BB21E26

BB21E26


האם לכריסטי יש סיכוי להינצל? היא לא הופכת את סיס לאויבת הבית החדשה, אלא את ניק! וכשהוא בעצמו פותח את הפה מול כל הדיירים, יש מצב שהוא יציל אותה בעצמו, בלי שום קמפיין נוסף.

והיא עשתה זאת! כריסטי הצטרפה למספר בודד של מועמדים להדחה שהצילו את עצמם מהדחה כמעט בטוחה ושיפרו את מעמדם בבית. כרגע נותרו שני מתמודדים שלא שייכים לפאוור קאפל - ניק וג'סיקה. אם שניהם יהיו המודחים הבאים, בפיינל 6 בטוח יהיה אקשן. אבל הכול תלוי בהחלטה של הולי, כי היא ה-HOH החדש, מזל טוב למתמודדת הראשונה שזכתה העונה ב-HOH פעמיים! כמובן, סביר להניח שמיקי יקבע הכול. שוב.
 
E27


אז שבוע המתיחות התחיל... די להרוס את המשחק! לפחות כל האלילים והיתרונות בהישרדות הם כלי משחק, בבית האח לקחו את הביטוי "EXPECT THE UNEXPECTED" יותר מדי ברצינות והטוויסטים שם מתחילים להרגיש כמו רולטה רוסית. וכשההפקה כן רוצה להרוס את המשחק, מקבלים עונות כמו 9, 13 ו-19.

מה שכן, ממש אהבתי את העונש, אני נזכר פתאום בשלושת הלצים של פעם. מה שפחות אהבתי זה שניק נבחר להעמיד מישהו להדחה. וואו, מעניין את מי הוא יעמיד! וממתי אמריקה אוהבת את ניק? על כך אענה בשאלה המתבקשת: מה כריסטי עשתה שאמריקה שונאת אותה כל-כך?!? אה, רגע. היא בחורה שמשחקת את המשחק. זה חטא מהתורה. וכמובן, ניק מעמיד אותה להדחה. אבל הולי מעמידה אותו להדחה. נראה מה יקרה!
 

NP23

New member
כן ,

זה היה לגמרי מהלך של להעמיד את כריסטי מצד אמריקה
לא מתוך אהבה לניק
&nbsp
אני קיוויתי כל כך שיהרוס להם וישים את ג'סיקה או ג'קסון
/div>
ג'סיקה מיותרת וג'קסון מודח בחוח של הולי זה מדהים
אז בשלב הזה באמת התפללתי שכריסטי תקח וטו
 
E28


כמובן, עכשיו שהולי העמידה את ניק להדחה, אם כריסטי תרד מהבלוק, סביר מאוד שמיקי יועמד במקומה בתור נקמה. דווקא מול מיקי, לדעתי יש לניק סיכוי גבוה להינצל לעומת מול כריסטי, אז בואו נקווה שזה לא יקרה.

אבל כל שבוע המתיחות מחוויר מול המותח הסדרתי של התוכנית - זינגבוט! שנעצר על ידי שוטר שנראה בצורה חשודה כמו ג'ורג'יו מורודר! וזו משימת הוטו, שמיקי זוכה בה! ניק נשאר על הבלוק, ניק בתקווה יודח.
 
E29


כריסטי ניצלה שוב, ובואו רק נגיד שאני לא הייתי רוצה להיות בבית באותו השבוע, גם אם אני לא ממש מפחד מליצנים. יותר מסוג קצת אחר של ליצנים, כאלה שלא יודעים לשמור סוד ויכולים להרוס לך את המשחק, אבל אני כבר הבנתי שאני בתוכנית כזו אהיה מאוד דומה לכריסטי/ונסה או אפילו טיפאני.
 
E30


אחרי משימה שתפסה חצי פרק, מיקי זכה ב-HOH... שוב. מקווה מאוד שב-HOH הבא הולי לא תזכה, ובמיוחד אם השבוע תהיה הדחה כפולה, שלא תאפשר למיקי לעשות סקראמבלינג. מה זה? ניקול רוצה לבנות את הרזומה שלה? מעולה! שהיא תזכה ב-HOH הבא, ומיקי לא יחשוד בדבר! ואז יהיה סיכוי טוב שטומי יזכה, למרות שאם ניקול באמת רוצה לשחק חזק, גם הוא לא יגיע לגמר.

בינתיים מיקי רוצה דווקא להדיח את ג'סיקה... למה? זה מוסיף אקשן לבית, כן, אבל איך ההדחה שלה עוזרת למשחק שלו? לא משנה, כריסטי וג'סיקה מועמדות להדחה, נראה מה יקרה.
 
E31


וטומי זוכה בוטו! אני תמיד אוהב את המשימה הזו, במיוחד כשיש מתמודדים כמו סאם (לא מהעונה הזו, מהעונה הקודמת) שיש להם פוביה מבלגאן. זה אומר שכריסטי כבר לא מועמדת להדחה, וקליף מועמד במקומה. בפרק הבא, יאללה אקשן!
 
למעלה