SURVIVOR 39E04

noamlah

New member
SURVIVOR 39E04

החלטה דיי אמוציונאלית ומטומטמת של מיסי שנובעת מאגו ורצון לשלוט בשבט בלי שום חשיבה קדימה. צ'לסי לא הראתה שום עצמאות בינתיים מחוץ לברית הבנות והייתה חיילת של מיסי, פתאום היא מסוכנת כי התכרבלה עם דין? מתיי דין לעזאזל אמר משהו או הראה ניסיון שליטה?
מיילא היו יודעים על האליל אבל זה היה מידע נסתר
אהרון שכולם זלזלו בו פה פשוט שיחק במיסי לעשות החלטה לא הגיונית לטובתו
גם לא הבנתי את ההסבר שלה לחיבור ביניהם: שניהם שחורים?

באיזה שהוא מקום חיכיתי שאליזבת ואיליין יתהפכו על מיסי ואני חושב שזה היה קורה אם המועצה הייתה יום אחריי אבל הזמנים פשוט הסתדרו ככה שצ'לסי הייתה ההצעה האחרונה
 

סטילהוק

New member


מיסי לגמרי אכזבת העונה, הולכת ומסתמנת כשחקנית גרועה, אימפולסיבית ולא יציבה כלל בדיעותיה, שבשביל "לשחק את המשחק" כהגדרתה, תוקעת סכינים בגב לבנות בריתה כבר על ההתחלה, ואם חשבתי שלא יכול להיות יותר גרוע מוורדוג שהדיח את בת בריתו קלי רק בשביל להיות הבא בתור שיודח אחריה, באה מיסי והראתה שאפשר לרדת אפילו יותר נמוך ולתקוע לבת בריתך סכין בגב ללא שום סיבה אסטרטגית (היא אפילו לא ידעה לגבי האליל שצ'לסי מצאה וחבל מאוד שלא השתמשה בו במועצת שבט כל כך מעורערת) כבר בפרק השלישי של העונה, עוד לפני האיחוד ואפילו עוד לפני הערבוב, שיהיה כבר בפרק הבא כפי שראינו כולנו בפרומו. אך מה שתמוה בעיניי זה איך שאר הבנות הסכימו לשתף פעולה אם מי שהן עצמן הגדירו כמפחידה, מסוכנת ולא יציבה בדיעותיה, שמשנה את דעתה 3 פעמים באותו היום, מה שאומר שכל אחת מהן יכולה להיות המודחת הבאה בתור. שלא לדבר בכלל על הירייה בראש שהן עשו לברית הבנות שלהן שהיתה אמורה לשלוט בשבט, ברית שכולם כל כך החזיקו ממנה בתחילת העונה. ולא ברור בכלל למה מיסי משחקת לידי אהרון, בזמן שברית הבנות היא הרוב בשבט והיא זו שיכולה להכתיב לו את התנאים ולא הוא לה. ובעיקר כשהיא יודעת שהישרדות זה משחק של מספרים שבו היתרון המספרי הוא פקטור חשוב מאוד ואפילו קריטי, משחק גרוע מאוד של מיסי מבחינה אסטרטגית. ולא אתפלא כלל אם היא תוגרל לשבט מעורבב שבו היא תהפוך למיעוט ותודח כבר בפרק הבא.

רק אלוהי הישרדות יודע מה עבר לבנות בלהדיח את צ'לסי ולהשאיר את קארשימה הקוטרית שלא טובה בכלום. אך אחרי הפיאסקו של הדחת מולי בשבט היריב כבר לא מפליא אותי כלל שהעונה הולכת ומידרדרת וגם השבט שחשבנו שחושב עם הראש מסתבר שנפל על הראש.

ועל נורא אני בכלל לא מתפלא, בוסטון רוב וסנדרה קלעו בול לגבי הטיפשה הזאת, מדובר באחת השחקניות הגרועות אבר בהישרדות, והאוייבת הכי גדולה של עצמה. לא יאומן כמה מטומטמת וגרועה הנורא הזאת.

ואם העונה הזאת תמשיך להידרדר לכיוון הזה שאליו היא עשתה תפנית זו הולכת להיות עונה מאכזבת מאוד...
 

סטילהוק

New member
ועוד דבר...


תגידו זה אמיתי שאחרי שנורא מוכרת לשבט שלה את הסיפור השקרי על אי האלילים בטענה שהם חייבים לבחור אותה לתפקיד מכוונת העיוורים בכדי שהיא תוכל לספר להם על משימת החסינות השבטית הבאה, היא שואלת אותם: זה נראה לכם היגיוני מה שאני מספרת לכם?
וזאת בזמן שהיא מגלגלת עיניים כמו בסרט מצוייר בצורה הכי שקופה בעולם...
 

אורישקי

New member


באמת לא ברור לי גם כן, הייתי ממש בשוק מהתוצאה שהייתה.... אלא אם כן יש משהו שמסתירים מאיתנו בעריכה.
היחיד שזה איכשהו שירת אותו זה אהרון (שלא הבנתי מאיפ-ה הוא ץ עם הרעיון הזה של להדי חאת דין)
הבנות סתם איבדו מישהי שהיא שחקנית יציבה והיה נראה שלויאלית להם לגמרי, ועכשיו הן ברוב 4-3 בשבט כשיש מישהי כמו קארישמה שגם ככה מרגישה שהיא בחוץ ולא באמת תורמת בכלום, ובתכלס תזרוק אותם אם ריך גם בערבוב.
ובכללי לא מבין מה הלחץ לעשות בליינדסיידים בזמן הזה, אתם גם ככה במיעוט - תבדקו שהשבט יהיה כמה שיותר חזק בערבוב.... זה גם לא שמישהו ידע שלצ'לסי יש אליל ואז רצה לזרוק לה את זה (למרות שזה גם היה ממש מוקדם מדי והאליל יכל לעזור להם).
קיצר פרק טוב אבל אם בהדחה של מולי לא הייתי שלם עם ההחלטה - פה אני ממש בטוח שזה מיותר. ובעיקר התאכזבתי מאיילין ואליזבת שכל הפרק דיברו לעניין ובאמת אל היה נראה שיש להם סיבה לעשות את מה שעשו.
הערות נוספות -
הקטעים של אי האלילים פשוט הורסםי מצחוק
הלוואי לאכול אבטיח עם רוב וסנדרה... וכמובן שנורא כהרגלה עושה פאדיחות ושטויות.
מהשבט הסגול באמת לא ברור מה הולך, זה ניכר שג'מאל יהיה שחקן בולט עוד בהמשך העונה - השאלה אם הוא יודח בבליינדסייד או שגם יגיע רחוק
 

NP23

New member


באמת חבל שאליין ואליזבת הלכו עם זה. חשבתי שאולי לרגע בכלל יהפכו את ההצבעה על מיסי או אהרון. שהם הפכפכים מדי. (ביחוד שאהרון דיבר ביהירות בתחילת הפרק!!)
כי באמת שתיהן דיברו בהגיון כל הפרק. אז מה קרה?!
עכשיו חשבתי על זה ומספיק ששתיהן מצביעות עם דין וצ'לסי , יש תיקו , ולא היו הולכים לאבנים בשביל קארישמה..
הן, אני מניח, כנראה לא רצו לפלג את השבט
(כי במצב של עכשיו רק דין נשאר מחוץ להצבעה.) ככל הנראה טום גם תמך בהחלטה שזו תהיה צ'לסי.
בכל מצב, אכזבה נוראית
 
thats good pipe


הרגשתי כל הפרק שאני במותחן של אגתה כריסטי ובמקום למצוא את הרוצח אני צריך למצוא מי מודח הערב. נותנים לנו פרופיל על כל אחד וע"פ האדג'יק, העריכה ואיך שאני מבין את מאזן הכוחות אני אמור לנחש מה יקרה. זה סבבה והכל אבל בלי לבסס מספיק דמויות, להציג דעות שונות ולערב אותנו רגשית במשחק ובגורל השחקנים זה ימצה את עצמו מאוד מהר.
&nbsp
מיסי היא פאוורהאוס במשחק, מהשחקניות הכי אגרסיביות שראינו (לטוב ולרע), קצת התאכזבתי משאר הבנות שפשוט זרמו איתה כאילו אין להן מילה בנושא ואולי באמת אין להן. לגבי ההחלטה עצמה אני מרגיש שהיא פזיזה ונמרצת, אם את מעריצת הישרדות כמו שאת טוענת את אמורה לדעת שבכל 15 העונות האחרונות היה ערבוב. את מעוניינת להגיע לשם כשבט מאוחד יחסית של 7 או כברית מעורערת של 5 עם דין וקרישמה? צ'לסי מביאה לך את דין חזק לברית בזמן שקרישמה היא ליטרלי מינוס קול.
היחיד שאיכשהו הרוויח מההדחה זה אהרון, אין לי מילה רעה עליו, מהמקום הכי נמוך בשבט ביום 4 הוא הצליח להתברג יפה מאוד למעלה. מבחינתי מצטיין הפרק. בלי קשר אני אוהב אותו ולא יודע למה
&nbsp
השבט השני פחות מעניין אבל נורא שברה אותי הפרק. לא מובן איך הם שיתפו איתה פעולה אבל לפחות הם קיבלו שכל להושיב אותה במשימה. לא אוהב את ג'מאל ומקווה שהוא ילך בעקבות צ'לסי והאסייתי הגיי הביתה עם האליל בכיס. קלי ולורן הן כרגע הפייבוריטיות שלי משם.
 


אוקיי, מה נסגר עם הפריוויו בתחילת הפרק? העורכים בכוח מנסים להשמיד את מה שנשאר מהישרדות? חס וחלילה שנישאר במתח, אנחנו חייבים לדעת איך הפרק מתנהל מההתחלה שלו. בואו גם תגידו לנו מי מודח ונגמור עניין. ואחרי השבוע שעבר שבו לא הייתי מאמין שיזכה גבר, לא רק שאהרון מוכן עריכתית לניצחון, אני גם לא אתפלא אם יגיע לפחות לספסל המושבעים. בהנחה שהשבט הזה מפסיד חסינות, אני מניח שדין יודח. חבל שהוא יודח בלי הרבה זמן מסך, כי אני רוצה קצת להתבדח על השם שלו.

ובמעבר חד לשבט ווקאי לשבור עוד קצת את המחשבה שהנה באה לה עוד מיקרונזיה/עולם אחד/סן חואן שבה בעיקר הבנות שולטות, אולי העונה הזו תהיה סן חואן בשינוי מין. כלומר, הבנות שולטות עכשיו, אבל מהר מאוד במיזוג ידיחו את מיסי ואת לורן ואז מישהו לא קשור יזכה. המישהו הלא קשור הזה יכול בהחלט להיות ג'מאל. הוידוי הזה פשוט זעק לי גמר. וכן, יש לו אליל. כרגע עדיין אין לי שום מוטיבציה להמשיך לצפות אחרי עונה 40. וכמובן, גם טומי בתמונה. ואיפה לורן באמת?

בכל מקרה, נורה נשלחת לאי האלילים, מתחרפנת בגלל אבטיח (פלאשבקים למיקי - אה רגע, עוד לא סיימתי עם העונה
) ולמה זה מרגיש שהעונה היא יותר על רוב וסנדרה מאשר על המתמודדים עצמם? אתם לא מנחים, תפסיקו לגנוב את המצלמה וזמן המסך! והנה מתחילים עם כל היתרונות הנוספים. האם יהיה גם מבטל אליל העונה? בכל מקרה, המשימה של נורה בלתי אפשרית. אני מאוד בספק אם היא תצליח.

והיא לא מצליחה, היא בכלל לא משתתפת באתגר. אבל הפעם היא לא תודח, כי ווקאי ניצחו, כמו שאני נוהג להגיד לפעמים, במארש טורקי על גמל. הפעם לא היה שום קאמבק, ווקאי הובילו בכל השלבים. זה אומר שדין מודח, נכון? זה הולך להיות שבט בלי דין, אבל ללא ספק עם דיינת ושמה מיסי. אגב, מה עם אתגרי פרס? זה כבר הפרק הפאקינג רביעי! אני מאוד מקווה שאי האלילים לא הולך להפריע למהלך התקין של הישרדות. דין גם מקבל וידויים רבים מהרגיל, אז... כן.

בכל מקרה, זו הייתה החלטה משונה, נדיר שגבר מודח כי הוא גרוע באתגרים, אבל דין בפירוש גרוע באתגרים אז... רגע, מה?!? מה מה מה??? וואט דה פאקינג פאק?!?!? עורכים יקרים, אתם לא אמורים לעשות בליינדסייד לקהל! טוב שתקעתם וידוי אחד מסכן של צ'לסי לקראת הסוף באמת! באסה עליה כי היא הייתה יכולה לשחק את המשחק, אבל שתי השחקניות החזקות באמת, מיסי ולורן, עוד במשחק, וגם קלי, טומי ומזל טוב לאהרון שגם התברג קרוב לראש הרשימה!

וכן, יש דירוג!

1. לורן
2. מיסי
3. אהרון (היה מקום ראשון אם הוא בעצמו היה יוזם את ההדחה של צ'לסי, במקום להיות נעול על דין)
4. קלי
5. טומי
6. אליזבת
7. צ'לסי
8. ג'מאל
9. איילין
10. ג'נט
11. ג'ק
12. מולי
13. ג'ייסון
14. דן
15. דין
16. נורה
17. טום
18. רוני
19. קארישמה
20. וינס

סך הכול אין שם הרבה שאני ממש לא אוהב, זמנן של נורה וקארישמה כנראה קרוב, ואני אתפלא אם לורן, אהרון או קלי יודחו לפני המיזוג.
 

סטילהוק

New member


אנ דווקא כבר לא אתפלא כלל אם דווקא נורה וקארישמה יגיעו לגמר בתור עז, או לפחות אחת מהן, ובעיקר אם הן יגיעו לאיחוד שאז מניות העז שלהן יטוסו לשמיים וכולם ירצו לקחת אותן איתם לגמר כמי שבטוח ינצחו מולן בו.

ושימו לב שנורא הסכימה לא רק למשימה שטענת בעצמך שהיא בלתי אפשרית, אלא גם בסך הכל בשביל שאם תהיה מועצת שבט בשבט שלה יהיה לה יתרון מסכן ועלוב לחסום קול אחד מלהצביע, ואם היא לא תצליח לשכנע את השבט למנות אותה למנחת העיוורים במשימת החסינות השבטית היא תסיד א הקול שלה במועצת השבט. כמה מטומטם צריך להיות בכלל להסכים תמטרת כזה יתרון עלוב? מילא אם היו מציעים לה אליל חסינות עוד הייתי מבין אבל בשביל חסימת קול בודד לבזבז כל כך הרבה זמן ומאמץ ולסכן את עצמה, בשביל מה?

וגם בסקירת הפרק של רוב ססטרנינו וסטיבן פישבך ששידרו השבוע לייב מברודוויי עם כמה מהשורדים של העונות האחרונות כולל ויקטוריה וג'ולי מהעונה האחרונה, ויקטוריה ציינה, ובצדק, שכנראה שנורא אפילו לא זיהתה את רוב וסנדרה, וההפקה היתה צריכה ללחוש לה מיהם שלא תעשה בושות להפקה, וג'ולי הסכימה איתה, כי המשפט האחרון שאומרים לשחקני הישרדות וותיקים מוכרים זה או אני יודעת מי אתם.
 

amir6661

New member


אני מאוד נהנה מהעונה הזאת בינתיים, אבל העריכה של הדיבורים לפני המועצות של לאיירו (בשבט השני זה לא היה ככה) ממש מעצבנת. מאיפה להתחיל?
&nbsp
1. בפרק הראשון התמקדו בברית בין טום-איליין-וינס שבסוף לא יצא ממנה כלום. למה היה צריך להראות לנו שהם מסתדרים כל כך טוב ביחד? שניהם הדיחו את וינס בלי למצמץ שנייה אחרי זה
2. כל ההתמקדות באיליין כמטרה בהדחה הראשונה, כשבסוף היא בכלל לא קיבלה קולות. זה היה מאוד ברור שזו הסחה מיותרת במקום להראות קשרים אמיתיים שנוצרו
3. ברית הבנות, שוב, נראטיב שנבנה ונזנח פרק אחר כך. כל הבנות הצביעו נגד בנות אחרות בלי להראות לנו מה השיקולים מאחורי זה.
4. איליין ואליזבת היו כל כך נגד להדיח את דין, שלפי העריכה הן לא החליפו איתו מילה, אבל לא הייתה להן שום בעיה להדיח את צ'לסי שאיתה הן כביכול בברית? לא מגיע לנו לראות איך הגיעו להחלטה הזאת?
&nbsp
העריכה כל כך מתאמצת להראות ש"הכל נזיל, כולם מדברים עם כולם, כל אחד יכול לעוף!!", וואו, אוקיי למה שיהיה לי אכפת אז? בוא נשלוף אבנים מהשק כל פרק וככה נחליט מי מודח. יש הרבה דמויות מעולות העונה ושחקנים טובים, אבל רוב הזמן לא מראים לנו למה הם עושים מה שהם עושים וזה באסה.
&nbsp
אגב לא הייתי מתנגד להחליף את סנדרה ורוב בנורא - כל מי שנשלח לאי האלילים צריך לשרוד איתה 24 שעות ולהישאר שפוי
מי שמצליח מקבל אליל. איזה ליהוק גאוני!
 

NP23

New member
האמת שממש ממש מסכים איתך


וחשבתי באמת על הקטע של 4 . למה את ההצבעה על דין זה היה אפשרי לחזלש אבל לא את צ'לסי .
אני מניח שזה קשור בטום. כנראה לא רצו לשתף אותו בהדחה של דין. אז הקול של אליין היה קריטי.(אליזבת שיחקה אותה כאילו זה לא בגללה). וכשטום הסכים צ'לסי זה כבר היה חצי שבט.
(אם כי טום בגד בדין שהדיח לו את צ'לסי והשאיר אותו מחוץ ללופ.. )
כנראה גם עניין הזמן באמת שיחק תפקיד .
&nbsp
 

noamlah

New member


אני חושב שזה יותר קשור במי היה ההצעה הראשונה ופחות במי הבן אדם
יש קונצנזוס כללי (קארישמה)
מיסי יחד עם אהרון מחליטים לשנות את הקונצנזוס ולהעיף מישהו אחר (דין)
אליזבת ואיליין מתנגדות מיסי משנה ובאה אליהם עם הצעה שניה (צ'לסי)

עכשיו מבחינת אליזבת ואיליין אם הם מסכימות ישר להצעה הראשונה הן בעצם כלבות של מיסי, היא לא תתייחס אליהן ברצינות ויכולה לזרוק אותן מתי שהיא רוצה
אם מיסי מתיישרת עם החוסר רצון שלהן אז הן יותר רגועות לגבי מיקומן בברית ואז גם מסכימות כדי לא לפרק לגמריי את הקשרים עם מיסי שאותה הן רוצות להמשך המשחק

דין זה מיסי מצפצפת על אליזבת ואיליין
צ'לסי זה מיסי מתפשרת בשביל אליזבת ואיליין

סך הכל אני חושב שהיה אותו דבר אם צ'לסי הייתה ההצעה הראשונה
הן היו מתנגדות, מיסי הייתה מציעה את דין הן היו מרוצות ומדיחות אותו
 

NP23

New member
יש בזה משהו


יכול להיות שהן גם הרגישו לא בנוח לסרב לה פעמיים
עוד יכל להסתיים בכך שהן יהיו על הגרדום
 
למעלה