SURVIVOR S39E09

noamlah

New member
SURVIVOR S39E09


פרק מעולה
חזרנו לשגרה
אוהב מאוד את הברית בין דן לג'נט ומקווה שיצליחו להגיע רחוק כשהם עובדים ביחד
קארישמה קבלה זמן מסך הפרק הזה יותר מכלל ההצגה שלה בפרקים האחרים
דין משחק מצויין מתחת לרדאר, הרבה יורדים עליו פה אבל נראה שמשתפים אותו והוא מעורב בהחלטות בכל הצבעה מתחילת האיחוד
קצת חבל לי על אהרון אבל העדפתי שיילך מאשר ג'נט
מיסי הביאה לחלוטין את ההדחה שלה על עצמה, צ'לסי קודם כל לא הייתה עושה לה דבר כזה
דבר שני היא לא יכולה לזלזל בקארישמה ולהקטין אותה ולצפות שתשמח לשתף איתה פעולה
ביציאה שלה ניסתה להראות שהיא לוקחת את הכל ברוח ספורטיבית אבל ראו שהיא ממורמרת (KILL ELAINE)

עכשיו כמו בעונה הקודמת בפרקים האחרונים הלכו כל המתמודדים הבולטים מבחינת עריכה, עונה קודמת זה היה מובן בגלל הרצון להאדיר את הניצחון של כריס שבא מאי ההכחדה
העונה זה קצת פחות מובן לי
 

Seosi

New member


חשבתי לוותר על הפרק, אבל ישר צפיתי אחרי שקראתי בויקיפדיה שאהרון ומיסי הודחו.
קודם כל, ממש שמח שג'נט נשארה
שיחקה את התפקיד של בצורה מושלמת בהדחה של אהרון. ולנורא מגיע קרדיט, זה היה הרעיון שלה להדיח אותו, היא זאת שארגנה את ההצבעה בפה אחד


קארישמה קורעת
מצחיק שרצו להדיח אותה עוד לפני האיחוד והפרק הצליחה למצוא פסלון חסינות ולשים את עצמה כקול המכריע. והיא עשתה את ההחלטה הנכונה להדיח את מיסי, היא לא רצתה בכלל לעבוד איתה כמו שטומי כן רצה. מיסי לגמרי הייתה צריכה ללכת, היא הייתה גיימבוט בצורה מוגזמת והביאה על עצמה את ההדחה הזאת. וגם להרוג את איילין? באמת?!

הפרק אני חושב די גאל את איילין, טומי ולורן. בעיניי לפחות. הטענה היחידה אחרי הפרק הוא שזה מאוד ברור שטומי המנצח של העונה, לפי העריכה לפחות.
 


מהההה? אין פריוויו? האם העורכים סוף סוף למדו שזה לא דבר טוב? גשם מפר את האידיליה של פיג'י, שכבר ממש אי אפשר להאשים אותם ולכנות אותם "איי דיסני", ואז נורה אומרת שלקארישמה "יש מזל שהיא כאן". באמת? היא כאן כי היא עז, נקודה, והיא הייתה עז כבר מפרק 3. וגם את עז. וגם דן. לא, הוא לא תיש, הוא עז, בלי קשר לעניין ההטרדה, הוא פשוט שחקן גרוע.

ואז משום מקום, אסטרטגית או עלילתית, קארשימה מוצאת אליל. עכשיו היא תתחיל לבלוט בעריכה? מצד שני, כמות האלילים שבוזבזו והמתמודדים שהודחו עם אלילים בעונה הזו מגיעה לשיא כל הזמנים. אני שמח שאשכרה יש משחק אמיתי ולא משחק שמבוסס על אלילים ויתרונות, מצד שני מספר האסטרטגים העונה הולך וקטן. וכן, קארשימה מתבלטת בוידויים. אם היא תהיה הזוכה, אני כבר לא יודע מה לחשוב.

ועוברים ישר לאתגר חסינות. איפה הפרסים?!? אני חושב שמתחילת העונה היה אולי אתגר פרס אחד. אבל הגרוע מכל עוד לפנינו, כי אחד הטוויסטים הכי גרועים בתולדות הישרדות מתחיל הפרק. זה מצב שלא אמורים להיות מוכנים אליו, חוקי המשחק לא אמורים להשתנות כל שני וחמישי! זה לא האח הגדול, המתמודדים לא אמורים לצפות לבלתי צפוי! ואיך בדיוק זה הוגן כשיש מספר אי-זוגי של מתמודדים? בכל מקרה, נורה ואיליין זוכות בחסינות, ממשיכים הלאה.

בכל מקרה, האסטרטגים המעטים שנותרו הופכים מהר מאוד למטרות. אבל פתאום צצים להם אסטרטגים חדשים? עכשיו פתאום אני צריך לקחת את נורה ברצינות? את קארישמה? אני חושב שאני אצטרך לחכות לפרק הבא, עם מועצת שבט אחת של תשעה, כדי באמת להבין מי השחקנים הטובים ומי לא. ואולי בעצם, בעונה הזו, זה לא משנה כי המשחק לא חשוב? כל צעד ושעל בעונה הזו מסריח מאג'נדה ומלוחמי צדק חברתי, ואני חושש שהישרדות קפצה מעל הכריש האחרון.

בכל מקרה, אהרון מודח, ולא יודע כמה מזה זו אשמתו, אבל מיסי הביאה את ההדחה שלה על עצמה, לא לפני שפלטה בעצמה עוד אג'נדת צדק חברתי. למרבה האירוניה, כרגע השניים הכי בולטים בעריכה הם גברים לבנים - טומי ודין. דין היה ונשאר אחד השחקנים הפחות חזקים בעונה הזו, אבל יכול להיות שאני אחזור לחבב את טומי. אחריהם הכי בולטת בעריכה אליזבת', אז מה בדיוק רוצים העורכים? זו העריכה הכי הזויה בתולדות הריאליטי עד עכשיו.

וכמו שאמרתי, הדירוג מושהה בגלל המתכונת של הפרק הזה. אני מניח שהוא יחזור בפרק הבא.
 
But we can’t resist the battle cry


אני לא אומר שזה לא היה צפוי בכלל בגלל ששניהם קיבלו עריכת בריון שמודח בתחילת האיחוד ועדיין כאב לי מאוד על שניהם.
אהרון הוא שחקן חברתי טוב, הוא לא עשה טעויות אסטרטגיות אבל בצילה של מיסי הוא גם לא בלט במיוחד. אני התרשמתי במיוחד מהtenacity שלו, לדעתי הוא בנאדם טוב ומקסים.
מיסי היא לא שחקנית חברתית פנומנלית ובדיעבד אנחנו רואים שגם לא אסטרטגית מושלמת (גם אם טקטיקנית טובה), אבל אלוהים כמה שאני רוצה עשר מיסי כל עונה שבאה בפול גז, לוקחת את המשחק ככ ברצינות ולא מפחדת לשחק אגרסיבי. חזון אחרית הימים של נשים בהישרדות. כשהיא לחשה לאליזבת להרוג את איליין התרגשתי מכמה שאכפת לה.
&nbsp
קארישמה לא מטומטמת ולא incompetent אבל שחקנית גרועה, עצלנית ובעיקר לא לוקחת את המשחק מספיק ברצינות. זה קלאסי לזלזל בשחקנים כמוה ואני לא בטוח שבמקום מיסי הייתי מתנהג אליה יפה יותר. טעות ענקית בכל אופן.
&nbsp
בגלל שעברנו חבורת גברים יפים ושריריים שהם קופי פייסט של דין אנחנו נוטים אוטומטית להניח שהוא משתזפת סטייל אדי 26, קול 35 וכו'. זה לא המקרה כאן- דין, גם אם קצת ילדותי ואקסצנטרי, משחק את המשחק ועושה את זה לא רע. לדעתי הוא מגיע איתנו לשלבים הסופיים.
&nbsp
אני שמח על ג'נט אבל היא לא עשתה משהו מיוחד בכדי להנצל חוץ מלהיות יפה ולשתוק (שזה מעולה, בד"כ זו הדרך היחידה לצאת ממצב כזה). מה שכן ראינו הפרק זה שכולם מבינים שהיא תנצח את המשחק אם היא מגיעה לגמר וזה גם לא מקום טוב להיות בו.
&nbsp
איליין יותר חדה משחשבנו. היא ידעה שלמיסי אין תוכניות בשבילה והיא פשוט תפסה את ההזדמנות בעשר אצבעות. היא עוברת זריז לטופ שלי. לדעתי מדובר בפיינליסטית.
&nbsp
טומי רשמית השחקן השנוא עליי בעונה. איזה קלולס עלוב פשוט טוטם כתום באמצע הג'ונגל שדברים קורים סביבו והוא שם. אני מודע לכך שהמהמרים בעדו אבל קשה לי לראות מישהו שהיה בגדר נעלם חצי עונה מנצח. אה שיט פאקינג כריס
 

אורישקי

New member


מצד אחד פרק טוב, מצד שני לא התחברתי
אני שונא טוויסטים כאלה.... חוהייתי מסתפק בהדחה רק של אהרון/מיסי ולא בשל שניהם.
אהרון אכן נדפק הרבה כתוצאה מהטוויסט הזה, לא היה לו ממש מה לעשות וההדחה שלו הייתה לגמרי מתבקשת.
מיסי, לצערי, הביאה את ההדחה שלה על עצמה. זה מזכיר טוב מאד למה ההדחה של צ'לסי הייתה טעות בשבילה... היא שיחקה את המשחק חזק מדי, ועדיין היא הייתה דמות אדירה, לא זוכר דמות כל כך cutthroat כמוה מזה הרבה זמן.
לגבי איילין - אני ממש לא חושב שזו הייתה החלטה חכמה שלה, במיוחד אחרי שאהרון כבר עף... מה יוצא לה מזה?
נזכרתי שוב עד כמה קארישמה מגוחכת ועד כמה יש לו יותר מזל משכל.... מעיקה
נורא לעומת זאת קווין אמיתית ובאמת נראה ששיפרה את מצבה בחוכמה במשחק הזה.
יפה לראות שג'נט ודן עובדים ביחד. נו איפה כל האנשים פה שחפרו על דן המטרידן הדוחה וג'נט הגיבורה שקמה נגדו?.... אולי זה מראה שהשיימינג הזה שעשו עליו היה קצת, קצת מוגזם....
בסה"כ כמעט כל השחקנים החזקים של העונה עפו לנו בבום - קלי, ג'מאל, אהרון ומיסי. נותרנו עם קאסט של עזים/למלמים/יצורים ברובו.
לצערי נראה שטומי בדרך לנצח ואני ממש ממש אתאכזב אם כן. אולי לג'נט יש קצת סיכוי אבל אני גם כן בספק..... דין לדעתי קיבל עריכה למלמית מדי ביותר מדי פרקים בשביל לנצח, את איילין אני רואה יותר כמקום 4/5 קלאסי, ואת האחרים אני בכלל לא רואה מנצח.
לורן פשוט לא נסבלת עם הצביעות שנשפכת ממנה.
 

סטילהוק

New member


I Told You

קארמה איז אה ביאץ'


אחרי שבשבוע שעבר היה פרק מחריד ונוראי, ואולי אפילו הכי נוראי ומגעיל ובתולדות הישרדות, הפעם היה פרק פשוט מעולה.

שמח מאוד שאהרון ומיסי הודחו, בדיוק השניים שסימנתי שיודחו ראשונים השבוע.
אמרתי עוד בשבוע שעבר שאחרי שקלי הודחה שניהם האיומים הכי גדולים במשחק, הן מבחינה פיזית והן מבחינה אסטרטגית. שלא לדבר על כך שזה גם הביא לפירוק הברית. ברוך שפטרנו מצמד הרשעים הדוחים.

אין ספק שהצדק נעשה, לפחות בחלקו, ואפשר לאמר אפילו בחלקו הארי, כי שניהם התנהגו בצורה הכי נוראית, מרושעת ובעיקר מבישה, בפרק הקודם. ובנוסף להכח מסתבר שמיסי (האתלטית), לא יודעת להפסיד בכבוד, מה שההינו מצפים דווקא ממי שמתחרה בתחרויות ספורט, צריך לדעת גם להפסיד בכבוד בדיוק כפי שצריך לדעת לנצח בכבוד. ומיסי נכשלת בשניהם. כשהא מצנצח היא הופכת שחצנית ומרושעת, וכשהיא מפסידה, נו טוב ראינו כולנו איך היא מתנהגת.

מנגד מגיע לנורא הפעם קרדיט על כך שלשם שינוי הפעילה את המוח ויזמה את הדחתו של אהרון במחשבה נכונה שהוא מהווה איום הכי גדול במשחק, ושעכשיו שהוא ללא חסינות זה הזמן להדיחו.

רק לראות את עיניהן ופניהן החיוורות כסיד של מיסי ואליזבת בנות בריתו כשגילו שהוא זה שהודח היה פרייסלס, שבהחלט פיצה או לפחות חלקית על הזוועה והגועל נפש של הפרק הקודם.

גם איילין לשם שינוי הגדילה ראש והפעם שמה בצד את כל שאר השיקולים והלכה על השיקול הכי נכון, שמבין הבנות שנותרו במשחק מיסי היא אכן האיום הפיזי הכי גדול וגם הפכפכה ולא הכי יציבה בדיעותיה, ואת זה הרי ראינו לאורך כל העונה, כולל שמיסי היתה מוכנה להדיח את איילין, ואם לא היתרון הקולי שמצאה במשימה אחרי ביקורה באי האלילים היא היא היתה מודחת. אז טוב מאוד עשתה שהצטרפה להדחתה של מיסי.

וגם קארישמה עשתה את הבחירה הנכונה, ועל הדרך ג מצה אליל חסינות והשכילה שלא להשתמש בו, מה שמעניק לה קרדיט כפול.

ועכשיו אליזבת נמצאת בבוטום אחרי שאיבדה את שני בני בריתה החזקים ביותר, והיא נכון לעכשיו גם האיום הפיזי הכי גדול, כך שלא אתפלא כלל אם היא תהיה הבאה בתור, ובתקווה שאחריה דן ולורן וטומי.

ואז נישאר רק עם ג'נט והברירות, אך בעונה כל כך מטורפת, גועלית והפכפה, ולאחר הדחתן של קלי וצ'לסי, עדיף בהחלט בעיניי גמר כזה מאשר כל גמר אחר. ובתקווה שג'נט גם תזכה, ואז בכלל זה יהיה צדק פואטי.

אך גם אם קארשימה, נורה או איילין, היא הרע במיעוטו מבין השלושה, יזכו, זה עדיין עדיף בעיניי על כל השאר שממש לא מגיע להם לא רק לזכות אלא אפילו להגיע לגמר. והעיקר שאף אחד שהיה מעורב בתקרית הדוחה והגועלית ביותר בתולדות הישרדות לא יזכה העונה ולא יחזור יותר לאף עונה נוספת של הישרדות.
 

סטילהוק

New member
לנועם ולכולם, את זה:


noamlah
18/11/2019 | 00:08
מיסי, אהרון, אליזבת - 10

כל השאר - 1


דווקא, בא לי ששלושתם יהיו הפיינל 3 פה וגם מגיע להם בפרק הזה

סטילהוק
<< ההודעה הנוכחית
18/11/2019 | 13:02

אל תתפלא אם אף אחד מהשלושה האלה לא יגיע לגמר. ותחושת הבטן שלי אומרת שאכן אף אחד מהם לא הגיע. ומהעובדה הפשוטה: שלושתם נתפסים כאיום הן פיזי והן אסטרטגי הכי גדול אחרי קלי. ולכן שלושתם יודחו לפני הגמר, וגם לא אתפלא כלל אם מיסי או אהרון יהיו הראשונים להיות מודחים ואחריהם אליזבת. למרות שלא ממש משנה סדר ההדחה כל עוד שלושתם מודחים ואף אחד מהם לא מגיע לגמר.

הקישור:
http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/1761/184511637/בידור/הישרדות_וריאליטי_אמריקאי
 

סטילהוק

New member
וגם את זה:


Bar EL
17/11/2019 | 14:45

בדיוק ענית על זה, היא ניסתה לעשות את המהלך הכי אנושי אבל לא את המהלך הטוב בשבילה.
הדחה של דן לא השתלמה לאף אחד (אולי רק לגמאל) ועצם זה שהלכה על זה זו כבר טעות עצומה (דן בתחילת הפרק : אני הכי סומך על קלי וגנט) גם קלי בעצמה הבינה שזו טעות להדיח את דן ולא התלהבה מהרעיון אבל זרמה איתם כי לא רצו להעיף את מיסי. ברגע שהם הלכו נגד דן הוא אוטומטית הולך לצד השני.
בנוסף, לאחר ההדחה גנט ניסתה לבוא ממקום טוב ולדבר על הסיפור הזה אבל זה רק גרם לכולם לפנות נגדה עוד יותר. ברור שהיא נשמה ויש לה לב טוב אבל משחקית זה לא היה נכון בשום צורה.
אתה יכול להגיד שאתה אוהב אותה כדמות כבנאדם אבל זה לא נכון להגיד שהיא שיחקה טוב הפרק (כנל קלי) ובטח שלא ליד מיסי, אהרון ואליזבת ששיחקו לא פחות ממושלם.



סטילהוק
<< ההודעה הנוכחית
18/11/2019 | 12:48
26
הם שיחקו כל כך "מושלם" שאל תתפלא אם מיסי המודחת הבאה. ואל תשכח שיש הדחה כפולה, ואחרי קלי מי נתפס הכי הרבה כאיום? בדיוק.

הקישור:
http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/1761/184511627/בידור/הישרדות_וריאליטי_אמריקאי
 

noamlah

New member


אתה אומר שמיסי הולכת לעוף מפרק 5 כבר
סביר להניח שמתישהוא ייצא לך נכון
אגב, אמרת גם מזמן שלורן הבאה בתור והיא עדיין שם
 

סטילהוק

New member


אמרתי שמיסי תעוף אחרי שתקעה סכין בגבה של צ'לסי, אך לא אמרתי מתי. הפעם אמרתי בדיוק מתי היא תעוף, ולא רק היא גם אהרון. ואני אומר לך עכשיו שהבאה בתור תהיה אליזבת. למה? בגלל שהיא נכון לכרגע לא רק בבוטום (היחידה שהצביעה לטומי ולא למיסי), אלא גם מבין הבנות האיום הפיזי הכי גדול שנשאר במשחק.
 

sapir aloud555

New member
פונדרוסה


של מיסי ואהרון
https://www.youtube.com/watch?v=SsGTnV0nuMA
&nbsp
חייבת לציין שהפתיע אותי שקלי רצתה לראות את מיסי בגמר וגם להצביע לה. לא שחשבתי שהיא לא תצביע משיקולי משחק כי היא בדיוק הטייפ שיעריך אסטרטגיה, אבל העריכה בפרק הקודם ציירה תמונה לא חיובית במיוחד לגבי מיסי (והאמת, גם הפרק הנוכחי) כך שלא חשבתי שיש למיסי יותר מדי מעריצים במושבעים. רק מראה בפעם המיליון שהשחקנים לא באמת יודעים כל מה שהולך מאחורי הקלעים (אולי שינתה את דעתה מאז), וגם אנחנו.
 

Seosi

New member


אולי לא קשור, אבל אם כבר מדברים על ההפקה, מתברר שקלי בכלל לא ידעה שנתנו לדן אזהרה. ההפקה לא אמרה לה. כמו כן, ג'ף גם לא דיבר עם קלי רק אחרי שג'מאל הודח, וממה שאני הבנתי ג'ף הוא חלק מההפקה.

אני לא שונא אף אחד מהם (אני עדיין חושב שדן חצה גבולות). ואני מסכים שאנחנו לא יודעים מה קרה מאחורי הקלעים, אך עדיין הכעיסה אותי ההתנהגות שלהם. אני מבין שזאת תכנית ריאלטי, אבל אלו עדיין אנשים אמיתיים עם רגשות אמיתיות. אם קלי יכלה להתסכל מעבר לזה אז שאפו. אני מניח שלג'נט זה היה בטח יותר קשה הצביע למיסי, למשל, בגלל שג'נט חטפה יותר אש.
 

sapir aloud555

New member


נראה לי שהקאסט הבינו הרבה דברים רק אחרי שצפו בפרק של שבוע שעבר. בפונדרוסה של קלי, קלי חושבת שג'אמל מצא דרך להדיח אותה כי היא הדיחה את ג'ק, היא לא מקשרת את העניין עם דן להדחה שלה (והאמת, היא לא צריכה - כיוונו עליה כי הייתה איום מטורף).
היא וג'ק מופתעים כשאהרון אומר שנורא, ג'אמל, קארישמה ג'נט וקלי הצביעו נגד דן וכל השאר נגד קלי-- ובוידאו שקישרתי קלי לגמרי חיובית כלפי מיסי. אז היא לא ידעה שמיסי ואליזבת' שיחקו עם עניין ההטרדות בתור אסטרטגיה (לפחות לא ברמה שראינו בפרק עצמו), ואולי רק כשהפרק שודר נפל לכולם האסימון (אהרון הבין מה עשה לא בסדר והתנצל, מיסי ואליזבת' הבינו שקלי לא שיקרה להן, קלי הבינה שהן שיקרו וכו')

בראיון הדחה של קלי היא אמרה שלדעתה נחצו גבולות, אז למרות שהיא (כנראה?) סלחה להן, אם הייתה יודעת אז את מה שהיא יודעת עכשיו אולי התגובה שלה הייתה אחרת. אם ג'נט הייתה מודחת אחרי קלי אולי היינו רואים סיפור אחר לגמרי בפונדורסה, who knows.
 

סטילהוק

New member
בראיון שנערך עם ג'ף


בראיון שנערך עם ג'ף אחרי ההדחה של קלי הוא הצהיר שקלי אם תרצה מוזמנת לכל עונה נוספת שתבחר להשתתף בה.
 

סטילהוק

New member


קלי לא ראתה את הסצינות המגעילות של מיסי ואליזבת כמו שאנחנו ראינו. ולכן לא היה בידה את התמונה המלאה כמו לנו הצופים.
 

אורישקי

New member


כמו שאמרנו - הכל היה קומדיה של טעויות שיצאה לגמרי מהקשרה והמעריצים עושים ממנה יותר מדי סיפור. גם ג'מאל בעצמו אמר בראיון שקל מאד לשפוט את מיסי/אהרון/אליזבת על דברים שהיו או נאמרו אבל צריך להבין את הקונטקסט שבו הכל קרה.
 

סטילהוק

New member


ג'מל בדיוק כמו קלי, לא ראה את התמונה הכוללת שאנחנו הצופים ראינו, ולכן הוא לא מודע למה שקרה באמת.
 

אורישקי

New member
הוא הגיב לזה בראיון מסודר איתו


שיצא ממש לאחר כל הסערה
&nbsp
אבל כמובן שאתה תמשיך לקשקש ולבלבל במוח ולהתעלם מהעובדות
 
למעלה