BB21E32

BB21E32


אז מסתבר שיש הדחה כפולה, כמו שחשבתי, ואני מקווה מאוד שטומי או כריסטי יזכו ב-HOH וידיחו את מיקי, או לפחות את הולי, שאחרי ההדחה הצפויה של ג'סיקה תהיה הטוב במיעוטו. אם לא, אני מקווה שלניקול יהיה השכל לפנות נגדם, כי מיקי תותח על במשימות ואין לה סיכוי מולו.

החדשות הטובות הן שניקול אכן זכתה ב-HOH, החדשות הרעות הן שהיא נשארה נאמנה למיקי והולי, אפילו אחרי שקליף ייעץ לה להעמיד אותם להדחה (או לפחות את מיקי ואת טומי!), וכתוצאה מכך, דווקא כריסטי הודחה. בהתחשב בעובדה שעכשיו המשימות מתחילות להיות יותר פיזיות, מזל טוב למיקי על הזכייה? עוד יש סיכוי אחד להדיח אותו, אבל רק בשבוע הבא.
 

NP23

New member


לא סגור איך זה היה נראה בעריכה,
אבל קליף הכי רצה לעבוד עם מיטשי והולי
תמיד שניקול חששה מלעבוד איתם הוא זה שדחף שיהיו איתם ולא עם טומי וכריסטי
 
E33


נחשו מה? מיקי שוב HOH! עכשיו הזכייה שלו כמעט וודאית. ואם הוא לא יזכה, טומי יזכה. אני לא רואה מצב שאף אחד מהם לא בגמר. יכול להיות שאיכשהו מיקי יגיע לגמר עם ניקול או קליף ויפסיד להם, אבל הם צריכים לבנות רזומה מהר. הם יכלו לעשות זאת בהדחה הקודמת, אבל... בכל מקרה, אם טומי בגמר, הוא זוכה. נקודה.

בכל מקרה, מיקי לדעתי עושה טעות כשהוא מעמיד את קליף וטומי, גם אם הוא רוצה את טומי מחוץ לבית. אם הוא מעמיד את קליף וניקול, כל עוד טומי לא זוכה בוטו הוא יודח בבקדור. כנגד זה, עכשיו אם ניקול זוכה בוטו, הולי יכולה לעוף, ומיקי יכול מאוד להפסיד.

אגב, אני באמת צריך לראות שוב את סוואגי וביילי על המסך שלי?
 

NP23

New member


גם טומי יכל להשתמש בוטו על ניקול/קליף כדי שהולי תודח.
אני מאמין שהכי נכון היה לשים את טומי וניקול כדי להמנע ממצב כזה.
בכל מקרה הם ממש סמכו בטירוף על קליף וניקול שידיחו את טומי , לא חשבו שזה בכלל אופציה משהו אחר , כי יש להם ברית של פיינל4 . כאילו שזה לא משחק על חצי מליון דולר.
 
E34


רק לדעתי טומי קצת מזכיר את סיילר עם הכובע הזה? אני כמובן מקווה שאני לא היחיד שזוכר מי זה סיילר... גיבורים הייתה תוכנית טובה, לפחות בעונה הראשונה שלה. ואם כבר מדברים על גיבורים, משימת הקומיקס! עוד משימה שתמיד כיפית. ותראו תראו, ניקול זוכה בוטו!

אבל גם אם הולי תודח השבוע, צריך לדאוג אחרי זה שטומי יודח. זה מתחיל להרגיש כמו Damned if they do, damned if they don't. אתם יודעים איך יכולתם להימנע מהמצב הזה ולזכות כמעט בוודאות? אם הייתם מדיחים את מיקי בהזדמנות שהייתה לכם לפני שבוע!
 
E35


אוי ניקול, ניקול, דיבורים כמו חול ואין מה לאכול. שתי הזדמנויות פז היו לך. שתיים. אבל לא, את מעדיפה ללכת לפיינל 4 עם שני תותחי על במשימות. הסיכוי שטומי היה זוכה ב-HOH הקרוב היו קלושים, ואפילו אם מיקי היה זוכה בוטו, סיכוי סביר שהיה מדיח את קליף. משם אם מיקי זוכה בוטו, הוא היה לוקח אותך בגמר ואולי אפילו היית זוכה. אבל שוב, כל ה"אולי" וה"סיכוי" לא היו קורים בכלל אם היית מדיחה את מיקי בפיינל 6! ואז היית מגיעה לפיינל 4 עם טומי וכריסטי (או אפילו הולי וכריסטי) והסיכויים שלך לזכות היו כמעט בטוחים.

אבל לא, העדפת להדיח את המתמודדים הפחות טובים במשימות, ולהקשות על עצמך מאוד את השלבים האחרונים. כל זה בשביל לא להפר את המילה שלך ולהיות "ראויה". אכזבת העונה. טוב, לפחות את HOH, אולי בכל זאת תשרדי את דרכך לגמר.
 

NP23

New member


לא רק תותחי משימות, גם הולי ומיטשי שואמנס שתמיד יהיו ביחד! בפיינל4 קליף באמת חשב שיש סיכוי שידיחו אחד את השנייה! מגוחך.
בגדול ניקול גרועה אבל קליף הוא האשם העיקרי .
ההדחה הזאת של טומי הייתה כל כך מתסכלת וגם עצובה, כי הוא הואשם בשקרים שמיטשי די בגאוניות המציא עליו, בגלל זה מלהיות די שנוא פעם, פתאום הפך לאחד האהודים על אמריקה. ממש רציתי שיזכה :( וגם עד השעות האחרונות באמת היה אמור להשאר.
 
E36


אז כאמור, ניקול היא ה-HOH, אבל חוץ מהעובדה שלא יכולים להדיח אותה, זה לא משנה. המשימה האמיתית בפיינל 4, כמו בכל פיינל 4, היא משימת הוטו. אם מיקי או הולי זוכים בה, קליף מודח והזכייה של ניקול הופכת לכמעט בלתי אפשרית. אחרת אני מניח שקליף ידיח את הולי, כי הוא "ראוי", אבל כנראה מיקי יקח את קליף, כי אולי הוא יכול לזכות נגדו. נגד ניקול יש מצב טוב שהוא יפסיד.

מה שממש עיצבן אותי זה איך ששניהם קנו את השקרים על טומי, ובגלל זה בחרו להדיח אותו.
 
E37


או מיי גאד, קליף, כמה אידיוט אתה יכול להיות? ניקול סתם איכזבה בזה שהיא חשבה על המשחק כל הזמן אבל בסוף נשארה חיילת נאמנה, קליף כנראה באמת לא חושב כאן על הסוף. באמת נראה לך ששואומנס יתפרק רק כדי להציל אותך? מעבר לזה שהיחסים בין מיקי והולי הם מעבר למשחק, אין להולי שום סיכוי נגד מיקי. אפילו אם המושבעים יהיו ממורמרים, הם יתמרמרו על שניהם ובסוף יצביעו לרע במיעוטו.

ושוב, הפיינל 5 היה הקש ששבר את גב הגמל, אבל הגורל של ניקול וקליף נחרץ ברגע שהם בחרו לעבוד עם מיקי והולי בפיינל 6. אין לטומי וכריסטי שום יתרון עליהם בשום שלב של המשחק. משימת הלוקסוס הייתה מיותרת לחלוטין, וזה מה שקורה כשאין באמת מה להראות.
 
E38


כמו בכל עונה, ככל שמתמעטים המתמודדים כך מתמעט החומר שאני יכול לכתוב. דווקא אצל המושבעים אין מרמור, מה שאומר שהיחידה שיכולה לנצח את מיקי היא ניקול, אבל הסיכויים שלה להגיע עם מיקי לגמר היו קלושים מההתחלה, וכמובן שכולם היו מצביעים לה אילו היא הייתה מדיחה את מיקי, אבל... אני אומר את זה כל הזמן גם ככה.

בכל מקרה, ביי קליף, וכמעט בטוח ביי ניקול בפעם הבאה, ומזל טוב למיקי על הזכייה.
 
למעלה