הישרדות אי האלילים פרק 7

noamlah

New member


ג'מאל ממש ממש ממש מטומטם
לא מבין מה ההתלהבות הגדולה ממנו פה
לא יודע אם תהיה או לא תהיה התאחדות של בנות בעונה הזו אבל הרגע הוא דאג לכך שאם תהיה הוא יהיה הקורבן הראשון שלה
העלה את ג'ואל קלוג מהאוב
קארישמה עם הערת הMETOO

קלי יצאה ענקית עם המהלך שלה
ג'ק יצא בזמן לפני שנהפך להיות מעיק ורגע, הוא מושבע? אז יש 11 מושבעים העונה?
פרק הבא איחוד והסגולים עדיין ברוב, מנסים להראות שיש סוג של בלגן אבל לא נראה לי שמשהו יוכל להציל את מיסי או אהרון מהדחה
גם עם אחד הסגולים יתהפך עדיין יש להם את קארישמה והם גם יכולים להפנות את איליין אם יגידו לה שמיסי ואהרון כיוונו נגדה (מה שהיו צריכים לעשות עוד לפני ההדחה של ג'ייסון כשראו שיש לה את הביטול קול)
אהיה שמח עם ההדחה הזאת כי הם הביאו זאת על עצמם וגם הדמויות שלהם דיי מיצו
 


קצת אירוני שמיסי ולורן, היחידות שאחראיות להדחות של בנות עד כה, מדברות על רוב נשי. במיוחד מיסי. יכולת להדיח את דין! יכולת להדיח את טום! ואילו טום היה מודח, יש מצב שקארישמה הייתה מודחת אחריו, ו-ווקאי הישנים היו מנסים לצרף אליהם את דין ואת צ'לסי. העריכה של ג'מאל לא ברורה לי. מצד אחד הוא מקבל את וידוי הסינדרלה שהפך את בן לזוכה ברור בעונה 35, מצד שני... אוי, לא. אם קלי מודחת בקרוב, דעו לכם שנקבל את מי שנראה, עד כה, כאחד הזוכים הכי פחות אסטרטגיים מאז... לא זוכר כבר. ואז גם נורה פותחת עליו את הפה, ובהנחה שג'מאל זוכה, העונה הזו מתחילה להיראות כמו התרפסות בפני תרבות הצדק החברתי האמריקקית. אם זה כיוון העונה, אני לא רק מאבד עניין, אלא מחרים אקטיבית את הישרדות ולא צופה גם בעונה הבאה.

ואז ג'נט נשלחת לאי האלילים. אגב, מחלקת הספוילרים, לשם שינוי לא הראתם שמץ של אסטרטגיה או כל סממן שמרמז על השבט שיגיע למועצה! סוף סוף! וג'נט... מוותרת על האתגר. סנדרה מהמרת שבחורה תזכה. אני עדיין רוצה שזו תהיה קלי. מה שבטוח עם כמות הוידויים שלה, סביר להניח שלכל הפחות נראה אותה במושבעים, מה שמגן עליה לפחות... הדחה אחת.

אצל ווקאי, לורן וטומי מוכיחים את עצמם מחדש אחרי פרץ המרמור מהשבוע שעבר. דן... לא. אבל יהיה יותר הגיוני להדיח את אהרון ולהפוך את דן לעז. אהרון מפלרטט חזק עם המעמד של "משחק חזק מדי", במיוחד אחרי השבוע שעבר, וכמו כל השחקנים שעל גבול החזק מדי, רק הזמן יוכיח מה מצבם. גם השם של טומי נזרק, ותודה לאל שלורן חברה לסנדקית, כי במקרה הכי גרוע, היא הרע במיעוטו. אבל אני חושב שהיא הוכיחה את עצמה מחדש.

למזלם, באתגר החסינות יש פאזל, ובפאזל כמו בפאזל, לאירו גרועים. אפשר להדיח כבר את קארשימה סוף סוף? אולי את נורה? במקום זאת, קלי רוצה להדיח את ג'מאל או ג'ק, ומוכנה לתת את האליל שלה לדין בשביל זה. אוקיי, אם היא לא מודחת היום, אני רואה אותה לפחות בפיינל 6. ולפי הוידוי הזחוח של ג'מאל, אני חושב שהתוכנית של קלי תצליח. אני לא מבין את העריכה של ג'מאל. מעבר להיעדר האסטרטגיה היחסי שלו, הוא היה בצד הלא נכון בשתיים מתוך שלוש הצבעות.

ובמועצת השבט, הכול הלך לטובת קלי! היא עצמה הצביעה נגד דין, ונורה הצביעה נגד ג'ק, ועכשיו יכולה להפוך לשעיר לעזאזל! או, יותר הגיוני, קלי קנתה לעצמה עז. בכל מקרה, אם ג'מאל זוכה אחרי כל זה, כמו שאמרתי, הוא יהיה הזוכה הכי חלש מבחינת אסטרטגיה נטו מאז... מייק? אני מקווה שהוא יתחיל לשחק חזק, כדי שהוא לא ייחשב זוכה גרוע. או שיודח ושקלי תזכה. גם זאת אפשרות. אה, ועכשיו הוא גם חזיר שוביניסט. טוב שיש כאלה לפעמים, כדי שנבדיל בין שוביניזם אמיתי לבין סתם חוסר טאקט.

דירוג:


1. קלי!!!

2. מיסי
3. לורן
4. אהרון
5. טומי
6. אליזבת
7. איליין
8. צ'לסי
9. דין
10. ג'נט
11. ג'ק
12. מולי
13. ג'ייסון
14. נורה
15. דן
16. טום
17. רוני
18. ג'מאל
19. וינס
20. קארישמה

אני חוזר בי. אם ג'מאל יזכה, נכון לעכשיו הוא יהיה ברמה של בוב ופאביו, שזה כבר עדיף על כריס הבלתי שפיט.
 

Uri04

New member


למה ג'מאל הוא חזיר שוביניסט? כי הוא העז לחשוף את הברית הנשית בשבט שלו? נו באמת... כשזה נראה כמו ברווז ונשמע כמו ברווז ומריח כמו ברווז... זאת כנראה קארישמה קמה מהשינה

כאילו... זה כנראה סימן שיש דברים בגו'.

העריכה של ג'מאל היא כזאת שמכסת"חת על הטעויות שהוא עושה רק כי הוא כנראה הזוכה (אנחנו כבר מכירים את סגנון העריכה של הישרדות). אם הוא היה מגיע לגמר אבל לא זוכה, הוא היה מקבל עריכה של villain. אם הוא היה מודח קודם - הוא היה מקבל עריכה של דושבאג חסר מודעות. בינתיים נראה שהוא מאוד אהוד על אנשים, וכזה שאנשים ישמחו למחול לו על טעויות.
 

noamlah

New member


לא חושב שג'מאל הוא הזוכה
כן חושב שהוא כנראה אופציה טובה ללהק לעונות חוזרים הבאות, בעיקר כשחסרים שחורים שימלאו את המשבצת
נו, ג'רמי קולינס כזה

אבל בעונה הזאת קשה לי לראות אותו זוכה
אין לו אף אחד בשבט שלו וגם אף אחד בשבט השני
כך שהסיכוי היחיד שלו זה רצף חסינויות או רצף אלילים

אני דיי מאמין שיודח אחריי מיסי ואהרון באיחוד ויהיה מושבע רביעי
באיזה שהוא מקום אני מחכה ורוצה לראות את התגובות הנזעמות של הקהל האמריקאי אחריי רצף הדחות של:
אהרון, מיסי, ג'מאל, קארישמה, לורן...חח
 

Uri04

New member


ואז קלי ונורה... הליברלים יזעמו, אבל למרבית הצופים של הישרדות לא אכפת. זה אפילו משהו מתבקש...
 

סטילהוק

New member


פרק ענק, וקלי
, לא רק שהיא שהיא שלטה לגמרי במשחק, היא גם יכלה להדיח את מי שהיא רוצה מבין ג'מאל וג'ק, למזלו של ג'מאל היא השאירה אותו ובחרה בג'ק הפרטנר שלו. ואם לא די בזה, היא גם הוציאה את עצמה בכלל מהמשוואה והצביעה גם היא הממזרה לדין כדי שלא יחשדו בה, מהלך פשוט גאוני. ובנוסף גם לא נתנה לאליל החסינות שלה להתבזבז (אגב, אמרתי לכם שהאליל שלה טוב לפחות לעוד מועצת שבט שהיא תשתתף בה ועובדה שצדקתי), וגם לא חשפה שבכלל היה לה אליל, וכולם עכשיו בטוחים שהאליל היה בכלל של דין. למעשה מתחילת העונה קלי היחידה שעשתה שימוש מוצלח באליל שלה, ולא הודחה איתו מהמשחק. ונדמה לי, אם איני טועה שבנוסף לכל זה היא גם הצליחה להדליק אש עם אבן האש אחרי שג'מאל לא הצליח, ולא נתן לה בפעם הראשונה שביקשה לנסות, עד שכולם אמרו לו שהוא היה צריך לתת לה לנסות גם.

ג'נט בחרה נכון שלא להתחרות באי האלילים, גם כי יכלה להפסיד את קולה וגם כי אם היתה זוכה היתרון הזה היה סתם מבוזבז ולא ממש עוזר לה, ואם היתה משתמשת בו נגד בני בריתה היתה מסומנת להדחה למועצת השבט הבאה.


ונורא, אוי נורא, כשמה פשוט נוראה. השחקנית אולי הכי גרועה אבר בהישרדות, כל כך חששתי שהפה הגדל שלה עוד יסגיר את קלי, זה לא יאומן כמה שהיא שופכת במועצת שבט שצריך בעיקר לשתוק ולנסוך ביטחון במי שרוצים להדיחו, ובטח שלא להגיד לג'מאל את מה שאמרה. אין ספק שאצל הבחורה הזאת הברגים לא מוברגים היטב.


ועל דן, בכלל אין מה לדבר, ולמי ששואל למה הוא כל כך בלתי נסבל, אתם ראיתם מה הוא עשה ולאיפה הבנות תיארו שהוא שלח את ידיו? איך אפשר בכלל להתעלם מהתנהגותו? וכמה פעמים ביקשו ממנו להפסיק עם זה? פשוט נורא שגבר מבוגר מתנהג כך.


כמו כן, על פי הפרומו בפרק הבא האיחוד ומיסי ולאירו מכוונים לקלי, אך דווקא בגלל זה אני כמעט בטוח שזה הפוך על הפוך. (אולי דין יחזיר לה טובה תחת טובה בגלל שהיא הצילה אותו מהדחה בטוחה), רק זה חסר שגם קלי תודח אחרי מולי וצ'לסי והעונה הזאת כולה יורדת לטימיון והופכת לאחת העונות המאכזבות ביותר בהישרדות. אני מאוד מקווה שלא, כי נכון לכרגע קלי התקווה הכי גדולה של העונה.
 

אורישקי

New member


וואווווווו
איזה פרק מטורף. הכי טוב העונה ללא תחרות

קודם כל אני חייב להגיד שבשבט הכתום חזרתי לאהוב את מיסי הפרק - שלא תעשה שטויות ושתמשיך לנתח נכון את המשחק.
לורן וטומי מנסים אבל בצורה די פתטית, אין לי ספק שטומי היה עף במצב של מועצה. כל החוסר אמינות הזה לא שווה.
ובשבט הסגול
קודם כל קווין ג'נט
קיבלה אחלה של עריכה הפרק, היא לגמרי חמודה ונראה שהמשחק החברתי שלה טוב מאד, פוטניאל למנצחת.
קלי
מהלך ממש ממש יפה שלה בעיקר כי היא עשתה את זה בשקט ובחוכמה, אולי היה עדיף לה בדיעבד לא לגרום לכך שנורא תצביע לג'אק אבל ההיגיון מאחורי זה מובן לגמרי. אני גם שמח שדין נשאר אני ממש מחבב אותו.
אני ממש לא מבין את הביקורת המוגזמת פה נגד ג'מאל, קודם כל נו באמת שובניסט.... אפילו הבנות שהגיבו (בחוכמה) למה שהוא אמר, בעיקר כדי להרגיע את עצמן, לא חושבות שהוא כזה....
דבר שני דווקא השימוש באליל על נורא... לא יודע אם הייתי עושה את זה ואולי זה היה מיותר אבל הוא כן קנה את אמונה לפחות. אני כן חושב שהוא יצליח להגיע רחוק.
נורא |כתר
כתר|
פשוט קווין. איך אתם מסוגלים ללכלך עליה אבל לפרגן לקארישמה המיותרת והמעפנה הזו?!?!?!? נורא פשוט שוברת עם כל התקפי הצחוק שלה, וכל עוד היא לא הורסת את המשחק בעונה זה מעולה.
וג'אק - בסה"כ ממש חמודי, היה לו פוטנציאל להגיע רחוק ובתכלס אי אפשר להאשים אותו בהדחה שלו, לא יחסר לי ברמות אבל גם לא שחקן רע.
 

noamlah

New member


ג'מאל לא שובניסט וגם הטענה שלו דיי נכונה בסטטיסטיקה כשזה נוגע להיסטוריה של הישרדות (באח הגדול לעומת זאת זה הפוך)
אבל העניין הוא שלא היה שום טעם בלהעלות את הטענה הזאת כי בכל מקרה הוא לא יוצא ממנה טוב, יכולים להיות שני סצנריוס
1. הבנות מסכימות איתו וחושבות שזה רעיון מעולה וברית הבנות יוצאת לדרך
2. הבנות מתעצבנות על ההערה של ג'מאל, הוא נחשב לגבר הבהמי התורן ומדיחות אותו בגלל זה

לגבי האליל לנורא, אם אכן דין היה מצביע לנורא - כולם מצביעים לדין והוא חסין, דין מצביע לנורא והיא חסינה, יוצאים להצבעה חוזרת שמי שפגיע הם קארישמה, ג'ק, ג'מאל וקלי
קארישמה היא קול בטוח שילך עם הסגולים באיחוד כך שזה לא משתלם לג'מאל להדיח אותה
ג'ק הוא החבר הכי טוב של ג'מאל ובברית חזקה איתו כך שלא משתלם לו להדיח אותו
יכול להיות שלג'מאל הייתה אולי כוונה להדיח את קלי עם האליל לנורא אבל אנחנו לא ראינו את החשיבה הזאת בפרק
ובהצלחה לנסות לכוון את כולם נגד קלי כשיש הצבעה חוזרת ובקושי דיון לפני
ממה שאנחנו יודעים אם דין חסין אז לג'מאל הכי משתלם להעיף את נורא, היא כבר ניסתה למכור אותו לדין וטום והיא הכי בעלת פוטנציאל להתהפך במידה וההצבעות יהיו שבטיות באיחוד
כך שההחלטה לתת אליל לנורא נעשתה אינסטינקטיבית ובלי חשיבה מוקדמת, לפחות ממה שראינו
 

אורישקי

New member


לדעתי הוא העדיף שקארישמה תעוף ושהוא יקנה ככה את אמנוה של נורא
לא החלטה מאה אחוז נכונה וגם בעיני זה היה שימוש מיותר אבל מצד שני מעריך אותו על קו החשיבה הזה.
בטח לא להגיד שהוא ברמה של בוב ופאביו.......
 

NP23

New member


יואו איזה הזוי שג'מאל השתמש באליל שלו על נורא!! אם הוא היה מודח זה היה זכור המהלכים הגרועים אי פעם ומביך עוד פי 10!
אם כי זה ממש כמעט היה שם.. הוא לא תיאר לעצמו שדין יעשה מהלך נגדו
היה צריך להבין שאם הוא משתמש באליל , הוא יודע דברים ולא יעשה מהלך עם אליל של להדיח את נורא
&nbsp
זה מזכיר לי שדן השתמש באליל על אנג'לינה ואיבד את ג'ון .. לא נראה לי שאי פעם בהישרדות השתלם לתת אליל למישהו לא מהברית שלך! גם לפארווטי לא השתלם לתת אליל לסנדרה מבחינה משחקית. סנדרה ניסתה להדיח אותה מועצה *אחת* אחרי ולא באמת קיבלה קולות.
גם אם נורא היתה מקבלת את הקולות וניצלת,
באמת שנראה לי שבנקודה זו עדיף לו את קארישמה (מי שכנראה תהיה קורבן הצבעה חוזרת) במשחק מאשר את נורא . היא אומרת לך בפנים שיש לה בעיות אמון איתך.
אז ג'ף אומר משהו נכון. נורא אומרת הכל בפנים אז קל להאמין לה. אוקיי . במועצה הזאת. מה יקרה במועצה הבאה במיזוג שתגיד את הדברים בפנים וזה שהיא כותבת את השם ג'מאל? אז לא יהיה לו עכשיו אפילו את האליל איתו. גם דין באמת שלא נראה כמו הטיפוס שימציא סיפור על נורא. זה הכי ברור ושקוף שזה היה אמיתי .
&nbsp
קלי נכון לעכשיו אלילה מבחינתי עולה על קלי יו נואו הו אם זה ממשיך ככה (כמובן שאני תמיד לוקח בחשבון שהיא יכולה לעוף כבר במועצה הבאה וגם בהתחלה שהיא אמרה חבל שהאליל יתבזבז , חששתי שזה רמז שתודח עכשיו, כי העונה הזאת הזויה לי)
 

noamlah

New member


לפחות שלוש פעמים השתלם
תאיי נתן אליל לסיירה שלא הייתה קשורה אליו והדיח את מלקולם
דיוויד נתן אליל לג'סיקה שלא האמינה לו והדיח את לוסי
נטלי נתנה אליל לג'קלין שהייתה בחוץ ובודדה את מיסי וביילור

אפשר לאמר שגם פה קלי נתנה אליל לדין וזה השתלם לה למרות שהם עדיין טכנית היו בצדדים מנוגדים
 

NP23

New member


אבל במקרים האלו שציינת אתה לא נותן לאדם שהוא די אויב שלך. אני גם די בטוח שתאי וסיירה היו יחד . אני מודה שאני לא זוכר מספיק טוב את העונות רק לדעת שג'סיקה ושסיירה לא רצו להדיח ולבגוד .ונדמה לי שדיוויד בא ממקום של מיעוט לא היה לו הרבה להפסיד , בעיקר להרוויח בת ברית. בזמן שג'מאל ודן היו ברוב אבל במקום מסוכן עם הברית בעיקר בגלל אותה בחורה שעליה הגנו,
והיו צריכים להאחז באליל הזה חזק.
ויש גם הבדל על נטלי שעשתה מהלך בפיינל5 זה רגע מהסוף ואין טעם לאליל בפיינל4
גם קלי לא היתה מביאה אליל לדין אם הוא לא היה פג תוקף אחרי המועצה
אצל שתיהן הסיכון לא ענק כמו להיות וואחד איום פיזי ולבזבז את האליל כ5 מועצות לפחות לפני שהוא פג תוקף (גם פארווטי הייתה איום פיזי חזק ובזבזה את האליל מוקדם מדי , פשוט זה לא טעות שהרסה לה את המשחק)(אלא אם כן מי יודע אולי להחזיק באליל בהמשך המשחק היה מאפשר לה לעשות מהלך כמו לשמור על דניאל ואז היתה מגיעה לגמר שזוכה בו )
 

noamlah

New member


פרווטי פשוט לא לקחה סיכון
יכול להיות שהגיבורים היו מצביעים לסנדרה ואז מדיחים אותם אחד-אחד
היא לא ממש יכלה לדעת
בנוסף ממה שאני זוכר התכנון הראשוני בכלל היה לתת אליל (של ראסל) לסנדרה
לאחר שהבינו מאמנדה הטפשה שפרוואטי כנראה לא המטרה
ופרוואטי הפתיעה עם האליל הנוסף לג'רי שזו הייתה ההחלטה ברגע האחרון כך שההחלטה שלה כן השתלמה לה, אם כבר ההחלטה של ראסל פחות השתלמה לו
 

NP23

New member


בסוף 2 האלילים היו אצלה והיא גם ככה לא שיתפה את ראסל בכך שיש לה אליל משל עצמה , אז היא יכלה להשתמש באחד
ואם סנדרה היתה עפה, ראסל גם ככה במועצה של אחרי הפחיד את קנדיס עם האליל, וגם היה נשאר להם עוד אליל
סנדרה לא היתה נאמנה אליהם, אז הכוונה שלי שעליה לא היה שווה להגן
על ג'רי בטח שהשתלם מכל הבחינות, אבל ג'רי היתה איתם , כל הדיון הוא שלא שווה לבזבז אליל על מישהו שלא נאמן
 

noamlah

New member


ראסל כנראה לא היה מצליח להפחיד את קנדיס עם הגיבורים היו ברוב באיחוד
ממה שנראה קנדיס ברחה מספינה שוקעת, קצת כמו שג'ונתן עשה בעונה המקורית שלה
וסנדרה, עם כל הדיבורים שלה בסופו של דבר הייתה נאמנה 100% לברית של הנבלים, לך תדע אולי האליל של פרוואטי איכשהוא גרם לה לסוג של ביטחון בברית הזאת (גם אם לא בראסל עצמו)
 

סטילהוק

New member
זהירות,
מעלי בשאלה וגם בתשובה


כנראה בגלל שההפקה התלהבה מכך שיש הרבה יותר מושבעים כמו בעונה שעברה, שזה מצטלם הרבה יותר טוב, בכל פעם שמראים את תגובתם למה שקורה במועצות השבטים, וגם בגלל שכנראה לא רוצים שייווצר מצב של תיקו ו-11 מושבעים מבטיחים זאת שאין סיכוי למצב של תיקו במועצת השבט של הגמר.

ולהבא תשים
בכותרת. ובעיקר כשמדובר בעונה שעדיין רצה.
 

B R A Y E R

New member
מנהל


כל עוד יש גמר של 3, כל הרכב מושבעים יכול להוביל לתיקו
עם 11 מושבעים יכולה להיות התפצלות הצבעה של 5-5-1 או 4-4-3
 

B R A Y E R

New member
מנהל


זו לא פעם ראשונה שהמושבע הראשון הודח לפני האיחוד, אין כלל קבוע בין העונות מאיזו מועצה המודחים הופכים למושבעים, זה משתנה מעונה לעונה..
בעונה 20 למשל 2 המודחים האחרונים לפני המיזוג הפכו למושבעים(קואץ' וקורטני)
יש גם עונות שהמושבע הראשון הוא בכלל מהמועצה השניה של המיזוג, כמו למשל בעונה 26, קורין הודחה במועצה הראשונה של המיזוג אבל לא הפכה למושבעת.
 
למעלה