פינת הפופולאריות 39 - פרק 8

סטילהוק

New member
במקרה כזה אני במקומה הייתי שם פתק לבן ריק בכד

או רושם עליו: מבחינתי לאף אחד מהשלושה לא מגיע לזכות.
 

B R A Y E R

New member
מנהל


חייב להגיד שזו ממש לא דוגמא מוצלחת
מה שאליזבת ומיסי עשו, עם כמה שזה מלוכלך מאוד, היה ממניעים של להתקדם במשחק נטו ולא ממניעים של רוע (וגזענות זה רוע)
אני בטוח שברמה האישית הן אוהבות אותה מאוד ומעריכות אותה, ובמציאות יכולות לשמור איתה על קשר. זה לא נעשה כדי לצחוק עליה או כדי לגרום לה להרגיש רע.
 

סטילהוק

New member
הם שיחקו כל כך "מושלם" ש...


הם שיחקו כל כך "מושלם" שאל תתפלא אם מיסי המודחת הבאה. ואל תשכח שיש הדחה כפולה, ואחרי קלי מי נתפס הכי הרבה כאיום? בדיוק.
 

Confide In Omer

New member


אהרון 1
איילין 8
אליזבת 1
ג'מאל 6
ג'נט 10
דין 3
דן 1
טומי 8
לורן 3
מיסי 1
נורא 7
קארישמה 7
קלי 10
 

NP23

New member
באמת קשוח הפעם


אהרון 10 הזוי שאחרי ההדחה של ג'ייסון הוא ביחסים טובים עם ווקאי . וגם לא הלשינו שהוא ומיסי רצו להדיח את איילין.
איילין 7 מעניין שאין עליה ביקורת שגם היא שיקרה על דן .... וגם תמכה בכל הסיפור.. אולי היא מנצחת העונה
אליזבת 10 אני עדיין אוהב אותה וגם משחקת מצוין , נכון שהגזימה ולא סובל את זה אבל כמו שכתבתי בשרשור הפרק אני לא חושב שהייתה עובדת על ג'נט וקלי בצורה הזאת אם לא הייתה בטוחה שגם הן עושות מניפולציה עליה . והיא גם אמרה זה בוידוי בפרק
ג'מאל 5 חבל עליו , בחור אינטליגנט ברמות ודמות הרבה יותר מעניינת מ80 או 90 אחוז מהקאסט, אבל לא שיחק חכם לצערי
ג'נט 10 מהממת , הלוואי שתצליח
דין 6 הקול שלו לא יכל לשנות את התוצאה
דן 1 באמת שבלי הפרשה הוא לא מעניין . גם הפרשה לא מעניינת אלא מעצבנת ברמות.. והוא לגמרי עז במשחק הזה
טומי 1 באמת שלא מבין את הראש שלו
לורן 1 גם, הם כרגע הורסים את המשחק שלהם עבור לאיירו ..
מיסי 10 ראו אליזבת'.. אמרו לה ובצדק שקלי עובדת עליה ושרוצים להדיח אותה.. אני לא מאשים אותה שהייתה בנקודה קשה
המשחק החברתי שלה מושלם
נורא 1
קארישמה 1
זה שבפרקים האחרונים נורא וקרישמה יותר נסבלות בעיקר כי יש פחות זמן מסך , עדיין לא גורם לי לאהוד אותן
קלי 5 דמות שתחסר, גם שחקנית עם ראש , ששיחקה חזק מדי ושקוף מדי, מבאס לי ממש עליה
 
לגבי ההערה על אהרון

נתעלם לרגע מזה ששלישיית לאיירו משחקים חברתית מצוין מספיק בשביל לגרום לטומי ולורן לבגוד. דמיין את לורן וטומי עושים לאהרון ברוגז כשהם בעמדת נחיתות.
יש יותר סיכוי שיכעסו עליך או יפנו נגדך אם עשית משהו מינורי ואתה בעמדת נחיתות מאשר שיעשו את אותו הדבר אם אשכרה פגעת במישהו ואתה בעמדת כח.
 

סטילהוק

New member
מדרג


אהרון - 1 שחקן גועלי ודוחה, ושום התנצלות לא תעזור לו במקרה הזה. מה שהוא אמר לג'נט במועצת השבט האחרונה אינו נסלח ואינו נשכח, גם אם ג'נט וקלי בעצמן יסלחו או גם אם כבר סלחו לו, בעקבות או שלא בעקבות דרישת ההפקה מהן. הדברים הנוראים שהוא אמר במועצת השבט האחרונה כשהציג את ג'נט כשקרנית ושרלטנית ובמקביל הצדיק את דן כשרק לפני שני פרקים בלבד לורן עמדה לפניו וחבר מרעיו ותיארה להם בצורה הכי גרפית שיש איפה ובאיזה חלקים בגופה בדיוק דן נגע. אז שלא יגיד השקרן הזה שהוא לא ידע, כי הוא ידע ועוד איך. ובדיוק כמו בחיים האמיתיים יש אפסים כמוהו שלא רק שמעדיפים להעלים עין מהטרדה, אם זה במקום העבודה או בכל מרחב ציבורי אחר, אלא גם להצדיק את מי שמבצע את ההטרדה ולהאשים את קורבנותיו. ועל זה מבחינתי לפחות אין סליחה ואין מחילה. ולא משנה בכלל מבחינתי שהוא התנצל אחרי העונה. שלא לדבר בכלל אם יתברר שהוא גם הצביע בסוף לדן כזוכה העונה. ובמקרה הזה הוא ייצא אפס מאופס.

איילין - 2 אמנם חלקה הויזואלי בתקרית הגועלית ביותר בתולדות הישרדות היה מצומצם וכנראה בכוונה ע"י ההפקה, אך יכולנו לראות ולשמוע ששיתפה פעולה ברצון ובשמחה בהפיכת הנושא הכאוב הזה לבדיחה ואסטרטגיה נגד קלי וג'נט. וגם עודדה והצדיקה את דן אחרי כל מה שהן עשו לקלי וג'נט. ולכן היא ירדה לי לגמרי מהעיניים. עוד שדווקא היא עשתה רושם של בחורה חביבה ועם ראש על הכתפיים, שלא יאומן איך נתנה לעצמה להיגרר ולהתדרדר כך, ועוד ע"י מי שתכננו לא מזמן להדיחה בעצמן.

אליזבת - 1 ואם הייתי יכול הייתי נותן לה 0, כי אין שום סליחה ושום מחילה על מה שהיא עשתה, הטרדה מינית זה לא נושא לבדיחה ולגלוג, ובטח ובטח שלא לשימוש אסטרטגי. אליזבת חצתה קו אדום שאסור לחצותו בשום פנים ואופן, ושהזיק לו רק להישרדות אלא לכל אישה בעולם שתרצה להתלונן בעתיד על הטרדה מינית ואף אחד לא יאמין לה, ויביאו את הדוגמא של הישרדות כטיעון נגדה. עוד שדווקא היא היתה מהפייבוריטיות שלי אחרי קלי וצ'לסי, והתגלתה כאכזבה ענקית כבן אדם. שלא לדבר על כך שאפילו אליזבת עצמה אם תוטרד או תותקף מינית בחיים האמיתיים ותרצה להתלונן כבר לא יאמין לה ויזכירו לה את מה שעשתה בהישרדות כדי להתקדם במשחק.

ג'מאל - 8 שמר על אנושיות לאורך כל המשחק עד שהודח שלא באשמתו, כי מה שעוללו לו בהפקה גובל פשוט בטמטום שלא נראה כמותו, ואני אפילו לא רוצה לחשוב שמדובר בהדחתו בכוונה בגלל שהעז להשמיע את דעתו על דן. הפתק שהוא מצא וביטל אוטומטית את קולו זה פשוט ביזיון שלא נראה כמותו בתולדות הישרדות, ובכדי להוסיף חטא על פשע הם גם דפקו אותו עם הפתק הריק והעט שנתנו לו וכנראה אילצו אותו להמציא יתרון מזוייף שאותו ימסור למתמודד אחר, כדי שישרוף את עצמו סופית ויודח מהמשחק ועי כך יושתק גם הוא בדיוק כמו קלי לפניו, וכנראה ג'נט אחריו.

ג'נט - 10 מלכה
, פשוט מלכה. בעולם של מיסי, אהרון, אליזבת, לורן ודן, עדיף להיות ג'נט, וללמוד ממנה מה זה לשמור על צלם אנוש גם בתנאים הכי קשים. אין ספק שהיא עכשיו בתחתית ונמצאת בסכנת הדחה רק על זה ששמה את המשחק בצד והעדיפה להגן על הבנות, שחלקן השתמשו בה וברגשותיה אסטרטגית והפכו את כל העסק לבדיחה אחת גועלית ודוחה על חשבונה. אבל אם יש צדק בעולם, אפילו של הישרדות, מה שכולנו כבר יודעים מזמן שאין, ג'נט צריכה לזכות במיליון ובתואר השורדת האחרונה ולא אף אחד אחר שנשאר במשחק אחרי הדחתה של קלי. ואם וכאשר גם היא תודח העונה הזאת תהפוך רשמית לעונה הגרועה ביותר בתולדות הישרדות וגם הגועלית ביותר בכל הזמנים. והרבה צופים פשוט יפסיקו לצפות בה, כי כבר לא יעניין אותם מי מהמגעילם והלוזרים שנשארו במשחק יזכה. קשה מאוד להמשיך ולצפות בעונה שאתה לא סובל בה אף אחד.

דין - 1 גם בגד בקלי שהצילה תרתי משמע את התnת שלו מהדחה בטוחה ואם לא היא הלוזר כפי הטובה הזה בכלל לא היה מגיע לאיחוד, כשלא הזהיר אותה לפחות שהיא המטרה להדחה הבאה, ולפחות היה נותן לה צ'אנס להינצל ממנה על כל מה שהיא עשתה בשבילו ועל זה שהיא סיכנה את עצמה במהלך הזה, וגם בנוסף וידא הריגה כשגם הוא בעצמו הצביע נגדה. קרי גם בגד וגם רצח.

דן - 1 וחבל שאי אפשר לתת 0 כי זה בדיוק מה שמגיע למי שמי שאומרים לו מיליון פעם, כולל הזהרה רשמית מההפקה, להפסיק והוא לא רק ממשיך בשלו, אלא אף משחק אותה פני תם כאילו הוא בכלל לא יודע במה מדובר ומה רוצים מחייו. כאילו שלא פנו אליו אישית בבקשות מהבנות עצמן, וגם בהזהרות מההפקה. התנהגותו מול ג'נט אחרי הדחתה של קלי היתה פשוט מחליאה מרוב צביעות וגועל נפש שכאילו הוא לא יודע על מה היא מדברת. אני מאוד מקווה שלא נראה אותו יותר בשום עונה וגם לא טיפוסים קריפיים כמוהו.

טומי - 1 מי שסומן בתחילת העונה כמקבל עריכה של זוכה הלך והידרדר מאז הפרק הראשון והגיע הכי נמוך שאפשר. שחקן פשוט גרוע מכל הבחינות. נגרר, לא אסטרטג בשיט, לא נאמן וגם לא באמת יודע מה הוא רוצה מעצמו לאורך כל העונה.

לורן - 1 מה שנקרא גם בגדה וגם רצחה, הטרדה מינית זה לא נושא לבדיחה ולגלוג, ובטח ובטח שלא לשימוש אסטרטגי. הרי כולנו ראינו איך לורן רק לפני שני פרקים מתלוננת על דן ומתארת בצורה הכי גרפית שיש איפה ואיך הוא נגע בגופה במהלך הלילה, בעוד שאז גם קלי וגן ג'נט היו בכלל על האי השני. אז להפוך את זה לבדיחה רק בשביל להתקדם במשחק זה דבר בלתי נסלח ובלתי נשכח. שלא לדבר על כך שהיא גם שחקנית גרועה אסטרטגית, שמעדיפה להיות בבוטום של ברית של שבעה מלהיות בטופ של הברית שלה.

מיסי -1 בדיוק כמו אליזבת, אין שום סליחה ושום מחילה על מה שהיא עשתה, הטרדה מינית זה לא נושא לבדיחה ולגלוג, ובטח ובטח שלא לשימוש אסטרטגי. מיסי חצתה קו אדום שאסור לחצות אותו בשום פנים ואופן, שהזיק לו רק להישרדות אלא לכל אישה בעולם שתרצה להתלונן בעתיד על הטרדה מינית ואף אחד לא יאמין לה, ויביאו את הדוגמא של הישרדות כטיעון נגדה. עוד שהיא דווקא כן הוטרדה על ידו, וההפקה אף דאגה להראות לנו את זה במקביל לתיאוריה בשיחה עם קלי.

נורא - 4 לא יודעת לשמור על פיה ועל מישבותיה לעצמה, מה שהופך אותה לשחקנית נוראית, בדיוק כשמה, וגם אם תגיע לגמר היא לא תזכה בו לעולם בגלל פיה. אך היא מהבודדים שלא השתתפו ולא לקחו חלק בתקרית הגועלית ביותר בתולדות הישרדות. וגם היתה מוכנה להדיח את דן כששמעה על מעשיו.

קארישמה - 5 רק על זה שהיא מהבודדים שלא השתתפו ולא לקחו חלק בתקרית הגועלית ביותר בתולדות הישרדות. אבל שחקנית טובה היא לא.

קלי - 9 אין ספק שמדובר במלכה אסטרטגית חדשה, ובאחת השחקניותהטובות ביותר שראינו בשנים האחרונות בהישרדות, רק חבל שלא שמעה לתחושות הבטן שלה ונתנה לשיקול הדעת שלה להיפגע מכל התקרית הגועלית ביותר בתולדות הישרדות. אך אין ספק שיש לה פוטנציאל ענק. למרות שמעכשיו כל עונה שהיא תשתתף בה כולם ייזהרו ממנה כמו מאש, בדיוק כמו קלי אחרת הרבה לפניה. וגם אין ספק שרוב צופי הישרדות רוצים לראות אותה משחקת שוב.
 

B R A Y E R

New member
מנהל


מתנתק לחלוטין מכל הסיפור הזה בדירוג שלי
&nbsp
אהרון - 10 יש לי תחושה שהוא הולך לקחת את העונה, הוא פשוט מדהים
איילין - 5 זה או שיש לה פרקים שהיא הכוכבת שלהם, או שיש לה פרקים שהיא רוח רפאים בהם.
אליזבת - 10 מזמן לא הייתה מתמודדת שהראש שלה כלכך במשחק והיא כלכך טוטאלית לגביו
ג'מאל - 9 אוף
קשה לי להאמין שהעונה ממשיכה בלי קינג ג'אמל
אמן תחזור לעונה נוספת
ג'נט - 2 נותן לה נקודה על זה שיצאה לחפש אליל. בכללי, שחקנית לא משהו בכלל. קל מאוד להשפיע עליה, והיא לא הצליחה לגרום לחצי שבט להאמין לה גם כשהיא דיברה לגמרי אמת.
דין - 1 הוא פשוט מבודד את עצמו מבחירה. מה הקטע? פשוט דפוק שהוא לא זה שהודח פרק קודם במקום ג'ק

דן - 10 נמצא במקום מדהים במשחק, כל הצדדים במשחק אוהבים אותו ורוצים לשחק איתו. מקווה שכל הדרמה של הפרק הקודם תשכח והמשחק ימשיך בלי הכתם הזה
טומי - 1 מפרק לפרק הוא נהיה יותר ויותר גרוע. 0 הבנה במשחק. 0 יכולת לקרוא את המפה.
לורן - 1 אותו דבר כמו טומי, רק שלעומתו הוא לרוב פסיבי, היא ממש מחבלת לעצמה במשחק באופן אקטיבי. ושיהיה ברור, כל מעללי הפרק נגרמו בגלל השטויות שלה.
מיסי - 10 קווין קווין קווין קווין

נורא - 1 כן פחות בלתי נסבלת בפרקים האחרונים, אבל הראש שלה ממש לא במשחק ואין לה מושג מה שהיא עושה
קארישמה - 4 קארישמה נשארת קארישמה
קלי - 2 נותן לה נקודה אחת של חסד נעורים, בתור מי שהייתה הפייבוריטית שלי מתחילת העונה. ב2 הפרקים האחרונים היא פשוט עשתה צניחה חופשית בלי מצנח למשחק שלה. לפעמים המהלך הכי טוב הוא לא לעשות שום מהלך - את זה היא לא הבינה, ויש הרבה שחקנים בעשור האחרון שלא מבינים. אם הייתה שומרת על ג'ק הייתה שומרת על בן ברית נאמן, הייתה שומרת על הפרופיל נמוך, ויכלה להשאר עדיין במשחק עם 2 אלילים. ח-ב-ל.
 

B R A Y E R

New member
מנהל


טוב אחרי מה שקלי סיפרה בפונדרוסה (הדיחה את ג'ק נטו בשביל שיהיה לה ברזומה "מהלך גדול" בלי הרבה מחשבה על ההשלכות, ושמבחינתה זה היה דין במידה והשבט היה מכוון נגד נורא)
ירד לי ממנה לגמרי
מוריד לה גם את נקודת החסד ונותן לה 1
 

sapir aloud555

New member


קלי - 8, כי הייתה הפייב שלי העונה, אבל נודה שעשתה טעות בהצלה של דין (ועוד בלספר לפה הגדול נורה) והודחה עם שני אלילים. ג'יימס מוסר ד"ש ):
ג'נט 10
נורה 7
דין, ג'אמל 5
כל השאר 1
 


אהרון - 10
איילין - 7
אליזבת - 9
ג'מאל - 5
ג'נט - 8 לא בטוח שאני הייתי מתנהג אחרת
דין - 6 לא אשמתו שקלי הודחה ולא הייתה לו השפעה בכל מקרה, יכול להיות שעם ג'ק במשחק טומי ולורן היו עושים את הצעד החכם, אבל אנחנו לא יכולים לדעת
דן - מצד אחד הוא חוטף על הראש ולא ממש בצדק, מצד שני הוא בכל מקרה פלוטר. בממוצע יוצא 7
טומי - 1 קוקרן 2.0, אמן יעוף שבוע הבא
לורן - 5 עדיין על תנאי, אני משוכנע שהיא עושה מה שהיא חושבת שהכי טוב לה
מיסי - 10
נורא - 5 מתחיל לחבב אותה האמת
קארישמה - 3 אותה עדיין לא
קלי - אחד הדירוגים הכי קשים אי פעם. לא יודע כמה הזיק לה להשאיר את דין על פני ג'ק, גם לא יודע כמה נזק נורה גרמה. מה שבטוח שהשבוע היו הרבה דברים שיכלו להציל אותה מההדחה, אבל מובן לי למה הראש שלה לא היה במשחק. נגיד אני אפרגן לה עם 7
 

Uri04

New member
אני לא מדרג כאן בחיים כי זה לא מעניין אותי


אבל רק בקטע הצהרתי -

ג'נט - 10

נורא וקרישמה - 5

כל השאר - אפס מאופס.
 

noamlah

New member


מיסי, אהרון, אליזבת - 10

כל השאר - 1

דווקא, בא לי ששלושתם יהיו הפיינל 3 פה וגם מגיע להם בפרק הזה
 

סטילהוק

New member


אל תתפלא אם אף אחד מהשלושה האלה לא יגיע לגמר. ותחושת הבטן שלי אומרת שאכן אף אחד מהם לא הגיע. ומהעובדה הפשוטה: שלושתם נתפסים כאיום הן פיזי והן אסטרטגי הכי גדול אחרי קלי. ולכן שלושתם יודחו לפני הגמר, וגם לא אתפלא כלל אם מיסי או אהרון יהיו הראשונים להיות מודחים ואחריהם אליזבת. למרות שלא ממש משנה סדר ההדחה כל עוד שלושתם מודחים ואף אחד מהם לא מגיע לגמר.

יותר מזה, לדעתי הסיפור עם דן עדיין לא נגמר...
 

Seosi

New member
אני די התבלטתי אם לפרסם זאת, אבל אני מאוכזב מהפורום


ואני לא אומר את זה במקום של התנשאות, זאת ממש לא הכוונה שלי. ניסיתי לא להיות כזה ישיר גבי איך שאני מרגיש אבל אני לא יכול לשתוק על זה יותר.

ראיתי שרבים מכם אומרים שכן יש לכם סימפטיה לקלי אך בתגובות כאן זה ממש לא נראה כך. ואני יודע שכל אחד יכול לדרג איך שהוא רוצה, אבל זה נראה לי די אבסורדי שהאדם שנגע בצורה לא הולמת במתמודדת שהתלוננה על כך מקבל יותר סימפטיה מזאת שהתלוננה נגדו. וג'נט, איך שהוא, נפלה קורבן ל-Gaslighting של אהרון, אליזיבת' ומיסי, נהפכה לשחקנית גרועה. וכן, אני יודע שאני חופר לגבי המושג הזה, אבל חשוב להבין עד כמה חמור היה היחס כלפיה: גרמו לה להרגיש שכל מה שהיא עשתה כדי להגן על הבנות היה לא נכון, גרמו לה לפקפק במעשים שלה עד כדי כך שהיא נשברה וכמעט פרשה בעקבות זה.

אני לא רשמתי את זה כדי להתחיל מריבה, או להעליב מישהו מכאן חלילה. אבל זה באמת מה שאני מרגיש בימים האחרונים לצערי
 

B R A Y E R

New member
מנהל


קודם כל זה לגיטימי לחלוטין שתשמיע את דעתך, וכל אחד ישמיע כאן את דעתו, גם אם מדובר בדיון שהוא קצת "רותח" ושנוי במחלוקת.
להבא אין לך מה להתלבט, אני בטוח שאף אחד לא יעלב או יפגע אם תשמיע את הדעה שלך כאן - לא משנה מה היא
בשביל זה קיים הפורום
גם בשביל דיונים, ולא תמיד חייבים להסכים!
כל עוד זה נכתב בצורה מכבדת - אין שום סיבה שיתפתח ריב (ואתה אחד הגולשים שהכי מכבד
)
&nbsp
בנוגע ל"סימפטיה" אני אחלק את התשובה שלי לשתיים:
1. בדירוגים שלי בפופולאריות לא נתתי סימפטיה לאף אחד, ובחרתי לדרג באופן מנותק מכל הסאגה הזו,כמו שאני תמיד עושה. נטו לפי הדעות שלי על פי המשחק ועל פי הדמויות. קלי קיבלה ממני עד עכשיו 10 בכל שבוע כי פשוט אהבתי אותה והאמנתי שהיא משחקת טוב, פרק קודם נתתי לה 6 כי הרגשתי שהמהלך שלה היה יריה ברגל של עצמה, ועכשיו נותן לה 1 כי היא איכזבה אותי לחלוטין(בפן האסטרטגי) והביאה את ההדחה שלה על עצמה + דפקה את בני הברית הקרובים שלה, שבינהם הפייבוריט שלי ג'אמל. דן אגב גם מקבל ממני 10 כבר תקופה, כי אני מחבב אותו כבר מהפרק הראשון וחושב שהוא משחק חברתי מצויין ונמצא במצב ממש טוב. כנראה שהייתי נותן לו פחות מ10 אם משבוע לשבוע אנשים לא היו מגזימים איתו ונותנים לו 1.
2. בכללי, כן יש לי יותר סימפטיה לדן מאשר לקלי או לג'נט, פשוט כי לדעתי זו סערה בכוס מים. אף אחת מהן לא יצאה עם "טראומה" או "צלקת לחיים". ודן לעומתן, כנראה יצא עם צלקת ענקית בחייו, שאפשר להסכים או לא להסכים אם מגיע לו או לא. אני משוכנע שהפרק פשוט הקצין את מה שקרה, ואנחנו ראינו פרק של שעה ו20 שסיכם 6 ימים. לעריכה יש הרבה כוח, והיא יכולה לקחת משהו זניח ולהעצים אותו או לקחת משהו משמעותי ולהקטין אותו. בגלל זה אני גם מאמין להתנצלויות של כולם שטענו שהם בכלל לא ידעו/הבינו על מה מדובר... זה לא בית משפט שמציג ראיות,זו תוכנית בידור שמשודרת בפריים טיים, וברגע שקורה משהו שמתאים לאווירה האקטואלית של METOO כמובן שההפקה יקפצו על הגב של זה בשביל עוד באזז סביב התוכנית
&nbsp
ובנוגע לגאסלייטינג - ממה שאני הבנתי את המונח זה די לא דומה למה שקרה. כמו שאני הבנתי זה אומר שכל הסביבה של מישהו גורמת לו לפקפק במשהו שהוא יודע שהוא אמת מוחלטת והוא מאבד את זה נפשית כי מתחיל לפקפק בהבנה שלו מה נכון ומה לא נכון במה שהוא חושב ויודע.
ובמקרה הזה זה יכל להיות המצב אם אליזבת ומיסי היו ממשיכות להכחיש מול הפנים שלה שהן בכו לה וביקשו את עזרתה. אבל הן הודו בדקה הראשונה שהיא באה להתעמת איתם על זה.
כן הם שיחקו לה ברגשות שלה וניצלו את טוב הלב שלה לצורכי המשחק, אבל זה ממש לא היה גאסלייטינג.
והיא בכתה ורצתה לפרוש כי חשבה שלא אוהבים אותם - וכולם באופן גורף אמרו לה שהם אוהבים אותה ולא רוצים שתפרוש.
 

Seosi

New member


1. הבנתי. אבל אני לא חושב שקלי דפקה את ג'מאל במשחק, הטוויסט באי האלילים שג'מאל גם איבד את הקול שלו (לא שזה היה משנה משהו) ושהכין את היתרון הזה בשביל דין, זה מה שהייתי אומר שדפק אותו במשחק.

2. אני בטוח שלדן לא קל כרגע, ואני גם לא חושב שהוא אנס או מטרידן סדרתי. אין לו מודעות למרחב אישי, ואני באמת לא חושב שהוא התכוון לכל רע. אבל ברגע שזה הביא את קלי לדמעות, ושההפקה הייתה צריכה להתערב ולדבר איתם ודן אף קיבל אזהרה, קשה לי לתת 100% סימפטיה בשביל דן. ולגבי ג'נט, אחרי שהיא התעמתה עם אליזבת' ומיסי ואליזבת' הודתה ליד דן שהיא אמרה כמה טוב שג'נט נמצא שם, אליזבת' אמרה לדן ישר אחרי שג'נט עזבה שהיא רק אמרה את זה כדי להוריד אותה מגבה. ככה שהיא ומיסי השתמשו בהאשמות נגד דן כדי לשחק בג'נט, בדן ובקלי. על אהרון אמרתי שאני די סולח לו כי ההתנצלות שלו הרגישה כנה, אבל שאליזבת' ומיסי אמרו שלא היה להן מספיק מידע לגבי המצב, זה פשוט לא נכון, כי גם ההפקה דיברה איתם וגם קלי דיברה עם מיסי על דן.

ואני שמח שאפשר לנהל דיון בצורה כזאת
 

noamlah

New member


אני פה בפורומים מ2004
יכול להבטיח לך שקלי מקבלת פה הרבה יותר סימפטיה וקבלה והבנה מאשר גנדיה וסו הוק קבלו בזמנו
ואצל גנדיה וסו הוק המקרים של ההטרדה מיניות לא היו דברים כמו נגיעות בשיער ובלחי. גאנדיה התמודדה עם גבר שניסה למזלמז מתוך שינה כיי לטענתו התבלבל וחשב שהיא אשתו וסו הייתה צריכה להתמודד עם גבר עירום שהיא חייבת להתחכך בו כי אחרת השבט שלה יפסיד באתגר
ההצגה של ההפקה את הפרק הנוכחי כאיזה סוג של VERY SPECIAL EPISODE שבו מתמודדים עם הטרדות מיניות נראה לי יותר סוג של ניצול שלהם את הנושא הזה כי זה נושא שמדברים עליו כיום וזה יסחוף קהל ודיונים
אני לא מפקפק בזה שקלי נפגעה מהנגיעות שלו, לקלי לא נוח שנוגעים בה, אני כן מפקפק בעצמה של הדבר באיך שההפקה ניסו להראות לנו
קלי רצתה להשאיר את דן לטובת המשחק שלה, הוא עצבן אותה אבל היא לא הרגישה סכנה ממנו או מצב שבלתי נסבל להיות ליידו, דן נוגע וזה מעצבן, הייתה לי גם דודה כזאת שמשאירה אודם על הלחייים, אחותי הייתה קצת פוחדת ממנה
זה מעצבן, זה מטריד קצת אבל כשאומרים "הטרדה מינית" יש כבר תמונה מאוד ברורה בראש והתמונה הזאת יכולה להרוס חיים של אנשים
בעיקר שהיום, בניגוד לתקופה של גאנדיה וסו הוק שבה הקהל ידע את מקומו, ידע שהוא בסך הכל אספסוף שצופה בתכנית טלוויזיה לשם בידור
ואם קרה משהו בין גאנדיה וטד או בין סו לריץ' הן יכולות להגיש תביעה ותלונה וזה כבר העסק של המשטרה ובית המשפט
לנו כקהל אין את הכלים לשפוט בנושא

כיום אנחנו בתקופה שמראים לקהל סיפור בנרטיב מסויים באופן ארוך לכיוון מסויים והוא כבר בטוח שיש לו את הכלים של שופט והוא יודע יותר טוב מהמשטרה שיש לה יותר מידע
מקרה תאיר ראדה פה למשל

כל מה שאנחנו יודעים מהתכנית הוא שדן נגע באופן מעצבן, אנחנו לא יודעים את האינטראקציה שלו עם הנשים וכמה הנגיעות שלו היו מיניות אם בכלל ואם נחצו גבולות ברורים יש את המשטרה ובית המשפט בשביל זה
זה לא התפקיד שלי
 

Seosi

New member
וזה מה שמבאס


לפני כן, העליתי גם את המקרה של גאנדיה וסו ברדיט של הישרדות, ואמרו לי שם שגאנדיה הודתה שהיא הקצינה את הסיפור כדי להישאר יותר זמן במשחק, אבל לא מצאתי לזה שום הוכחה.

אבל אני אתייחס למקרה של סו, עד היום מעריצים מתייחסים למקרה של סו כהומור, הם צוחקים על ההתפרצות הרגשית שהייתה לה על ג'ף, וגם שהיא עזבה את המשחק, חברי השבט שלה רקדו ושרו על כך שהיא עזבה (למעט אלישיה ואמבר). אני מסכים איתך שהפרק ניצל את תנועת MeToo# וממש לא אהבתי את זה. אני לא חושב שדן הוא מטרידן מינית, אבל אין לו מודעות למרחב אישי, ואם זה הרחיק לכת והביא מתמודדת אחת לדמעות, אז יש בעיה מסויימת לדעתי.
 
למעלה