הישרדות אי האלילים פרק 7

Uri04

New member
עתידי/ספקולציה שהולכת ברשת

דן החרמן הקטן מודח על ידי ההפקה בתחילת הפרק הקרוב ולא לוקח חלק בג'ורי (מי טו, הטרדות מיניות בע"מ וכו'). אז יש לנו ג'ורי של עשרה.
 

סטילהוק

New member
ההפקה לא תתערב


ההפקה לא תתערב בגלל שמדובר בסוכן כשרונות, אם תרצה, מיני אפשטיין שעושה שימוש בכוחו ובמעמדו כדי להטריד נשים מינית. ולכן הוא לא מפסיק גם כשמבקשים ממנו להפסיק. אני מאוד מקווה שיודח ע"י שאר המתמודדים ובעיקר המתמודדות, אך במושבעים לצערי הוא כן יהיה.
 

Uri04

New member
איזה מעמד?


הוא לא הארווי ויינשטיין, הוא סתם סוכן סוג ז'.
 

B R A Y E R

New member
מנהל
קשה לי ממש להאמין לזה


אולי הוא יודח מהשבט ואולי ישתמשו בזה בתור תירוץ להדחה שלו
אבל אם באמת היה כאן עניין של METOO - אין שום סיכוי שנטפליקס היו חותמים איתו לפני שבועיים על חוזה שהוא יפיק להם סדרה
ואין שום סיכוי שהוא היה ממשיך לעבוד בתעשייה ולהפיק 4 סדרות שכרגע נמצאות בתהליך הפקה(+סדרה אחת שאומנם בוטלה אבל הייתה משודרת עד לא מזמן, צולמה אחרי שהצילומים להישרדות נגמר)
 

Uri04

New member
יש בזה משהו

ועם זאת, אולי ההפקה לא ידעה אז (רחמים לא ידע) מה לעשות במקרה הזה, והם הסכימו איתו בצורה מנומסת ובוגרת שהוא יעזוב כי הוא עבר על חוקי התחרות.
אם זה ייעשה בצורה רגישה, זה לא אמור יותר מדיי להשפיע על הקריירה שלו.

הספוילר (אם הוא אמיתי) טוען שהעזיבה של דן היתה "לא שגרתית" ויותר דומה לזו של וארנר ב-GC (אבל לא מפרט אם היא היתה מביכה באותה צורה).
 
תודה על העניין ולכל מי ששואל


ואו איזה פרק מעולה!
- ממש כיף לראות את טומי ולורן מתפתלים. הלוואי המיזוג היה ב11 שהיו יכולים להעיף את טומי שמתנהג כמו ילד עשיר ומפונק שלא קנו לו פלייסטיישן ודן הקריפ האשמאי והעלוב הזה.
-כיף לראות את מיסי בעמדת שליטה, זה מאוד מחמיא לה. היא פרספטיבית ברמות הכי גבוהות שיש.
-איזה כיף שבכל הטירוף המילניאלי ההיפראקטיבי הזה יש את ג'נט שהיא פשוט עמוד של שפיות והיגיון פשוט. וכיף שהעורכים נותנים לזה כבוד ולא מראים אותה כדינוזאורית משעממת.
- קלי פשוט גאונית. איזה כיף שהגענו לימים שבהם שחקניות הן לא פחות אסטרטגיות ונועזות מהשחקנים, ושיש יותר מאחת או 2 כאלו בעונה. לא שבעונה 9 או 15 זה לא היה קיים, אלא שלדעתי ליהוק נשי השתפר מאוד עם הזמן. הרבה מזה אפשר לדעתי לזקוף לזכות שחקניות כמו פארווטי, סירי וקים שהוכיחו לכל מעריצה בת 14 שהיא יכולה. זה אגב, לטובת הגברים הלבנים שמזלזלים בנושא הזה, למה קאסט מגוון וייצוג הולם לכל קבוצה בחברה זה עניין קריטי. בדיוק מה שטיטי, אסתר רדא וטהוניה עשו לצעירות אתיופיות בארץ.
- שיח פמיניסטי זה אחד התחביבים העיקריים שלי, מאוד נהניתי מאיך שהבנות קברו את גמאל במועצה. רק קצת הפתיע אותי שהאזכור הראשון בעונה לME TOO לא הגיע בהקשר לדן.
 

Seosi

New member
I'm back baby!


נעדרתי הרבה זמן! הלימודים פשוט התחילו, ובגלל שהשאירו אותי שנה בלימודים זה די הוציא לי אוויר מהגלגלים, אז בחרתי להתמקד בלימודים. אמ;לק: החיים שלי בזבל (חחח סתם
)

אז השלמתי עכשיו את כל הפרקים שפספסתי (מפרק 4) ולפני שאני אכתוב את דעותיי, אני חייב לציין שזה היה הפרי-מרג' הכי טוב שאני זוכר בזמן האחרון, אני גם מקווה שהאיחוד עצמו יהיה מבדר. אז, אני רוצה קודם כל לציין לטובה שחקן שכנראה לא מקבל מספיק קרדיט (לפחות ממני): אהרון. די מחקתי אותו אחרי התגובה שלו להדחה של רוני, אבל הוא הצליח למקם את עצמו ממש טוב. מיסי משחקת חזק, אולי חזק מדי, אבל אי אפשר להתווכח עם התוצאות, פשוט הולך לה. ואם היא תצליח לשחק כזה חזק ולנצח, שאפו.

טומי ולורן ממש אכזבו. ועוד רשמתי שלטומי יש וייבים של מנצח, אבל הוא כמעט הודח הפרק עם השבט שלו הפסיד. אני גם לא כל כך אוהב את מה שעושים מדן. אני כן חושב שאין לו מודעות למרחב אישי אבל הוא ממש לא קריפ כמו שניסו לעשות אותו.

בלאריו, ג'נט פעלה בחכמה באי האלילים (אפשר לפחות כולם להסכים שלא היו צריכים להחזיר את רוב וסנדרה לזה? ואני ממש לא שונא אותם, לא מבין למה הם שם) וגם אהבתי את הדברים שאמרה במועצת השבט. היא מאוד חכמה ומאוד טובה במשימות לגילה, וזה מרענן גם לראות מישהו מבוגר מגיע רחוק במשחק. ג'מאל הוא בחור אינטליגנט עם הבנה כללית במשחק, אך יחד עם זאת, נראה שלא הולך לו לפחות מהיום השישי של המשחק.

ולבסוף, קלי
מהלך מדהים שעשתה, וממש אני לא חושב שעשתה טעות. אך אחד לא יודע שהיא נתנה לדין את פסלון החסינות, עכשיו יש לה את דין לצידה לטווח הקרוב. אולי ג'מאל הוא יותר איום אסטרטגי, אבל ג'ק יותר איום חברתי, ויהיה יותר קשה להדיח אותו באיחוד מאשר את ג'מאל.
 

Bar EL

New member
ברוך שובך לפורום! התגעגענו

ובגדול אני מסכים עםרוב ההודעה שלך.
 

סטילהוק

New member
שים לב שהתבלבלת בין השבטים


לאריו זה השבט השני עם אהרון מיסי אליזבת ואיילין.
השבט שדיברת עליו עם קלי, ג'מאל, ג'נט, נורא וג'ק זה ווקאי.
 
למעלה