הישרדות אי האלילים - פרק 5

סטילהוק

New member
הישרדות אי האלילים - פרק 5


טוב, נראה לי שאני הולך ומתייאש מהעונה הזאת. שמישהו יסביר לי למה לכל הרוחות הם השאירו את קארישמה שכל כך גרועה במשימות וגרמה לשבט החדש שלה להגיע למועצת שבט. הרי היא אשמה שהם הגיעו בכלל למועצת השבט. וצודק בוסטון רוב שהלך עליהם ומעכשיו הם לא ינצחו באף משימה, לא פרס ולא חסינות. הטיפשים האלה פשוט ירו לעצמם ברגליים עם ההחלטה פה אחד להשאיר את קארישמה. ולא שאכפת לי שטום הודח, ממש לא, בקושי אנחנו יודעים מיהו מרוב זמן המסך הכל כך קצר שקיבל, ועכשיו אפשר להבין גם למה. אך להשאיר את קארישמה זה לדפוק לעצמם בכוונה את הסיכויים לזכות במשימות הפרס והחסינות ולהגיע שוב ושוב למועצת שבט ולהדחה.

אז על נורא אני ממש לא מתפלא שהיא כזאת מטומטמת להשאיר את קארישמה, וגם את ג'ק אני עדיין לא ממש מכיר היטב בשביל להבין על מה הוא בדיוק חשב בהצבעה הזאת, אבל קלי? האם היא שוב נכנעה ללחץ החברתי של השבט שלה כמו בהדחה של מולי? וג'נט שבכלל טענה בטסטות שהיא מחבבת את טום ושהוא מסוג האנשים שתמיד אומר את מה שעל ליבו ולא הולך סחור סחור, ועל ג'מאל הייתי חושב שהוא קצת יותר חכם, או שאולי נתתי לו יותר מדי קרדיט...

ותגידו, רק לי משימת השליחים בזחילה בחול הזכירה את המשימה הראשונה של עונת הישרדות הישראלית האחרונה? הרי זו בדיוק אותה משימה, רק שהסיום שלה שונה, בישראלית הם היו צריכים לקלוע לסל בסופה, ופה הם היו צריכים לפתור פאזל בסופה.
 

noamlah

New member


ההחלטה להדיח את טום היא הכי קומון סנס
קארישמה מרגישה נבגדת מהשבט המקורי שלה כי סימנו אותה פעמיים
דין מרגיש נבגד כי שיקרו לו בהדחת צ'לסי
טום כנראה באיחוד היה דבר ראשון מחפש את השבט שלו ונמצא במוד של לאיירו סטרונג
מה יעזור להם לנצח באתגר חסינות אם הם שמים את עצמם אחר כך במיעוט?
חוץ מזה שטום הוא לא מה שהייתי מגדיר כמכונת מלחמה
 

סטילהוק

New member


בגלל קארישמה, כפי שציין ובצדק בוסטון רוב הגדול, הם יפסידו כל משימה וכל אתגר, פרס או חסינות וייאלצו להגיע שוב ושוב למועצת שבט עד שיצטרכו להדיח אחד משלהם אם יתעקשו לשמור על קארישמה. שלא לדבר בכלל שאם קארישמה מגיעה לאיחוד בגלל טיפשותם של כל מי שהשאיר אותה במשחק היא בגמר ועל חשבון אותם טיפשים. אז כבר עדיף להם לשחק ברולטה רוסית עם כדורים חיים והמטומטם שיורה לעצמו בראש יהיה זה שקארישמה תחליף אותו בגמר. כי זה בדיוק מה שהמטומטמים האלה עושים בהשארתה לאיחוד.

חוץ מזה, הערבוב רק התחיל והם צריכים יותר להתמקד באיך להגיע לאיחוד כל החמישה מאשר איך להשאיר את קארישמה שמעכבת אותם ומונעת מהם נצחונות במשימות פרס וחסינות במשחק.

מקווה מאוד שקלי החכמה שבחבורה עוד תתעשת ותבין שאסור לקארישמה להגיע לאיחוד, שאחרת זה יהיה רק עניין של רולטה רוסית את מי קארישמה תחליף בגמר, וזו יכולה להיות אפילו היא בעצמה שבהשארתה של קארישמה שמקומה בגמר מובטח אם היא מגיעה לאיחוד, כי אז מניותיה יטוסו לשחקים, מביאה על עצמה את הדחתה.

למרות, שאני מקווה מאוד שבפרק הבא דווקא השבט המעורבב השני יפסיד ומיסי שכפי שראינו בפורומו, שמתכננת להדיח את איליין, תהיה זו שתודח בסופו של דבר.
 

NP23

New member
יואו זה נכון


ברגע שמיסי ואהרון מצביעים נגד אליין,
הם שכחו שזה נותן יתרון לסגולים לא רק למועצה הבאה אלא גם בזאת, כי הרי ברגע שהם מצביעים אליין , אפילו אם אליזבת איתם, זה 3 קולות לעומת 4 של הסגולים
והם יכולים לבחור ללכת 4 מיסי כמו שאמרתdiv>
אוי זה יהיה מושלם!!
אני חושב שעשו את זה פעם שהדיחו את מורגן?
 

NP23

New member
לגמרי


כל הכבוד להם.. אני בפרק אמרתי לעצמי שזה היה בין דין לקרישמה , שתכלס הכי חכם זה בכלל טום, כי הוא משחק חברתית הכי טוב וגם באמת לא איזה תועלת באתגרים .. והאיחוד גם ככה עוד 3 הדחות ואפשר להושיב את קרישמה בחסינות הבאה..
עד כמה שאני שונא אותה כבר ומת שתעוף כבר , הפעם זה היה ממש נכון להשאיר אותה..
אני שמח שדין נשאר לפחות גם. לא איזה שחקן אינטלגנט אבל הוא חמוד בטירוף (נדמה שזה גם מה שעוזר לו להשאר בין השאר)
&nbsp
אני חושב שקרישמה באמת מרגישה בחוץ והיא לא אמרה את זה כדי להשאר, גם בוידויים אמרה שלא הרגישה עם השבט הקודם שלה
אז זה מגדיל עבורי כמה זה היה אדיוטי מצד מיסי ואהרון להשאיר אותה. לא יכולתם לעשות איתה ברית לפחות??
&nbsp
ואין צפוי מזה שהם ידיחו את אליין בפרק הבא. ("צהוב מת! " כן, בזכותכם גם..)
&nbsp
אה והיה פרק כיפי בלי אי האלילים חחח
&nbsp
 


שוב פריוויו. מה נסגר, מארק ברנט? מעבר לזה שאני צריך להספיד את "בפרק הקודם של הישרדות" המיתולוגי, אתה בכוח מנסה להשתיל ספוילרים? כבר שני פרקים שאני פשוט יודע מי הולך למועצת השבט. בוא תגיד מה הולך בכל פרק על ההתחלה וזהו, זה לא שאנחנו רואים כדי להיות מופתעים או משהו, נכון? בכל מקרה, על ההתחלה דין מתנהג כמו לקס ומחפש מי יזם את ההדחה של צ'לסי, ואז בטח ינסה להניע את כל השבט נגדו. חייך, אתה הבא בתור.

או שלא, אם יתמזל מזלו בערבוב. לורן ממשיכה לקבל מספיק מזן מסך כדי שאהיה משוכנע שהיא לא הולכת הבייתה בקרוב. לגבי דין, מצד אחד הוא לא עם הברית השולטת (עם אהרון עכשיו, במקום צ'לסי), מצד שני הוא במיעוט, ועדיין עם קארישמה, ללא ספק החוליה הכי חלשה באתגרים העונה, חוץ מדין עצמו. ושוב הפרס הוא מסעדה אמריקאית פופולרית, שכנראה נתנה את חסותה לתוכנית. פרסומות סמויות הן לא זרות להישרדות (מאונטן דיו בעונות הממש מוקדמות, ואיזו חברת טואלטיקה שאני לא זוכר איפשהו בעונות 12-18), זה מרגיש כאילו הישרדות נאחזת בהן כמו טובע בקש.

ווקאי החליפו אנשים, אבל אני חושב שהם רק התחזקו. הם קיבלו את הבשר מלאירו לשעבר, והשומן מבחינת תפקוד באתגרים נשאר בלאירו, לצד עוד כמה מתמודדים לא מאוד טובים כמו נורה וג'מאל. הערבוב נראה הוגן, אבל הוא ממש לא. מסכנים דין וטום, למרות שגם אותם אני לא ממש אוהב. קארישמה, כמובן, יכולה ללכת לעזאזל בנקודה הזו. וכמובן שהם גם זוכים בפרס, שנראה ברמה של הישרדות ישראל. טוב שהם גם לא ציטטו את סלוגן של המסעדה הזו.

על האי, מסתבר שדין כבר התחבר עם קלי, בתקווה קלי *לא* תקיים איתו רומן, כי היא ה-הבטחה להמשך העונה מבחינתי, לצד לורן. בשבט ווקאי, אהרון נוטש את השבט שלו כדי לחבור לטומי, וגם מיסי מתכננת לנתק קשרים שבטיים. הגיוני שאיליין תודח, אבל אם מיסי לא חושבת לטווח הארוך, מבחינתי גם היא יכולה לעוף. אני מקווה מאוד שההדחה של צ'לסי הייתה מעידה חד פעמית, אבל אם מיסי תוכיח את עצמה כפלופ, אני מוכן לזה נפשית.

אבל כל זה יכול לחכות, כי, כמו שהיה אפשר לראות בפריוויו, שוב, לאירו *שוב* מפסידים חסינות. וברצינות, פאקינג די עם הפריוויואים האלה! מי לעזאזל נתן אישור להראות אותם?! זה לא שעשועון, כמו אפקט הפחד! אז כן, לאירו במועצת השבט שוב, ואני מקווה שהסיפור יסתיים וקארישמה תודח כבר. אבל מבחינה אסטרטגית, טום באמת היה אפשרות יותר טובה. נראה מה יקרה בפרק הבא!

דירוג:

1. קלי
2. לורן
3. אהרון
4. מיסי
5. טומי
6. אליזבת
7. צ'לסי
8. ג'מאל
9. איילין
10. ג'נט
11. ג'ק
12. מולי
13. ג'ייסון
14. דן
15. דין
16. נורה
17. טום
18. רוני
19. וינס
20. קארישמה
 

סטילהוק

New member
שימו לב לעובדה הבאה?


כל הבנות של ליירו, להוציא לורן, נשארו בשבט ליירו המעורבב.
ובשבט ווקאי המעורבב, להוציא קארישמה, נשארו כל הבנות של ווקאי.


עובדה נוספת: מס' הבנות שנותרו במשחק (8) לאחר ההדחה האחרונה גדול יותר ממס' הבנים (7) שנותרו בו. מה שאומר שאם תיווצר ברית בנות מאוחדת,מה שקשה לי להאמין לנוכח התנהלותה הבלתי יציבה ובלתי נאמנה ואמינה של מיסי, הבנות יכולות לשלוט במשחק.
 
I just took a DNA test


טוב כמה דברים:
- לא מבין למה אנשים כועסים על מיסי ואהרון שרוצים לבגוד. סתם אני כן מבין, כי זה פוגע בפייבוריטיות שלהם. אם מישהו היה קופץ ספינה כדי להעיף את נורא או קרישמה הייתם מהללים אותו בחוצות העיר. אז אם לרגע מתעלמים מההעדפות הלא רלוונטיות של מעריצים בייסיק, אין שום היגיון בללכת לאבנים בשביל שבט מפורק שככל הנראה יצטמצם עד המיזוג בעוד 3 שחקנים, ואם המצב הוא ככה עדיף לעבור אליהם מרצון ולא מהכרח. זה לא אופטימלי אבל המציאות היא אף פעם לא אופטימלית וצריך לדעת איך לשחק עם זה. פשוט לאהרון ומיסי יש את הקילר אינסטינקט שמאפשר להם לעשות את זה.
&nbsp
ההדחה בשבט המשעמם יותר לא הייתה מפתיעה, זה היה המהלך המתבקש וככל שאני מבין זה רשום על קווין ג'נט. היא וג'ק מקבלים בונוס מבחינתי על משחק חברתי בזכות זה שהם התייחסו לקארישמה ברצינות. מעניין אם בהינתן שלישייה פחות דיספונקציונלית מלאיירו, ג'מאל ו\או נורא היו חושבים על לבגוד בווקאי כי אין להם סיכוי שם.
&nbsp
מצחיק שגם בעונה הקודמת וגם כאן 2 השחקניות הכי מבטיחות בשלב הזה הן קלי ולורן.
 

Uri04

New member
רק עכשיו השלמתי את פרקים 4+5

אז.. גם אתם אוהבים אפלביז??


אם יש משהו שאני שונא בתוכניות האלה - זה פרסום בתוך התכנית עצמה. ז"א - ברור לי שמדובר בטלוויזיה מסחרית ושנותני חסות דורשים את החלק השני בעסקה, אבל למה בצורה כל כך אגרסיבית?

אין לי מושג מה זה האפלביז הזה, אני לא אמריקאי, אבל עושה רושם שזה כנראה משהו בסגנון של מוזס או אגאדיר, רק עם שרימפים ורטבים מבוססי שמנת והרבה סוכר.
והמשקה הירוק זרחני הזה... איכס. רק מהצבע של זה הייתי שופך את זה הצידה. איך לעזאזל הם הסכימו להיות שחקנים ללא תשלום בפרסומת המגעילה הזאת? כאילו, ההפקה אמרה לשחקנים: "אם לא תפרסמו ותהללו את נותן החסות נדאג שידיחו אתכם במיידי?"

זה מזכיר לי את המערכון הזה:

 
למעלה