אי האלילים - פרק 8 - המיזוג!

B R A Y E R

New member
מנהל
אי האלילים - פרק 8 - המיזוג!


טוב, אני חושב שהפרק הזה הוא לקח לכל מי שלאורך העונה נגררו ונסחפו לרשום כאן האשמות נוראיות על דן נטו על סמך שמועות בתוכנית טלוויזיה ערוכה.
ומה מסתבר? כפי שהבנות טוענות הדברים נאמרו בצחוק/כחלק מהמשחק. הן לא מרגישות מוטרדות או מאוימות ממנו, הן בעצמן אוהבות להיות בחברתו ומבקשות ממנו שיעשה להן מסאג'.
כמו שכאן בפורום היו כאלו שנסחפו לצלוב אותו ולכתוב עליו מילים קשות, ואני מאמין שיש עוד מקומות ברשת שהיו כאלו שצלבו אותו, גם על האי זה הפך להיות עניין מכלום.
ואני פשוט ריחמתי על דן והצטערתי בשבילו ממש. לא הייתי רוצה להיות במצבו, להיות מואשם במעשים נוראיים בתוכנית טלוויזיה בפריים טיים מול כל אמריקה. כשבבית יש לו אישה ו2 ילדים, וקריירה בתעשייה שבה מפיקים כמוהו, שעשו דברים נוראיים באמת, פוטרו בלי יותר מדי שאלות בעידן החדש של metoo.
והוא יושב שם, רואה איך שיחת היום הפכה להיות "דן הטריד- כן או לא", יודע שהוא לא עשה שום דבר רע לאף אחת, לא התכוון בשום אופן לפגוע באף אחת, וצריך להתמודד עם עניין שלא קשור בכלל למשחק והולך להשליך באופן ישיר על החיים האישיים שלו.
כי הרי, זה כבר אפילו לא משנה שכל הבנות מסביבו, מחזקות אותו, טוענות בפירוש שלא חשו מוטרדות ממנו ושכל השיח על זה היה בצחוק, הוא כבר נצלב ואני מאמין שימשיך להצלב על ידי מי שהחליטו שהם תליינים וימשיכו להכפיש את שמו סתם ככה. כי היד על המקלדת קלה והוא סתם עוד דמות בטלוויזיה, זה לא בן אדם.
מקווה שבכל זאת הפרק סגר את הפינה הזו, ומי שנסחף אחרי השיח המגעיל הזה כלפיו ילמד את הלקח.
כל הכבוד להפקה שניהלו את זה בצורה הכי מקצועית שאפשר, ובמקום לטאטא את זה מתחת לשטיח ולתת לשמועות לצאת החוצה, בחרו לשדר ה-כ-ל, נתנו במה ל2 הצדדים והראו איך הם 24 שעות ביממה זמינים בשביל השורדים, ערים להכל, מקיימים איתם שיח כשעולה עניין ומוודאים שכולם מרגישים בנוח לפנות להפקה בכל עניין שכזה.

ולעניין החלק של המשחק:
בפרק הקודם ירד לי מקלי שעשתה מהלך שהרגשתי שהיה טעות גדולה, והתברר שזו באמת הייתה טעות גדולה. דין, שהיא הצילה אותו במיוחד, לא ממש הכיר לה תודה ורץ לזרועותיהם של מיסי ואהרון- והיה קול מכריע בהדחה שלה. אם ג'ק היה נשאר זה היה עוד קול לטובתה.. חבל..
וחבל לי ממש גם על ג'אמל, שבאמת לא היה שום דבר שיכל לעשות אחרת אחרי שקלי דפקה לו את המשחק. הוא היה איום על כולם ולא היה לו סיכוי להשאר. מקווה ממש שיחזור בעונה עתידית, לגמרי מגיע לו.
מיסי ואהרון כרגע השליטים של המשחק ומשחקים משחק פשוט מושלם, בזמן שאחרים פה פקפקו במעשים שלהם והיו בטוחים שהם הרחיקו מהם את דין, קארישמה, לורן, טומי... נראה שכולם רצים אליהם ושהם סופר אהודים.
טומי ולורן לעומת זאת משחקים פשוט זוועה, מזמן לא ראיתי שחקנים כאלו גרועים שלא מבינים בכלל מה הם עושים ואיך להתנהל. במיוחד טומי. לא מצליח להבין את הראש שלו ואת ההחלטות שהוא מקבל, שום היגיון...

פרק הבא הדחה כפולה (כפולה באמת), מעניין איך זה ילך ומי ילכו..
 

Seosi

New member
פרק מגעיל


אני חושב שחשוב לציין שאמנם אני חושב שלדן פשוט אין מודעות למרחב אישי ואני לא חושב שהוא התכוון לכל רע, אי אפשר לקחת את מה שקלי הרגישה לגבי זה, כי היא עוד העלתה את זה מהפרק הראשון. וקלי הייתה איתו הכי בסדר כמה שאפשר אף על פי שהרגישה לא בנוח. והיא לא היחידה שאמרה שדן נוגע באנשים יותר מדי, כך גם אמרה מולי ומיסי לפני הפרק הזה. שוב, אני לא חושב שיש לו מודעות למרחב אישי, אבל אי אפשר להתעלם מההערות של הבנות האחרות. אבל באמת הגעילו אותי אליזבת ומיסי. אני מבין שזה משחק, ואני מבין ששקרים זה לגיטימי במשחק, אבל כאן שג'נט רצתה לשים את הצד האנושי לפני המשחק, אליזבת ומיסי פשוט השתמשו בזה ושיחקו בה. ואם לפרק היו תהיות למה יש אנשים שלא מאמינים לנשים (בלי קשר לדן), הפרק הזה מוכיח למה זה קורה.

הפרק הזה השאיר לי טעם ממש רע בפה, וגרם לי להרגיש מאוד רע כלפי ג'נט. אני אהבתי את מיסי מהפרק הראשון, אבל ממש ירד לי ממנה הפרק. אליזבת ואהרון בכלל עם ההערות המטומטמות של במועצת שבט נגד ג'נט. זה לגמרי הכעיס אותי.

ואני רוצה לחדד שאני לא חושב שדן עושה זאת מכוונה רעה, אבל כשיותר מאחת מתלוננת על כך (גם אחת זה יותר מדי), אי אפשר להגיד שאין כאן איזו שהיא בעיה, ושקלי או מולי פשוט דמיינו את זה.
 

סטילהוק

New member


פרק דוחה, ומיסי הזאת כלבה אמיתית וגם אליזבת', ועל לורן אני בכלל לא מדבר, אלה נשים שמוציאות שם רע למין הנשי ולכל הנשים בעולם, ועוד עושות זאת בפריים טיים מול מיליוני צופים בכל רחבי העולם, לא פלא שהפכו להכי שנואות בארה"ב אחרי הפרק הזה. בושה וחרפה. לקחת נושא כל כך רציני, שכולנו ראינו וגם ההפקה הראתה בכל פריים (חוץ מלעיוורים או קשי ראייה), איך הוא נוגע בקלי ובכל שאר הבנות, גם ביום וגם בלילה, ולהפוך אותו לאסטרטגיה בכדי להוציא את ג'נט שקרנית (כל אמריקה והעולם ראו שהיא לא, ושהשלושה שקרניות גועליות, ובעיקר מיסי הכלבה חסרת הבושה והשנואה ביותר)

חבל לי על קלי שנפלה על עונה כל כך גרועה ומגעילה, אחת משחקניות הישרדות הכי טובות שראינו עד היום, שהודחה בסופו של דבר מהמשחק עם שני אלילי החסינות שמצאה בזה אחר זה בתיקה, רק בגלל שנפלה קורבן למה שאפשר לכנות רק כגועל אחד גדול ואולי הדבר המגעיל ביותר מבחינת אסטרגית שראינו בתולדות הישרדות העולמית. מהמלכה הכי גדולה של העונה הפכה למושבעת השנייה. לפחות זה. מקווה מאוד שהיא לא תיתן לאף אחת משלושת הכלבות את קולה.

ממש ריחמתי על ג'נט במועצת השבט השנייה שהיתה צריכה לעבור את הסיוט הזה, כשהיא יודעת ששלושתן משקרות במצח נחושה ועוד על נושא כל כך חשוב כמו הטרדה מינית, שהוציאו שם רע לכל הנשים ועצם זה שזה קרה בפריים טיים מכה אנושה לארגון MeToo ולאמינותן של נשים בכל העולם. פשוט בושה וחרפה, ורק על זה לבד מגיע לשלושתן להיות מודחות, ואני מקווה שאף אחת מהן לא תגיע לגמר ושדווקא ג'נט תזכה העונה. למרות שחבל שבזבזה לשווא את אליל החסינות שלה. יש לי תחושה חזקה שאם היא תגיע לגמר קולה של קלי מובטח לה. ובצדק.

ואהרון היה ונשאר פשוט דושבאג, דוגמא חיה לגבר שוביניסט שמתייחס בזלזול לכל הנושא של הטרדות מיניות ורואה זאת כדבר טבעי לחלוטין. מעניין מה יעשה כשיהיה מדובר בבנותיו כשיראה אשמאי זקן מורח את ידיו השעירות על כל גופן. לא בטוח שאדון אהרון הצדקן והמתחסד הזה יאהב את זה...

לגבי ג'מאל, זה היה ברור שהוא נדפק מהרגע שמצא את הפתק התלוי. חבל שלא נתן לקארישמה לקחת אותו במקומו. אך מהרגע שהוא נגע בו ולקח אותו והיה כתוב לא לפתוח, היה ברור לי כבר שג'מאל נדפק. כל מי שמבין קצת בהישרדות יודע היטב שיתרונות ואלילים מוסתרים היטב, ובטח לא בצורה כל כך בולטת מול העיניים. וגם צריך לזכור שאנחנו בעידן שבו אלילים מזוייפים כבר הפכו לדבר לא יוצא דופן, וראינו זאת היטב בעונה שעברה עם ריק ולורן. ולכן שמור נפשו ירחק.

לצערי, דין שתקע סכין בגב למי שהצילה אותו מהדחה בטוחה פה אחד, יצא הכי לוזר והכי כפוי טובה שיש. וכפי שחששתי, ומסתבר שבצדק, גם נורא המטומטמת לא היתה מסוגלת לשמור על פיה. פשוט מכה הנורא הזאת, אחת השחקניות הכי גרועות בתולדות הישרדות. לא יודע איך מישהו בכלל רוצה לעבוד איתה כשהיא לא מסוגלת לשמור על פיה. זה הצעד הכי גרוע שהשאיר אחת כזאת במשחק. כי אתה לא יודע על מי היא תלשין בפעם הבאה שיגלו לה סוד או ישתפו אותה במשהו. וזה תמיד יכול להיות אתה. כך שאני במקומם לא מביא אותה לאיחוד, ומדיח אותה עוד לפניו. אך עכשיו זה אבוד, וכל שלושת העיזים, גם היא וגם קארישמה וגם דן המטרידן עדיין במשחק. מה שמראה עד כמה העונה הזאת גרועה.

קלי היתה התקווה האחרונה של העונה הזאת ואמרתי שאם גם קלי תודח העונה הזאת תצלול לתהומות ותהפוך לאחת העונות הכי גרועות בתולדות הישרדות. ועובדה שלא טעיתי, כי לא רק שהעונה הזאת ממשיכה להידרדר, אלא שהיא גם הפכה למגעילה ובלתי נסבלת, כשרוב המתמודדים שנותרו בה שנואים על רוב הצופים. ולהוציא ג'נט, ואולי איילין, כולם יצאו דוחים ומגעילים הפרק הזה.

ובפרומו לפרק הבא שוב הדחה כפולה, הפעם במכה אחת ולא גב אל גב, ובתקווה שאלה יהיו מיסי ואליזבת, או מיסי ולורן, אני כבר לא יודע מי מביניהן יותר מגעילה. אך למיסי אני לא אשכח מה שעשתה לצ'לסי, ולכן הכי אשמח אם היא זו שתודח ראשנה מביניהן.

ולגבי דן, כדאי שיתחיל להתעורר על עצמו, כי נראה שאו שהבן אדם הזה חסר מודעות למעשיו והתנהגותו בצורה מבישה, או שהוא פשוט בן אדם מגעיל ודוחה שמריד נשים באופן סדרתי גם במציאות. ואני מקווה מאוד בשבילו שהוא לא מתנהג כך במציאות, כי זה פשוט גועל נפש. וראינו כל פריים וכל נגיעה, כולל הצילומים שלו בלילה עם הבנות במצלמות אינפרה אדום.וההפקה לא סתם היתה מתמקדת בהם ומתעקשת שלא להוריד את הנושא מעל הפרק. כך שלא תטעו לרגע, כל אלה שמצדיקים אותו, דן הוא לא הקורבן, גם אם נהג במודע או שלא במודע, מי שקורבן פה למזימה האסטרטגית הזדונית והגועל נפש הזאת, שבה נשים שהוטרדו מינית צוחקות ומלגלגות על זה ואף משתמשות בזה ביחד עם מי שלא הוטרדה מינית כלל שתציג כאילו גם היא הוטרדה כחלק מבדיחה בתור אסטרטגיה. פשוט גועל נפש.

ללא ספק, זה היה אחד הפרקים הכי גרועים ומגעילים של הישרדות שראיתי בכל הזמנים, אם לא אפילו המגעיל והדוחה ביותר שבהם מכל הבחינות.

אם העונה הזאת תימשך כך ונמשיך לראות כזה גועל נפש, לא בטוח כלל שאני ארצה להמשיך ולצפות בה. ושוב, מקווה מאוד שג'נט תזכה העונה, ואם לא היא אז לפחות איילין, היחידות שעוד מגיע להן לזכות מכל מי שנשארו במשחק.
 

B R A Y E R

New member
מנהל


"נשים שהוטרדו מינית צוחקות ומלגלגות על זה ואף משתמשות בזה"?!?!?
סלח לי סטילהוק, אבל אתה עושה פה בדיחה מהמושג הטרדה מינית ומכל מה שקשור לזה.
1. אתה לא יכול לקבוע בשביל אחרים שהם הוטרדו אם הם לא מרגישים ככה. ומיסי ואליזבת חד משמעית אמרו שהן לא הוטרדו. וההפך, הן ביקשו ממנו שיעשה להן מסאג, וישנו לידו בלילה, והן אוהבות אותו מאוד ורוצות בחברתו.
2 כן זה מגעיל ולא יפה שהן ניסו לרכב על גל ה"דן מטריד" מבחינה אסטרטגית כדי לקרב אליהן שחקנים, כנראה שהן לא תיארו לעצמן כמה שזה מוגזם וחוצה קווים במשחק, וטוב שהן הודו ועמדו לצידו של דן ותמכו בו.
ואהרון דושבאג? אהרון יכל לסתום את הפה ולא להתערב ואולי להתלכלך בשיח מאוד לא נעים סביב הטרדות מיניות.
אהרון יצא גבר, חבר אמיתי, שלא יכל לראות את דן מתפרק בגלל שמתרחש על הגב שלו שיח על לא עוול בכפיו, עמד מאחוריו ונתן לו גב.
אני מאחל לך מכל הלב סטילהוק, שאם יום אחד תואשם במשהו שמעולם לא עשית, יהיה לך "דושבאג" כמו אהרון שיעמוד לצידך, ולא תמצא את עצמך לבד בעולם מול האשמות שאתה לא יודע איך להתמודד איתם.
 

Bar EL

New member
כלכך על הכל

והגיע הזמן שההשמצות האלה ייפסקו כאן בפורום ... באמת שעצוב לי על דן
 

סטילהוק

New member


כפי שכבר אמרתי כדאי שתצפה שוב בפרק, ותשים הפעם לב לפריימים לכל אורכו, הכל צולם ותועד ע"י ההפקה, ודן בעצמו קיבל הזהרה חמורה מההפקה. לך תראה מה נאמר לגביו באתר רדיט ובכל שאר הפורומים הגדולים של הישרדות וריאליטי. וגם בכל הפודקאסטים ביוטיוב העוסקים בהישרדות.
 

B R A Y E R

New member
מנהל
וזה חמור מאוד בעיניי


תופעת העדר זו הרעה החולה של התקופה הזו.
ובמקום לעמוד מנגד ולפתח דעות משלך, אתה הולך וקורא תגובות ברשת כדי להיות מושפע מהם.
 

סטילהוק

New member
כדאי שתצפה בזה


הם מסבירים בדיוק למה אתה טועה, ובגדול, ואולי תבין סוף סוף למה אתה טועה
https://www.youtube.com/watch?v=reSt0DIKapc

ולהזכירך, שגם מיסי עצמה היתה לגמרי כנה ואמיתית כשדיברה עם לי על ההטרדות של דן (עוד לפני שלורן רצה אליה להלשין שהיא על הכוונת של ווקאי) וההפקה גם גיבתה את דבריה בצילומים מתועדים על כל מה שהיא סיפרה, כולל בלילה.

ורק לפני שני פרקים לורן עצמה תיארה בפני שבט לאירו המעורבב איפה ואיך דן נגע בה. וגם זה גובה ע"י ההפקה בפריימים וצילומים מתועדים.

שלא לדבר בכלל על כך שראינו לראשונה בתולדות הישרדות מפיק מגיע ומדבר עם מתמודדת על האי לגבי ההטרדה המינית שחוותה, ואף ממליץ לה להגיש תלונה.

 

B R A Y E R

New member
מנהל
אה, אתה תחליט בשבילה מתי היא דיברה בכנות ומתי לא?


היא טענה טוב מאוד שהיא שיקרה והשתמשה בזה כדי לסכסך ולפלג את השבט שלהם.
היא לא הרגישה מוטרדת, והצטערה מאוד שחצתה את הגבול.
זו האמת שלה, זו הכנות שלה, ולך אין שום זכות לקבוע בשבילה מה היא מרגישה באמת.
 

סטילהוק

New member
איזו כנות בדיוק?


אתה עצמך טוען שהיא שקרנית. אז תחליט, אתה מאמין לה? או לא מאמין? ואם כן, מתי היא דוברת אמת ומתי היא משקרת? אני אגיד לך מתי: מתי שההפקה מראה במקביל את מה שהיא אומרת, קרי אז היא לא משקרת. חוץ מזה לך תקרא את מה שפרסם מנחה התוכנית ג'ף פרובסט בכבודו ובעצמו לגבי התלונות להפקה על דן והטרדותיו לאורך העונה. לא רק קלי התלוננה עליו רשמית להפקה, גם מולי עוד לפני שהודחה התלוננה לגביו, וגם מיסי ולורן, כן מה שאתה שומע. שתיהן התלוננו לגביו, ולא בצחוק. כי להפקה לא מתלוננים בצחוק. אבל אתה יודע למה מיסי שינתה גרסה? בגלל שלורן הלשינה לה שהיא מועמדת להדחה ושקלי מכוונת אליה. באותו רגע היא החליטה לשים בצד את ההטרדה של דן כלפיה ולכוון נגד קלי. וזה הרגע שכל הגועל נפש של הפרק הזה התחיל והפך לכדור שלג מתגלגל.

אז לפני הכל כדאי שתבדוק את העובדות, כדי שלא תצא חומוס.
 

Uri04

New member


איפה השקית הקאה? איףף איזה פרק דוחה.

אני עוד מנסה לעשות סדר בעניינים אצלי בראש לגבי הפרק הזה, אבל זה שההפקה לא העיפה את המפיק המגעיל הזה על המקום זה גול עצמי להישרדות, לא משנה כמה ג'ף הוא אלוף ב-damage control. כל כך מיותר.

לגבי קלי - כן, היא דיי נדפקה בגלל הנחשיות ההן אבל בניגוד לחלק מהתגובות פה - היא דיי הביאה את זה על עצמה מבחינתי (אם נתעלם רגע מכל הדרמה סביב דן החרמן) כשהיא: 1) סמכה על נורה שלא תפתח את הפה 2) סמכה על לורן על שלא תספר את התכנית של ווקאי למיסי 3) לא שיחקה באף אחד מן האלילים שמצאה(!!) כי סירבה לקרוא נכון את המפה. אנשים הודחו על הרבה פחות מזה ואמרנו עליהם שהם שחקנים גרועים.

לגבי ג'מאל - חיבבתי אותו. הוא קיבל עריכה חיובית ואני חושב שעוד נראה אותו בעונות עתידיות של הישרדות (גיבורים נגד נבלות 2?), אבל במצב שבו אתה 'מטורגט' מספר טרייבלים ברצף, קצת קשה לצאת מהמצב הזה ללא איידולים/חסינויות.

אני דיי מסכים עם זה שהרבה מאוד דמויות במשחק הזה הפכו לשנואות בתוך פרק אחד, ואני חושב שאת הגידול הממאיר (דן) צריך לגדוע אחרת דברים ימשיכו להידרדר. כרגע, אם ג'נט לא זוכה בעונה הזאת (ואני לא ממש רואה מצב בו זה יקרה כשכל כך הרבה אנשים רוצים להדיח אותה) אז טומי הוא האופציה השפויה האחרונה.
 

B R A Y E R

New member
מנהל
?!?


ראינו את אותו הפרק?
על מה בדיוק רצית שההפקה תעיף את דן?
כמו שהראו לנו ההפקה עשתה שיחות עם כולם, ואף אחד לא הרגיש ממנו מוטרד בשום אופן.
היחידה שהרגישה מוטרדת מדן (היחידה!!!!) זו קלי. לטעמי התגובה שלה לזה הייתה מוגזמת, ברור לי ולה ולכולם שם שאין בזה שום אופי מיני (דן החרמן? מתחרמן מליטוף בשיער?), אבל זכותה להרגיש מזה מוטרדת, וברגע שהיא אמרה לו על זה הוא הפסיק, וההפקה הזהירה אותו ונראה שהוא בכלל תפס ממנה מרחק. (לפני כן, כמו שהוא אמר בתחילת הפרק, הוא ראה בה ובג'נט החברות הקרובות אליו במשחק)
בסופו של דבר כמו שזה נראה הסיבה שבחרו להעיף דווקא את קלי בתחילת המיזוג זה האובר-דרמה וההיסטריה המוגזמת מבן אדם חמוד שכולם שם אוהבים ויודעים שהוא לא מסוגל לפגוע בזבוב.
&nbsp
 

סטילהוק

New member
כדאי שתצפה שוב בפרק


ותשים לב לפריימים, כולל אלה שצולמו בלילה ע"י ההפקה עצמה. שלא לדבר בכלל על כך שכל מה שקלי סיפרה גובה בצילומים שמוכיחים שהיא לא משקרת. ולהזכירך שגם לורן לפני שני פרקים בלבד תיארה בפני שאר חברי שבט לאירו המעורבב בצורה הכי גרפית איפה ואיך דן נגע בה. אך אולי גם את זה פספסת...
 

B R A Y E R

New member
מנהל
ראיתי מצויין


ומה ראו בפריימים האלו? את דן מפליק לבנות השבט בישבן? חופן באברי המין שלהן?
ראו אותו נוגע למישהי ברגל כשהוא שוכב על הרצפה, ושם על מישהי יד על הגב מתוך שינה, ומלטף לקלי את השיער.
אתה הופך מחוות חבריות תמימות למשהו סוטה ומיני.
קלי בעצמה אמרה בפרק שטומי נוגע בה באותו האופן.
ושוב, זכותה להרגיש מוטרדת מזה ולבקש ממנו שיפסיק, וככה היא עשתה, והוא הפסיק.
לאחרות אין בעיה עם זה, והן הודו שזה נעים להן ובחלק מהמקרים הן ביקשו את זה.
 

Uri04

New member
מה זה 'מחוות חבריות תמימות'? אתה מחובר למציאות??


לא מדובר פה בילד בן 14 שלא מבין עדיין את המשמעות של הדברים שהוא עושה. זה גבר בוגר בן 52. מי נותן לו את הרשות לגעת ככה בבחורות שהוא מכיר אולי כמה ימים במסגרת תכנית ריאליטי?
ולא - קלי לא אמרה שטומי נוגע בה באותו האופי. חזור וצפה שוב בפרק. היא אמרה שטומי לפעמים מחבק אותה בקטע חברי, אבל דן עובר את גבול הטעם הטוב ונצמד אליה בצורה קריפית. וגם כשהיא ביקשה ממנו להפסיק ולא לגעת בה מספר פעמים - הבן אדם לא הפסיק.

האחרות שקרניות כי ראינו שהן התלוננו נגדו, אבל החליטו להפוך את זה לאסטרטגיה, כחלק מן המשחק. זה פסול וזה מגעיל, ולכן הן חוטפות על זה את כל האש בעולם ה'אמיתי'.
 

B R A Y E R

New member
מנהל


1. מה הקשר הגיל שלו? אם הוא היה בן 26 זה כן בסדר לדעתך?
2. עובדה ששאר הבנות לא הרגישו מוטרדות, ושוב, זו עובדה. גם אם תמשיך לקרוא להן שקרניות, זה ימשיך להשאר עובדה. כי ככה הן מרגישות וזה מה שהן אמרו - לדן, לג'ף, להפקה ולכל השבט. אף אחד לא שם לא אותך ולא אף אחד אחר להחליט בשבילן איך הן הרגישו באמת ואם הוטרדו מזה או לא. (ואם אתה מאמין שהן כן הוטרדו, ומאשים אותם בכאלו האשמות מגעילות.. אין לי מה להגיד... זלזול גמור בהטרדות מיניות)
 

Uri04

New member
צ'מע, אין לי מה להתווכח עם אדם טיפש

אתה רוצה להמשיך לחיות בבועה שלך, זו בחירה שלך. אמרתי את דבריי. אתה מוזמן לצפות שוב בפרק כדיי להבין שהטענות שלך פשוט לא נכונות.
 
למעלה