינל2 ואת ספנסר עדיין בתור האיום היותר גדול ממנו ..
&nbsp
איליין עשתה מהלך מאוד מוקדם להקריב בת ברית, אפילו מוקדם משטוני זרק את אייג'יי , וכאשר היא מופרדת מחצי שבט שלה..ואני לא ממש רואה לאיזה ברית היא יכולה לחזור,
הברית שהייתה ללאיירו עם לורן טומי ודן מפורקת מכל הבחינות, כי הם לא איבדו 2 בני ברית מאלילים וכדומה וימשיכו הלאה הנותרים..זו היתה בגידה מכוונת של כולם.
&nbsp
נראה אם אני טועה.. אבל אם היא מנצחת כי הדליקה אש , זכתה בעוד 2 חסינויות וגם השתמשה באליל זה גם לא מעיד הרבה ..
טוני הוכיח את עצמו לא ברק בזה שניצח אלא בזה שעדיין היה לו בריתות חזקות ויציבות להמשיך איתם
 

סטילהוק

New member
בסקר שנערך ברדיט לגבי את מי תרצו לראות בעונה נוספת


בסקר שנערך באתר רדיט לגבי את מי תרצו לראות בעונה נוספת נבחרה כמעט פה קלי קים כמתמודדת שחייבת לחזור לעונה נוספת, כמו כן במקום השני צ'לסי ובמקום השלישי ג'נט.

בנוסף, מיסי ואליזבת נבחרו שתיהן כמי שלא רוצים לראותן יותר באף עונה נוספת, ואחריהן אהרון ולורן
 
למעלה