אי האלילים - פרק 8 - המיזוג!

Seosi

New member
אולי פספסתי את זה, אבל לא ראיתי שהיא אמרה את זה


ראיתי עכשיו את הקטע, והיא אמרה שעד כמה שהיא כועסת על דן ועל איך שהוא התנהג לידה, היא לא רוצה לבסס את המשחק שלה על רגשות, והיא יודעת שמיסי היא איום יותר גדול. היא לא אמרה שהיא שהיא תמשיך לדבר איתה בקו הזה על דן כדי להדיח אותה. היא אמרה שמיסי היא איום אסטרטגי בשבילה, והיא לא רוצה להדיח את דן מתוך רגשות של כעס. מיסי ואליזבת' היו אלה ששיחקו על האשמות נגד דן, לא קלי.
 

NP23

New member


ואז אתה רואה את לורן אומרת למיסי .. היא רוצה להדיח אותך ויושבת איתך לשיחות אישיות על העניין הזה ומשקרת לך שדן המטרה..
וזה ברור שהתכנית של קלי הייתה שכן מיסי תחשוב שדן עדיין המטרה .
&nbsp
היא לא העלתה את הנושא של דן כדי שיהיה הסחת דעת
אבל הכל התערבב יחד
מיסי הבינה שקלי משקרת לה ושהיא נגדה
אז היא המשיכה באותו קו
&nbsp
כי גם מיסי לא העלתה את הדיון בכדי להטעות
את קלי
היא חשבה שזה מה שעושים לה אז הגזימה את אותו קו ואמרה אליזבת' להצטרף
כי הבינה מלורן שעובדים עליה
&nbsp
כל הנושא נהיה אובר מלוכלך לטעמי
אך יחד עם זאת לא שונא את מיסי ואליזבת על מה שעשו
קלי גם לא היתה כאן שה תמים
 

Seosi

New member


שניהן דיברו על החוויות שלהן עם דן ואז מיסי אמרה שמבחינתה הוא יכול ללכת. זהו, זה מה שקרה. מיסי לא אמרה וואי זה רעיון מעולה, והיא בכלל לא העלתה את הרעיון להדיח אותו, הן פשוט דיברו על הדברים שהן עברו עם דן. לורן אחר כך אמרה למיסי שקלי רוצה להדיח אותה (מה שזה היה נכון), אבל השיחה ביניהן על דן בכלל לא הייתה אסטרטגית או משחקית. קלי אף פעם לא העלתה את הנושא להדיח את דן, היא סיפרה לה פשוט איך היו החיים איתו בשבט, וכך גם מיסי. אני גם לא שונא את אליזבת' ומיסי אבל אני כן כועס על מה שהן עשו לקלי ולג'נט. ואני בכלל לא מבין איך קלי, מכל האנשים, אשמה.
 

NP23

New member
השיחה הייתה אמיתית.


בסיומה הן כן סיכמו להדיח את דן. לגמרי כן.
לא להתלונן עליו, להדיח אותו.
(יש בעיניי הבדל. כי לא נוצר כאן הסכם שכולן כאן עכשיו מתלוננות עליו .)
ואז כשמיסי הבינה שקלי בכל זאת נגדה היא סובבה את הנושא לצורך אסטרטגיה.
יש לזכור שהן לא המציאו האשמות .
מיסי העלתה את הדיון בצורה אמיתית לגמרי אבל זה לא סתר את העובדה שרצתה להמשיך לשחק עם דן . לא היה לה צורך להתלונן עליו (הנושא בכלל לא עלה במועצת שבט הראשונה) גם קלי רצתה להשאר בת בריתו עד שג'מאל ונורא הביעו כמה הם נגדו ושהרגישה שכן יכול להיווצר רוב יותר בקלות נגדו.
לגבי אליזבת' , לא אהבתי בכלל בכלל את מה שעשתה , אבל היא לא הלכה והמציאה סיפור , היא סובבה את האמת של איך שהיא מרגישה לגבי דן . בעיני זה היה מוגזם , אבל צריך לשים גם פרופורציות שזה לא שהיא הלכה לג'ף וסיפרה שקרים על דן , או שהיא זאת שהעלתה את הנושא יש מאין .. היא ואיליין ( שעשתה אותו דבר ולא קיבלה על זה זמן מסך אז נשכח לה..) טענו שהן מרגישות לא נוח עם דן בזמן שכן הרגישו איתו נוח .. לא אוהב שעשו את זה אבל הן לא המציאו סיפורים וגם לא הבטיחו הבטחות שילכו להתלונן עליו , דבר שיותר היה קשה לי לסלוח עליו ..
לגבי האשמה של קלי
חלילה לא במקרה עם דן, אלא בהדחה שלה
ושאמרתי שהיא לא תמימה כי היא ידעה שכאשר היא מסכמת משהו עם מיסי היא לא מתכוונת לעמוד בו
לסיכום החפירה מבחינתי , איך שאני רואה את זה. נהיה כדור שלג והכדור שלג פשוט היה מאוד מכוער, כי קלי הכניסה שיחה אמיתית לתוך המשחק עם הבחורה שהיא רצתה להדיח, אז זה יצר רושם לדעתי שבעצמה היא מנצלת את הנושא לצרכים של המשחק
אז בתגובה מיסי אליזבת ואליין סובבו את זה לצרכים שלהן במשחק
ושיקרו לגבי התחושות שלהן (או במקרה של מיסי ..לגבי הכוונות שלה . כי לדעתי התחושות שלה היו אמיתיות, אך כמו קלי , התכוונה להמשיך לשחק עם דן )
אך לא המציאו האשמות .
&nbsp
שונא לדבר על זה.
שוב אל תחשבו בשום דרך אני בעד
אני פשוט מנסה לפשט את זה וגם להסביר איך לדעתי הדבר הזה התדרדר
מאשר לראות בבנות את תגלית הרוע האנושי.
 

Seosi

New member


למען הדיון, אני רוצה להגיד שאני משמ לא חושב שאליזבת ומיסי רעות, הן גם התנצלו אחר-כך (בנוסף לאהרון, טומי ולורן) וראיתי שקלי קיבלה את ההתנצלות שלהם, ואני מניח שגם ג'נט כי שתיהן וג'מאל ביקשו בכל תוקף לא לתקוף ברשת אף אחד מן המתמודדים. מה שכן הפריע לי בהתנצלות של אליזבת ומיסי שהן אמרו שלא היה להן מספיק מידע לגבי מצבה של קלי, זאת לאחר שההפקה דיברה איתם כקבוצה ופרטנית על האירועים הללו. אני חושב שהשיחה של קלי ומיסי הייתה כנה ולא הייתה לאף אחת רצון להשתמש בהאשמות נגד דן נגד אחת השנייה, רק לאחר שהתוודע למיסי שקלי רוצה להדיח אותה.

אבל מעבר לכך, עוד יותר כעסתי על היחס כלפי ג'נט. אני אף פעם לא השתמשתי במושג הזה, אבל זה ממש הרגיש שמה שעשו לג'נט Gaslighting רציני. זה פשוט היה מכוער מה שעשו לה. תראה, עבר זמן מאז שהסתיימה העונה, ואני בטוח שעכשיו שהם צפו בזה הם מתחרטים. אני ממש לא חושב שהם אנשים רעים, אבל אני כן חושב שהביקורת נגדם היא הכרחית. כל עוד שהביקורת לא חוצה את קו ההטרדה.

וסתם כדרך אגב, ג'נט רשמה כי טומי יצא להגנתה במועצת השבט אך ההפקה לא הראתה את זה. וגם את לורן קשה לי לשפוט כי ממש נראה שהנושא הזה קשה לה, וגם היא הודתה שהיה לה מקרה דומה של קלי עם דן, אך לחר שהיא דיברה איתו זה פסק.
 

NP23

New member


ליבי כן יוצא אל ג'נט בטירוף. ברור שיגנו עליה.
כולם מלאי הערכה אליה ושהיא דיברה על לפרוש , אין אחד שלא מחה בתוקף למרות שזה ישרת כל אחד מהם.
היא אישה נדירה ומיוחדת ואמן שתצליח להפוך את המצב שלה במשחק.
 

B R A Y E R

New member
מנהל


2 דברים רק שחשוב לי לציין:
1. מה שעשו לג'נט זה פחות Gaslighting, אלא פשוט שקרים וניצול של טוב הלב שלה מעבר למשחק. (שיקרו לה שהן מוטרדות ופוחדות וצריכות את ההגנה שלה, ואחרי זה הודו ששיקרו והן לא התכוונו לזה באמת)
2. מבחינת לורן, כמו מבחינת כל שאר הבנות בשבט חוץ מקלי, אין שום אישיו אמיתי עם דן. ואני אצטט את לורן בוידוי שלה מדקה 44:03:
"להדיח את דן מהסיבות שאחרים רצו להדיח אותו, אני לא מרגישה עם זה בנוח. אני לא מתכוונת להגיד בדרך זו או אחרת מי מרגיש בנוח עם מה, ומה קרה למי. כל מה שאני יודעת זה את הסיפור שלי, ואת החוויה המשותפת שלי עם דן. אז בשבילי, אין כאן שום עיניין. וזה משחק בסופו של יום, ואני מקווה שקלי לא תקח את זה אישית".
לאורך הפרק אפשר לראות ציטוטים דומים מאליזבת ומיסי, ואפשר גם לקלוט שאיליין הייתה חלק מהעניין.
 

Seosi

New member


1. הסיבה שקראתי לזה Gaslighting בגלל שבמועצת שבט, הם גרמו להרגיש לג'נט שהיא טועה (או לפחות ניסו) עד שהיא אמרה שהיא לא הייתה צריכה להתערב ויותר מכך, היא רצתה לפרוש בגלל שהיא לא רצתה לפגוע באף אחד. אבל אם התבלבלתי במושג אז לוקח את זה בחזרה, כי אני יודע שזאת האשמה חמורה.

2. ראיתי גם את הוידוי של לורן והיא גם אמרה לקלי באמת שהיא לא הרגישה בנוח להדיח את דן מהסיבות שהועלו. פשוט רשמתי שהיא פרסמה התנצלות לאחר הפרק ורשמה שגם לה היה איזה שהוא מקרה עם דן (לא פירטה) אבל היא דיברה איתו וזה פסק. ואני חייב לציין שגם מיסי אמרה שדן נצמד מדי, וזה עוד היה לפני האיחוד. גם מולי הגיבה על זה. כך שאמנם נכון, שקלי היא באמת הרגישה הכי פגועה, זה לא רק היא העלתה את הנושא.
 

סטילהוק

New member
את המקרה של לורן


את המקרה של לורן ראינו כולנו לפני שני פרקים, כשהיא הדגימה להם בבוקר בצורה הכי גרפית שיש איפה ואיך הוא נגע בגופה. וזה היה כשקלי וג'נט היו בכלל באי השני של ווקאי. ולהזכירכם שבעקבות זאת גם לורן וגם טומי ניסו להדיח בעצמם את דן.
 

סטילהוק

New member
השיחה ביניהן היתה אמיתית לגמרי


השיחה הראשונה ביניהן היתה אמיתית לגמרי, שתיהן שיתפו זו את זו בחווייה הרעה שלהן עם דן, קלי לא שיקרה וגם מיסי לא שיקרה, כי עובדה שההפקה דאגה ללוות את דבריה בצילומים ושוטים אמיתיים, כך שברור שגם מיסי לא שיקרה לגביו. ואז הגיעה לורן המלשנית והכל התחיל להידרדר מכאן ואילך והפך את העונה הזאת לאחת העונות הגרועות ביותר בתולדות הישרדות, כשמיסי ואליזבת הפכו את כל העניין לבדיחה ואסטרטגיה, קו אדום גועלי ומחריד שאסור היה להן לחצות אותו בשום תנאי, גם לא בשביל מיליון דולר. כי בכך הם לא פגעו רק בקלי ורק בג'נט, הן פגעו בכל אישה בעולם שבעתיד תוטרד מינית או גרוע מזה תותקף מינית ותחשוב אם להתלונן על כך, אז יזכירו לה את מה שעשו מיסי ואליזבת שואף אחד לא יאמין לה. כל הקידמה שהביאה איתה MeToo לנשים שהעזו להתלונן על הטרדה מינית ותקפה מינית ירדה לטימיון במעשה נבלה אחת של שתי מתמודדות הישרדות שהחליטו להפוך את כל העניין לבדיחה ולאסטרטגיה. וזה מה שהכי נורא וגרוע בכל העניין. שלא לדבר בכלל על כך שגם רצחו וגם ירשו, ואם לא די בזאת, גם דאגו להשתיק את הקורבן בדיוק כמו שעושים בעולם האמיתי למתלוננות על הטרדה מינית. ואחר כך למי שניסה להגן עליה, ובמקביל, מצדדים במי שאחראי לכך.
 

סטילהוק

New member
רוב ססטרנינו אירח בפודקאסט שלו את קלי וונטוורת'


רוב ססטרנינו אירח בתוכנית הפודקאסט שלו את קלי וונטוורת' לשעתיים לדבר איתה על התקרית ומה שקרה בפרק האחרון של הישרדות 39 עם קלי, ג'נט, מיסי, ג'מאל וכל השאר, כמו גם בכלל על מה שקורה היום בעולם של הישרדות. שיחה מאוד מעניינת עם המון מידע ותובנות משניהם.

Survivor 39 Episode 8 Recap With Kelley Wentworth
https://podcasts.google.com/?feed=a...S5jb20vZmVlZC9zdXJ2aXZvci1wb2RjYXN0Lw==&hl=iw
 

sapir aloud555

New member


האמת שעייפתי מהדיון למעלה, אבל הנה כמה דברים שלא צוינו:
&nbsp
- ג'אמל מצא פתק תלוי על עץ, הלך לIOI ואוטומטית איבד את הקול שלו במועצה. מה זה השיט הזה?
- הוא היה צריך להשאיר את הפתק שקיבל ריק ולהגיד שזה Extra vote או משהו
- מתי סנדרה ורוב יחשפו לקאסט?
- דין לא עזר לקלי אחרי שהצילה לו את התחת. הגיוני, קצת מעפן
- קלי הודחה עם שני אלילים בכיס :(
- פיינל 3 אידאלי: נורה, קארישמה ודן. אם העונה הזו תאונת רכבת, בואו נלך עד הסוף. נורה לניצחון
 

Seosi

New member


סתם מתוך סקרנות, למה לא ג'נט, נורא וקארישמה?

ובאמת לא תהיה לי בעיה עם נורא תנצח, בשיא הרצינות.
 

B R A Y E R

New member
מנהל


וואו, מרוב כל הדיון הזה שכחתי לכתוב בכלל על עניין אי האלילים הזה
זה התחיל בתור טוויסט לא-מועיל-לא-מזיק, והפך להיות מזיק ומעצבן
באמת לא הבנתי את הקטע הדבילי הזה שג'אמל איבד את הקול שלו רק בגלל שמצא את הפתק הזה
מה ה"שיעור" פה? זה בקלות יכל להיות אליל חסינות או איזה ייתרון חבוי כמו שהיה בעונות קודמות
בכלל מעצבן אותי האופן שבו עד עכשיו נבחרו כל מי שנשלחו לאי האלילים(לא כולל נורא שזו הייתה בהחלטה שבטית ואיליין שישבה בצד באתגר)
עם כמה שאני תמיד משתדל לתת אמון להפקה שהם ניטרליים (כי אפשר לפקפק בהמון דרכים, וברגע שאאבד את האמון יהרס לי הכיף בצפיה) ההגרלות האלו מאוד תלושות ומריחות מסריח
למה לא לעשות את זה בשיטות הידועות שבהן אנשים נבחרו בעבר לאי הגלות? הרבה יותר הוגן ו"טלוויזיוני" מהגרלה שהצופים והמתמודדים אפילו לא רואים אותה
&nbsp
בנוגע לג'אמל זה הדבר הראשון שחשבתי עליו, אבל הפתק היה קטן מדי בשביל להראות כמו קלף, ונראה לי שציפו ממנו לכתוב על זה משהו ולא לקבל ריק (ושוב, עוד משהו אדיוטי שלדעתי ממש דפק אותו. לא משנה מה היה כותב על זה, נראה לא אמין בשיט קלף עם כתב יד)
&nbsp
ובנוגע לרוב וסנדרה - יש לי תחושה שבפרק הגמר הם ישוחחו עם הפיינליסטים לפני המועצה האחרונה + ינחו את המועצה האחרונה/ישוחחו עם המושבעים לפניה
וכנראה זו תהיה הדרך שבה הם יחשפו לקאסט באופן רשמי בפעם הראשונה
 

סטילהוק

New member
תשובות


1. נראה שהישרדות הפכה למשחק מונופול שבו אתה מסתכן אם אתה מחליט לקחת פתק או רמז שאתה לא בטוח אם הוא יתרון או חיסרון עד שאתה פותח אותו (אני הייתי פותח אותו כבר על האי מסקרנות ולא מחכה עד שאגיע לאי האלילים איתו)
2. אני הייתי קורע את הפתק הריק או אומר לרוב וסנדרה שאם כבר איבדתי את הקול של במועצת השבט הקרובה אני לא מעוניין להוסיף עוד סיכון שיגדיל את הסיכויים שלי להיות מודח מהמשחק. אלא אם כן ההפקה חייבה אותו להמציא פתק, כמו שחייבה כל מי שנשלח והגיע לאי האלילים שלא לספר מה באמת קורה שם.
3.לפי מה שהבנתי רוב וסנדרה לא ייחשפו לכולם, רק למי שנשלחים לאי האלילים עד סוף המשחק. בראיון שנערך אם ג'ק שמעולם לא היה באי האלילים והודח מוקדם יחסית, הוא נשאל מתי הוא כמושבע ראשון גילה לראשונה אודות רוב וסנדרה ומה שקורה באמת על אי האלילים, והשיב שרק כששודר הפרק הראשון של העונה הוא וכל שאר הממודדים שלא הגיעו לאי האלילים גילו את זה ביחד עם כל הצופים, ושבשום שלב של המשחק לא ההפקה ולא המתודדים שנשלחו לאי האלילים חשפו מה הולך שם. מה שהשאיר אותו בהלם כבר בצפייה הראשונה בעונה.
4. דין אכן תקע סכין בגב לקלי, ואני דווקא כן ציינתי זאת שהוא יצא הלוזר והבוגד הכי גדול, כי אם קלי לא הייתה מצילה אותו במועצת השבט האחרונה לפני האיחוד מהדחה בטוחה פה אחד, הוא בכלל לא היה מגיע לאיחוד. ולא רק שהוא אפילו לא גילה לה שהיא המטרה, הוא אף הצביע נגדה. מה שנקרא לדקור אותה בגב וגם לסובב את הסכין אחרי שדקרת אותה.
5. קלי אכן הודחה עם שני אלילים בחיקה, וגם את זה אני דווקא ציינתי, אך זה כתוצאה מכך ששיקול הדעת שלה נפגע בעקבות האסטרטגיה הגועלית של הבנות האחרות, ובראשן מיסי ואליזבת, אך גם לורן ואיליין שלקחה חלק בחגיגה ללא בושה, למרות שההפקה דאגה לצמצם את חלקה ויזואלית, ורק ראינו שהיא נשלחת לשקר לג'נט שגם אותה דן הטריד והסכימה לעשות זאת מבלי למצמץ, והיא כל כך שמחה שעומדים להיפטר ממי שמאיים על המרחב האישי שלה במשחק שהיא הסירה את כל ההגנות והחושים שליוו אותה לאורך כל המשחק, למרות שראינו שהיא חשה לא בטוחה עוד לפני מועצת השבט שבה היא הודחה. אני בטוח שהיא מבין הבודדים העונה שיחזרו לעונה נוספת של הישרדות, אם הישרדות עוד תתקיים עד אז, ולא סתיים בעקבות התקרית הכי מגעילה בתולדותיה שעוררה סערה ענקית בתקשורת ובכל הרשתות החברתיות, לא תסתיים אחרי עונה 40.
5. אם זה יהיה הפיינל 3 אין טעם בכלל לצפות בהמשך העונה. ומבחינתי אחרי שג'נט תודח, מה שרוב הסיכויים שיקרה אחרי מה שראינו כולנו במועצת השבט האחרונה, הרבה יפסיקו לצפות בהמשך העונה הזאת והרייטינג של הישרדות יצנח משמעותית לרמה הכי נמוכה שלו בכל הזמנים. ואם דן גם יזכה העונה אז זו בכלל תהפוך רשמית לעונה הכי גרועה ומגעילה בתולדות הישרדות, ולא רק האמריקאית.
 

noamlah

New member


בפונדרוסה ג'ק ג'מאל וקלי מדברים מאוד בחופשיות על רוב וסנדרה בקטע שהיא מספרת לג'מאל שהיא זו שהדיחה את ג'ק עם האליל

אז לא, ג'ק לא גילה את זה בצפייה ראשונה עם שאר המתמודדים
 

noamlah

New member
אז הוא שקרן או סנילי


עדיין, רואים את ג'ק, קלי וג'מאל מדברים בחופשיות על רוב וסנדרה בפונדרוסה במהלך העונה הרבה לפני שהפרק הראשון שודר
לא מאמין לי אז אתה לך תראה פונדרוסה אם בא לך
 

noamlah

New member
העלו אותה ואת של ג'מאל גם

חפש ביוטיוב
זה שלא מצאת לא אומר שלא העלו
 
למעלה