פינת הפופולאריות 39 - פרק 7

אורישקי

New member
פינת הפופולאריות 39 - פרק 7


להלן הדירוג הקודם:

15. ג'ייסון - 1.7

14. טומי - 2.1
5
13. לורן - 2.7
8
12. נורא - .3.6
2
11. קארישמה - 4
2
10. דן - 4.6
2
9. ג'ק - 5.6
1
8. דין - 6
1
7. ג'נט - 6.2
5
6. אהרון - 7.2
3
4. אליזבת - 7.6
1
4. ג'מאל - 7.6
2

והטופ 3 - ששוב יש בו תיקו ושוב גם כן הוא נורא צמוד
 

אורישקי

New member
מקום 3


עם ממוצע 7.7

ועלייה של 7 מקומות

לראשונה בטופ 3 מאז הפרק הראשון

איילין

 

אורישקי

New member
ובמקום הראשון...

עם ממוצע 7.8

חוזרת לפסגה אחרי שבועיים של היעדרות,
וכמו לפני, גם כאן היא חולקת את זה עם עוד מישהי

מיסי

 

אורישקי

New member
ובמקום הראשון... ב'

עם ממוצע 7.8 גם כן

היא כבר במקום הראשון בשבוע השלישי ברצף

קווין קלי

 

אורישקי

New member
הדירוג

ג'ייסון עף סוף סוף מהדירוג

וזו גם הפעם האחרונה של ג'ק!

אהרון
איילין
אליזבת
ג'מאל
ג'נט
ג'ק
דין
דן
טומי
לורן
מיסי
נורא
קארישמה
קלי

דירוג נעים
 

סטילהוק

New member
מדרג


אהרון - 4 לא ראינו אותו כמעט הפרק, חוץ ממשפט ה"עכשיו הם יבואו אלינו כי אנחנו הרוב". ודווקא בגלל שיש איחוד בפרק הבא והראשונים לעוף באיחודים הם מי שמהווים איום פיזי הוא ללא ספק אחד מאלה שבסכנת הדחה.

איילין - 4 גם אותה בקושי הראו הפרק, חוץ משורה אחת בליל ההדחה, ומה שמפתיע שהיא עדיין לא עשתה 1+1 בין הדברים שג'ייסון צעק להם לפני שעזב לבין הניסיון להדיחה אם לא היתה משיגה את היתרון הקולי.

אליזבת - 4 משום מה אותה בכלל לא הראו הפרק, ואפילו לא דיברו עליה.

ג'מאל - 3 מהלך מאוד טיפשי של ג'מאל להציל את נורא במועצת השבט, ואם כבר משחקים אליל חסינות שלא מוגבל בזמן כמו למשל האליל חסינות של קלי, אז עדיף כבר ליתר ביטחון להשתמש בו על עצמך, בכדי שלא תצא הכי פראייר בעולם, כמו האומלל ההוא שכל הזמן חוזרים ומראים איך העניק את שרשרת החסינות שלו והודח באותו ערב מהמשחק. או לפחות לבן הברית שלך שגם הוא יכול להיות בסכנה, ועוד במועצת שבט כל כך מעורערת, שנורא אומרת לך בפנים שהיא שונאת אותך ושהיא לגמרי בעד ברית בנות. הרי בקלות זה יכל להיות הוא במקום ג'ק. וגם לא הבנתי למה הוא בכלל הציל את נורא שתכננה להדיחו, אם היתה לו הזדמנות פז להיפטר ממנה? הרי במצב כזה גם נורא וגם דין מוגנים והולכים לסבב הצבעות שני שגם הוא וגם בן בריתו עלולים להיות מודחים.

ג'נט - 8 אין ספק שעשתה את הבחירה הנכונה, ובניגוד למשל לנורא ואיילין שמיד קפצו ורתמו את העגלה עוד לפני הסוסים, עצרה ועשתה חושבין לפני שענתה, ובכך הוכיחה ששיקוליה האסטרטגיים קודמים להתלהבותה מכל הקונספט כמו ילדה קטנה שמתלהבת מצעצוע חדש. וככה משחקים, בשיקול דעת ומחשבה תחילה, אם אפשר אפילו כמה צעדים קדימה, כמו בשח, ולא בהתלהבות יתר ובחיפזון.

ג'ק - 7 בסה"כ שיחק לא רע, והודח דווקא בגלל שהיה כל כך לייקבל יותר מג'מאל, מה שהפך אותו לאיום גדול יותר, שלא לדבר בכלל על מבחינה פיזית, שהוא לבדו כמעט הכניס את רוב, אם לא אפילו כל הקוקוסים הכבדים לסל של הפאזל במשימת החסינות השבטית, מה שכולם ציפו דווקא מדין...

דין - 7 למרות שהצליחו להוליכו שולל כולם שמדובר בנורא ולא בו, ואם לא קלי שרצתה להשאירו במשחק, הוא היה מודח פה אחד. מהרגע שקלי הזהירה אותו ואף נתנה לו את אליל החסינות שלה, מה שכבר לא השאיר שום ספק אצלו לגבי הזהרותיה וכוונותיה לגביו, הוא שיחק נכון ולא חשף יותר מדי במועצת השבט, כמו למשל שחשפה נורא שלא יודעת לשמור לעצמה את מחשבותיה, ועוד במועצת שבט כל כך מעורערת. הבעיה מה יעשה עם השאלות שיבואו בהמשך של למה הצביע דווקא לג'ק ולא לנורא... האם יסגיר את בת בריתו קלי? והאם מישהו בכלל יאמין לו מול קלי שכבר הוכיחה כמה פעמים את נאמנותה לשבטה, גם בהדחת מולי וגם בכל שאר ההדחות, כולל האחרונה שהצביעה בעצמה נגד דין?

דן - 1 לא הראו אותו הפרק והאמת שהוא ממש לא חסר לי לפחות. לדעתי דן המטרידן הסדרתי גם הוא יהיה אחת המטרות להדחה באיחוד. ואצלו הרבה יותר סיכויים שגם יודח.

טומי - 2 ניסיון פאטתי ואובר מוגזם להסית את כל האש ממנו ולורן כלפי דן, שגם ככה רוב שבט לאירו המעורבב לא מספמפט, וזאת עוד בלשון המעטה. ואם כבר מנסים ליצור אנטי כלפי מישהו אחר כדי להסית את האש ממך אז יש דרכים הרבה יותר יצירתיות לעשות זאת, אם זה ליצור ריב מדומה בינך לבין בת בריתך, שיוציאו את שניכם מהמשוואה להדחה בשל איומכם כצמד כוח, ואם זה בלגרום לשאר חברי השבט לחשוב שמי שרוצים להסית את האש כלפיו עשה, כמו למשל: "ראיתי אותו גונב אורז בלילה/מחטט בתיקים/מחפש פסלון ועוד..." הרי ממש לא חסרות דרכים אחרות יצירתיות ואמינות הרבה יותר. וגם יכולנו לראות את הפאניקה שלו במשימת החסינות השבטית שבה נראה שהוא ממש חשש שהשבט שלו הולך להפסיד בכוונה כדי להדיחו. שלא לדבר שגם הוא מהווה איום פיזי ויסומן כמטרה להדחה באיחוד.

לורן - 3 כנ"ל כמו טומי, אלא שבמקרה שלה היא קצת יותר עם הראש במשחק מאשר טומי, שפשוט מרחף ולא ממש עם הראש שלו במשחק. אלא יותר נגרר מאשר מוביל.

מיסי - 5 לא ראינו הרבה ממנה הפרק, ורק ראינו שהיא מכוונת לקלי בפרומו לפרק האיחוד, ודווקא בגלל זה רוב הסיכויים שזה יהיה בסוף הפוך על הפוך ודווקא היא זו שתודח אחרי שדין יזהיר את קלי מפניה כטובה על כך שהצילה אותו מהדחה בטוחה, וקלי החכמה והערמומית כבר תביא להדחתה. שלא לדבר בכלל על כך שגם מיסי מהווה איום פיזי באיחוד.

נורא - 2 אוי נורא, מה יהיה הסוף איתה ועם הברגים הלא מוברגים היטב אצלה בראש, לא לימדו אותה שסייג לחכמה שתיקה, ועוד במועצת שבט? ושלא שופכים כל מה שחושבים ושומרים את הקלפים קרוב לחזה? כמה שהבחורה הזאת היא האוייבת הכי גדולה של עצמה. אלא אם כן היא עושה זאת בכוונה כדי שייקחו אותה כעז לגמר ואז מגיע לה פשוט אוסקר. בכל אופן גם אם תגיע לגמר במקום שחקן/שחקנית טובים יותר אני לא רואה שום סינריו שהיא גם זוכה בו. שלא לדבר בכלל על כך שהפה הגדול שלה עוד יכול להסגיר את המהלך של קלי ולהביא להדחתה מהמשחק.

קארישמה - 4 לשם שינוי דווקא הפעם היא היתה הרבה יותר טובה מנורא, שכמעט ירתה לעצמה בראש והרסה את כל המהלך של קלי במועצת השבט, למרות שהמהלך היה מתוכנן כל כך טוב ע"י קלי שאפילו נורא עם השטויות שלה והפה הגדול שלה לא יכלה להרוס אותו, בגלל שקלי לא סיפרה לנורא על אליל החסינות שלה או על זה שנתנה אותו לדין, כמו שלא סיפרה לדין שדאגה שגם נורא תצביע כגיבוי לג'ק.

קלי - 10
ללא ספק המלכה של העונה הנוכחית. שביצעה בשלמות מהלך גאוני, והוכיחה כבר לא פעם ולא פעמיים שהיא חכמה וערמומית ושכל מהלך שהיא עושה יש מאחוריו הרבה מאוד מחשבה ושיקול דעת. אם זה בכדי לרכוש את אמון השבט שלה, ואם זה לבצע מהלכים שקטים שאף אחד חוץ ממי שצריך לדעת ורק מה שצריך לדעת לא יידע שהיא זו שעומדת מאחוריהם, שלא לדבר בכלל על הוידויים שלה, שרק הפרק הזה נדמה לי שהיו לה לפחות איזה 10, ושחלקם עוד ייכנסו לפנתיאון של הישרדות, כמו למשל הוידוי האלמותי שלה שלא זכור לי שראינו בכלל כזה דבר בתולדות הישרדות שבו עולה בראשה בזמן הוידוי עצמו הרעיון הגאוני שרקחה ותכננה לגבי מה לעשות עם אליל החסינות שלה שזו ההזדמנות האחרונה שלה להשתמש בו. יכולנו ממש לראות איך גלגלי המוח שלה עובדים וזה היה פשוט קטע פנטסתי ובלתי נשכח שייכנס לפנתיאון. מאידך, ראינו כולנו בפרומו לפרק הבא שאליזבת וגם מיסי מלאירו מתכננות להדיחה באיחוד, וגם אני חושש מאוד שאם נורא תישאל שאלות קשות אחרי מועצת השבט האחרונה של למה הצביעה נגד ג'ק היא עוד עוד עלולה להסגיר את קלי, וגם דין אם יישאל שאלות קשות מדי ע"י ג'מאל של למה דווקא ג'ק עלול שלא לעמוד בלחץ ולחשוף שקיבל את אליל החסינות שלו מקלי, למרות שקלי דאגה לכך שאף אחד לא יידע שיש לה בכלל אליל חסינות כשברוב חכמתה החביאה אותו בשיערה, שזה עוד מהלך גאוני של קלי בכדי שלא יחשדו בה, למרות שהיתה באי האלילים. ושימו לב שאכן אף אחד כבר לא החשיב אותה כאיום אחרי המהלך ההוא והרוב בכלל שכחו שהיא בכלל היתה באי האלילים. שזו עוד נקודת זכות ענקית לקלי. ככה בדיוק משחקים הישרדות נכון. אם גם קלי מודחת זאת תהיה אבידה קשה ואכזבה ענקית לעונה שהיא התקווה הכי גדולה שלה.
 


אהרון - 6 נהג נכון הפעם, אבל עדיין הוביל את עצמו לסיכון מיותר.
איילין - 6
אליזבת - 6 שיהיו שלושה 6 ברצף, איירון מיידן מגיעים

ג'מאל - 3 חוזר מי מהתיוג שלו כשוביניסט, סתם יצא אידיוט.
ג'ק - 5
דין - 7
דן - 4
טומי - 6
לורן - 7
מיסי - 8
נורא - 3

קארישמה - 1
קלי - 10
 

B R A Y E R

New member
מנהל


אשמח אם תסביר למה אתה כלכך אנטי ג'אמל, ולמה אתה משווה אותו לבוב ופאביו?
 

אורישקי

New member


אהרון 7 סהכ הוא סבבה בינתיים
איילין 7 חמודה
אליזבת 7 בעיני מרגיש שהיא משחקת נורא חכם אבל שלא מראים אותה, מה שאומר שרחוק היא לא תגיע, אבל מפרגן לה סהכ
ג'מאל 7 פישל הפרק אבל לא מספד אותו
ג'נט 10 קווין
ג'ק 9 מפרגן לו כי בעיני הוא ממש ממש חמודי, והיה עם פוטניאל אפילו לנצח. לא מאשים אותו בהדחה
דין 9 נסיך
דן 10 סתם כי תתנו לו פה ניקוד נמוך בהגזמה
טומי 4 ירד לי ממנו לגמרי והוא די גרוע אבל אני נותן לו נקודות כי הוא לא קארישמה
לורן 4 כנל לטומי
מיסי 9 חזרתי ממש לאהוב אותה הפרק האמת.... נחכה לראות סופית בפרק הבא
נורא 10
קווין. Stop Hating Queen Noura
קארישמה 1 לכי כבר הביתהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
קלי 10
ללא ספק המלכה של הפרק
 
זה רק אני הפאוץ והחום של ישראל


אהרון 10 קווין
איילין 10 קווין
אליזבת 10 קווין
ג'מאל 1
ג'נט 10 קווין
ג'ק 3 מסכן שיחק ממש טוב וזה למה הודח. בנאדם מתוק
דין 7 לנשנש אותו
דן 1 דוחה אותי
טומי 2
לורן 6
מיסי 10 קווין
נורא 10 קווין
קארישמה 10 סתם כי תתנו לה פה ניקוד נמוך בהגזמה
קלי 10 קווין
 

NP23

New member


אהרון 7
איילין 7
אליזבת 7
ג'מאל 5
ג'נט 9
ג'ק 5 אבל חמוד:(
דין 8
דן 1
טומי 1
לורן 1
מיסי 8
נורא 1
קארישמה 1
קלי 10
 

Confide In Omer

New member


אהרון 4
איילין 8
אליזבת 8
ג'מאל 5
ג'נט 9
ג'ק 7
דין 3
דן 2
טומי 7
לורן 7
מיסי 8
נורא 8
קארישמה 7
קלי 10
 

B R A Y E R

New member
מנהל


אהרון - 10 כי למה לא
איילין - 1 כי למה כן
אליזבת - 7
ג'מאל - 10 מת עליו, סופר חמוד וסופר כריזמטי, נכון לא קרא נכון את התמונה, אבל לא נראה לי שהיה לו איך לקרוא את זה אחרת.. גם די הגיוני ומתבקש שדין/קארישמה יודחו (בדגש על קארישמה) אז כן גם יכול להבין את המהלך האמיץ שניסה לעשות עם האליל.. התבאסתי רצח אבל אני מניח שגם הוא מבואס רצח.. מכאן זה כבר מבחן האמת איך הוא יתנהל במיזוג כשהוא מבין פחות או יותר את המצב
ג'נט - 5 גם אני לא הייתי משתתף במשחק הזה שלהם בשביל יתרון כזה מעפן
ג'ק - 1 כן הוא חמוד וכן התבאסתי שהודח, אבל איך כולם כן צבועים לתת לו יותר מג'אמל? הרי זה ברור שג'אמל הרבה יותר מאיים ממנו והיה הרבה יותר נכון להדיח את ג'אמל, וכבוד לג'אמל שניצל מההדחה הזו כנראה בזכות קשרים הרבה יותר טובים ממה שהיה לג'ק במשחק.
דין - 1 כנ"ל, על מה מגיע לו לקבל יותר פרגון? נטו מזל
דן - 10 ההגזמה פה נגדו פרועה
טומי - 1 וואו שיחק כלכך גרוע הפרק שממש הובכתי מזה.אין לו את זה בשיטטטט
לורן - 1 לגמרי כנל, באסה
מיסי - 10 פשוט מלכה שאני מאוהב
נורא - 1
קארישמה - 5
קלי - 6 לגמרי מלכה, אבל מוריד לה 2 נקודות כי לדעתי זו הייתה טעות אם כבר להפטר מאחד מהשבט המקורי שלה - לא ללכת על ג'אמל, ו2 נקודות על זה שבחרה להפטר מג'ק שכפי שזה נראה כן היה נאמן אליה, לעומת דין שהיא לא הייתה בטוחה ב100% שהוא איתה (הקול השני של נורא נועד למנוע אופציה שהוא יבחר להצביע לה)
 

Bar EL

New member


אהרון 10
איילין 5
אליזבת 5
ג'מאל 10
ג'נט 9
ג'ק 7
דין 1
דן 10
טומי 1
לורן 1
מיסי 10
נורא 1
קארישמה 1
קלי 1
 

סטילהוק

New member
לפחות תנמק את ההצבעה ההזויה שלך


10 לדן 1 לקלי שעשתה את המהלך הכי גדול של העונה? על מה 10 לדן בדיוק? על זה שהוא מטרידן מינית סדרתי?
אם היה נוגע באיבריה המיניים של בתך כמו שלורן תיארה שנגע באיבריה גם היית נותן לו 10?
 

סטילהוק

New member
כהרגלך בקודש, ללא שום נימוק על מה ולמה


דן לא ביצע אפילו מהלך אחד שראוי להכתיר אותו כמלך בעקבותיו, שלא לדבר שאפילו מילה אחת טובה מצד איש מהמתמודדים לא נאמרה לגביו לאורך כל העונה.

אז תמשיך להוכיח שאתה לא אובייקטיבי בשיט.
 

Seosi

New member
מדרג


אהרון 9 אני לא מאמין שאני נותן לו ציון כזה גבוה, אבל הוא ממש השתפר במשחק.
איילין 7 חביבה, וגם מענה אפשרות של הגרלת אבנים שבוע שעבר, משחק חברתי מעולה.
אליזבת 8 הראש במשחק כמו שצריך.
ג'מאל 6 הוא אינטיליגנט, אבל אי אפשר להתכחש שמתחילת המשחק פשוט לא הולך לו.
ג'נט 9 משחקת מאוד טוב מבחינה חברתית ונמצאת בשיחות אסטרטגיות, שתמשיך כך.
ג'ק 6 הוא סבבה מבחינה חברתית, מבחינה אסטרטגית פחות
דין 6 גם הוא נחמד, אבל באמת ניצל במזל.
דן 7 אני כן חושב שאין לו מודעות למרחב אישי, אבל אני לא חושב שהוא עושה את זה בכוונה והוא עדיין דמות מעניינת.
טומי 4 וואי, איזה אכזבה.
לורן 4 כנ"ל על מה שרשמתי על טומי.
מיסי 10 משחקת חזק מה שיכול להיות מסוכן, אבל בינתיים מאוד הולך לה והיא אחת מהבחירות שלי לנצח את המשחק.
נורא 5 נטו על זה שהיא נראית בנאדם חביב ומצחיק

קארישמה 1 אני באמת לא מבין איך היא הצליחה להתחמק מכל ההדחות עד עכשיו, נטו מזל. והיו לי ממש ציפיות גבוהות בשבילה.
קלי 10
מועצת שבט בבימויה. ואני לא חושב שהיא עשתה טעות כאן בלהדיח את ג'ק בגלל שיהיה קשה יותר להדיח אותו באיחוד מאשר את ג'מאל. עכשיו דין יהיה איתה לטווח הקרוב, והיא בכלל לא שרפה את עצמה במועצת השבט, כך שיצא לגמרי גדולה.
 
למעלה