הישרדות אי האלילים - פרק 2

Seosi

New member


פרק ממש טוב לדעתי.
באסה שמולי הודחה כי היא חמודה, אבל היא, ג'מאל וג'ק שאננים הפרק (ג'מאל בכלל!) אין לי מושג מה עבר שם על נורא
אבל בסופו של יום אני שמח שהיא וג'ייסון נשארו במשחק. שאפו ללורן על כך שהזיזה את הגלגלים בהדחה של מולי, ואני גם ממש שמח שטומי לא הרס את זה. זה גם היה פרק ממש טוב בשביל קלי, ואני שמח שהדברים בינה לבין דן (בינתיים). גם שאפו לצ'לסי על כך שהיא מצאה פסלון חסינות! לרוב זה רק הבנים שמוצאים את הפסלונים, אז זה מרענן לראות את צ'לסי מוצאת פסלון חסינות, וקלי זוכה באחד באתגר הכי קל אי פעם. אני עדיין לא הכי אוהב את כל הקונספט של אי האלילים (אבל אני כן אוהב את הבקתה שבנו לרוב וסנדרה במועצת השבט).
 


אין לי מושג מה וינס יעשה בהמשך, או כמה קצר זמנו. כנגד זה, עושה רושם שמיסי תהיה שחקנית מפתח בעתיד הקרוב. בשבט השני, מתפתח ריב קלאסי - העמלים נגד העצלים. למה יש לי הרגשה שזה ייגמר בדיוק כמו בקרמואן? אם בכל זאת אמשיך אחרי עונה 40, אני חושב שאני אפסיק להסתכל על הרושם הראשוני, כי כבר היו המון מקרים שאין קשר בינו לבין מה שקורה בפועל (ראה מקרה מארי, שאני מקווה מאוד שלא יחזור על עצמו, למרות שהיא הראתה ניצני חשיבה גם בעונה עצמה) אני זוכר שלפני קגיאן, כולם ציפו שג'טייה תהיה שחקנית על, ובפועל...

בחורה יפה שכנראה תצליח יותר ממולי העונה היא צ'לסי. משום מה, מעריצות על יותר מוכיחות את עצמן ממעריצי על (היי קוקרן), כמו ששחקניות פוקר יותר טובות משחקני פוקר, אבל אולי אפשר לזקוף את ההצלחה למשחק השונה של בית האח הגדול. ואז צ'לסי גם מוצאת אליל! You go girl! אם היא מודחת לפני המיזוג, הלב שלי יישבר. עושה רושם שנורה גם הולכת להצליח, מה שלא מפתיע, כי אם את עצלנית מכדי לעבוד במחנה, למה שתתאמצי לחזק את מעמדך במשחק? היי מורגן.

ואז קלי הולכת לאי האלילים. את האמת? זה לא אי הגלות, אבל אני מתחיל לחבב את הטוויסט הזה. חוץ מזה, אם הטוויסט הזה יצמצם את כמות האלילים והיתרונות שמתמודדים יוכלו סתם ככה למצוא, זה כבר טוב. אני חושב שאפילו ג'ף חושב שעונה 36, למשל, הייתה אוברקיל של אלילים. מצחיק שגם אליזבת וגם קלי סיפרו את אותו השקר
ואני בספק אם הן זוכרות את טוקנטינס, הפעם היחידה שבה קרה מה שהן אמרו.

האתגר הוא החלק הכי פחות מעניין במשחק, מה גם שאני פשוט יודע שווקאי הולכים להפסיד. זה אחד הפאקים הישנים ביותר של התוכנית, אני חושב שהוא היה כבר מההתחלה, או לפחות משלב מאוד מוקדם (פוסט-אולסטארס). בכך, אהרון מקבל הזדמנות שנייה, אבל גזר הדין של מולי נחרץ. חבל שזה לא יכול להיות ג'מאל, כי הוא מזכיר לי את איימי מונואטו בשיא השאננות והכוחניות שלה. ושוב - איך אפשר לחבב אותה ולשנוא את ראסל?!? קשה לשפוט אחרי רק פרק אחד מכל שבט, אבל אני חושב שאני שונא את ג'מאל יותר מכולם. אבל הדירוג יחכה לשבוע הבא.

מה שכן, כרגע צ'לסי וטומי בולטים בעריכה. הרצון שאישה תזכה עדיין נמצא בי קצת, אני עדיין לא יודע מי מהם באמת ישחק יותר טוב, לדעתי היה היום מהלך טוב
 

noamlah

New member
איך אפשר?


בקלות
איימי הייתה שאננית עם הכוח שלה ולקחה כמובן מאליו את סקאוט וטווילה אבל מעבר לכך כשהובסה קצת התלוננה אבל קבלה את התבוסה שלה בעוד שראסל בכל ארבע הפעמים שהפסיד הצהיר שאם המושבעים/החברים לשבט היו מתנהלים בצורה הנכונה אז הוא יכל להצליח, היא מעולם לא הכריזה על עצמה כ"שחקנית הכי טובה בתולדות הישרדות" הוא כן, היא מתמודדת דיי נשכחת שאף אחד לא מזכיר, הוא אחד שנדחף לכל חור ועד היום יש לו מעריצים שמכנים אותו "המלך" ללא שום הצדקה

כבר אמרתי מספר פעמים שאם ראסל היה קצת יותר צנוע, מודה בהפסדים שלו והמעריצים שלו היו לוקחים אותו בפרופורציה הוא היה אחד המתמודדים האהובים עליי

אין קשר ביניהם בכלל

גם את הכוחנות בברית זה לא תכונה שאני מייחס לאיימי (אולי מלבד רגעים עם ליסה ורורי) אלא בעיקר למחלקות הכנפיים ליאן וג'ולי שהן גם האשמות העיקריות במפלה של ברית הבנות (לפחות ליאן הטיפשה שאמרה ישירות לסקאוט וטווילה שהן לא מתוכננות בפיינל 4)
 
תכל'ס


אני זוכר שבזמנו, מתוך זעם על עניין הכנפיים, כשהגיע החזיר למחנה, אמרתי על סארג' (או שזה היה כריס? או צ'אד?) שהוא "חי עם שש חזירות", כמובן שעכשיו אני יודע שהיו שם רק שתי חזירות.

היחס של איימי לרורי (ומצחיק, אחרי צפייה בעונות 5-7 של דוקטור הו, שאלה השמות שלהם) באמת היה מוגזם, אבל רורי בעצמו היה אחד המתמודדים המעצבנים והגרועים.
 

סטילהוק

New member


אין ספק שצ'לסי מהשבט החכם יותר שחושב מהראש ולא מהתnת הולכת ומסתמנת כמלכה החדשה של הישרדות. גם אירגנה ברית בנות סודית, גם פועלת מתחת לרדאר וגם מצאה אליל חסינות והיתה חכמה מספיק שלא לשתף את אף אחד לגביו. ואם היא תמשיך כך, לא אתפלא כלל אם היא גם תזכה. מאז קלי בקמבודיה לא רציתי שיהיה ניצחון נשי כמו שאני רוצה ומייחל שיהיה העונה.

לעומת זאת, דווקא מולי שרבים סימנו אותה כבר מהרושם הראשוני כפארווטי 2.0 הודחה כבר על ההתחלה.

מה שרק מוכיח שאסור להסתמך אף פעם על רושם ראשוני וצריך לתת לזמן לעשות את שלו ולהכיר את המתמודדים לעומק לפני שמתחילים לדרג ולשפוט אותם לטוב או לרע.
 

אורישקי

New member


פרק חזק מאד, למרות שהתבאסתי מההדחה.
מולי ממש חמודה, למרות שהייתה שצנית מדי - ונורא וג'ייסון היו די לא נסבלים.
מהלך יפה של הבנות בראשות לורן, אני לא הכי בטוח עד כמההן ובעיקר עד כמה טומי עשה בשכל אבל כנראה שפשוט הצטרף לרוב שכבר היה.
בכללי צייפית אחרי הפרק הקודם שמולי תגיע למקום גבוה יותר......
&nbsp
בשבט כתום נראה שהבנות שולטות לגמרי, וינס מעצבן, אהרון גם יותר מדי פתחאת הג'ורה שלו מול כולם במקום להירגע אבל יש לו פוטנציאל... יאללה שיהיה
 

noamlah

New member


פרק חביב, כמו בעונה 33 רק ההיפך
חבל על מולי, היה עדיף שג'מאל היה מודח במקומה
רוב וסנדרה עדיין נראים כמו "קייטנת הישרדות" שעושים לילדים בכיתה ה' אבל זה כן גרם לי להתגעגע לאתגר הזה שהיה מופיע בעונות הראשונות בפיינל 4 (וספיה בטח זוכרת אותו כי הוא נתן לה את הניצחון)
לא שמתי לב שצ'לסי מצאה אליל, לא שמתי לב בכלל מי זאת צ'לסי אבל החלק של מציאת אלילים הוא החלק שהכי פחות מעניין אותי במשחק הזה
 

סטילהוק

New member


השבט הראשון שיחק מצויין והדיח את מי שהיה צריך להיות מודח. לעומת זאת השבט השני כנראה טועה לחשוב שהוא כבר נמצא ממש רגע לפני הגמר ולכן משחק מהתnת ולא מהראש. חשיבה לא נכונה של מי שהדיח את מולי והשאיר שחקן מסוכן כמו ג'ייסון שכבר מיומו הראשון על האי רץ לחפש אלילי חסינות, שלא לדבר בכלל על הקוטרית המחורפנת/מחרפנת הבלתי נסבלת נורא (כמה שהשם הזה מתאים לה בול כמו כפפה ליד), שלא פלא בכלל שאין לה בן זוג שכ החברים שלה התרחקו ממנה, הבחורה יוצרת אנטגוניזם סדרתית. ואם יש משהו שהכי שנוא עלי בעונות האחרונות של הישרדות זה הטמטום של שחקנים טובים להשאיר במשחק שחקנים גרועים או מעצבנים במטרה לח אותם אים לגמר כעזים. אמממה, בדיוק כפי שציינה רק בפרק הקודם איליין, ובצדק, בשביל לנצח בגמר צריך קודם כל להגיע אליו. ומי שחושב על הגמר ואיך הוא ינצח בו כבר מהימים הראשונים שלו על האי רוב הסיכויים שהוא בכלל לא יגיע אליו. כי בדיוק כמו שמדיחים שחקן טוב אחר, במקום שחקן גרוע או מעצבן, ככה גם הוא יכול למצוא בשלב זה או אחר מחוץ למשחק, כשאת מקומו תופס עז אחר שהעז שהוא השאיר במשחק מעדיף להגיע איתו לגמר על פניו כי יש לו יותר סיכויים לנצח אותו מאשר את השחקן הטוב שהשאיר אותו במשחק כדי שיוכ לקחת אותו איתו לגמר ולנצח אותו שם. וזה למה, ואנחנו רואים זאת בעשור האחרון יותר מבעשורים שקדמו לו שחקנים טובים כמעט ולא מגיעים לגמר ומי שכן מגיעים במקומם זה הברירות, שאף אחד לא מדיח, כי השחקנים הטובים במקום לעצור ולחשוב שכל עז תופס מקום של שחקן טוב בגמר, קרי גם מקומו בגמר אינו מובטח בשיטה הזאת, עסוקים בלהילחם אלה באלה ולנסות להדיח זה את זה, במקום לחבור יחדיו ולהדיח את כל החלשים, ואז תהיה תחרות אמיתית והוגנת ומי ייתן הטוב מבין כל השחקנים הטובים יזכה. ובהחלט הגיע הזמן שמישהו יואיל בטובו להעיר את תשומת ליבם של המתמודדים בהישרדות לגבי האישיו הזה שכפי שכולנו רואים פועל במיוחד לרעתם של השחקנים הטובים במשחק ולטובת הברירות שאף אחד לא חושב אפילו להדיחם.

למה באמת שזה כבר מתחיל לעצבן שבכל עונה חוזר אותו ריטואל מפגר מחדש שוב ושוב ושוב, והשחקנים הטובים והחזקים מוצאים את עצמם מחוץ למשחק, בעוד שדווקא הברירות אלא שאף אחד לא חושב להדיחם, וממש לא בגלל שמדובר בשחקנים טובים או מניפולטורים גדולים, אלא כי פשוט אף אחד לא מרגיש מאויים מהם בגמר, ויש להם איומים גדולים להתעסק איתם. אלא שבזמן שהם מתעסקים זה בזה, הברירות עוברם מתחת לרדאר ומחליקים ישירות אל הגמר, ופתאום השחקנים הטובים מוצאים את עצמם מחוץ למשחק מבלי לדעת בכלל מאיפה זה בא להם (הלו! אולי בגלל שאתם עסוקים בלהילחם זה בזה, במקום לעצור ולחשוב עם הראש שאלוהים נתן לכם על הצוואר בין הכתפיים. כן בדיוק, הראש הזה). ואז במקרה הטוב הם עוד זוכי להיות מושבעים ולבחור איזה מהברירות יזכה במקומם במיליון הדולר, ואולי זה בעצם המקרה הרע, כי לפחות אלה שמודחים קודם מהמשחק לפחות לא צריכים להחליט למי הברירות שנותרו במשחק להעניק את המיליון ואת התואר של השורד האחרון.

אז אולי באמת הגיע הזמן להחליף דיסקט ולשחק עם הראש, בצורה רציונלית ולא אמוציונלית. או להמשיך ולתת לברירות לתפוס את מקומכם בגמר ולהוריד את רמת העונה שלכם וגם אותכם כשחקנים לתחתית הטבלה.

דבר אחד כן אהבתי הפרק, וזה שלמרות שקלי היתה בטוחה שלא קלטה כלום ממה שבוסטון רוב ודנדרה דיברו לידה, והיא ניסתה להתלם מדבריהם, נראה שבתת-מודע שלה היא קלטה הכל, והיא פשוט לא מעריכה את עצמה מספיק בשביל להבין כמה היא טובה בלקלוט פרטים, ואפילו כאלה שנראים לה פחות חשובים. וצודקים בוסטון רוב וסנדרה שבהישרדות,כמו בכלדבר למעשה, אלוהים נמצא בפרטים הקטנים, ולא דווקא בגדולים והמובנים מאליהם. ולפעמים כל ההבדל בין ללזכות במיליון לבין להפסידו הוא לזכור את הפרטים הקטנים ששמעת ונראו לך בזמנו לא הכי חשובים. אך דווקא הפרטים הללו בגמר יכולים לעשות את כל ההבדל.

ועל פי הפרומו לפרק הבא, אחרי ההדחה של מולי, הברירות מנסים להרים את ראשם, וכמובן ששמחתם מוקדמת מדי, כי בהישרדות כמו בהישרדות שום דבר לא צפוי, ובדוק כמו שלורן הביאה להדחתה של מולי כך היא יכולה למצוא את עצמה מודחת. ולא אתפלא כלל אם היא אכן המודחת הבאה, בגלל שהתעקשה להשאיר את הברירות במשחק. כי בדיוק כפי שאמרה איליין, ובצדק, בשביל לזכות בגמר צריך קודם כל להגיע אליו.
 

NP23

New member


וואו.. משחקים מהר בעונה הזאת,
פעמיים בליינסייד על שחקן שנמצא ברוב
ולהשאיר אנשים לא איתך בהצבעה..
גם שום חשיבה על תרומה באתגרים
המשחק בהחלט השתנה
&nbsp
רוני ומולי זה הכי שחקנים, בעיקר היא, שהייתי מצפה שיילכו כל הדרך עד הגמר. זה בסופו של דבר גם מה שראו בה . גם כבוד לעריכה, למרות שהכינו אותנו להדחה שלהם, חשבתי שמשחקים בי..
&nbsp
ועד כמה שזה יכל להיות כיף, היי האנדרדוגס נשארו , ההיא השאננה קיבלה בליינסייד!
התבאסתי, כי נורה וג'ייסון באמת בלתי נסבלים ומולי יכלה להיות שחקנית ממש טובה.
אני מקווה שזה לא ימשיך ככה באמת, שנצטרך לאבד כל אדם שמשחק את המשחק כי אנשים מהרגע הראשון רואים את הגמר.
(וינס הזה גם כן בלתי נסבל עבורי)
מה קורה עם טומי? העריכה ממש שקופה
שהוא הולך לנצח... בכל מקרה, נראה שהוא משחק מעולה.
קלי גם נראית לי פתאום ממש חמודה וחכמה וזה מעניין שיש לה אליל כי היא כרגע במצב טוב. אם זו היתה עונה ישראלית נורא או ג'ייסון היו מגיעים לאי . גם צ'לסי כמובן כרגע מסומנת לטובה מקווה שלא תאכזב ביחוד אחרי שהתאכזבתי על רוני ומולי.
 

NP23

New member
משהו שאני לא מבין גם


הרבה פעמים לחוצים להדיח מישהו בהישרדות ואומרים אם לא נעשה את זה עכשיו אולי לא תהיה הזדמנות אחרת..
אז זה הגיוני שזה נאמר באיחוד על אחד שגם טוב באתגרים או יושב בעמדה חזקה חברתית ורק עכשיו יש את המספרים .
אבל לגבי מולי.. הזוי להגיד את זה ,המשחק רק התחיל
ואם היתה כזאת חזקה לא הייתם מתארגנים 7 איש נגדה .

אז פעם הבאה תהיו 6 נגדה מה קרה? אם כבר ג'ייסון הכי הטיפוס שעכשיו אין לו אליל אבל עוד 3 ימים ימצא (ביחוד שהוא יודע שהיה בסכנה) ואז פתאום ערבוב והוא עורק לצד השני..
לפעמים אנשים ממש נדבקים לאיזה מהלך גדול בלי לחשוב מעבר
 

Seosi

New member
טוב, אני מניח שמנוקדת המבט של


לורן, לא רק שהיא פירקה את הברית של ג'ק, ג'מאל ומולי, היא גם הרוויחה את ג'ייסון ונורא. כך שאני חושב שלפחות בשביל לורן, המהלך היה טוב בשביל לקדם את עצמה במשחק.
 

NP23

New member


נורא היא פרטנרית נוראית לעבוד איתה..
ועכשיו ייתכן וג'מאל וג'ק לא יסמכו עליה.
בעיני, לא מבין את הלחץ לפרק ברית של 3 , זה מספר קטן להיות מודאג ממנו בשלב כזה.
גם זה בעיקר נראה פשוט צעד רע לטומי, לקלי שבכלל שהמהלך עלה עשתה פרצוף כאילו זה ממש רעיון גרוע ולא הגיוני .
כמובן אנחנו לא מכירים את הדינמיקות המדויקות אבל על פניו זה נראה מהלך ממש לא טוב להם כשבט ומהסיבות שראינו זה לא מספיק מצדיק.. והצחיק אותי שאומרים אין שום הזדמנות אחרת אם לא נעשה את זה עכשיו.
 

Seosi

New member


כן, אבל לג'ייסון ונורא אין אף אחד אחר חוץ מלורן, ואם הקשרים שלה עם שאר הבנות, זה יכול לתת לה יותר קולות לצידה. אולי היא פשוט לא רצתה להיות זורמת ולקחת את המושכות לידיים. יכול להיות שאני טועה ושלורן תודח בפרק הבא, זה ברור לי, אני חושב שנוכל לשפוט את זה יותר טוב בפרק הבא ולראות מה קורה. ג'מאל וג'ק לא נראים לי טיפוסים שהם שומרים טינהץ
 

NP23

New member
בסופו של דבר


מולי לא הייתה כזאת חזקה כמו שעשו ממנה זה מה שאני מנסה להגיד.
בהתחלה שהם הציגו את זה שיוכלו לעשות את זה רק עכשיו, חשבתי שזה בעקבות הפיצול, יצליחו לנצל את זה ש4 קולות זה מספיק להדיח אותה, אבל בסוף הם הזרימו 7 איש נגדה.. אז לא באמת היה למולי כח.
גם טומי ששקל את המהלך הוא שקל את זה בגלל הבנים ולא בגלל מולי.
 

noamlah

New member


זה פרק דיי זהה לפרק 2מעונה 33
גם שם בסוף כולם הצביעו למארי מלבד שני אנשים שהופתעו (זיק ואדם)
ההבדל היחיד הוא שבעונה 33 הקבוצות נראו דיי ברורות לנו ולכן גם המהפך נראה לא מובן מאליו כשהאנה ומיקיילה התהפכו
אבל יכול להיות שזה היה דיי דומה גם פה שהיה נראה שלג'מאל גיי'ק ומולי יש קואליציה חזקה עם שאר השבט והמהפך היה תוצאה של עבודה
 

NP23

New member


אם זוכר נכון מה שהלך שם..
אני מאמין שגם את המהלך על מרי שנאתי,
בייחוד כי פיגי גם היתה מאוד לא אהובה עליי..
ועד כמה שזוכר נראה לי זה באמת היה הזוי שהאנה התהפכה על מארי...
היא אמנם הגיעה לגמר אבל לא ממש יצא לה משהו מלהשאיר את פיגי ..השבט נשאר מפולג כל העונה
 

noamlah

New member


דווקא דיי הגיוני
מיקיילה התהפכה כי הבינה שהיא בתחתית של ברית המיספיטס והאנה התהפכה כי הבינה שמיקיילה התהפכה ואז ממילא מארי מודחת אז עדיף לה להשאר עם הרוב ולפתח שם את הקשרים שהיו לה עם מיקיילה ומישל
זה הדבר הכי הגיוני לעשות בשלב כזה שאתה לא יודע מתי יגיע ערבוב (אם בכלל)

פה לא הראו לנו ממש בבירור את מהלך הכוחות אבל גם אם אנחנו לא יודעים: כשנראה שכולם מאוחדים מול שניים זה מצב מסוכן כי בדרך כלל מה שקורה במצב כזה זה לא שהשניים עפים ברציפות אלא אחד מהם מודח ואז השני נשאר כסוכן חופשי ומשתמשים בו כדי להדיח אחד אחר שמהווה יותר איום
אז אם אתה חושב שאתה נמצא איפהשהוא בתחתית עדיף לך ליצור בלוק משלך מול מי שיש להם פוטנציאל להיהפך לברית חזקה
 
למעלה