הישרדות ISLAND OF THE IDOL פרק 3

noamlah

New member
הישרדות ISLAND OF THE IDOL פרק 3


מייקל סקופין ברח מהכלא בזהות בדויה
ומתחבא בקאסט הנוכחי
אבל גם בתור טום הטרחנות וההילה המשעממת שלו נשארה

סה"כ היה פרק טוב אבל
שמחתי שווינס הודח כי באיזה שהוא מקום זה אצבע בעין לטוויסטים של הישרדות
אם מה שהיה במועצה זו הייתה הצגה שווינס לא יחשוד אז קארישנה גדולה אם לא אז היא סתם אהבלה
סה"כ מלבד טום שהוא מיותר אני יותר אוהב את השבט הזה מאת השני
 

אורישקי

New member


פרק חזק
מהלך מעולה של הבנות - מיסי מתגלה כשחקנית ממש ממש חזקה, הסתיים מבחינתי בצורה הכי מושלמת שיש.
גם בשבט הסגול יש עניין לא ברור שכזה
&nbsp
שיא הפרק מבחינתי - הסצנה ההזויה של רוב וסנדרה זוחלים בחול עם וינס
לא מאמין שרוב וסנדרה לא בוכים שם מצחוק
 

Uri04

New member


סנדרה תמיד מספקת את ההפוגות הקומיות, גם אם היא לא מתכוונת לזה.
 

NP23

New member


מושלם! בשביל פרקים כאלה יש הישרדות.
&nbsp
אבל קארישמה גם היתה מרגיזה. לא חושב שזה הצגה אצלה. בטח בגלל זה היא גם קמה במועצה .לשאול אם עדיין להצביע וינס ולא טום.
לדעתי טום באמת היה אופציה , לא כדי לבלבל את וינס, אבל צ'לסי אליזבת' ואליין סירבו .
&nbsp
אי האלילים פתטי.
גם למה תמיד העיניים של רוב כאלה אדומות שם? אפילו הוא צריך תחזוק כדי לשרוד את הדבר הזה
 

Uri04

New member


קארישמה היא שירין 2. בן אדם לא חכם במיוחד עם יכולות חברתיות מוגבלות, אבל יודעת לספק "דרמה" לטלוויזיה. אני מניח שהיא דרמה קווין לא קטנה, אחרת אין לי סיבה להסביר למה אף אחד לא ניגש אליה אחרי שחתכה את עצמה בטעות. אולי הם חשבו שהיא עושה יוגה על החול?
או ששמחו שהיא קצת מתרחקת מהם לכמה דקות?

לגבי רוב - יכול להיות שאני טועה ותמיד היו לו עיניים אדומות בהישרדות? אני מניח שהוא מרכיב עדשות מגע, וזוהי תגובה של העיניים לעשן המדורה.
 

NP23

New member


מצאת על מי ליפול אני חולה על שירין חחחח
היא לא שחקנית טובה במיוחד זה ברור לי!
על החברתית מוגבלת די מסכים .
אבל!! היא כן בן אדם מאוד חכם
והיא פי אלף יותר מבדרת מקרישמה
&nbsp
דווקא מהחתך היא לא הגיבה בדרמה בכלל, היא אמרה די בנונשלנט, אני רואה את העצם שלי. כן כן.. זה עמוק . והלכה הצידה.
זה די היה נראה שפשוט אף אחד לא קלט אותה שוכבת , כי כשנחתכה ליד כולם אמרה להם שנחתכה ואז הלכה..
אני לא חי איתם שם ולא יודע מה היו הדינמיקות אבל זה די נראה שהבנות כן איתה והיא אוהבת להיות קורבנית
&nbsp
לגבי רוב, לא זוכר . אבל כן יש שם איזה רגישות חזקה)
 

NP23

New member
עוד דבר


משימות לא מעניינות אותי,
אבל קארישמה היתה נוראית בפאזל (שירין עד כמה שאני זוכר טובה)
ובמועצת שבט טענה שיש לה יכולות אתלטיות מה שהיה נראה מגוחך.. יש תחושה לגביה שהבחורה בחוסר מודעות מטורף.
 


מתחילים משבט לאירו, ובו ברית הבנות נכרתת רשמית! בתגובה, הבנים מתאחדים בעצמם, אבל הם במיעוט. קארשימה היא היחידה שיכולה להציל אותם מפאגונגינג, אבל שני דברים מעצבנים איתה: א', היא סיפור סינדרלה על שתי רגליים, וזה אומר ש-ב': היא מחזירה להישרדות את הפסנתר. קישטה!!! קישטה!!! אצל ווקאי, כולם מכוונים נגד נורא, אבל ג'מאל רוצה להיות בשליטה, אז הוא מנסה לכוון נגד דן... סיכוי סביר שזה ייגמר בסוף בהדחה שלו עצמו, כמו שקורה הרבה במקרים כאלה.

ואז וינס נשלח לאי האלילים, ולפני שהוא מקבל הזדמנות לשלוף בעתיד אליל, הוא קודם כל שולף את קלף הגזע. מה הקטע? המשימה שלו היא לגנוב אש משבט ווקאי, ולמרות שהוא טכנית לא היה יכול לעשות זאת בגלל שהטיפשים נתנו לאש שלהם לכבות בגשם, הוא כן גנב מהם אפר וקיבל מרוב וסנדרה אליל. אוי, לא. אוקיי, האמת שזה לא כזו טרגדיה, קארישמה או הוא, לא איכפת לי. העיקר שמיסי וצ'לסי ימשיכו לשלוט. עם ברית כזו, אני לא רוצה ערבוב.

בניגוד לפרק הקודם, לא היה ברור כל-כך מי יגיע למועצת השבט, ולכן האתגר כן היה מעניין. אליזבת הובילה את השבט שלה לפער גדול, שהלך והצטמצם, עד שנסגר בפאזל ולאירו הפסידו. אהרון רוצה להדיח את וינס, אתה רציני? אמנם סביר להניח שיהיה ערבוב, ואז יש סיכוי שאתה תינצל, אבל כשהשבט כמו שהוא, אתה מניח את הצוואר שלך מתחת לגיליוטינה. למזלך, יש מצב שקארישמה תודח פשוט כי היא גרועה. אבל גם וינס גרוע. בסוף הבנים מפצלים, הבנות מאוחדות, וינס מודח, שלום ולא להתראות. דירוג בשבוע הבא!
 

NP23

New member


וינס לא היה עם הבנים . גם לאהרון לא היה כח להדיח את אחת הבנות , היה רק מסכן את עצמו אם היה דוחף משהו כזה. אין שום בעיה עם אהרון הפרק , עשה לגמרי הכי הרבה שיכל.
 

סטילהוק

New member


הוינס הזה שחקן כזה גרוע ואני מה זה שמח שהוא הודח, ועוד עם הפסלון חסינות בכיסו. עד שהוא קיבל פסלון חסינות, למרות שלא עמד במשימה של רוב וסנדרה ולא השיג אש מהשבט השני שבכלל במדורה שלהם לא דלקה, וכפי שזה נראה בעריכה לפחות, גם לפחות שניים מהשבט השני ראו אותו. וגם מסבירים לו שפסלון החסינות שהוא קיבל מהם טוב רק לשתי מועצות השבט הבאות, וגם ממש לא בטוח שהוא ישתתף בשתיהן, אז לפחות תשתמש בו ליתר ביטחון, מה שלא יהיה, כי לא מדובר בפסלון חסינות שיכול להועיל לך עד סוף המשחק או עד השלבים האחרונים שלו. וחוץ מזה, הוא היה רק מרוויח בכל מקרה אם היה משתמש בפסלון החסינות שלו. כי א. אם מדובר בבליינסייד והוא היה המטרה השימוש בפסלון החסינות היה מציל אותו מהדחה בטוחה. ב. במקרה והוא לא היה המטרה טוב שהוא השתמש בפסלון החסינות ובכך הסיר מעל גבו את המטרה בשל היותו איום כבעל פסלון חסינות. ו-ג. ואולי הכי חשוב, אם קארישמה היתה מודחת בגלל שהוא השתמש בפסלון החסינות שלו הרי שהוא עצמו היה הופך ללשון המאזניים בין קבוצת הבנות לקבוצת הבנים בשבט שלו, כי אז הם היו 4 נגד 4, ואם וינס חובר לבנות נגד הבנים, הבנות עדיין היו 5 והפעם מול 3 בלבד, ואם היה מחליט שעדיף לו לחבור לבנים, למרות שראינו שהוא העדיף את הבנות על פניהם, הרי שהיה נוצר תיקו של 4 נגד 4 והבנים לא היו יכולים להדיחו, כי אז הם היו נשארים שוב מיעוט מול הבנות. כך שבכל מקרה של שימוש בפסלון חסינות וינס היה במצב של WIN WIN אבל זה ההבדל בין שחקן שחושב אסטרטגת מהראש לשחקן שחושב מהתnת כמו וינס.אז ברוך שפטרנו מהלוזר הזה.

כמו כן, אין ספק שהשבט הזה הוא השבט שחושב מהראש, ובעיקר ברית הבנות שהתארגנה כבר מהתחלת המשחק ואין ספק שהיא הברית השלטת בשבטן, וגם אין ספק שצ'לסי היא המלכה של העונה, כל החלטה שלה עד עכשיו היתה נכונה, והיא גם זו שארגנה מכתחילה את ברית הבנות, ונא לשכוח שיש לה עדיין פסלון חסינות שלא בטוח אפילו שתצטרך לעשות בו שימוש לפחות עד האיחוד. מכיוון שבשבט הזה בנות השכילו להתאחד וליצור ברית בנות, בניגוד גמור לשבט השני, שם רק אלוהי הישרדות יודע מי נגד מי ולמד, כי כל פעם אחד שם מכוון על השני כאילו הם מקסימום אוטוטו מגיעים לגמר, ובדרך הזאת נורא האיומה והמעצבנת עוד עלולה להגיע לגמר על חשבון הפנימיים ביניהם. בקום להתאחד ולהדיח את נורא ואת ג'ייסון המסוכן, הם עסוקים בלטווח זה את זה. והערכתי לז'נט הזאת שנראה שכל כך קל להשפיע עליה ולשנות את דעתה מימין לשמאל בשניות, רק הולכת ויורדת מפרק לפרק מאז הפרק הראשון שבו היא היתה בין הטופ 3 של שבטה. וטומי שאפילו לא ידע להסביר למה הצטרף להדחתה של מולי רק הולך ומאבד נקודות אצלי.
 
זה אטיטיוד, אתה חמוד


עוד פרק מעולה.
רוב וסנדרה עושים טירונות הנפצות לכל צעיר תמים שמגיע לשם והם מצליחים להחזיק פרצוף בלי להתפוצץ מצחוק רק בקושי.
קארישמה מרגישה לי אמנם דרמטית ואמוציונלית יתר על המידה, אבל מצד שני היא פעלה נכון לדעתי. לפחות כרגע נראה שהכנות שלה בנוגע למקומה בברית לא עשתה נזק אלא להפך.
דווקא הפרק התחלתי לאהוב את וינס (או יותר נכון את הוידויים הביצ'יים שלו על אהרון וקארישמה) אבל זה מהלך סבבה של הבנות ולפחות הוא עף לפני שהספיק לעלות לי על העצבים.
&nbsp
השבט השני בית משוגעים. שג'מאל, דן, נורא וג'ייסון יקזזו את עצמם והעונה תהיה מושלמת.
 

Confide In Omer

New member
בינתיים...

עונה לא רעה בכלל! רוב הקאסט מעניין, סוף סוף שמים קצת פוקוס על הנשים ולא על שחקנית אחד והגברים שמסביבה ואפילו רוב נסבל ולא עולה לי על העצבים, כנראה כי הפעם הוא לא משחק. למרות זאת, עדיין הייתי מעדיף שאם כבר עושים את הטוויסט של המנטורים, שהיו מביאים 2 שורדים טובים ופחות חרושים משני אלה.
בכל מקרה, יש כרגע הרבה פוטנציאל לעונה מעניינת שתתעלה על הציפיות (הלא גבוהות) שהיו לי.
&nbsp
 
למעלה