אי האלילים - פרק 8 - המיזוג!

B R A Y E R

New member
מנהל
נו באמת

להשתמש בסימני פיסוק זה בריוני ואלים?
וזו סיבה לגיטימית לכנות אותי בשם גנאי ולרדת לפסים אישיים?
 


הפרק רק מתחיל, ונורה הורסת לקלי הכול. אבל היא פחות משנה, יותר משנה מה דין יעשה. המעשים שלו יחליטו האם המהלך של קלי היה גאוני, או שהיא רק מעט טובה יותר מ-וורדוג. בכל מקרה, בניגוד אליו, לקלי שוב יש אליל, אז גם אם יכוונו נגדה, לא הכול אבוד. היא בעצמה תקבע את גורלה, ואם היא תודח, זה יהיה כמעט לגמרי באשמתה.

מכאן למיזוג, וכצפוי מויקיפדיה, באף המיזוג הוא כחול. תמיד אפשר לדעת מההתחלה מה צבע באף המיזוג, כי זה הצבע שבו כתובים שמות הפרקים. בכל מקרה, קשה מאוד להתייחס לפרק הזה לפי משחק בלבד. אם דן יודח, זה פשוט לא יהיה נעים לצפייה. אני מאמין שהוא לא באמת שולט בעצמו. אפילו ההפקה ירדה מהעמוד שלה והושיטה עזרה, ראו בפירוש מיקרופון או מצלמה באחד השוטים ואני נשבע שאפילו שמעתי את אחד הצלמים צוחק.

בנקודה הזו, אם קלי תודח, היא הביאה את ההדחה שלה על עצמה, אבל שוב, הנסיבות האלה מאוד לא טובות. היא לא הייתה מדברת עם מיסי לולא העניין עם דן. אפשר לומר שהיא הרשתה לעצמה להתנתק מהמשחק, אבל שוב, אלה לא נסיבות שהייתי מאחל לאף אחד. גם דין היה מאוד מסויג מלהדיח אותה. בסופו של דבר, אני לא ממהר להכריז עליה ככישלון. אשר לדן, די ברור שהראש שלו לא במשחק. מטרידן סידרתי? אנס בפוטנציה? אני לא ממהר לרדת להאשמות האלה. אבל שחקן גרוע? ללא ספק.

בכל מקרה, לקלי יש עכשיו שני אלילים, ואני מרגיש שזו כמעט חובה בשבילה שתשתמש באחד מהם. היא לא ג'יימס, שבפירוש היה בברית השולטת. הוא גם לא היה חכם ולא עשה מהלכים. גם אין שום סיבה שיצביעו למישהו מלאירו החדש מלבדה. כמעט בטוח שהיא תקבל קולות, השאלה היא כמה. ואם היא לא מבינה את זה, אולי היא לא טובה כמו שחשבנו. אבל היא לא שלפה אליל, וכאן הייתה הטעות האמיתית והפטאלית שלה. אין ממש במה להאשים את דין, הוא שחקן חסר השפעה שרק רצה לברוח מספינה טובעת. אין שום סיבה שטומי ולורן ירצו לערוק, רק בגללו.

בכל מקרה, המהלך של מיסי, אליזבת ולורן גרם לי קצת להרגיש לא בנוח, אני מקווה ששבוע הבא יהיה יום חדש שלא יסוב סביב דן, ויהיה אפשר לדבר על המשחק יותר באובייקטיביות. יותר מכל, אני חושש שאנחנו בעיצומה של "עונת לוחמי הצדק החברתי", אחרי שכבר קיבלנו את הסצנה עם ג'ק וג'מאל. אני מאוד מקווה שעניינים כאלה לא ימצאו את עצמם בהישרדות יותר, מספיק סבלתי את שני הפרקים עם פרשיית ההטרדה עם טד וגנדיה, רק שבמקרה ההוא, די ברור שהצדק היה עם טד, ועובדה שלא נשמע פיפס אחד יותר במהלך כל העונה הגרועה ממילא.

למחרת בבוקר, ג'נט מוצאת אליל. אפשר עכשיו להתמקד שוב במשחק? אבל לא רק היא, גם ג'מאל מוצא משהו! וזה צו שמונה לאי האלילים. אלא שבמקום אתגר, ג'מאל פשוט מאבד מיד את הקול שלו במועצה הקרובה. כן נותנים לו אפשרות לרמות מישהו אחר, ואולי לשים עליו מטרה, אבל ג'מאל, כרגיל, שחקן גרוע ובמהלך שלו, רק שם את המטרה על עצמו. בנקודה הזו, רק חסינות, או האליל של ג'נט, יכולים להציל אותו מהדחה כמעט בטוחה. והחדשות הטובות הן שהוא צריך להתמודד רק מול עוד ארבעה גברים. עוד מישהו קיבל וייבז מ"הנסיכה הקסומה"? אבל מול 11 או רק מול ארבעה, ג'מאל נפסל מאוד מהר. הסנדק והסנדקית זוכים בחסינות.

אז מיסי ואהרון הם ה-שחקנים העונה, אבל אני עדיין חושב שמיסי היא הטובה מבין שניהם ובכלל. אבל טומי ולורן רשמית הפכו לעזים.הם בדיוק על אותה משבצת כמו קוקרן בעונה 23, או אפילו, אם בא לי ממש להשמיץ אותם, אדם מ-BB13. וג'נט וקלי צדקו! עכשיו המצב הוא 6 לאירו הישן, 6 ווקאי הישן, ובגלל שקארישמה בעצמה עז, טומי ולורן יכלו להגיע למצב שבו, אחרי הדחות של מיסי, איילין (בגלל שאז גם אהרון וגם אליזבת היו חסינים), אליזבת ואהרון, הם היו הופכים ללשון מאזניים בין ג'נט, קלי ודין, לבין ג'מאל, דן ונורה. אבל לא, הם בחרו להיות באחת העמדות הכי גרועות שיכולות להיות בהישרדות. לא רציתי להאמין, חשבתי שהראש שלהם עדיין במשחק, אבל על לורן עוד אפשר לדבר קצת - טומי הוא פשוט הפלופ הכי גדול של העונה. לא, הוא עוד לא הודח, ובטח שלא עם אליל או שניים או שלושה בכיס, אבל הוא על משבצת הבוגד הלוזר, זה שלא קולט שברגע שהצד השני מתפרק, ואולי עוד לפני כן, המטרה כבר מודבקת לו על התחת.

זה משאיר אותנו רק עם גבר אחד שמגיע לו לזכות העונה ושמו אהרון, אבל הוא אולי הטוב מכולם, ושתי חסינויות ברצף בוודאי לא מזיקות, וגם לא חסינות למיסי הסנדקית. ובמועצת השבט, הסנדק והסנדקית מצליחים שוב, ג'נט מבזבזת את האליל שלה, וג'מאל מודח, מה שכמובן פותח את דלת האדג'יק לזוכה יותר ראוי/ה, שבתקווה יהיו מיסי או אהרון. ותודה לאל שהדוראג-גייט לא היה וידוי הסינדרלה שהכתיר את הזוכה.

קצת קשה לי להשאיר את הראש לגמרי במשחק עדיין, אבל דירוג:

1. מיסי
2. אהרון
3. אליזבת
4. קלי, אמנם עשתה טעויות אבל עדיין שיחקה הרבה יותר טוב מרוב מי שעדיין במשחק, כולל שלל העזים למיניהן
5. איליין
6. צ'לסי
7. לורן, מקווה שהיא תתעשת אבל היא עדיין במצב יותר טוב מהפרטנר העז שלה
8. דין
9. ג'נט
10. ג'ק
11. מולי
12. ג'מאל
13. דן
14. נורה
15. טומי
16. ג'ייסון
17. קארישמה
18. טום
19. רוני
20. וינס

סך הכול רוב הכשלונות הגדולים הודחו מהר, רק נשאר להוציא מהמשוואה כישלון גדול ושמו טומי
 

סטילהוק

New member
עם כל הכבוד, אתה טועה לגבי...


עם כל הכבוד, אתה טועה לגבי מיסי, אהרון ובעיקר אליזבת, שהיתה אחת הפייבוריטיות שלי חוץ מקלי עד הפרק הזה. מה שהם עשו זה דבר בלתי נסלח ולא ישכחו להם את זה לעולם. עוד שזה מתועד.

ולגבי הצלם שהזכרת, מדובר במפיק, וזו הפעם הראשונה בהיסטוריה של הישרדות העולמית שמפיק נשמע בקולו מדבר עם מתמודדת באמצע ראיון, וגם אומר לה שמה שדן עשה לה זה ממש לא בסדר.



 

סטילהוק

New member
האם נשבר שיא חדש בהישרדות?


מסתבר שכן, בעקבות הפרק האחרון של הישרדות 39 ששודר אמש המתמודדת קלי קים, שאמנם הודחה עם שני אלילי חסינות בחיקה, הישוותה את השיא שהחזיקה בו המתמודדת קלי וונטוורת' המתמודדת שמצאה 3 אלילי חסינות, ואף שברה אותו עם 3 אלילי חסינות באותה העונה. וגם המתמודדת הראשונה בתולדות הישרדות (והשנייה בין כל מתמודדי הישרדות גברים ונשים כאחד, אחרי המתמודד טאי טראנג) שמצאה בעצמה שני אלילי חסינות באותו פרק. רק חבל שזה גם הפרק שבו היא הודחה עם שני אלילי החסינות בחיקה.


Kellee is the first woman to find multiple Hidden Immunity Idols in one episode, and the second contestant overall following Tai Trang
https://survivor.fandom.com/wiki/Kellee_Kim
 

Seosi

New member
מגיב על רוב התגובות פה


אני מאוד מעריך את כל חברי הפורום ובאמת שאני לא מתכוון להעליב כאן אף אחד, אבל אני פשוט לא יכול להסכים עם רוב התגובות פה שמצודדות את דן.

בואו נתחיל עם קלי. בפרק הראשון היא לא הרגישה בנוח עם דן והיא דיברה איתו על זה בצורה מאוד אנושית ובוגרת, והסבירה לא שהיא לא אוהבת שאנשים נוגעים בה. אך עכשיו שהגיעו לאיחוד דן המשך במחוות הפיזיות האלו, וישנה סצנה אחת ששניהם הולכים על החוף ודן נוגע לקלי בשיער לאחר שהיא דיברה על השיער שלה. קלי ישר הרחיקה את עצמה מדן וגם אני חושב שהוא יודע שהוא הרחיק לכת. אפילו הרגשתי שקלי רצה ישר לים כדי להתרחק מהסיטואציה הזאת. קל וחומר להגיד שקלי הייתה צריכה להעיר לו באיחוד, אבל אף אחד מאיתנו לא היה בנעליים שלה. פשוט מפתיע אותי החוסר אמפתיה כלפיה. לפחות כך אני מרגיש.

כן, קלי הודחה. כן, היא לא שיחקה הכי טוב בפרק הזה והביאה את ההדחה על עצמה, אבל הייתי רוצה לראות כאן שאנשים יותר מתמקדים באיך שהיא הרגישה ועצם העובדה שכל המצב הזה עם דן הביא אותה לדמעות. זה לא צריך לקרות לאף אחד. גם מיסי אמרה שדן יותר מדי פיזי, עוד לפני האיחוד, אך כמובן שזה לא הפריע לה כמו שזה הפריע לקלי. רק לאליזבת' זה לא הפריע בכלל. אני לא מסכים שאליזבת' ומיסי יצאו מלכות כאן, בגלל שחושבים על זה, המהלך לא היה הכרחי בגלל שגם ככה טומי ולורן היו מצביעים איתם, אז קלי בכל מקרה הייתה מודחת.

ואהרון לגמרי עיצבן אותי במועצת השבט שאמר שג'נט משחק בקלף הקורבנות. היא גם ככה למטה, למה צריך להמשיך לבעוט בה? הוא כן התנצל אחר-כך בטוויטר בהתנצלות שנראית לי כנה, אני מדבר על נטו על הסיטואציה הזאת.

בקיצור, נורא לניצחון.
 

Uri04

New member
זה מדכא


הפורום היחידי שנתקלתי בו בהקשר של הישרדות שכל כך הרבה אנשים מצדדים בדן...
 

sapir aloud555

New member


לא רק בדן. באהרון, במיסי, באליזבת'. ג'נט אמרה את זה הכי טוב: יש דברים שהם מעבר למשחק, זה לא משהו שצוחקים או משקרים לגביו, חיים של אנשים יכולים לההרס מזה. זה לא שווה מיליון דולר
 

סטילהוק

New member


ז'נט יצאה מלכה, בגלל שהיא שמה בצד את המשחק ויצאה להגן על הבנות שהוטרדו (כולל על השקרניות שבהן והפחדניות שבהן שהעדיפו להמשיך להיות מוטרדות מאשר להדיח את המטריד) וכל השאר שנותרו במשחק, להוציא אולי קארישמה, יצאו אפסים שנואים ע"י רוב הצופים והגולשים, רובם סגרו את הטוויטרים שלהם אחרי שהגולשים הסתערו עליהם בהמוניהם, וחלק שמבינים שמה שעשו יפגע בהם חזק מחוץ למשחק, כבר מתחילים לטפטף ציוצים עם התנצלויות פומביות הערב.
 

אורישקי

New member
מגיב לכולכם במרוכז

* לא הבנתי את העליהום על אהרון, ואני ממש לא אוהד גדול שלו או של מיסי כמו שראיתם כאן העונה. יותר העדפתי לרוב את קלי, ג'מאל איך הוא בכלל קשור לזה?
* גם לי הייתה בעיה עם ההתנהגות של מיסי ואליזבת, לא חושב שהייתי עושה כמוהן וזה קצת חצה גבולות, מצד שני לא יודע עד כמה הן ציפו שזה יתפרץ ככה מהצד של קלי, יכול מאד להיות שהן סתם רצו לדחוף לסדקים בברית ולא חשבו על הבעייתיות במה שהן עושות.
* מצטער, העליהום על דן וההפיכה שלו לאיזה מטרידן סדרתי היא מוגזמת והיא עושה עוול ענק לאיש, אולי הוא קצת חסר מודעות אבל כולם בשבט אמרו עליו דברים טובים ולא לכלכו עליו לגבי זה.
 

Seosi

New member
מגיב


* הזכרתי את אהרון כי הוא האשים את ג'נט במועצת השבט האחרונה שהיא משתמשת בקלף הקורבנות, מה שהרגשתי שזה בכלל לא נכון וזה סתם לגרום לה להרגיש עוד יותר רע שלא בצורך.
* אני מבין שמיסי ואליזבת חיפשו אחרי סדקים, אבל טומי ולורן הסכימו להצביע איתן כי הם ראו בקלי כאיום במשחק. לעשות מה שהן עשו סתם יוסיף להן לכלוך, וגם זה לא חכם אסטרטגי כי זה יכול לחזור אליהן בגמר במידה ויגיעו לשם.
* אני לא אמרתי שדן מטרידן. אמרתי שאין לו מודעות למרחב אישי. מצד שני, אם קלי מתלוננת על כל, מולי וגם מיסי, לנקודה שדיברו עם המתמודדים על כל הנושא הזה כקבוצה ולחוד, יש כאן איזו שהיא בעיה. ואני חושב שהטענה הגדולה שלי כאן היא שהתגובות בפורום מסכן דן, יש לו משפחה ולא מסכנה קלי, יש לה משפחה. אני בקושי ראיתי תגובות שמצודדות את קלי. עזבו משחק עכשיו, בפן האישי, הרגשות שלה לגמרי צריכות לקבל לגיטימציה לדעתי.
 

אורישקי

New member


אני ממש לא שפטתי את קלי, אני מבין שהסיטואציה לא נעימה מבחינתה. אבל בעיני מי שהעריכה הוציאה בצורה רעה מדי שלא בצדק הייתה דן שהשם הטוב שלו נפגע שלא כצדק.
&nbsp
 

Seosi

New member


אני באמת לא חושב שדן אדם רע. אבל כמו שרשמתי, בפרק הראשון קלי דיברה איתו על כך ואמרה ללו שהיא לא מרגישה נוח שנוגעים בה. בפרק של האיחוד דן ממשיך. יש שם גם ממש סצנה שמיסי וקלי מדברות על כך, רואים את דן נוגע לה בשיער והיא מתרחקת, כמעט בורחת ממנו. אפשר לראות שזה לא נוח לה.

גם מיסי אמרה שהוא חיבק אותה מספר פעמים בצורה מוזרה. מולי גם העירה על זה בפרק הראשון, אליזבת היחידה שאמרה שזה לא מפריע לה. אז האם אני חושב שדן מטרידן סדרתי? לא. אבל אני כן חושב שאין לו מודעות למרחב אישי וזה בעיה, והבעיה עוד יותר חמורה שזה הביא את קלי לדמעות כי היא הבינה שזה לא קרה רק לה.
 

סטילהוק

New member
ועובדה שצדקת


כי הערב הוא מתנצל בפומבי עם דמעות (לא יודע אם אמיתיות) בעיניו ומודה שטעה ובגדול.
 

sapir aloud555

New member


אהרון גם אמר שהעניין עם קלי כנראה לא היה ביג דיל כי הוא לא שמע על זה, ואם זה באמת היה חשוב, כולם בשבט היו יודעים
 

B R A Y E R

New member
מנהל


שלא ישתמע לא נכון, אני לא אהבתי בכלל את ההתנהגות של מיסי ואליזבת להוציא את דן מטרידן. זה התנהגות גועלית שחוצה את הקווים של המשחק, והן לא לקחו בחשבון בכלל מה ההשלכות של המעשים האלו שלהן.
אני כן יכול להעריך אותן שברגע שהבינו לאיזה מימדים הגיע הכדור שלג שנוצר פה מהבדיחה המטומטמת שלהן, הן עצרו את המשחק שלהן, הודו באמת וניסו לעשות הכל בשביל להתפייס עם דן שהיה שבור מהעלילות שהופצו עליו מאחורי הגב.
&nbsp
בנוגע לאהרון, אני מסכים איתך שהוא טעה בשיפוט שלו כלפי ג'נט (שגם אין לי ספק שהיא עצרה את המשחק שלה לטובת עשיית צדק ושמירה על הבנות, שהיא האמינה בכל ליבה שכולן חשו מוטרדות)
אבל אני כן יכול להבין אותו, שמנקודת המבט שלו הוא רואה את דן מתפרק בגלל שהואשם בדברים שקריים שהם כבר מעבר ללבל של המשחק, והוא פשוט רצה לצאת חבר ולתת לו גב ולהגן עליו. ועל זה יש לי הרבה הערכה אליו, כי הוא יכל בכיף לשבט בשקט כמו טומי בלי שיהיה לו אכפת מה קורה העיקר לא להתלכלך. הוא בחר לצאת חבר ולהלחם עבור הצדק מבחינתו.
 

Seosi

New member


אהרון התנצל כרגע בטוויטר שלו, ואני חושב שהוא באמת מרגיש רע עכשיו, ההתנצלות שלו נראית כנה (לפחות לדעתי). ולגבי מיסי ואליזבת, הן הפסיקו אבל לא שמעתי מהן שהן מרגישות רע על זה או משהו. וכמו שרשמת, עם כל הביקורת שלי כלפי דן, הן השתמשו בהאשמות של דן לטובתן, מה שלא היה הכרחי כי טומי ולורן גם ככה היו מצביעים איתן. אני חושב שהן הפסיקו אחרי שג'נט העמידה אותן במקום וחשפה שאליזבת' כן אמרה כמה שטוב שג'נט נמצאת כאן בגלל דן. אז במועצת השבט האחרונה, פשוט הרגיש לי שאהרון בועט בג'נט, זה מה שהכעיס אותי, ושמיסי ואליזבת' לא אמרו כלום לאור העובדה שהן גרמו לרוב המהומה.
 
שמעתי שעושים פה מסיבה בלעדיי


נהניתי מאוד מהפרק, לדעתי מפרקי המיזוג הטובים שהיו. זה לא ההישרדות פיל-גוד הקלאסית, אלו נושאים אנושיים, מורכבים ואמיתיים שנוגעים באנשים אמיתיים ובחיים האמיתיים. זה מרתק, זה raw וזו הסיבה למה הישרדות רלוונטית אחרי 39 עונות.
&nbsp
- יש לציין שמה שדן עשה לא נחשב כהטרדה מינית וחשוב לומר את זה. אם זו הייתה הטרדה מינית הייתה עילה לתביעה ואין. מצד שני אני חריף מאוד בנושאים כאלו וחוסר מודעות או תרבות של "מותר" זה לא תירוץ מבחינתי. מי שחושב שדן התנהל בסדר גמור שיצפה שוב בוידוי של קלי ויגיד שהוא מרגיש עם זה בסדר. צריך לזכור שבהישרדות, כמו בחיים האמיתיים, לפעמים לא מתנגדים בזמן אמת ולא מתלוננים כי יש הרבה על הפרק וזה יכול להתנקם בך. (כמובן שיכול להיות שלא הבנתי כלום כי אני נסחף מזויף צבוע וכנראה ממש טיפש לא כמו כל המדהימים שחושבים אחרת
)
&nbsp
- מה שמיסי ואליזבת עשו זה נמוך ומגעיל, אבל חכם מאוד. גייםפליי משובח. מבחינתי בהישרדות הכל כשר, כולל להרוס לבן אדם את החיים. מי שמפחד מזה, שישמור את הידיים שלו לעצמו.
&nbsp
- ג'נט היא נשמה ענקית, בן אדם ענק. הפרק האהבה שלי אליה התפרצה כמו שאהבתי והתחברתי לשחקנים מיתולוגיים כמו סירי, דניס וספנסר. האם המהלך נגד דן היה חכם? לא. אני רוצה להאמין שאני וכל האנשים הקרובים אליי היינו פועלים בדיוק באותה דרך שהיא פעלה. אני מקווה מאוד שהיא תצליח איכשהו לשרוד כי כרגע היא 2 קילומטר מעל כל היתר. אישה אגדה.
&nbsp
- קלי הביאה את ההדחה הזו על עצמה אבל קשה לי לדרוס אותה. כן היא עשתה פול טעויות אבל היו המון משתנים במקרה הזה שלא לגמרי היו בשליטתה. היא בחורה סופר חכמה וחמודה. חבל לי עליה וחבל לי עליי שיהיה משחק בלעדיה וחבל לי שהיא צריכה לראות את דן מתקדם מכיסא המושבעים. הישרדות אכזרית כי החיים אכזריים וזה למה אנחנו עדיין צופים.
&nbsp
וזהו יאללה אפשר לחסום
 

סטילהוק

New member
קטע ראשון של התנצלות מצד מתמודד לצופים הזועמים


לפני כשעתיים העלה המתמודד אהרון מרדית' חלק ראשון של התנצלות לצופים הזועמים עליו ועל המתמודדים המעורבים בתקרית המיטו של הפרק האחרון, כולל ההפקה והדרך שבה היא ניהלה את זה.
https://twitter.com/shinyalice/status/1195078658181910528?s=20
 
למעלה