פינת הפופולאריות 39 - פרק 6

אורישקי

New member
פינת הפופולאריות 39 - פרק 6


להלן הדירוג הקודם:

15. ג'ייסון - 2.6
1
15. טום - 2.6
2
14. נורא - 2.8
1
13. קארישמה - 3.1
1
12. דן - 4.5
5
10. איילין - 5.1
2
10. ג'ק - 5.1
3
9. טומי - 5.5
1
7. דין - 5.8
5
7. מיסי - 5.8
1
6. ג'מאל - 6
2
5. לורן - 6.5
1

ולטופ 3, ששוב, הוא למעשה טופ 4....
 

אורישקי

New member
מקום 3 ב'


עם ממוע 6.8 גם כן,

גם היא יורדת במקום אחד - ושוב חולקת מקום עם אהרון

אליזבת

 

אורישקי

New member
מקום 2


עם ממוצע 7.1,

בפרק הראשון היא הייתה במקום הראשון - משם היא יאה מהטופ 3, והפעם היא עולה 9 מקומות מהמקום ה-11 ובחזרה עד למקום ה-2!

ג'נט

 

אורישקי

New member
הדירוג

באופן מקסים גם המודח הקודם וגם המודח הטרי היו במקומות האחרונים של הפורום.
אולי תדרגו כבר את קארישמה אחרונה והיא תעוף?!?!?

אהרון
איילין
אליזבת
ג'ייסון
ג'מאל
ג'נט
ג'ק
דין
דן
טומי
לורן
מיסי
נורא
קארישמה
קלי

דירוג נעים!
 

אורישקי

New member


אהרון 6 סהכ עשה מה שהיה ריך לעשות ומפרגן לו על זה שהתחבר ככה עם הסגולים, לא מתרשם עדיין
איילין 6 חמודה רצח, לא -גאון הדור אבל היא בסדר
אליזבת 6 חמודה ונראה שהמשחק החברתי שלה טוב לגמרי
ג'ייסון 1 בייייייייייייייי איזה כיף
ג'מאל 9 הוא לא מושלם ולא היה לי כוח להתבכיינויות שלו אבל הוא השחקן הכי מעניין העונה
ג'נט 6 חמודה ובעדה אבל לא שמענו ממנה בכלל הפרק. .
ג'ק 5 הוא סהכ ממש חמודי
דין 8 אוהב אותו!
דן 5 הכי נסבל מכל החברים שלו לשבט
טומי 1 אוי כמה שהוא היה מעיק בפרק הזה, באמת שממש הוריד את כל הדברים שכן חשבתי עליו
לורן 1 היא גם הייתה לא נסבלת לכי לכי תבכי
מיסי 6 כנל לאהרון
נורא 4
לפחות שתעבור את קארישמה
קארישמה 1 קקי שמה! שתלך כבר הביתהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה אוף
קלי 6 כנל לגנט
 

סטילהוק

New member
מדרג


אהרון - 6 אין לי מושג למה שינה את דעתו ממש בדקה ה 90, (אולי ההתנהלות של ווקאיי הפאטתית במועצת השבט) אך הפעם החליט לעשות צעד נכון.

איילין - 8 למרות שהאימפולסיביות שלה ויצר ההרפתקנות שלה יכלה להסתיים אחרת, כמו למשל בהדחתה, ובעיקר אם היתה מפסידה את קולה, אבל בסופו של דבר זה השתלם לה. אך להבא כדאי מאוד להקשב עד הסוף ולא להיותחמור קופץ בראש כמו נורא, שלהזכירכם קרה לה בדיוק ההיפך ואיבדה את קולה. אך למזלה היא נפלה על שבט מעורבב שחברי שבטה היו הרוב בו ולכן לא הודחה.

אליזבת - 7 שחקנית טובה, אתלטית, ספורטיבית ועם חושים ואנסטינקטים טובים, וגם טובה במשימות. מה שהופך אותה לאיום רציני באיחוד. ולמרות שעמדה לעשות טעות קשה בהצטרפותה להדחתה של איליין (ואחריה מי היא חשבה שיהיה הבא בתור אם לא היא?) כדי לא לשלוף אבנים, היא פעלה נכון ותיקנה את טעותה מהר מאוד לאחר שאיליין סיפרה לה על היתרון החוסם שהיא אמורה למצוא שיכול לשנות את כל יחסי הכוחות בשבט המעורבב, ואף הצליחה לשכנע את אהרון ומיסי.

ג'ייסון - 1 לוזר שהשתן עלה למוחו כל כך מהר בעקבות ההכנעות של אהרון ומיסי והסכמתם להקריב את איליין בכדי להציל את עצמם משליפת אבנים, כך שכשהגיעה ההפתעה והנפילה היא היתה ממש כואבת, כמעט כמו בליינסייד, או שאפשר אפילו להחשיב את זה לבליינסייד, למרות שאיליין נקבה בשמו כבר בתחילת מועצת השבט. ולא שחבריו לשבט ווקאי בשבט המעורבב של לאיירו התנהגו יותר טוב ממנו, אבל הוא ייבב לפני שבכלל ג'ף הקריא את השמות על פתקי ההדחה ועוד בכלל לפני ההצבעה, מה שגר גם לאהרון וגם למיסי שלא לחבור אליו וחבריו בסופו של דבר. ואין ספק שזו היתה החלטה נכונה להדיחו.
ג'מאל - 8 אין ספק שג'מאל שהוא גם היחיד שמחזיק נכון לעכשיו פסלון חסינות חסר הגבלה, בניגוד לקלי שיש לה רק עוד עוד מועצת שבט אחת להשתמש בשלה, הולך ומסתמן כאיום רציני וכשחקן שיש לקחת בחשבון אפילו כפוטנציאל לפיינליסט, ואולי אף לזוכה עם כל העריכה המוגזמת לדעתי שהוא זוכה לה, גם בפרק שהשבט שלו זוכה ובכלל לא מועמד להדחה. גם עצם העובדה שדין בא אליו להשתנקר על נורא, וגם עצם זה שעשו אישיו שלם מההתנצלות של ג'ק כלפיו, רק מוכיח שמדובר בשחקן שיש לקחת בחשבון כפוטנציאל לגמר.

ג'נט - 3 לא הראו אותה כמעט בכלל הפרק, להוציא במשימות שבהן שוב היא פישלה (ראיתם איך ג'מאל צעק לה שתרים כבר את הפינה של הכלוב?) ועיכבה את כל השבט שלה, מרות שבסופו של דב הם זכו במשימת החסינות השבטית, אך ממש לא בגללה. ובכלל, עושה רושם שאם שבט ווקאי המעורבב מפסיד ומגיע בשבוע הבא למועצת שבט, ההכרעה את מי להדיח תהיה בסופו של דבר בינה לבין נורא והגיל שלה יכול להכריע את תוצאות ההצבעה.

ג'ק - 5 סוף סוף הכרנו קצת את השחקן הנעלם של העונה, זה שבקושי קיבל עד עכשיו זמן מסך ושאם יחפש את עצמו בפרקים הראשונים של העונה בכדי להראות למשפחתו, מקסימום יוכל להצביע על שחקן אחר ולהגיד להם אתם רואים הנה אני עומד שם לידו. אך מסתבר שהוא בחור רגיש שלמרות שעושה טעויות יודע לתקנן מהר ונכון, וגם ראינו שהוא קלעי לא רע בכלל, כשכבר בניסיון הראשון שלו קלע לסל במשימת החסינות השבטית, למרות שבהמש פספס לו מעט וג'מאל ודין החליפו אותו. אך עצם העובדה שבקושי קיבל זמן מסך בפרקים הראשונים של העונה יכול להצביע על הדחתו המוקדמת ואפילו כבר באיחוד. למרות שהישרדות כמו בהישרדות תמיד יש הפתעות ושום דבר יכול להפתיע יותר בעונה המטורפת הזאת, אחרי הדחות כל כך הזויות כמו שהיו העונה.

דין - 5 גם אותו כמעט ולא הראו הפרק, להוציא בהתחלה ובמשימות, ובעיקר במשימת החסינות, שאין בכלל ספק שהכדור האחרון שנקלע לסך היה שלו והביא את הניצחון לשבט ווקאי המעורבב מול שבט לאיירו המעורבב. וגם זה שהוא קלט מיד שהברגים אצל נורא לא ממש מוברגים היטב ושמוטב לו שלא לעבוד איתה מצביעים על שחקן עם חושים טובים. אך אני עדיין אמביוולנטי לגביו.

דן - 1 קרצייה אמיתית, שגם מיסי קלטה אותו כבר כשחיטט בחופשיות בכל התיקים כאילו מדובר בתיקים שלו. ואם אתה כבר עושה את זה בשביל לחפש אלילי חסינות או יתרונות אצל חברי השבט היריב בשבט המעורבב כדאי מאוד שתעשה את זה בשושו ולא מול כולם, כי אז אתה מסמן לעצמך וואחד מטרה על הגב. אין לי בכלל ספק שמדובר בשחקן שגם מפעת גילו המבוגר יחסית וגם עקב התנהלותו הקריפית והמרתיעה כלפי הבנות ובכלל, לא יגיע רחוק במשחק, ובעיקר עכשיו שחברי שבט ווקאי בחיסרון מספרי בשבט לאיירו המעורבב.

טומי - 1 לוזר יבבן שהראש שלו בכלל לא במשחק ולא יודע מה הוא רוצה מחייו בכלל. הפרק היחיד שבו הוא קיבל עריכה של זוכה היה הפרק הראשון של העונה, אך מאז הוא רק הולך ומידרדר מרגע לדודלי, והפרק היה השיא של הידרדרותו. קשה לי מאוד להאמין שהוא הזוכה של העונה, ואני גם ממש לא רואה אותו מגיע בכלל לגמר.

לורן - 1 עוד לוזרית יבבנית שבוכה כמו תינוקת שלקחו לה את הצעצוע כשהדברים לא הולכים כמו שהיא רוצה, ועכשיו יותר מתמיד אני חושב שהדחתה של מולי עוד תחזור אליה כמו בומרנג והיא לא תגיע לגמר, אם בכלל לאיחוד, ובעיקר אם השבט המעורבב של לאיירו מפסיד שוב בשבוע הבא.

מיסי - 5 אין ספק שלבחורה הזאת יש יותר מזל משכל, והטעויות הפטאליות שהיא עשתה והתכוונה לעשות, נעצרו אך ורק בזכות היתרון של איליין, אחרת היא היתה עושה עוד טעות פטאלית והופכת לנבלית הכי גדולה של העונה, ביחד עם אהרון שהצליח לגרום לה לבגוד בברית הבנות ובבת בריתה הנאמנה ביותר. אז הפעם היא נהגה נכון, אך האימפולסיביות וחוסר היציבות בדיעותיה עוד לולים לשמש לה לרועץ ולהביא להדחתה בהמשך.

נורא - 3 אין ספק בכלל שלבחורה הזאת חסרים ברגים בראש או משהו שם לא מוברג כמו שצריך, והפעם היא גם לא היתה מצחיקה במיוחד כמו בפרקים הקודמים. כמו כן, להשאיר אותה ואת קארישמה לאיחוד יהיה ממש מטומטם מצד כולם.

קארישמה - 1 גם לא הראו אותה הפרק וגם לא מעניינת בכלל. מה שכן למרות השארתה במשחק במועצת השבט בפרק הקודם והדחתו של טום, שבט ווקאי המעורבב זכה השבוע מול שבט לאיירו המעורבב, ובעיקר בזכות ג'מאל ודין.

קלי - 8 למרות שלא הראו אותה כמעט בכלל הפרק, להוציא במשימות, כי רוב הפוקוס היה על השבט המעורבב השני שהפסיד והלך למועצת שבט. צריך לזכור שהיא היחידה מבין הבנות שעדיין מחזיקה באליל חסינות שטוב לעוד מועצת שבט אחת של שבטה ושאף אחד לא יודע עליו מלבדה, ואם שבט ווקאי המעורבב שבו היא נמצאת ברוב שוב זוכה ייתכן מאוד שהיא אף תגיע עם אליל החסינות שלה לאיחוד, ושם יכולה לטרוף את כל הקלפים.
 
can you hear it calling?


אהרון 10
איילין 10 הללוהו!
אליזבת 10 שחקנית חברתית טובה
ג'ייסון 1 ביי פלישיה
ג'מאל 1
ג'נט 10
ג'ק 1 גזען
דין 5 חמוד
דן 1
טומי 1 לא הבנתי את המבטים הזועמים. מישהו חייב לך משהו? אתה כאילו בעמדה לעשות מבטים זועמים? אולי לא ידעתי ואתה ביונסה אז מותר לך לעשות מבט זועם מתי שבא לך. שב בשקט מטומטם
לורן 5 עצבנה אותי הפרק אבל שמחתי שלא עפה. אם אתם שואלים למה היא מקבלת 5 וטומי 1 אז זה בגלל שהיא אישה שחורה והוא גבר לבן.
מיסי 10
נורא 5 היא מנסה. שאלוהים יברך את הלב הטהור שלה
קארישמה 10 עדיין במשחק
קלי 10
 


אהרון - 5 השקר לחברי ווקאי *אחרי ההצבעה* היה מיותר ועלול לעלות בהדחה קרובה.
איילין - 8
אליזבת - 7
ג'ייסון - 1 בייו'ש
ג'מאל - 6 בחור נחמד, עדיין לא עשה כלום חוץ מלמצוא אליל
ג'נט - 6
ג'ק - 5
דין - 7
דן - 1 גם מתמרמר וגם מעצבן
טומי - 3 גם אתה, תיזהר לך, אין תירוץ למרמור
לורן - 5 גם את, את וטומי עוד הפגנתם אסטרטגיה אז אני מפרגן קצת, נראה מה יהיה בפרק הבא
מיסי - 8
נורא - 5 ההגדרה המילונית של So bad it's good
קארישמה - 1
קלי - 9
 

NP23

New member


אהרון 7 המשחק שלו לא ממש משהו, אני די מאמין לזה שהוא היה אמור לעוף כמו שג'ייסון מספר, אבל הוא מהיחידים שממש משחק וכרגע בלעדיו העונה משעממת
איילין 8 ממש התחברתי אליה הפרק אפילו עוד לפני שלקחה את היתרון
אליזבת 8 לצערי העריכה לא טובה אליה, אבל היא אחת השחקניות החכמות העונה
ג'ייסון 1 לא נתגעגע.
ג'מאל 9 קינג
ג'נט 5 היא סבבה אבל לא הורגשה הפעם
ג'ק 6 חמודי
דין 7 גם
דן 5 זה טוב שהוא בודק את התיקים פחות טוב שנתפס....גם..זה הכי עונה 15 . לא מאמין שיש מי שמחביא יתרון או אליל בתיק שלו.
טומי 1 :(
לורן 1 הסצנה שלה עם הבנות הייתה awkward ממש , פתאום נראתה לי שם ובמועצה כמו מישהי מה זה לא אמינה ומפוחדת
מיסי 7 עוד לא סגור עליה אבל פרק טוב שלה
נורא 1 מקווה שההדחה של ג'ייסון לא תציל אותה (מחשש לאבד יותר מדי סגולים)
קארישמה 1 כיף לא לשמוע ממנה פרק שלם
קלי 6 פשוט כי לא שמענו ממנה
 

Confide In Omer

New member
מדרג


אהרון 4
איילין 9
אליזבת 8
ג'ייסון 7
ג'מאל 8
ג'נט 8
ג'ק 8
דין 3
דן 4
טומי 8
לורן 7
מיסי 7
נורא 8
קארישמה 6
קלי 8
 

B R A Y E R

New member
מנהל


אהרון - 10 חבל שהוא לא מקבל יותר פרגון
איילין - 5
אליזבת - 8
ג'ייסון - 1 אחד הלוזרים הגדולים, תענוג שהוא בחוץ
ג'מאל - 10 מת שיגיע כבר המיזוג
ג'נט - 6
ג'ק - 7
דין - 6
דן - 10 השנאה אליו כאן הזויה
טומי - 1 אין לו את זה בשיט
לורן - 1 ממש מאכזבת
מיסי - 10 קווין
נורא - 1 אם עכשיו היא מודחת יהיה מיזוג מושלם
קארישמה - 5
קלי - 9 נקודה ירדה על זה שלא ראו אותה בפרק
 

Bar EL

New member
מדרג

אהרון 10 הבריון העונתי?

איילין 8
אליזבת 7
ג'ייסון 1 כיף שנפטרנו מהאפס העונתי כבר בשלב הזה
ג'מאל 10 קינג
ג'נט 6
ג'ק 8 חמוד רצח
דין 7
דן 10 מצטרף לברייר
טומי 1 פלופ הפורום #1
לורן 1 פלופ הפורום #2
מיסי 10 ויש לנו גם בריונית

נורא 2 שחקנית גרועה
קארישמה 7
קלי 7
 
למעלה