הישרדות 24 - פרק 8

Seosi

New member
הישרדות 24 - פרק 8


חזרתי לשטויות שלי חחח. למי שפספס, הסיקור של הפרק האחרון נמצא כאן. טרויזן חושש האם הם עשו טעות בלהדיח את ג'ונאס מה שנותן לבנות יתרון. הוא וג'יי הסכימו שאישה צריכה להיות המודחת הבאה. כריסטינה, ליף, מייקל, סברינה וקים זכו במשימת פרס מגניבה ששילבה מגלשות מים ענק. הם הלכו למתחם שם יש בריכה, ברביקיו וסבן אפ. לסברינה וקים הייתה שיחה טובה על כך שהן רוצות להגיע לגמר עם צ'לסי, והסכימו שמייקל צריך להיות המודח הבא. הקבוצה שהספידה במשימת הפרס חזרה לשבט ודיברה על אפשרויות להדחה. קאט (נראה לי) נתנה את האפשרות להדיח את מייקל, מה שהדאיג את ג'יי.

טרזן שם לב שצ'לסי עוינת כלפיו אז הוא לקח אותה הצידה ושאל אותה האם הסיבה שהיא כועסת עליו היא בגלל שהוא מנתח פלסטי ולה הייתה חויה רעה עם מנתח פלסטי. אין מצב שהבנאדם אמיתי
עד כמה ששצ'לסי לא אוהבת אותו, היא יודעת שאין טעם להדיח אותו עכשיו. קים סיפרה לטרויזן שמייקל פועל על להדיח אותו, לכן כדאי להדיח אותו, וטוריזן פשוט קונה את השקר הזה בלי לחשוב פעמיים. מדהים. ג'יי זכה במשימת חסינות לאחר שפתר פאזל מאוד מסובך לפתירה.

בגלל שג'ונאס הודח במועצה הקודמת, ג'יי רוצה להדיח את כריסטינה, כך שמאזן המינים יהיה שווה. אבל שצ'לסי שאלה את ג'יי האם הוא רוצה להדיח את מייקל מול אלישיה וכריסטינה, זה גרם לג'יי לדאוג שהברית של סלאני לא אמיתית ושהנשים פשוט הולכות להדיח את הגברים. צ'לסי חשפה את הטעות שעשתה בפני סברינה, קאט וקים, מה שגרם לקים לעשות בקרת נזקים. שזה מה שיפה במשחק, שמשהו לא הסתדר היא ידעה איך לעשות בקרת נזקים והצליחה להרגיע את ג'יי להצביע לכריסטינה. אך במועצת השבט, התכנית שקים וסברינה רקמו צלחה ומייקל הודח. אפילו ג'יי הצביע לו אך לא הבנתי למה.
 
למעלה