ספויילר לגבי הפרק הבא של הישרדות 39

סטילהוק

New member
ספויילר לגבי הפרק הבא של הישרדות 39


כידוע לכולכם על פי הפרומו לפרק הבא ששודר בסוף הפרק האחרון, הפרק הבא של הישרדות 39 הוא פרק האיחוד. אך מה שלא ידוע לכם זה שישודר השבוע פרק כפול עם הדחה כפולה, שבו שני מתמודדים נוספים יודחו ויהפכו למושבעים.

 

B R A Y E R

New member
מנהל
זה לא ספוילר

כמו שאפשר לראות בלוח השידורים של CBS, הפרק הבא יהיה באורך של 2 פרקים רצופים(כלומר שעתיים, או בערך שעה ו20 מינוס הפרסומות)
אין הדחה כפולה, אבל יהיו 2 מועצות שבט כי זה כמו 2 פרקים אחד אחרי השני (כל עונה בערך יש פרק כזה באמצע העונה)
 

סטילהוק

New member
מה זה שתי הדחות אם לא הדחה כפולה באותו פרק?

ולא ישדרו לך שני פרקים, ישדרו לך פרק כפול שבנוי משני פרקים, אבל הצופים יראו את זה כפרק כפול, כמו בכל עונת הישרדות שבהן שודר פרק כפול שתמיד ברור שהורכב משני פרקים ערוכים לפרק כפול אחד.

אבל השורה התחתונה היא שאין רק מודח אחד השבוע, יש שניים.
 

סטילהוק

New member
שימו לב שבפרומו לפרק הבא שהעלתי


רואים בבירור את לא פחות מטומי מבקש מאהרון להדיח את בת בריתו קלי מווקאי. שזה תמוה מאוד בעיניי, מכיוון שטומי היה בקשרים טובים עם קלי בווקאי, הרי הוא זה ששכנע את קלי להצביע נגד מולי, היא לא היתה מצביעה נגדה אם טומי לא היה מצביע לה גם. ולכן הצפי היה ששניהם ימשיכו לעבוד ביחד אחרי האיחוד. כך שאם טומי מכוון לקלי, וקלי תגלה את זה, לדעתי הוא המודח הבא, ואם לא הראשון אז השני.

השאלה מה יעשה דין שעכשיו מחד הוא חייב לקלי על הצלתו מהדחה בטוחה באמצעות אליל החסינות שנתנה לו, אך מאידך עלול מכור אותה תמורת הצטרפות לברית הנגדית של לאירו שהוא עצמו חלק מהשבט הזה, למרות שתקעו לו סכין בגב בהדחתה של צ'לסי, שבכלל היה מתוכנן אז להדיח אותו. האם הוא יסגיר את קלי, ובגלל זה רואים את טומי מבקש מאהרון להדיח אותה? או האם הוא יישאר נאמן לה לפחות עד שלב מסויים?

שלא לדבר בכלל על נורא שלא מסוגלת לסתום את פיה ולשמור לעצמה את מחשבותיה, שאמנם לא נראה לי שקלי החכמה סיפרה לה שלדין יש אליל חסינות שהיא נתנה לו, אך כנראה שכן סיפרה לה שהם אמרו לדין להצביע לנורא והצציעה לה שאם יש לדין אליל חסינות כדאי שהיא תצביע לג'ק בכדי שלא היא תודח...

בקיצור: הפרק הכפול המורכב משני פרקים ערוכים שישודר השבוע הולך להיות מאוד מעניין...
 
למעלה