אי האלילים - פרק 8 - המיזוג!

noamlah

New member


הם כבר ביום 24, כמעט חודש במשחק, זה לא כמה ימים
וגם כשמדובר בכמה ימים, כמה ימים בהישרדות הם לא כמה ימים במציאות היומיומית שלך
הם ישנים, מתקלחים והולכים לשירותים ביחד
סביר להניח שהרגשת הקרבה לבן אדם תהיה יותר אינטימית והגבולות גם ייפרצו יותר מהר ויכול להיות שיהיו אי הבנות
ראיתי פעמיים את הפרק, לא ראיתי סצנה שקלי אומרת לדן להפסיק והוא ממשיך לגעת בה, גם לא הראו אותה רומזת לו שמה שהוא עושה מפריע לה באופן מיני אלא רק צחקה שהוא מבלגן לה את השיער
גם לא יודע עד כמה ההרגשה הזאת הייתה עצמתית לגבי קלי אם מיסי לא הייתה מזכירה לה בתור אסטרטגיה לקשור איתה קשרים שהיא גם מרגישה מוטרדת ממנו
אני מניח שמיסי איכשהוא ידעה שלקלי יש איזהשהוא טריגר קטן כלפיו, אולי מסיפורים של לורן, טומי וג'ייסון בשבט המעורבב
והחליטה לחמם אותה עליו כי דן הוא פשוט מטרה אחרת שהיא לא מיסי שהרגישה דיי ממוקדת באיחוד

אז מה שיוצא זה שקלי מרגישה קצת לא נוח עם דן - מיסי מנצלת את זה - זה נהפך לעניין גדול
והופ, יש לנו VERY SPECIAL EPISODE

מיסי שיקרה בהתחלה, גם הראו אותה מדברת עם אליזבת שזו אסטרטגיה כדי להוריד מהן מטרה לפני שבכלל עלה השם של קלי להדחה
כשמיסי ראתה שבסוף דן נשאר וקלי מודחת וגם העניין יצא מפרופורציה ונהפך לעיסוק של כל השבט חזרה בה מהשקר שלה ואמרה שהנגיעות שלו אף פעם לא הפריעו לה
שזו אני חושב האמת

בכל מקרה גם שההפקה לא תשחק אותה
בואו נסתכל על העבר של הישרדות:
עונה 2: ג'רי ואמבר מדברות על איך ימרחו את קולבי בממרח שוקולד
עונה 5: טד רוכן על גאנדיה באמצע הלילה ומנסה לנשק אותה כי חושב שהיא אשתו
עונה 8: ריץ' מתפשט באמצע אתגר שיודע שחייבים להתחכך בו וכך קורה שמתחכך בסו ומביא לפרישתה פרק אחריי

ואלו רק ההטרדות שאני זוכר ואלו הידועות לנו כי הראו אותם בעריכה (לעומת ההטרדות של בוב מגאבון נגיד שהיו נסתרות)
סך הכל ראינו שהעריכה יכולה במקרה הטוב לא להתייחס בכלל להטרדות מיניות או במקרה הרע להתייחס למוטרדת כמשוגעת ומושא לצחוק בפרק

הם לא חשפו פה את הכל בצורה כזאת כי "חשוב להם להראות שהם תמיד עם המתמודדים"
הם ערכו זאת כך כי זה מתאים לשיח המקומי שמתנהל בשנים האחרונות ודן בתור איש מבוגר ומפיק מתאים לדמות "המטריד מינית" בVERY SPECIAL EPISODE שההפקה תכננו
וטוב מאוד שלפחות היו הגונים עם דן ולא זרקו אותו על המוקד בשביל שההפקה ייצאו הגיבורים בסיפור הזה, אם כי אני מאמין שאם אכן היה רוב שמאמין ותומך בנרטיב של קלי יכול להיות שהיינו רואים את ג'ף מסלק אותו בבושת פנים בטרייבל
 

סטילהוק

New member
מציע לך לקרוא את מה שפרסם ג'ף מנחה התוכנית ומפיקה


7 מתמודדות החל ממולי עוד לפני שהודחה התלוננו רשמית בפני הפקת התוכנית לגבי מר דן ספילו. ונחש מי שתיים מהן? מיסי ולורן. כך שלא מדובר רק בקלי, ממש לא. ההפקה התערבה רק בגלל ריבוי התלונות מצד המתמודדות במשחק נגדו.

ולהזכירך, שלורן בעצמה תיארה לחברי שבטה (להוציא דן) לאירו המעורבב רק לפני שבועיים איך ובדיוק באיזה מקומות בגופה דן נגע בה והטריד אותה. ואם פפסת את זה, מציע לךלחזור ולצפות 2 פרקים אחרורה, לפרק שבו הודח ג'ייסון.
 

סטילהוק

New member
אז לא ראית או לא שמעת


כי מיסי בעצמה אמרה לקלי (עוד לפני שהבנות החליטו להפוך את זה לאסטרטגיה אחרי ההלשנה של לורן למיסי) שדן מטריד אותה ובנות נוספות. זהלא נאמר לה כאסטרטגיה, כי מיסי אז באמת רצתה לעבוד עם קלי והן ניהלו ביניהן שיחה כנה, לפני שלורן הלשינה למיסי והכל התהפך והפך לדוחה ומגעיל.

ואגב, אני מאוד מקווה שאתה לא נוהג כמוהו עם "מחוות חברתיות" כאלו כלפי נשים בסביבתך...
 

Uri04

New member
כן, ראינו את אותו פרק

ולא, קלי היא לא היחידה שהוטרדה. שים לב לפלאשבקים ולטענות של שאר הבנות נגדו גם בפרק הזה וגם בשבוע שעבר. קלי לא המציאה את זה, ואתה היחידי שחושב ככה. אתה לא בחורה ובחיים לא הוטרדת על ידי גברים. אני גם לא בחורה, אבל גברים כן הטרידו אותי מינית מספר פעמים בחיים ואני יכול להגיד לך בוודאות - שככה נראית הטרדה.
כאילו 'בלי לשים לב' הבן אדם מרשה לעצמו לגעת בך קצת יותר מדיי, ולאט לאט אם אתה לא אסרטיבי מספיק - גם במקומות אינטימיים. אין פה שום דבר חמוד. הבן אדם הזה הוא אדם בוגר שאמור לדעת את הדברים האלה, אבל כנראה שהוא לא עושה מזה ביג דיל ומתמם פשוט כי הוא רגיל להיות במצב בו הוא בעמדה של כוח מול שחקניות או עוזרות הפקה שלא מתלוננות נגדו. זה האמ-אמא של ההטרדות המיניות ובושה שהאיש הזה עדיין שם. פאול ענק של ההפקה ושל CBS.
 

B R A Y E R

New member
מנהל


"אתה לא בחורה" הערה מיותרת לחלוטין, כי כמו שאתה בעצמך אמרת, בשביל להיות מוטרד מינית לא צריך להיות בעלי מגדר מסויים.
ואין לך שום דרך להסיק עלי אם אי פעם הוטרדתי מינית או לא.
מצטער מאוד לשמוע שהוטרדת, ושהדברים שראית בפרק העלו לך קונוטציות דומות מהחיים שלך, בשיא הרצינות וללא טיפת ציניות זה תמיד מבאס לשמוע על סיפורים כאלו.
אבל אי אפשר להשליך את זה על כל מה שנראה כמו או נשמע כמו. וברור שמקור הבלבול הוא זה שהבנות בהתחלה טענו שהוטרדו ואחרי זה חזרו בהן. אף אחד מאיתנו לא היה שם ואנחנו רואים את זה דרך תוכנית ערוכה ושומעים את זה דרך גרסאות שונות.
בסופו של דבר - אם באמת הייתה אווירה לא נעימה סביבו והבנות בשבט היו מרגישות מוטרדות - מילה אחת להפקה והוא היה עף. וזה לא קרה.
&nbsp
ובנוגע לטענות שלך שהוא מטריד מינית שחקניות ועוזרות הפקה- וואו... מאיפה אתה מביא את זה?
נראה לך שאם באמת היו נשים בחיים של דן שהוא הטריד בעבר - הן לא היו קופצות על ההזדמנות בשביל לצאת עם זה החוצה(אנונימית או פומבית)? חצי עונה עברה ושום דבר...
אנחנו לא בשנות ה80, אנחנו ב2019 וברגע שתלונה אחת צצה מתלוננות/מתלוננים נוספים/ות מתחילים לצוץ. וחצי עונה וזה לא קרה. אז אין שום טעם לרשום כאן כאלו האשמות מכוערות ולא מבוססות.
 

sapir aloud555

New member
התחלקתם על השכל


אתה טרול או מה? ראינו את אותם פרקים? כל התוכן של דן עד עכשיו היה שהוא נוגע בנשים, ובפרק הראשון קלי אמרה לו שלא נוח לה עם זה והוא עדיין המשיך. נכון שחלקן לא ראו בנגיעות שלו משהו נורא. אבל בחור חמוד וחביב שלא עשה כלום הוא לא. כשאומרים למישהו לא לעשות משהו והוא ממשיך, זה מראה שהוא בודק גבולות ושלא באמת אכפת לו.
&nbsp
קלי אמרה לו שלא נוח לה. ברגע שהיא אומרת את זה הוא מסכים. וזהו. נגמר. נסגר הדיון. לא צריך להתקרב אליה יותר, לא צריך להגיע למצב שהיא צועקת עליו שהיא לא רוצה שישים עליה את הידיים שלו, לא צריך להגיע למצב שהיא בוכה בוידוי ומפיק מדבר איתה על זה. זה ממש לא אובר דרמה, ולשמוע אותו אומר "אוי אם מישהו היה אומר לי שעשיתי משהו לא בסדר" זה בולשיט כי לא רק קלי אמרה לו. מולי גם הרגישה מוטרדת ממנו אגב, וגם מיסי, זה שהיא בחרה לשקר לו שהכל בסדר לא אומר שהיא לא הרגישה מוטרדת.
&nbsp
קלי הודחה כי היא מתמודדת חזקה.
 

B R A Y E R

New member
מנהל


קודם כל ספיר, אין שום סיבה לדבר אלי בחוסר כבוד ולכנות אותי בשמות.
את יכולה לא להסכים איתי, אבל את יודעת טוב מאוד שזה לא הופך אותי לטרול.
&nbsp
נכון, באחד הימים הראשונים של המשחק קלי לקחה את דן לשיחה ודיברה איתו על זה שלא נעים לה שהוא נוגע בה וביקשה ממנו שיפסיק. והוא אכן הפסיק.
ועובדה -הם הצביעו מאז ביחד, ודן קיבל את הרושם שקלי וג'נט הן בנות הברית החזקות ביותר שלו במשחק.
הוא לא ראה אותה מאז שבוע וחצי, ואני מאמין שבאמת בתמימות נגע בה באופן חברי, ושזה היה פעם אחת גג פעמיים.
אני לא מזלזל בתחושות של קלי ובזה שהיא מרגישה שהוטרדה, אבל היא לקחה את זה באקסטרים (כנראה כי הרגישה להוטה מבנות אחרות)
הרי ברגע שהיא שוב ביקשה ממנו להפסיק- הוא שוב הפסיק.
בנוגע לבנות האחרות - מולי לא אמרה שהיא הרגישה מוטרדת ממנו, היא אמרה שהיא מרגישה מוטרדת בשביל קלי (כמו ג'נט)
ומיסי לא בחרה "לשקר לו". היא אמרה לו שהיא לא הוטרדה, והיא אמרה גם להפקה שהיא לא הוטרדה. אין לך שום זכות להגיד בשמה אם מה שהיא מרגישה זה שקר או אמת.
 

sapir aloud555

New member


כשקראתי את ההודעה הראשית שלך חשבתי שאולי זו בדיחה. כנראה שלא.
&nbsp
דן לא הפסיק לגעת בקלי אחרי שהיא דיברה איתו, היא אמרה את זה במפורש וראו את זה בקטעים ששודרו. הוא מחבק אותה, נוגע לה בפנים, משחק לה בשיער, מנסה לגעת לה בראש גם כשהיא מתרחקת ממנו וממשיך לעקוב אחריה כשהיא אומרת לו לא, וראינו אותה (וגם את מולי ומיסי) אומרות שעדיף להגיד כלום ולא ליצור סצנה.
זו לא נגיעה חברית כשמבקשים ממנו לא לגעת והוא ממשיך, sorry. אין פה הגזמה, "אקסטרים" או מה שזה לא יהיה. אם היא מרגישה לא בנוח איתו זה מה שזה וצריך לכבד את המרחב שלה. מה עכשיו? זה לא היה גרוע מספיק, הוא צריך אולי לגעת לה בתחת כדי שזה יחשב? היא הייתה צריכה לדבר עם כל השבט כדי שזה יחשב? לא מגיע לה להרגיש בטוחה? כמה פעמים צריך להגיד לו "לא?"
&nbsp
מיסי כן אמרה שהוא מציק לה, לקלי (אסרטגיה או לא, ראינו את זה בפלאשבקים) לאליזבת' ("הלילה עבר כמו שצריך כי הוא לא נגע בי") אז להגיד שזה לא הטריד אותה בכלל נשמע תלוש. נראה שהיא העדיפה לשחק את המשחק ולהשתמש בו במקום לפתוח את הנושא גם כשהייתה לה את האפשרות.
 

B R A Y E R

New member
מנהל


ספיר, מיסי ואליזבת הסבירו את זה בפרק - גם לפני וגם אחרי. הן לא התכוונו למה שאמרו. הן הגזימו את זה בשביל ליצור קרע בשבט. הן אמרו שהן לא הרגישו באמת מוטרדות ומה שאת לוקחת ברצינות הוא פשוט בדיחה לא מצחיקה בכלל של שתיהן.
&nbsp
בנוגע לקלי - קודם כל אני רוצה להזכיר לך שמדובר בתוכנית ערוכה, וככזו היא יכולה לקחת קטע ולעוות אותו בעריכה ככה שיראה בדרך שונה לחלוטין מאיך שהיה במציאות.
הדבר היחידי שקובע בעיניי זה התוצאות וההשלכות של דברים.
אז כן, קלי הרגישה מוטרדת, היא אמרה את זה והייתה בסערת רגשות בגלל זה ואני לא מטיל שום ספק באיך שהיא הרגישה. ולכן דן קיבל אזהרה, והעניין הזה נגמר. הוא עדיין בשבט וכולם מקיפים אותו בחום ואהבה מה שגורם לי להבין שהיה מדובר באי הבנה.
לך זה יכול להראות כאילו היא הוטרדה 24/7 מהרגע שנחתה על האי כי זה מה שמראים בפרק קצר וערוך, סביר מאוד שהיה מדובר ב1-2 פעמים, כאשר הפעם הראשונה שהיא העירה לו הייתה בימים הראשונים של המשחק, והפעם השניה והאחרונה הייתה בקטע שראינו בפרק האחרון על חוף הים.
 

sapir aloud555

New member
אתה עדיין לא מבין


זה לא משנה אם זה קרה פעמיים או 50 פעמים. ברגע שהיא אומרת לו שלא נעים לה הוא צריך להתרחק, וברגע שהוא מפר את זה ולא מקשיב לה הוא מטריד אותה. נקודה.
&nbsp
בקשר לאליזבת' אני יודעת שהיא לא הרגישה שום דבר רע בקשר לדן, היא אמרה את זה בעצמה ולא היה אכפת לה להשתמש בקלף הזה למשחק שלה. אצל מיסי זה נראה קצת שונה אבל אולי אני צריכה לצפות בכמה קטעים שוב. אולי זו באמת הייתה בדיחה מטומטמת.
 

B R A Y E R

New member
מנהל


אני מסכים איתך לחלוטין ספיר, עם זאת חשוב להבין שבמקרה הזה לא מדובר בשחור או לבן - זו לא המציאות, זו מציאות מעוותת שנוצרה בשביל תוכנית טלוויזיה.
כמו שרשמתי למטה, בפעם הראשונה שהיא ביקשה הוא הפסיק. ומאז הם הספיקו להתקרב ולהפוך לבני ברית במשחק, והספיקו להפרד אחד מהשני ל2 שבטים נפרדים למשך כמעט שבועיים.
דן שמח להתאחד מחדש איתה ועם ג'נט, והביע את זה בצורה פיזית מתוך הרגשה שהם קרובים ומיודדים. קלי בתגובה לא הגיבה, וחייכה למחוות האלו (מתוך חוסר נעימות כמובן, אבל לא שידרה החוצה את מה שהיא מרגישה בפנים, מה שגרם לדן להרגיש שזה בסדר)
כשהתפרצה עליו בפעם השניה והאחרונה - הוא כמובן לקח צעד אחורה והפסיק.
אין פה מצב שדן בלי הפסקה נוגע למרות שהיא אומרת לו דיי..מספיק..זה לא נעים לי..
ולכן אני באמת מאמין שעל אף שהוא הטריד את קלי, הוא עשה את זה בלי להתכוון
ואם המצב היה אחר וכן היה מתקבל רושם שהוא סוטה מין שעושה את הדברים האלו בכוונה - אני בטוח שהוא היה על טיל מחוץ למשחק.
 

jordi2006

New member
התגובות שלך לא לעניין

למה קלי צריכה להגיד לו שוב שלא ייגע בה?
איך אתה יכול להגיד שקלי הגזימה בתגובה שלה? אם לבחורה לא נעים שגבר מבוגר או כל גבר אחר נוגע בה, היא אומרת לו על כך ואפילו בוכה מזה בוידוי שלה, איך אתה יכול להגיד בכלל שהיא "לקחה את זה באקסטרים"? מה זה אומר בכלל?
אם היא לא רוצה שהוא ייגע לה בשיער, הוא לא ייגע לה בשיער. נקודה. ואני לא אומרת את זה כי הוא גבר. גם אם היה מדובר בשתי נשים הייתי אומרת בדיוק אותו הדבר. לכל אחד יש זכות לבקש שיכבדו את המרחב האישי שלו.
 

B R A Y E R

New member
מנהל


מה שאת אומרת זה בדיוק מה שאני אמרתי לאורך השרשור.
לכל אחד יש את המרחב האישי שלו וזכותו לשמור עליו.
וגם אני, בתור גבר, לא הייתי רוצה שמישהו יגע בי ללא רצוני ללא הפסקה.
אבל כל עוד אני לא אבקש ממנו להפסיק, הוא לא ידע שזה לא נעים לי, וימשיך. כי לא מדובר פה במגע באזורים מוצנעים שהם חד משמעית מחוץ לתחום, אלא ליטוף שיער וחיבוק שזה לגמרי מחוות חבריות.
נכון היא כבר ביקשה ממנו פעם אחת להפסיק, וזה היה בתחילת העונה, אבל כמו שרשמתי - הם לא נפגשו כמעט שבועיים, והישרדות זו לא מציאות רגילה, וברגע שזה חזר על עצמו היה מקום שתעיר לו על כך פעם נוספת ולא תמשיך ותחייך עד לרגע שזה מוציא אותה מהכלים. אחרי אותה פעם, אגב, הוא הפסיק לחלוטין.
 


כן אפשר להתחרמן מליטוף שיער ולזלזל בזה זה נמוך.
אני לא אומר שדן עשה דברים עם כוונה מינית אבל אי אפשר לבטל רגשות של מישהי רק כי זה לא מסתדר לך עם הקו שהתחלת.
 

sapir aloud555

New member
Are you for real


קראת לה דרמטית, היסטרית, מגזימה. לכתוב אח"כ "זכותה להרגיש ככה" לא אומר שלא ביטלת את כל החוויה שלה - ועוד כתבת שהיא הודחה "מאובר-דרמטיות" כי דיברה על "בן אדם חמוד שלא יכול לפגוע בזבוב"
 

B R A Y E R

New member
מנהל


את לוקחת אוסף של דברים שאמרתי, מערבבת בינהם ומעוותת את הדברים שלי.
1. שוב, אני לרגע לא מפקפק בזה שהיא הרגישה מוטרדת, לא תמצאי בכל השרשור הזה פעם אחת שפקפקתי בזה או טענתי שהיא לא הוטרדה/אין לה זכות להרגיש מוטרדת/וואטאבר שוביניסטי מגעיל. אני כן טוען שאותם "מחוות"/"נגיעות" זה לא דבר חד משמעי כדי לפרש אותו כהטרדה מינית, ככה שיכול להיות שקלי כן הוטרדה מזה, אבל מיסי לעומת זאת לא הוטרדה מזה. ככה שגם כפי שאני מאמין דן לא הרגיש שהוא מטריד.
2. כן אני חושב שהתגובה שלה לאותם אירועים בהם היא הרגישה מוטרדת הייתה תגובה מוגזמת/היסטרית, הרי בפעם הראשונה שהיא העירה דן הפסיק לחלוטין, והם הפכו להיות ברית וקרובים מאוד במשחק. ככה שאני מאמין שאם היא הייתה מעירה לו על זה שוב, ומזכירה לו שהיא לא אוהבת את זה - אני בטוח שהוא היה מפסיק. ככה קרה בסופו של דבר אחרי שהיא התפרצה עליו. וזה יכל להעצר כאן ולא לצאת מפרופורציות.
3. זה לא אני אמרתי, זה אליזבט ומיסי. אחרי ההדחה של קלי ג'נט שאלה אותן למה הדיחו אותה, והן אמרו שזה בגלל כל הסאגה הזו.
 

sapir aloud555

New member
אוף


1. כל הנשים בשבט צריכות להרגיש מוטרדות מנגיעה מסויימת כדי שזה יחשב? אני באמת לא מבינה את ההיגיון שלך. אליזבת' לא הרגישה רע עם הנגיעות של דן אז קלי סתם מגזימה. זה לא עובד ככה. אם לא נעים לה לא נעים לה. די כבר לפקפק במה שהיא חוותה. מה זה "דן לא הרגיש שהוא מטריד?" היא אמרה לו בצורה הכי יפה שיש שלא נוח לה, כמה סימנים ואזהרות צריך לתת לו שיבין שמהפרספקטיבה שלה he needs to fuck off? למה זה יותר מדי לבקש?
2. ועכשיו "למה היא לא עשתה ככה וככה? למה היא לא דיברה שוב?" למה היא בכלל צריכה לעשות משהו אחרי שהסבירה מספיק פעמים? למה שהוא לא יעשה משהו עם ההתנהגות שלו? הוא תינוק?
3. כתבת בכמה הודעות שהיא הגזימה. נו.
 

B R A Y E R

New member
מנהל


טוב ספיר, כרגע אני זה שחושב שאת טרולית. כי אני כותב דברים מסויימים, ואת ממשיכה לעוות את הדברים שלי כדי לייצר לעצמך תמונה בראש שאת מתכתבת עם שוביניסט. מצטער אבל את לא יודעת אפילו כמה את רחוקה מזה.
תעברי בנחת על ההודעות שלי - איפה כתבתי ש"כל הנשים בשבט צריכות להרגיש מוטרדות מנגיעה מסויימת כדי שזה יחשב"? חזרתי שוב ושוב ואמרתי את זה באופן ברור - קלי הוטרדה. ההקשר לבנות האחרות, זה כי עלה בפורום במהלך הדיון כמה דעות של אנשים שמיסי ואליזבת כן הוטרדו, כי הנה עובדה הוא נגע בהן, והוא מבוגר מאוד אז מן הסתם שהן צריכות להיות מוטרדות מזה.. אז חידדתי - מה שמטריד בן אדם אחד לא בהכרח יטריד בן אדם אחר, והפוך. וזהו. אין שום סיבה לפרש אחרת את הדברים שלי ספיר. הדעה שלי בנוגע לזה זהה לשלך.
&nbsp
ולמה אני חושב שהיא הייתה צריכה לדבר איתו שוב? כי זה קרה רק פעם אחת, ועברו כמעט 3 שבועות מאז. ומאז הרבה מים עברו בנהר. והיא לא העירה לו יותר אלא "סבלה בשקט" ונתנה לו תחושה שהכל בסדר עד אותה התפרצות. אם הייתה אומרת לו את זה על הפעם הראשונה שהוא חזר לגעת בה בתחילת המיזוג, אני מאמין שזה היה נפסק ולא היינו מקבלים את הפרק שקיבלנו.
&nbsp
אני חושב שהיא הגזימה בהתנהלות שלה, אני לא חושב שהיא הגזימה בפירוש שלה כהטרדה. אם לא בא לה שהוא יגע בה הוא לא צריך לגעת בה.
 
למעלה