אי האלילים - פרק 8 - המיזוג!

anguly

New member
קראתי את כל שרשור התגובות שלך

ואני חייבת לומר שהתחושות שלי זהות לאלה של ספיר. היא ממש לא מטרילה!
וזה קצת מטריד שזו ההתייחסות ממי שמנהל את הפורום.
לא צריך להעיר למישהו פעמיים על נגיעות לא הולמות.
אני הכרתי מישהו, אבא של ילד מהכיתה של הבן שלי, שבכל פעם שהיה משוחח איתי נהג להניח עלי יד על הכתף או על הרגל. לא עזר כמה שהייתי מתרחקת ממנו, עוברת לספסל אחר, הוא היה ממשיך ומתקרב, כי הוא אדם שנוגע. הנגיעות לא היו מיניות אבל הן גרמו לי להרגשת אי נוחות רבה. אני לא מצפה שאבא של ילד מהכיתה יגע בי בצורה כזו.
&nbsp
כל מה שהבנות אמרו לפני שלורן הלשינה על קלי נאמר בכנות רבה, ובמצוקה פיזית אמיתית. רק אחרי זה הן הפכו את זה לחלק מהגייםפליי.
וכמה לא מפתיע שהיחידים שחושבים שמתעלקים על דן סתם, הם כולם גברים.
לפני שאתה מאשים את ספיר בהטרלה, כדאי שתקרא שוב את כל הדברים שכתבת, שגרמו לי להתכווץ בכסא ולא לרצות לקרוא כאן יותר, ואני קוראת שקטה כבר הרבה שנים.
לא צריך להעיר לבן אדם יותר מפעם אחת.
גם אם חולף זמן וגם אם יש יחס חברי, זו לא אומר שמותר לגעת אם בעבר אמרו לך שאסור.
ההתנהגות של דן פשוט דוחה, ואם הוא יהיה הזוכה של העונה, התכנית הזו גמרה מבחינתי, כי את הבן אדם הזה היה צריך להעיף בפרק האיחוד ולא לתת לו יותר במה.
&nbsp
 

sapir aloud555

New member


רוב הסיכויים שדן לא יהיה הזוכה של העונה, מצמצמים את זמן המסך שלו כמה שאפשר ולאף זוכה לא הייתה עריכה כ"כ שלילית, אז למזלנו אפשר לעבור לעונה 40 ולשכוח מהזוועה הזו. בתקווה שלא תהיה עוד פעם כזו, אבל גם אם כן, אולי עכשיו ההפקה תדע איך להתמודד עם מקרים כאלו כמו שצריך ולא לנצל את המצוקה (וכל מה שהתגלגל ממנה) לרייטינג
 

סטילהוק

New member
הקללה של אנגלינה


שימו לב שמאז שאנג'לינה טענה שרק גברים מוצאים אלילי חסינות ונשים כבר מזמן לא, ומדברים על זה בכל הפודקאסטים של הישרדות לאורך כל היום כמו גם על נושא ההטרדה המינית והתערבות ההפקה לא מאחורי הקלעים אלא ממש בפרק עצמו לראשונה בתולדות הישרדות, כל מי שמצאה אליל חסינות הודחה ביחד איתו מהמשחק. מה שזוכה היום לשם "הקללה של אנגלינה". והראשון שהעלה את המושג החדש הזה שבעקבותיו כל הפודקאסטים והפורומים העוסקים בהישרדות וריאליטי אימצו אותו זה לא אחר מהשורד הותיק רוב ססטרנינו שאירח הבוקר בתוכניתו את שאנון גייץ מנחת הישרדות הבינלאומית, הכוללת את הישרדות ניו זילנד, הישרדות אוסטרליה והישרדות דרום אפריקה, שהיה לה לא מעט לאמר על הפרק האחרון של הישרדות ועל כל נושא ההטרדה המינית שהועלה לראשונה כנושא מרכזי שההפקה עצמה מתערבת בו, כולל מפיק שמגיע במיוחד לדבר איתם ואף שניתנה הזהרה חמורה למתמודד שהטריד מינית.

גם באתר רדיט הגולשים חובבי הישרדות מיד אימצו את "הקללה של אנגלינה" וגם שם עוסקים רבות לאורך כל היום מאז ששודר פרק האיחוד הגועלי והמאוד מטריד בנושא ההטרדה המינית והתערבותה של ההפקה, שאינה מספיקה ואף הגיעה מאוחר מדי לדעת רוב הגולשים ומגישי הפודקאסטים.

כמובן, שאני לגמרי מסכים איתם. למרות שמפיק התערב, וראינו את השיחה שלו עם קלי על האי, ואחר כך פורסמה הודעה שנערכה שיחה של צוות ההפקה עם כל המתמודדים, להוציא דן ספילו, שאיתו נערכה שיחה בנפרד והוא אף קיבל הזהרה חמורה. אך למרות זאת הוא המשיך להתנהג אותו דבר ולהתעלם ואף העמיד פנים כאילו כלום, ואף נראה מופתע כשג'ף מנחה התוכנית העלה את הנושא במועצת השבט האחרונה, כאילו ההפקה לא הזהירה אותו והוא בכלל לא היה מודע לכל העניין, וכנ"ל לגבי מתי שג'נט דיברה איתו והוא עשה את עצמו מופתע. רק על זה לבד הוא היה צריך להיות מודח מהמשחק ע"י ההפקה. ועצם זה שהוא נשאר לדעת רוב הגולשים ומגישי הפודקאסטים, ובצדק, זו תעודת עניות להפקה של הישרדות.

 

B R A Y E R

New member
מנהל
אתה פשוט מגזים


המשיך להתנהג אותו הדבר אחרי השיחה שההפקה עשו לו?
מאיפה לך? לא ראו שום דבר מזה בפרק
זו לא פעם ראשונה ולא פעם שניה שאתה מפרסם כאן בפורום בדיונות מהראש שלך על דברים שלא היו ולא נבראו
אתה חייב להבין שאומנם מדובר באמריקאים שכנראה לא יכנסו לקרוא בפורום, אבל מדובר בבני אדם, ואתה צריך לשמור על ההצבעות שלך על המקלדת לפני שאתה ממהר לשחרר כאן האשמות שווא והכפשות.
 

סטילהוק

New member
לא רק אני טוען זאת


כל הפודקאסטים האמריקאים טוענים זאת. וכל המעורבים בעניין בפרק הזה סגרו את הטוויטרים שלהם בכדי לא לחטוף מהגולשים שהסתערו בהמוניהם על הטווטרים שלהם.
 

noamlah

New member
לא אכפת פה לאף אחד חוץ ממך מהפודקאסטים והגולשים בטוויטר

תודה
 

Bar EL

New member


פרק מעניין וטוב.
מעבר לכל מה שנאמר פה כבר על העניין עם דן, לגמרי עצוב לי שבפורום ובכללי ברשת כל הצבועים והמזויפים ממהרים לתלות ולהמשיך עם השיימינג כלפי דן שכמו שהובהר לנו בפרק לא אדם דוחה ולא שום דבר.
ההפקה הזהירה את דן ואף עשתה שיחה פרטית איתו ועם קלי, ושיחה עם כולם ביחד ככה שאם למישהי זה היה ממשיך להפריע בדיוק באותה שנייה דן כבר היה יוצא מהמשחק, אבל כבר הובהר למו בפרק שלמיסי ואליזבת זה ממש לא הפריע.

לגבי המשחק, קלי ללא ספק התגלתה כפלופ ענקי (ואני שמח שקלטתי את זה כבר בפרק הקודם שנתתי לה 1), ההדחה של גק הייתה טעות ענקית וגם נורה וגם דין שניהם זרקו אותה מתחת לגלגלים. היא שיחקה בזחיחות לאורך כל הפרק וקיבלה את מה שמגיע לה.
אהרון ומיסי משחקום פשוט וכנראה שהחוסר פרגון כלפיהם בא בעיקר בגלל שאנשים לא התגברו על ההדחה של צ'לסי הפלופ - אבל ממצב של מיעוו הם סחפו אליהם את לורן, טומי; דן, דין וכנראה גם קארישמה - פשוט תותחי על!
אהבתי גם שאהרון הגן על דן במועצת השבט וכמו שברייר אמר כל אחד היה רוצה חבר כמוהו בחיים האמיתיים.

דן גם במצב מעולה במשחק ורואים שהרבה אנשים התחברו אליו למרות שהוא "אשמאי זקן ומטרידן".
אה ובאסה על גמאל שהיה חמודי ודמות מעולה, אבל הוא פישל קצת כשחקן וגם ממש נדפק מהגריעות של קלי.
מקווה מאוד שמיסי או אהרון יקחו כי ממש מגיע להם כרגע.
 

אורישקי

New member
לא אהבתי

הכל פה פשוט יצא מהקשרו בקטע מופרך.

* קלי הביאה את ההדחה הזו על עצמה, היא שיחקה חזק מדי, החזיקה בשני אלילים ועפה, לא ניצלה את מה שעשתה בפרק הקודם כדי להתחבב על דין (שפשוט זרק אותה בלי להסס). חבל לי שהיא הודחה כי היא כן יכלה להוסיף עניין ותחרות בעונה הזו שכנראה תהיה מאד משעממת מכאן אבל האמת חייבת להיאמר.
* ג'נט פשוט בן אדם נשמה, גם ג'מאל.
ועכשיו לגבי כל סאגת ה"הטרדה"
דן כנראה שחקן לא מוצלח ממש, וכן יש מצב שהוא בן אדם קצת חסר מודעות.
אבלללללל הוא לא "מטרידן סדרתי" כמו שניסו ומנסים עדיין לצייר אותו.
אני לא שופט את קלי שהרגישה מוטרדת ממנו, וכן אין לי ספק שברגע שהיא שמעה גם את הבנות אומרות את זה זה גרם לה לחשוב שלא רק היא בסירה הזו ויצר את כל הסערה הזו.
אני לא חושב שזה נכון לצלוב אותו בגלל זה ולהרוס לו את החיים, מצטער. בשורה התחתונה זה יצא מפרופורציות בגלל שהבנות שיקרו על זה כדי לייעל את זה למשחק שלהן. קצת נמוך אבל גאוני מצד שני. עובדתית, לא סתם הוא אמר שקלי וג'נט הן הקרובות אליו ביותר בשבט, ולא סתם גם שאר הבנות (למעט קלי) בכלל לא אמרו את זה.
אני לגמרי מבין את קלי ולא שופט אותה בגלל שיש אנשים שקשה להם שחודרים להם מדי למרחב האישי, ולדעתי אחת הסיבות שהיא הרגישה שזה רע נבע בגלל שהבנות החדירו לה לראש שגם להן חרא עם זה.
* מיסי ואליזבת יצאו כלבות אבל מלכות
מהלך קצת נמוך אבל הן לגמרי משחקות ממש ממש טוב
* את נורא אני מחבב כבר כמה פרקים אבל אני חייב להודות שהפרק ממש התחלתי לחבב את קארישמה
הייתה כזו חמודההההה
 

Uri04

New member
לדעתך, וזו דעתך בלבד

זו גם דיי התנשאות לקבוע שמישהו אחר לא הבין את הפרק ואתה כן
 

סטילהוק

New member
בגלל אנשים כאלה נשים פוחדות להתלונן במקומות העבודה שלהן

מהפחד להיות מפוטרות על ידי המעסיק.
 

Bar EL

New member
זה ממש אבל ממש לא במקום ההאשמות שאתה מאשים כאן חבר פורום

אתה צריך קצת להרגיע עם העניין הזה (זו לא פעם ראשונה שאתה מאשים אנשים כאן בהאשמות חסרות פרופורציות) וזה לא מקובל.
 

B R A Y E R

New member
מנהל
סטילהוק, אתה חוצה כאן גבול

אתה לא מכיר אותי ולא יכול להסיק כלום על החיים שלי מאחורי המחשב.
בפעם הבאה שאתה תמשיך להשמיץ, אם באופן מפורש ואם ברמיזה, כלפיי או כלפי חבר פורום אחר - אני אאלץ לחסום אותך לתקופה מהפורום.
כבר הזהרתי אותך על זה בעבר, וזו הפעם האחרונה שאני אהיה סלחן כלפי זה.
 

B R A Y E R

New member
מנהל
לגמרי לדעתי

והתנשאות זה לקרוא לי "אדם טיפש" בגלל שאני לא מסכים איתך.
אני לאורך כל הדיון הזה כיבדתי אותך, לא זילזלתי בך לרגע ולא כיניתי אותך בשמות
 

Uri04

New member
לא זילזלת בי עם התגובה האלימה והביריונית המקורית שלך?

עם הסימני קריאה וסימני שאלה המרובים?
 
למעלה