פינת הפופולאריות 39- פרק 5

אורישקי

New member
פינת הפופולאריות 39- פרק 5


היידהההה

דירוג הפרק הקודם:

17. טום - 2.7
3
16. ג'ייסון - 3
1
15. נורא - 3.4
1
14. קארישמה - 3.5
1
13. ג'ק - 3.8
1
12. דין - 4.7
1
11. ג'נט - 5.1
6
10. טומי - 5.2
2
9. צ'לסי - 5.7
8
8. איילין - 5.8
3
7. דן - 6.1
6
6. מיסי - 6.2
5
4. ג'מאל - 6.4
3
4. לורן - 6.4
4

והטופ 3......
 

אורישקי

New member
מקום 2 א'


לא היה שלב בעונה הזו עדכה שלא היה תיקו בטופ 3.....

עם ממוצע 7.1 ועלייה מכובדת של 6 מקומות, כניסה ראשונה לטופ 3!

אהרון

 

אורישקי

New member
ובמקום הראשון...

הקווין החדשה,

עם ממוצע 8.4, עייה ב3 מקומות הישר למקום הראשון

קלי

 

אורישקי

New member
הדירוג

קווין צ'לסי עוזבת את הדירוג,
וזה הדירוג האחרון של טום - שהיה במקום האחרון בשבוע שעבר

אהרון
איילין
אליזבת
ג'ייסון
ג'מאל
ג'נט
ג'ק
דין
דן
טום
טומי
לורן
מיסי
נורא
קארישמה
קלי

דירוג נעים!
 

אורישקי

New member


אהרון 6 לדעתי הוא ומיסי משחקים חזק מדי וזה יתנקם בהם
איילין 6 היא שחקנית חברתית טובה וזה ניכר וכולם אוהבים אותה וגם חוזרים על זה אבל לא בטוח עד כמה הראש שלה במשחק. וזה שחוזרים על זה כל כך הרבה פעמים לא אומר טוב...
אליזבת 5 הפרק נגיד היא די נעלמה
ג'ייסון 1 לא אוהב אותו ומקווה שלא יזכה מן ההפקר
ג'מאל 6 אוהב אותו בגדול אבל הפרק לא ראו אותו בכלל
ג'נט 7 חמודה וחברותית ונראה שבמצב טוב אבל אני עדיין לא סגור איך היא משחקת (כי העריכה לא מראה לנו)
ג'ק 4 עדיין לא הכרתי אותו מספיק
דין 7 לא שחקן אהעשור אבל חמודי וזה מספיק
דן 7 לצערי גם לא הרוגש הפרק
טום 1 למלם
טומי 7 לא עף עליו עדיין במאה אחוז אבל ניכר שהוא כן עם הראש במשחק והעריכה איתו
לורן 5 מאד מחבב אותה ויש פוטניאל אבל שוב, די נעלמת
מיסי 5 אמביוולנטי, דמות טובה אבל לא מתלהב מאיך שמשחקת כבר שני פרקים
נורא 5
היא כל כך שבורה שזה מצחיק, מצפה להדחתה הקרבה
קארישמה 1 היא לעומת נורא גרועה בקטע פשוט לא מחיק
קלי 8 היא חמודה ממש, עם הראש במשחק וניכר שההדחה הכי הייתה טובה לה. עדיין לא מספיק בשביל 10 אבלזה גם משהו
 

סטילהוק

New member
מדרג


אהרון - 2 זה לא סוד שהוא לא בא לי טוב כבר מהתחלה, ותגובתו הלא פרופוציונלית לאחר הדחת רוני רק חיזקה את דעתי לגביו אף יותר, ולמרות שהוא שהיה במיעוט בשבט הכתיב למיסי שעמדה בראש ברית הרוב מה לעשות, בעיניי הוא משחק מהר מדי וחזק מדי, ולא עוצר לחשוב אפילו לרגע, דבר שאין לי בכלל ספק שיתנקם בו בהמשך...

איילין - 3 מתוקה וחברותית, חושבת נכון, מדברת נכון, וקלעה בול במה שהיא אמרה על מיסי. אך הבעיה שברגע האמת היא מתעלמת לחלוטין מכל מחשבותיה ודיבוריה בטסטות ועושה טעויות קשות שעלולות לעלות לה ביוקר, למרות שהיא יודעת שזה לא הדבר הנכון לעשות. ועובדה שעכשיו על פי הפרומו לפרק הבא אותה מיסי שהיא הצילה מהדחה בטוחה במועצת השבט האחרונה של ווקאיי מתכננת להדיחה ביחד עם אהרון, ולקפוץ לשבט היריב.

אליזבת - 8 אולי ההבטחה היחידה של שבט ווקאיי שהעונה הזאת לא תהפוך לכישלון מהדהד. ספורטיבית, אתלטית, חברותית, יודעת לדבר, מתחברת מהר ודי בקלות לאנשים, וגם היא קלטה שמיסי אימפולסיבית ולא יציבה בדיעותיה שמחליפה את דיעותיה בתוך שניות, חושבת נכון, ובנוסף גם טובה באתגרים, ובעיקר פיזיים.

ג'ייסון - 5 אמביוולנטי לגביו, כי מצד אחד בתחילת העונה הוא נראה לי נחש ולוזר לא קטן, אך מאידך בפרק הקודם הוא התברר כשחקן שקול ורגוע, והנחיית העיוורים שלו במשימת החסינות השבטית הראתה שיש לו אף כושר מנהיגות ושהוא מסוגל להרבה יותר ממה שהראה בהתחלה, וגם מצבו בשבט המעורבב של ווקאיי לא רע בכלל, בהתחשב בעובדה שגם מיסי וגם אהרון לא רוצים להגיע הכרעה באבנים ואף מוכנים להקריב את איילין כפי שראינו כולנו בפרומו. למרות שאי אפשר לדעת כלום בהישרדות עד שאומרים למודח שהוא מודח סופית מהמשחק. ובעונה הזאת כפי כבר ראינו זה יכול להיות כל אחד.

ג'מאל - 6 היחיד מבין הבנים שיש לו אליל חסינות, ועוד שאף אחד לא יודע לגביו, מה שהופך אותו לאיום רציני במשחק, והוא אף הראה בפרק הקודם, שבניגוד למה שראינו בתחילת העונה הוא מסוגל לנהוג ברוגע ונונשלנטיות, אך משום מה בפרק האחרון בקושי הראו אותו וזאת למרות שמועצת השבט היתה בשבט המעורבב של ליירו.

ג'נט - 2 אמנם היא הוגרלה לשבט ליירו המעורבב שנהנה מיתרון מספרי מובהק על פני ווקאי (5-3 שהפך ל 5-2), אך בשל גילה המבוגר והיכולות החלשות שהיא מפגינה במשימות פרס וחסינות שבטיות, ובעיקר באתגרים פיזיים, עלולים לגרום להדחתה. ואני ממש לא רואה אותה מגיעה רחוק במשחק, ואף לא אתפלא כלל שאפילו עד האיחוד. ובעיקר אם בשבט המעורבב שלה ימשיכו להפסיד ולהגיע למועצות שבט פעם אחר פעם עד האיחוד, ובאיזשהו שלב ייגמרו להם חברי ווקאי שניתן להדיחם, או שיעדיפו לשמור על דין ככוח פיזי ועל קארישמה כיתרון מספרי לשבט שלהם באיחוד, כי אז גם ג'נט וגם נורא בסכנת הדחה.

ג'ק - 1 מה נסגר עם זמן המסך שלו? אפילו צ'לסי מאי הרוחות קיבלה כבר יותר זמן מסך ממנו. מדהים שכבר עברו 5 פרקים ואני עדיין לא מכיר אותו מספיק טוב בכדי שאוכל לחוות בכלל דעה לגביו. לא יודע מה הוא חושב, לא יודע מי בעלי הברית שלו, מה היכולות שלו, כלום ושום דבר, כאילו הוא סתם ניצב או תפאורה.

דין - 4 הבחור מגנט לבנות ופשוט מסוכן, תגידו מה שתגידו, אך אפילו קלי, למרות שמוצאת את עצמה נמשכת אליו, ובעיקר לאחר שגילתה שיש לשניהם חברה משותפת, מפחדת מההשלכות אם תתקרב אליו יותר מדי, ובעיקר אחרי ששמעה והבינה מה שקרה לצ'לסי שהתקרבה אליו. אני מאוד מקווה שבגללו לא תודח ההבטחה אולי האחרונה של העונה הזאת שיכולה להצילה מכישלון מהדהד.

דן - 1 זה לא סוד שאני לא אוהב גם אותו, אשמאי זקן ומטרידן סדרתי שממשיך בשלו כאילו כלום. למרות שהפרק בקושי הראו אותו, וממש לא אצטער אם הוא יודח עד האיחוד ואפילו הרבה לפניו, בטח ובטח על פני איילין.

טום - 1 זה מה שקורה למי שמדיח את צ'לסי ומשאיר את קארישמה. גם מפסיד במשימת החסינות השבטית וגם מודח. בקיצור הביא את ההדחה הזאת על עצמו במו ידיו, גם אם באותה מועצת שבט שבה הודחה צ'לסי זה לא נראה לו כך.

טומי - 2 עד כה הייתי לגמרי אמביוולנטי לגביו, אך אחרי הפרק האחרון הוא יורד אצלי ובגדול, כי עושה רושם שקל מאוד לתחמן ולסובב אותו, כפי שעשה לו אהרון הפרק, וכבר ראינו בפרקים הקודמים כמה, בדיוק כמו מיסי, הוא לא יציב בדיעותיו ולא ממש יודע מה הוא רוצה מעצמו... ועושה טעויות פאטאליות שעלולות לפגוע בו, כמו למשל ההדחה של מולי, שהוא ידע שלא משרתת אותו ואת שבטו ועדיין הצביע נגדה.

לורן - 3 אני עדיין חושב שהטעות הגדולה שעשתה בהדחתה של מולי שאני לא יכול לשכוח לה אותה עוד תחזור אליה עם ריבית, ובפרק הזה בקושי הראו אותה, כך שאני לא חושב שהיא תגיע רחוק.

מיסי - 2 מפרק לפרק היא הולכת ומתגלה כשחקנית לא יציבה בדיעותיה ולא נאמנה לברית ולשבט שלה, אחרי תקיעת הסכין בגבה של צ'לסי בת בריתה הנאמנה ביותר שהקימה את ברית הבנות ששלטה בשבט, והדחתה הנוראית שפגעה קשות וריסקה את ברית הבנות של ווקאי, עכשיו מתברר שהיא בכלל רוצה לקפוץ לשבט היריב של ליירו נגד השבט שלה ולהקריב על הדרך את איילין בת בריתה. אני מאוד מקווה שהמשחק האגרסיבי, הלא יציב והמהיר מדי הזה שלה יביא בסופו של דבר להדחתה, ושהיא לא תגיע אפילו לאיחוד אחרי שלליירו יהיה יתרון על ווקאי גם בשבט ווקאי המעורבב. ולחשוב שהיא היתה בתחילת העונה אחת מההבטחות הגדולות של העונה... רק מראה כמה שהעונה הזאת מבלבלת.

נורא - 4 לגמרי האתנחתא הקומית של העונה, ומי שפספס את פרץ הצחוק הבלתי נשלט שלה כשג'ף פנה אליה במועצת השבט האחרונה, כדאי מאוד שיצפה בו. מה שמצביע על כך שהברגים בראש של הבחורה הזאת לא מוברגים היטב, אם אתם מבינים למה אני מתכוון... והראש שלה לא באמת נמצא במשחק, אך מאידך היא בהחלט מספקת קטעים מצחיקים לצופים המבולבלים מהעונה הזאת, שהולכת ומידרדרת מרגע לדודלי. כך שאני מקווה שישאירו אותה עד הפרק שלפני האיחוד ורק אז ידיחו אותה, כדי שהעונה הזאת לא רק תרגיז את צופיה אלא גם תצחיק אותם בין קטע מרגיז אחד למשנהו. אך אם היא תגיע לאיחוד כי ברוב טיפשותם יתנו לה להגיע אליו המניות שלה ירקיעו לשחקים והיא כמעט בטוח תהיה בגמר במקום אחד מהשחקנים הטובים של העונה, שרק הולכים ומתמעטים...

קארישמה - 1 כפי שכבר ציינו לפניי, אחת השחקניות הגרועות שידעה התוכנית הישרדות, ובניגוד לנורא, לא בקטע מצחיק בכלל. נוראית במשימות פיזיות, וגם בפאזלים. פרנואידית, לא מביאה שום תועלת לשבטה, לא מבחינת חיי השבט ולא במשימות פרס וחסינות. והכי גרוע מסכנת את כל השחקנים והשחקניות הטובים ביותר, בגלל שהיא נשארת על חשבונם במשחק. ומי שיהיה מספיק מטומטם לקחת אותה לאיחוד פשוט מהמר ברולטה רוסית אם יגיע בכלל לגמר, או שהיא תגיע על חשבונו. מפליא שהיא עדיין במשחק. מקווה מאוד שתודח בקרוב ולא תגיע לאיחוד.

קלי - 9 מי שסימנתי כבר מהפרק השני כבעלת הסיכויים הגבוהים ביותר לנצח העונה, אם תזכה בחורה ולא יימשך הדפוס המעצבן של כל העונות האחרונות שבהן רק גברים זכו (35-38), היא היום ההבטחה היחידה של שבט ליירו שהעונה הזאת לא תהפוך לכישלון מהדהד. למרות טעויות שהיא לקחה בהן חלק, לדעתי בעל כורחה, כמו למשל הדחתה של מולי, היא מתמודדת חכמה, ערמומית ועם ראש בריא על הכתפיים, שנותרה התקווה האחרונה של העונה הזאת, והיחידה מהבנות שמחזיקה נכון לכרגע אליל חסינות שאף אחד לא יודע לגביו. וגם מצבה בשבט ליירו המעורבב טוב ויציב נכון לעכשיו. מקווה מאוד שהיא לא תודח כמו צ'לסי בגלל התקרבותה לדין.
 

NP23

New member


אהרון 5 לא סגור עליו.. לא אוהב את זה שהוא מוכן מאוד מהר לוותר בתיקו הזה. אני לא מצפה שילך לאבנים אבל כן שיראה יותר רצון להתמקח. איפה היהירות שלו שצריך אותה?
איילין 5 נראה שהיא בדרך החוצה אבל מי יודע עם העונה הזאת..
אליזבת 6 ממש נעלמה הפרק אבל אוהב אותה
ג'ייסון 1 נראה שהשתפר המצב שלו בטירוף, אבל לא בא לי בטוב מה אעשה..
ג'מאל 7 יכל לחשוב על לערוק אבל אני מניח שהוא שומר את זה לרגע יותר נכון, כמו שצריך
ג'נט 8 נראה לי היוזמה שלה להדיח את טום
ג'ק 6 חמוד
דין 8 ממש אוהב אותו ועשה מה שיכל המועצה לשרוד
דן 3
טום 5 דווקא היה ממש חמוד
טומי 7 חיבר אליו את אהרון
לורן 4
מיסי 1..הפכה לבובה של אהרון.
נורא 1 כן זה יותר משעשע מההתחלה, אבל עדיין מעדיף שתעוף כבר
קארישמה 1 לדעתי כל מה שהיא אומרת זה אמת לא משחק.. היא בלתי נסבלת ולא היה לה אף אחד בשבט הצהוב.
קלי 10 חבל שהאליל שלה פג
 

סטילהוק

New member
שני דברים


1. טומי לא חיבר אליו את אהרון, אלא אהרון חיבר אליו את טומי. תצפה שוב בפרק ותבין זאת בעצמך.

2. נכון, איך לא שמתי לב לכך שהאליל חסינות של קלי פג. שיט
 

סטילהוק

New member


צפיתי עכשיו בסקירת הפרק האחרון של רוב ססטרנינו וסטיבן פישבך, ורוב סיפר שדיבר עם מפיק התוכנית ושאל אותו לגבי אליל החסינות של קלי והוא אמר לו שהאליל חסינות שלה לא פג ויש לה עוד מועצת שבט אחת שבה היא תוכל להשתמש בו, בגלל שעל פי חוקי התוכנית מועצת השבט הראשונה שבה היא השתתפה לא נחשבת, בגלל שבוסטון רוב וסנדרה אמרו לה בפירוש באי האלילים שאליל החסינות שהיא קיבלה טוב לשתי מועצות השבט הבאות שבהן תשתתף, קרי: לא למועצת השבט באותו יום, אלא לשתיים הבאות. וזה כמובן משמח אותי מאוד.
 

NP23

New member


זה כולל אבל את המועצת שבט לדעתי שצ'לסי הודחה בה..ואת זו שוינס. אפילו שזה לא היה השבט שלה,
מבחינת המשחק היו 3 מועצות שבט מאז שקיבלה את האליל. בכל אופן לא נדמה שתצטרך אותו גם בקרובה, אז חבל לי שהיא לא נכנסת לאיחוד עם אליל. מקווה שתסתדר בלי או תשיג חדש.
 

סטילהוק

New member


לא, זה לא כולל שום מועצת שבט של השבט היריב. וגם שים לב שלמרות שנאמר לנורא שהיא תפסיד את קולה במועצת השבט הבאה, היא לא הצביעה במועצת השבט הזאת, למרות שביום שהיא קיבלה את המשימה על עצמה ונכשלה בה השבט שלה לא הלך למועצת שבט והרבה חשבו שזה כבר לא משנה, ועובדה שזה כן משנה, כי היא לא יכלה להצביע במועצת השבט הזאת. מה שמראה שמועצת השבט של השבט היריב לא נספרת ורק מועצות השבט שבהן השבט שלה מששתף בלבד.
 
turn out im a 100 pussy


אהרון 10
איילין 7
אליזבת 7
ג'ייסון 5
ג'מאל 1
ג'נט 10
ג'ק 10
דין 5 חתיך
דן 1
טום 1 אני חושב שכולם מסכימים שזקנים לבנים סטרייטים זה טייפקאסט גרוע. אם כבר 20 עונות אין אחד ראוי לציון שמשתייך לקטגוריה זה אומר משהו.
טומי 8
לורן 10
מיסי 10
נורא 5
קארישמה 10 לא רואה בעיה כלשהי
קלי 10
 

NP23

New member


אליין ממש לא פייבוריטית שלי וספק אם מישהו פיבוריט מספיק חזק שלי בשלב זה, אין קשר.. דווקא! בגלל שהשבט הצהוב גם ככה בצרות , הם צריכים לשמור על המספרים שכבר יש! אין בעיה אם במועצת שבט אחרי מצב של תיקו הם היו מחליטים לשנות את ההצבעה כדי לא להגריל אבנים..
אבל עוד לפני שהפסידו, הם מודיעים איך יהיו מוכנים לזרוק את השבט לעזאזל ולא אכפת להם.. יש לכם זמן למצוא אליל.. לדבר עם השבט הסגול לשכנע אותו.. גם הם במצב שהם לא רוצים אבנים! אז למה דווקא הצד הצהוב צריך להשבר?
ואם הם יעיזו לערב את הסגולים בהחלטה שלהם להדיח את אליין, הם בכלל יתנו להם הזדמנות פה להכריע וזה עוד יכול להיות אחד מהם (אהרון/מיסי) כבר בהצבעה הקרובה..
נראה הכי טוב ברגע שבאמת תהיה הדחה, אבל הותרנות והפחדנות ושהם ממהרים לבגוד פעם שניה בברית שלהם זה משחק חזק מדי לטעמי , עד כמה שאני אוהב שחקנים אגרסיבים. אגרסיבי באמת בשבילי זה שילכו לחפש אליל או יישבו חזק על הסגולים לערוק.
 

סטילהוק

New member


וזה גם מה שאני מקווה שיהיה, בגלל שברגע שליירו יגלו עד כמה מיסי לא נאמנה ולא אמינה אפילו לשבט ולברית שלה אף אחד לא יסמוך עליה ולא ישאיר אותה במשחק, והיא תודח מהמשחק עוד לפני האיחוד. והרבה מעריצי הישרדות ברדיט מצפים שזה יקרה אחרי הבגידה הגדולה שלה ותקיעת הסכין בגבה של צ'לסי בת בריתה ואהובת הצופים והמעריצים שראו בה את ההבטחה הגדולה של העונה וגם במיסי עד שחשפה את פרצופה המכוער האמיתי, ולכן הרבה מחכים להדחתה של מיסי שבגדה בבת בריתה הנאמנה ביותר עוד לפני הערבוב, ומתכוונת לבגוד שוב והפעם בכל השבט שלה. אין ספק שמיסי היא הנבלית של העונה.
 


אהרון - 8 התנהל יופי
איילין - 6 חושש עליה
אליזבת - 7
ג'ייסון - 3
ג'מאל - 6
ג'נט - 7
ג'ק - 5
דין - 3 אוי בו הו הו
דן - 5
טום - 3
טומי - 8
לורן - 9
מיסי - 7 אני חושש שהיא בדרך להיווכח כפלופ
נורא - 1
קארישמה - 1
קלי - 10
 

B R A Y E R

New member
מנהל
מדרג


אהרון - 10 הייתי בטוח שיודח בפרק 2 והוא פשוט משחק מושלם
איילין - 4 לא נראה לי שהמשחק החברתי שלה יעזור לה ממש בשבט המעורבב, זה הרגע שצריך להתחיל לשחק יותר אגרסיבי
אליזבת - 8
ג'ייסון - 1
ג'מאל - 10 פשוט קינג
ג'נט - 9 יש לה חלק גדול בהדחה הזו והיא במצב מצויין בכללי
ג'ק - 5 חבל שלא מראים קצת יותר
דין - 8 עשה מה שצריך לעשות, ותכלס אם הוא יודח ולא קארישמה הם ממש ממש טיפשים
דן - 10 לא מבין על מה כל האחדים שהוא מקבל כאן
טום - 5 כי נטו הערבוב דפק אותו. אני חושב שהוא אומנם משעמם אבל היה חמוד ושיחק אחלה של משחק חברתי (ועשה הכל בשביל לשכנע אותם שהמצב של קארישמה בתכלס עם השבט המקורי יותר טוב משלו)
טומי - 1 עושה רושם של שחקן נאיבי, והראש שלו לא כזה במשחק, ובנוסף להכל הוא גם משעמם. לא מבין את ההתלהבות ממנו
לורן - 8 מקווה שיראו ממנה יותר
מיסי - 10 פשוט הקווין של העונה אין מה להוסיף
נורא - 1 אוף היא אפילו לא מבדרת אותי
קארישמה - 5
קלי - 10 יש עוד קווין לעונה הזו
 
למעלה