פינת הפופולאריות 39 - פרק 4

אורישקי

New member
פינת הפופולאריות 39 - פרק 4


ולהלן דירוג הפרק הקודם:

18. וינס - 2

17. ג'ייסון - 2.3

16. נורא - 2.7
1
15. קארישמה - 3.5
6
14. טום - 3.8

13. דן - 5.2
1
12. ג'ק - 5.4
3
11. דין - 5.7
5
8. אהרון - 6
11!
8. טומי - 6
1
8. לורן - 6
4
7. ג'מאל - 6.2
4
5.. איילין - 7.1
1
5. ג'נט - 7.1
1
4. קלי - 7.8
1

וכאן הטופ 3 - שכולל את הטופ 2 משבוע שעבר (שגם חלק מקום ראשון ביחד)(, וכניסה חדשה!
 

אורישקי

New member
מקום 3


עם ממוצע 8.1,

ועלייה של לא פחות מ10 מקומו!!!

היא כובשת את הטופ 3 לראשונה

אליזבת

 

אורישקי

New member
ובמקום הראשון....

כן כן
ממש שיחזור של שבוע שעבר,

שתי הבנות שהיו במקום הראשון - נשארות בו

עם ממוצע 9.5

מיסי

 

אורישקי

New member
ובמקום הראשון... ב'

אוי האירוניה...
נשארת בדיוק איפה שהייתה, רגע לפני שגילינו שהיא ומיסי בכל ללא כל כך חזקות כמ ושזה נראה

עם ממוצע 9.5,

המודחת הטריה

צ'לסי

 

אורישקי

New member
הדירוג

וינס הכושל עף לו מהדירוג בשעה טובה ובמקום האחרון
ומנד - זה הדירוג האחרון של 'לסי! מי שהחזיקה במקום הראשון עד כה

אהרון
איילין
אליזבת
ג'ייסון
ג'מאל
ג'נט
ג'ק
דין
דן
טום
טומי
לורן
מיסי
נורא
צ'לסי
קארישמה
קלי

דירוג נעים!
 

NP23

New member


אהרון 9 איכשהו הגיע לעמדת כח אז יפה לו
איילין 5 היה לה את כל הפרשנויות הנכונות אבל אפס כח
אליזבת 7 גם לצערי.. אבל נראה שהקשרים החברתיים שלה חזקים בשבט
ג'ייסון 1
ג'מאל 8 תשתדל לא לסיים כמו רוב מחזיקי האיידול העונה...
ג'נט 4 לא מעניינת כרגע
ג'ק4 גם
דין 8 חמוד :( ובשבט משוגע עדיין אנשים נלחמו שלא להדיח אותו
דן 7 בזכות הקטע עם נורא
טום 1 בקושי אפשר להזכר שהוא קיים
טומי 5
לורן 5
מיסי 5 מצד אחד שלטה בהצבעה , מצד שני מרגיש בכל זאת שהמשחק שלה מרושל הפכפך יתר על המידה וחזק מדי
נורא 1 חחחחחחחחחחחחח

צ'לסי 6

קארישמה 1 בזמן שהבלתי נסבלות של נורא הפכה למשעשעת , קארישמה גם בלתי נסבלת וגם מעצבנת ובכיינית .. תעופי כבר!
ולחשוב שהזכירה את אמנדה וסברינה מbb.. אבוי
קלי 9 הפייבוריטית האחרונה שנשארה לי
 


אהרון - 9 השתלם לו, למרות שלא הוא הגה את הרעיון של צ'לסי
איילין - 7
אליזבת - 7
ג'ייסון - 5
ג'מאל - 8 בהצלחה עם האליל, אולי אתה תצליח להחזיק אותו יותר משבוע!
ג'נט - 6
ג'ק - 5
דין - 5
דן - 4
טום - 3
טומי - 8
לורן - 9 אפילו בזמן מסך אפסי היא מראה שליטה
מיסי - 6 עדיין שולטת בשבט, מקווה שכמו עם קלי ולורן בעונה הקודמת אני אחזור לדרג אותה גבוה
נורא - 1
צ'לסי - 8
הכי גרוע היה שהעריכה כל-כך הכינה אותנו להדחה של דין
קארישמה - 1
קלי - 9 בבקשה תגיעי רחוק
 

אורישקי

New member


אהרון 8 לא הבנתי למה דחף להדיח את דין ישר אבל כן יאמר לזכותו שזה יא לו לבסוף לטובה
איילין 5 This one never knows anything. היא חזקה חברתית אבל לא ברור מה יצא לה מזל
אליזבת 5 כנל לאיילין
ג'ייסון 1
ג'מאל 8 בעדו בסה"כ
ג'נט 5 לא הראו אותה הפרק
ג'ק 3 לא מעניין כל כך
דין 7 חמודי לגמרי
דן 8 הרג אותי איך הוא הסתלבט שם על נורא

טום 1 לא ממש ברור מה הוא עוד עושה שם
טומי 5 נעלם גם כן
לורן 5 חמודה אבל שוב, די נעלמה
מיסי 5 התאכזבתי ממנה, נכון שהיא מלכה ומשחקת די חזק אבל זה גם הבעיה שלה......
נורא 4
הזויה וקורעת
צ'לסי 8 באמת חבל לי, לא מאשים אותה כמעט בהדחה הזו
קארישמה 1 אוף חבל שלא עפת
קלי 5 כנל לכל השחקנים החמודים מהשבט הסגול שלא באמת יצא לנו להבין מה איתפם בפרקים האחרונים
 
I can see why all these basic hoes pissed


אהרון 10 וולקאם
איילין 7 אכזבה קלה
אליזבת 7
ג'ייסון 5 נראה ששיקם את עצמו יפה יחסית
ג'מאל 1 בע
ג'נט 9
ג'ק 5
דין 5
דן 5 סבבה לי
טום 5
טומי 5
לורן 10 מהממת
מיסי 9 נראה אם ישתלם לה
נורא 5 נקודות על בידור
צ'לסי 1 וול נראלי שכחתם את האשמה שלה בשואומנס
קארישמה 9 סו מי
קלי 10 סוכרייה
&nbsp
 

סטילהוק

New member
מדרג


אהרון - 5 למרות שלא בא לי טוב כבר מהתחלה, ותגובתו הלא פרופוציונלית לאחר הדחת רוני רק חיזקה את דעתי לגביו אף יותר, מדהים שהוא שבמיעוט (3) בשבט הכתיב למיסי העומדת בראש ברית הרוב (5) מה לעשות.
איילין - 3 מתוקה, קולטת שמיסי אימפולסיבית ולא יציבה בדיעותיה, ואפילו כפי שהיא עצמה אמרה מפחידה אותה, חושבת נכון (לפחות בשיחות שלפני ההצבעה), אך אז מגיעה מועצת השבט וההצבעה והיא מצביעה עם מיסי.
אליזבת - 6 אפשר לאמר עליה הכל, ספורטיבית, אתלטית, חברותית, יודעת לדבר, מתחברת לאנשים, וגם היא קולטת שמיסי אימפולסיבית ולא יציבה בדיעותיה שמחליפה דיעה בתוך שניות, חושבת נכון (לפחות בשיחות שלפני ההצבעה), אך אז מגיעה מועצת השבט וההצבעה והיא מצביעה עם מיסי. מה שכן, בניגוד לאיילין היא גם טובה באתגרים, ובעיקר פיזיים, ולכן הורדתי לה רק נקודה אחת על ההצבעה הגרועה שהרסה את ברית הבנות.
ג'ייסון - 4 דווקא התברר הפרק כשחקן שקול ורגוע, הנחיית העיוורים שלו במשימת החסינות השבטית מראה שהוא מסוגל להרבה יותר ממה שהראה בהתחלה, ואני בטוח שבזכות הניצחון של שבטו הרבה בזכותו מעמדו בשבט יעלה, כמובן אם ישרוד את הערבוב ההולך ומתקרב...
ג'מאל - 7 מציאת אליל החסינות שלו (שאגב לפי הזום עליו לי לפחות זה נראה ממש כמו אליל חסינות מזוייף שכל שורד יכול להכין בעצמו. כולה 3 צדפים פשוטים הקשורים בחוט), ברוגע ובנונשלנטיות בזמן ששאר השבט שלו השתעשעו במים בהחלט מעלה את קרנו והופכת אותו לאיום חדש במשחק, עוד שמדובר במי שרק לפני שני פרקים סומן להדחה...
ג'נט - 2 לא ממש מראים אותה מאז אותה הדלקת אש מופלאה בפרק הבכורה של העונה וכנראה שזה לא בכי, כי אם אני צריך להמר על מי שהכי נמצאים בסכנת הדחה בערבוב הרי שג'נט היא אחת מהן, בשל גילה המבוגר, ובעיקר אם השבט המעורבב שלה לא יזדקק לאש בדרכים פרימיטיביים. וגם לא נראה שהיא יודעת מה היא רוצה ומי נגד מי אצלה... וגם במשימות חסינות היא די חלשה, כך שאני לא רואה אותה זוכה בחסינות.
ג'ק - 1 מדהים שכבר 4 פרקים ואני עדיין לא מכיר אותו מספיק טוב בכדי שאוכל לחוות דעה לגביו.
דין - 5 סוף סוף אחרי 4 פרקים עשינו הכרה עם דין, וגילינו שהוא לא ממש תורם במשימות החסינות והשבט שלו אפילו רואה בו לוזר, וגם כולנו זוכרים את פליטת הפה המטומטמת שלו. יחד עם זאת, העדיפו להשאירו ולהדיח את מיסי שהצטיינה במשימות, היתה בברית הרוב של הבנות, והסתמנה כאחת מכוכבות העונה של הטרום-איחוד, רק בגלל שהתכרבלה איתו, ולמרות שאמרה בפירוש בטסטות שהיא לא פה בשביל שואומנס, במקומו.
דן - 4 לא משנה כמה פעמים הבנות, ובעיקר קלי שאף לקחה אותו לשיחה לגבי זה, העירו לו על כך שהוא לא מפסיק לגעת בהן, האשמאי הזקן ממשיך לגפף, לנשק ולגעת בבנות שבטו כאילו כלום. והשיא כשהוא כמעט נגע בחזה לאחת הבנות מהשבט השני במשימה. מה שמראה שהוא לא ממש הפנים את המסר. ודיברו על זה רבות כל סוקרי הפרק האחרון.
טום - 1 מי זה? כבר פרק רביעי ואנחנו עדיין לא באמת מכירים אותו, בקושי מראים אותו והוא לא מקבל אף וידוי.
טומי - 5 אני עדיין די אמביוולנטי לגביו, ולא מבין מה ההתלהבות כל כך ממנו, אז נכון שבפרק הראשון הוא מצד אחד קיבל עריכה של מנצח, אך מצד שני עשה טעויות ונגרר בעל כורחו. וגם בפרק הקודם נראה שהוא לא ממש יודע מה הוא רוצה מעצמו... ובפרק הזה פשוט העלימו אותו.
לורן - 3 לדעתי הטעות הגדולה שעשתה בהדחתה של מולי ושאני לא יכול לשכוח לה אותה עוד תחזור אליה עם ריבית, ולמרות זאת בפרק הזה היו לה קטעים מצחיקים עם נורא, אך אני לא חושב שהיא תגיע רחוק במשחק.
מיסי - 3 ללא ספק מתגלה כאכזבה הגדולה ביותר של העונה עד כה, משחק גרוע מאוד של מיסי מבחינה אסטרטגית, שמתבררת כשחקנית גרועה, אימפולסיבית ולא יציבה כלל בדיעותיה, שבשביל "לשחק את המשחק" כהגדרתה, תוקעת סכינים בגב לבנות בריתה כבר על ההתחלה, וללא שום סיבה אסטרטגית (היא אפילו לא ידעה לגבי האליל שצ'לסי מצאה) כבר בפרק הרביעי של העונה, עוד לפני האיחוד ואפילו עוד לפני הערבוב, ולא רק פה קוטלים אותה, בכל הפורומים והתגובות לסקירות הפרק האחרון של הישרדות קוטלים אותה על הפרק האחרון, וכל זה בהשפעתו של אהרון, שהיא עוד טענה בטסטות שהיא משחקת בו, בזמן שמתברר שמדובר בהיפך הגמור. ועכשיו שהבנות קלטו אותה ויש להן זמן לדבר ביניהן, רוב הסיכויים שמיסי כבר לא תגיע לגמר, ויפליא אותי אפילו אם היא בכלל תגיע לאיחוד.
בכלל לצערי, עושה רושם שהישרדות הופכת להיות יותר תוכנית של בליינסיידים רק לשם הבליינסייד והריגוש שבו מאשר בליינסיידים שמבוססים על אסטרטגיה וחשיבה של שני צעדים קדימה עם כיוון מסודר, ולא סתם לירות רק בשביל לירות, או כהגדרתה של מיסי עצמה, "לשחק את המשחק". יהיה מאוד מצער אם אחרי העונה הזאת שמביאה תקדים רע להישרדות הבליינסיידים ותקיעות הסכינים לבני הברית, כמו גם שורדים שיודחו עם אלילי חסינות בכיסם או באמתחתם, שהיו קטעים נדירים בהישרדות עד כה, ובעונה הנוכחית כבר קרו פעמיים וכבר בתחילת העונה, יהפכו לדבר שבשגרה וכבר לא ירגשו את אף אחד, מה שעלול להביא לסופה של הישרדות.
נורא - 4 עד הפרק הזה רציתי שידיחו את המעצבנת הבלתי נסבלת הזאת כמה שיותר מהר, אך למרבה הפלא אחרי הפיאסקו שהתרחש לנגד עינינו בשבט השני שחשבנו להרבה יותר שקול וחושב עם הראש, ולפחות הבנות שבו, נורא היא בהחלט אתנחתא קומית שמורידה טיפה את שיא המתח והעצבים, ומרוב שהיא כל כך גרועה הסיכוי שהיא תזכה שואף לאפס, ועל כן לא יפריע לי עם תישאר במשחק עוד כמה פרקים ואפילו עד האיחוד, ותשמש כאתנחתא קומית, למרות שאחרי האיחוד אני חושב שטיפשי להשאירה, כי אם היא מגיעה לאיחוד המניות שלה כעז נוסקות לשמיים וזה אומר מקום אחד תפוס כבר בגמר לאחד מהשחקנים הטובים והראויים שיודח במקומה לפני הגמר.
צ'לסי - 7 ללא ספק היתה המלכה של העונה הנוכחית, גם ארגנה כבר על ההתחלה ברית בנות סודית שבפרק הקודם אף הפכה אותה לברית בנות רשמית ששלטו בשבטן, ושנראה היה לכולם שהולכת להיות אחת מבריתות הבנות החזקות בהישרדות, אם לא החזקה שבהן. למרות שכבר אז פקפקתי בכך, שכן, למרות שציפינו שיהיו הרבה יותר, לא ממש היו הרבה בריתות של בנות בהישרדות, ובטח לא הרבה כאלה שהחזיקו הרבה זמן מעמד ולא התפרקו בסופו של דבר. ולמרות שללא ספק קארשימה היתה ונשארה החוליה החלשה בברית הבנות, העדיפה מיסי להדיח דווק את צ'לסי, שמאבדת נקודות לא רק בגלל שהודחה, אלא בגלל שבמועצת שבט כל כך מעורערת שהושמע בה הביטוי של "אופציה זד" היא היתה חייבת להשתמש באליל החסינות שלה, בכדי להבטיח שהיא נשארת בכל מצב, ולא למצוא את עצמה מודחת עם האליל בכיסה, תופעה שעד לפני כמה עונות עוד היתה נדירה בהישרדות, אך בשנים ובעונות האחרונות הולכת ומסתמנת לצערי כדבר שגרתי, בדיוק כמו שהישרדות עצמה הולכת ונהפכת לכאוס, ואפילו לא לג'ונגל, שבו החזקים שורדים, אלא ממש רולטה רוסית שבו שולפים שמות משום מקום וללא שום סיבה ואם הוגרל השם שלך הלך עליך. קרי, מתוכנית של אסטרטגיה ויתרונות הישרדות הולכת ונהפכת ממש לנגד עינינו מעונה לעונה לתוכנית שמבוססת על מזל, או אם תרצו רולטה רוסית שבה איש אינו חסין או מוגן מפני הדחה, גם לא בין בני הברית החזקים ביותר. ולא אחרי האיחוד, עוד הרבה לפני האיחוד. וחבל שצ'לסי שלמרות שהיא סופר מעריצה המוכרת בקהילת הישרדות, לא יודעת לקרוא ולזהות אותות הזהרה ומצוקה. ולכן כבר ברגע שאמרה שהיא אוהבת בלניסיידים, כל עוד זו לא היא שעושים לה אותו, ידעתי שנגמר לה המשחק ושהיא המודחת הבאה.
קארישמה - 1 ללא ספק מדובר בשחקנית גרועה והחוליה החלשה ביותר לא רק בברית הבנות של שבט ליירו, אלא גם בשבט שלה, והראשונה שתבגוד בהן בערבוב ועוד יותר ביחוד אם היא תגיע אליו. ולכן ממש לא מובנת לי ההחלטה של הבנות ובכלל של כל השבט שלה להסתכן בלהשאירה ולהדיח שחקנית טובה ולויאלית כמו צ'לסי, שגם תרמה לשבט הרבה יותר ממנה לשבט וגם היתה הרבה יותר לויאלית ממנה, ובעיקר לברית הבנות שהיא עצמה הקימה כבר בתחילת העונה.
קלי - 9 מי שסימנתי כבר מהפרק השני כבעלת הסיכויים הגבוהים ביותר לנצח העונה, אם תזכה בחורה ולא יימשך הדפוס המעצבן של כל העונות האחרונות שבהן רק גברים זכו (35-38). מדובר במתמודדות חכמה, ערמומית ועם ראש בריא על הכתפיים, שנכון לכרגע נשארה התקווה האחרונה של העונה הזאת, שנראה שמידרדרת בקצב מהיר ומסחרר שלא הורגלנו אליו מעולם מדחי אל דחי, והשחקנית היחידה במשחק שנותרה עם אליל חסינות שאף אחד לא יודע לגביו. כשמהבנים רק ג'מאל.
 

Confide In Omer

New member
מדרג


אהרון 6
איילין 7
אליזבת 9
ג'ייסון 3
ג'מאל 3
ג'נט 6
ג'ק 3
דין 2
דן 5
טום 3
טומי 8
לורן 6
מיסי 6
נורא 8 - רק בגלל שהיא קורעת מצחוק
צ'לסי 8
קארישמה 7
קלי 9
 

B R A Y E R

New member
מנהל
שכחתי לדרג


אהרון - 10 קינג
איילין - 7
אליזבת - 9
ג'ייסון - 2
ג'מאל - 10
ג'נט - 6
ג'ק - 6
דין - 1
דן - 10
טום - 5
טומי - 1
לורן - 7
מיסי - 10 קווין
נורא - 1
צ'לסי - 2
קארישמה - 5
קלי - 8 נעלמה קצת
 
למעלה