הישרדות אי האלילים פרק 6



בשני השבטים\ הבריתות השבטיות מתחילות להיסדק. דין עושה את כל מה שהוא יכול, אבל התוכנית שלו תלויה בקארישמה, שרק בודהה יודע איפה הראש שלה מבחינת המשחק. היא בטח יותר מחוברת מנורה, אבל אני מאוד אשמח אם ג'מאל יעוף, עם האליל בכיס בבקשה. אם לצ'לסי נתנו זמן מסך על אליל לא רלוונטי, גם לו מותר. לצערי אצל ווקאי, כולם פשוט פונים נגד איליין.

רק עכשיו אני קולט: טום הוא קנדי לבן ומבוגר. לא יכולתם ללהק מישהו יותר מפורסם על המשבצת הזו? קיצר, היה מגניב אילו ניל יאנג היה משתתף. במשימת הפרס, הפרס הוא תרנגולות! וגם בעונה הזו, אין צמחונים. איליין נשלחת ישר לאי האלילים. ווקאי פשוט יותר חזקים מלאירו, ומי שעוד חשב שהערבוב היה הוגן, רואה בפירוש שהוא לא היה. הפעם זה לא קשור למגדר, גם הבנים וגם הבנות (בעיקר הבנות) יותר חזקים אצל ווקאי.

על אי האלילים, רוב וסנדרה עדיין מקבלים הרבה יותר מדי זמן מסך. אתם לא מתמודדים בתוכנית! די לגנוב את הזמן! איליין צריכה למצוא יתרון באמצע האתגר, ואין שום סיבה שהיא תיכשל. זה בדיוק מה שוולדמורט עשתה בפרק הראשון של קמבודיה. כמובן, לוולדמורט מגיע הסטטוס של אגדת הישרדות, ואיליין (כמו כל המתמודדים הטריים) צריכה לעבוד קשה כדי להתקרב אליה אפילו, אבל עדיין. בינתיים בשבט לאירו, בדיחה חסרת טאקט יוצרת חוצץ בין ג'ק וג'מאל, ואז ג'מאל מקבל וידוי מרגש... עם הפסנתר המזורגג... ו... לא! לא! אלוהים, בבקשה לא!!! אם כבר עכשיו אפשר להכריז על ג'מאל כזוכה, אני לא יודע אם ארצה אפילו לראות את העונה הבאה.

קצת מבאס שהתוצאות בשבט ווקאי יוכרעו על ידי מתמודד שלא יצביע, בכל מקרה, ולא על ידי אסטרטגיה, אבל וואטאבר. לעומת שלוש העונות הקודמות, כמות האלילים והיתרונות עוד נסבלת. לא, לא "סבירה", פשוט נסבלת. אין לי דמעות בעיניי, ואני עוד רחוק מלחבב את האח הגדול. וכן, זה די ברור שווקאי הולכים למועצת השבט, הודות לנפלאות העריכה והפרומואים. האתגר לא הפתיע אותי בכלל. והעיקר שהחבורה של מיסי נשארת בשלטון. אבל מי יודח? לפי הוידויים הזחוחים, אני מניח שזה יהיה ג'ייסון.

הבעייה היא שבניגוד למיסי, שאני חושב שאפשר כבר להגיד שהתגברה על ההחלטה המטומטמת שלה להדיח את צ'לסי, אהרון משחק בשביל לעשות מהלכים, ותו לא. הוא סוג של ראסל חדש שמרגיש כאילו יותר חשוב לו סטטוס הנבל מאשר המיליון (ואני לא מתפלא על ראסל בעניין הזה, כי הוא בעסקי הנפט ובטח עשיר בטירוף) וכאמור, ראסל יכול להגיע לעוד אלף מועצות שבט אחרונות, ויקבל רק כמה עשרות קולות. אבל בסוף הוא מתעשת ומדיח את ג'ייסון, אז השבטים עדיין בתיקו 7-7.

דירוג:

1. קלי
2. לורן
3. מיסי
4. אהרון
5. טומי
6. אליזבת
7. איליין
8. צ'לסי
9. ג'מאל
10. ג'נט
11. דין
12. ג'ק
13. מולי
14. ג'ייסון
15. דן
16. נורה
17. טום
18. רוני
19. וינס
20. קארישמה
 

NP23

New member


מושלם! פשוט מושלם

באמת שחשבתי שהוא יכול לקחת את העונה!
יש כאן סיכוי למהפך רציני כי גם בשבט השני, אני חושב שאחד הסגולים יודח,
דין עשה ממש בשכל שדאג לספר לג'מאל על נורה ..
אהרון הלחיץ אותי.. אבל אין שום הגיון להיות גלגל חמישי של רביעיה שהכי ראו במועצת שבט כמה שהם קרובים אחד לשני, מוכנים ללכת לאבנים אחד למען השני , עוד הוסיפו ואמרו שבאיחוד ילכו יחד עם הסגולים שבשבט השני, אתם רציניים?
גם נדמה שפרק הבא לורן,דן וטומי יצאו ממש בכיינים אבל נחכה ונראה.
 

Uri04

New member


סופסוף פרק שבה קארישמה בקושי קיבלה זמן מסך. זה שינוי מרענן!

ג'מאל מצטייר כשחקן הכי מרכזי בעונה הזאת, ואני דיי בטוח שהוא בגמר. אולי אפילו הזוכה. כולם אוהבים אותו, הוא מקבל וידויים מרגשים (גם בפרק הקודם, בו הוא סיפר על הגירושים שלו ועל הרצון שלו להיות יותר ממי שהוא חושב שהוא יוכל אי פעם להיות ובלה בלה בלה) התחרות הגדולה שלו היא טומי, ואני מניח שבהמשך העונה דיי ישחקו על הקטע הזה. אני יודע שעוד מוקדם, אבל כרגע דיי מצטייר לי שהגמר מורכב מג'מאל, טומי ואיליין. טומי וג'מאל יתחרו על הקולות של הג'ורי ואיליין תחטוף את רוב האש ובסוף לא תקבל אף קול.

אהרון הוא סתם אידיוט שקובר לעצמו את המשחק. אני מניח שבמיזוג הוא יהפוך למטרה מספר אחת, אם הוא בכלל יגיע לשם. אני גם לא מאמין שמיסי תמשיך לדבוק בברית איתו. באיזשהו שלב הוא כבר יתחיל להכביד עליה והיא תתהפך עליו.
מאוד מאוכזב מלורן. היא הרבה פחות חזקה ממה שחשבנו שהיא. איך ממישהי שכולנו חשבנו שהיא בשליטה בעניינים, קיבלנו בחורה קלולסית וזחוחה שמזלזלת במתמודדים אחרים ואז חוטפת על הראש ופורצת בבכי של: "בבקשה אל תדיחו אותי. רק רציתי להיות בהישרדות..."
פחות רואה את ההיגיון של לאירו הישנים להצביע נגד ג'ייסון במקום נגד טומי. טומי הוא סכנה הרבה יותר גדולה להמשך המשחק, אבל כנראה שהם עדיין בונים עליו באתגרים ואהרון רואה בו 'אח'.
 

NP23

New member


כל ההתמקדות על איליין מהפרק הראשון וגם בעוד כמה חלקים זה עד כמה היא שחקנית חברתית מצוינת ואיום מטורף בגמר. זה נאמר אלף פעם העונה. אין שום סיכוי שהיא מגיעה לגמר בלי אף קול. לא מרגיש לי שהיא בדיחה בעריכה אלא הכי מוצגת כגיבורה
אפילו סנדרה פעמיים(!) הפרק הדגישה כמה היא שחקנית חזקה להזהר ממנה
ההימור שלי היא תודח בפרק הגמר
בכל אופן בטח שלא תהפוך לעז
&nbsp
את טומי אני כן רואה בגמר עם אפס קולות פתאום
&nbsp
לגבי אהרון מה היה צריך לעשות? להדיח את אליין? אז הוא גם מטרה באיחוד (מה שתמיד יהיה בתור אלפא מייל) וגם במיעוט
&nbsp
ועוד אמרת אם בכלל אם יגיע לאיחוד.. אין סיבה שלא יגיע לאיחוד ביחוד שאני מעריך שאנחנו נותרנו עם הדחה אחת בלבד עד האיחוד
&nbsp
לדעתי זה היה ג'ייסון כי הוא הכי עם הראש במשחק מה4 וגם באמת לא מביא תועלת באתגרים
 

Uri04

New member


לגביי איליין - היא שחקנית חברתית טובה, אבל כך גם טומי וג'מאל. עכשיו, יכול להיות שאני טועה לגמרי לגבי זה. אבל דווקא במקרה בו שלושה שחקנים חברתיים טובים מגיעים לגמר (אם זה מה שבאמת יקרה), מישהו יחטוף את האש כי מישהו בג'ורי ירגיש נבגד. הסטטיסטיקה של הישרדות מראה שנשים נוטות לחטוף את האש קצת יותר מגברים והן גם נוטות לקבל פחות קולות. לא יודע אם אפס קולות, אבל מול שני גברים פופולאריים, לא רואה אותה מצליחה להשיג הרבה מעבר לקול אחד-שניים. עזוב את העריכה, העריכה במצב כזה מנסה להציג אותה כגיבורה פשוט כי ההפקה אוהבת אותה ובונה על חזרה שלה למשחק בעונות עתידיות.

ברור שאהרון לא היה צריך להדיח את איליין, אבל הוא גם לא היה צריך לשחק עם האופציה של לעבור צד ולעורר בווקאי תקווה שהוא מצטרף אליהם, רק בשביל לבגוד בהם שניה אחר כך. הוא רק עצבן אותם וגרם לזה שאחרי המיזוג הוא יהפוך למטרה. מיותר לחלוטין.
 

NP23

New member


הוא באמת תכנן לעבור צד, כדי להבטיח שיצא עם ידו על העליונה ולא להגיע למצב של אבנים. זה לא שהוא ידע שיבגוד בהם .
אבל ברגע שהיה את ההזדמנות עם החוסם קול, כל אחד עם קצת שכל היה משנה את דעתו.
לכן זה לא היה מיותר, כי זה הבטיח שהמטרה מהקבוצה שלו תהיה אליין, לא הוא ולא מיסי עליה הוא סומך יותר.
 

NP23

New member
אגב


בעצמי שנאתי וכעסתי כאן כמה אהרון ומיסי נכנעו לעבור צד, אבל בדיעבד בגלל שזה לא קרה, ובגלל שהסגולים באמת אפילו אחרי שאליין חזרה מאי האלילים לא שקלו לשנות את המטרה שלהם ובאמת רצו לעבוד עם אהרון ומיסי,
אני מקבל את זה יותר.
 

סטילהוק

New member


סוף סוף פרק שיצאתי ממנו מרוצה אחרי כמה פרקים מאוד מאכזבים, ובראשם ההדחה של צ'לסי. וגם הפעם עשה רושם שאהרון עומד לבגוד בשבטו, למרות היתרון החוסם קול אחד במועצת השבט של איליין, שכל הכבוד לה על התושייה, שלמרות שנפל לה לא ויתרה והשיגה אותו מחדש באמצע המשימה. אך בסופו של דבר הוא כנראה הבין שיותר משתלם לו להיות עם הרוב של השבט שלו בשבט המעורבב מאשר להיות גלגל חמישי של השבט היריב. וגם מבחינה מתמטית יש עכשיו בדיוק שיוויון בין לאיירו לווקאיי, שלא לדבר על כך שהוא גם לקח בחשבון, למרות כל ההתלחשויות, כולל עם מיסי, במועצת השבט אחרי שאיליין שלפה את היתרון והשתמשה בו על ג'ייסון, להדיח את איליין, שאם רק הוא בוגד בשבט זה הוא עלול לגלות שהוא הבוגד היחיד, ואז כבר בטח שעדיף לו להדיח את ג'ייסון ולהבטיח שהוא יהיה חלק מהרוב ששולט בשבט. בקיצור, מכל הבחינות לא השתלם לו לבגוד הפעם בשבט שלו, וגם למיסי לא. אך מה שמצחיק שאיליין אפילו לא יודעת שלמרות שהיא זו שהשיגה להם את היתרון על ווקאיי, היא היתה אמורה לשמש הקורבן שלהם ואף אחד לא היה מוכן ללכת לאבנים בשבילה.

לעומת זאת בווקאי המעורבב, עושה רושם שנורה ממשיכה להוכיח לכולם שהיא פשוט משוגעת והברגים בראש שלה לא ממש מוברגים כמו שצריך, עד כדי כך שגם כשהיא כבר הציעה הצעה שיכלה לקדם את דין, הוא פשוט לא רצה לעבוד איתה והעדיף לרוץ לג'מאל ולספר לו על בגדיתה, מה שאומר שסיכוי גבוה שאם ווקאי מפסידים במשימת החסינות השבטית בפרק הבא רוב הסיכויים שנורה המודחת. או שאולי לא, כי בהישרדות כמו בהישרדות, שום דבר לא בטוח עד שג'ף לא מכבה לך את הלפיד ושולח אותך הביתה, ובעונה המטורפ הזאת זה עדיין יכול להיות כל אחד.

ובפרומו לפרק הבא שלושת הבכיינים של ווקאיי בוכים במקהלה על מר גורלם ועל כך שהם הפכו למיעוט בשבט המעורבב, מבלי להבין אפילו שהם הביאו את זה על עצמם בהתנשאותם על לאיירו במועצת השבט האחרונה, כשעדיין היו בטוחים שאהרון ומיסי בכיס שלהם.
 

אורישקי

New member


טוב אני מאד מרוצה מהתוצאה אבל לא כזההה עפתי על הפרק, סהכ מאד סטנדרטי.
אין ספק שההחלטה הייתה מתבקשת, אני לא נותן קרדיט למיסי ואהרון על זה בגלל שהם היו מן הסתם יואים מטומטמים אם היו מדיחים את איילין במצב שנוצר, אבל כן נותן להם קרדיט על זה שהתחברו ככה עם הסגולים.
טומי ולורן לגמרי אכזבה, חשבתי שהראש שלהם הרבה יורת במשחק אבל הם באמת התנהגו כמו שני פוצים.
ג'מאל לגמרי מסתמן כמנצח של העונה....
והכי כיף שג'ייסון עף! ו
 
Watch the heavens open


-עריכה מעולה לג'מאל. הקטע עם הדוראג היסטרי, שווה להתייחס ברצינות, הבלאגן שנעשה מזה זה כבר איכס. איכס על העם האמריקני הצדקני הפתטי והעלוב איכס איכס איכסססססס
&nbsp
-השבט השני: חובבות בייסיק בטח עפו על כל השטות עם איליין אבל לי (ההפך מבייסיק אם שאלתם) זה לא עשה את זה. החיים אכזריים, המציאות אכזרית, לפעמים יש מצבים של 4-4 ואין לך את רוב וסנדרה שיתנו לך דרך לצאת מזה. מה תעשה? אפשר לבגוד, אפשר להשאר נאמן, אפשר לעשות 10 דברים שונים. יש כאן קונפליקט, יש כאן מתח, יש השלכות עצובות ואכזריות, בשביל זה אני רואה הישרדות יותר מעשור. כשקצת קשה ונותנים לחביבת הקהל יתרון זה מרגיש לי פלסטיק. סורי 'באוט יט.
&nbsp
בריאיון ההדחה שלו ג'ייסון חשף שהתכנית הייתה לגרום לאחד הכתומים לבגוד ואז להצביע לאהרון, מכאן שינוי התכנית במועצת השבט. זה קצת שומט את הקרקע ממה שאמרתי שבוע שעבר אבל כעיתונאית חוקרת נשבעתי להיות מחויב לאמת ולחשוף אותה ללא משוא פנים. אני עומד מאחורי תמיכתי בצעד של מיסי ואהרון בפרק הקודם, תמיד טוב להתחבר לצד השני ולפעמים צריך לעשות leap of faith וזו אפילו תהיה הדרך הבטוחה והרציונלית יותר.
&nbsp
השורה התחתונה אגב, היא שאין לי מילה ואין לי עיקרון כי אני ממש שמח שג'ייסון המעפן עף וכל הכתומים החמודים נשארו. צ'ירז
 

סטילהוק

New member


אולי לא שמת לב, אך ג'ייסון צעק להם אל תסמכו על אהרון כי הוא בוגד כשהוא הודח.
כך שיש סיכוי שאיליין שלא ידעה בכלל מה שמתבשל מאחורי גבה עוד לפני שנשלחה בכלל לאי האלילים של רוב וסנדרה המשפצים בע"מ, קלטה שהיא היתה הקורבן המתוכנן...
 
למעלה