הישרדות אי האלילים - פרק פתיחת העונה

B R A Y E R

New member
מנהל


טוב, אי האלילים הזה ממש מגוכח חח
רוב וסנדרה סוגדים לעצמם ומתיימרים ללמד שורדים להיות שורדים טובים יותר
מילא רוב, אבל מה סנדרה בדיוק יכולה ללמד?
ישבה ולימדה את אליזבת איך מדליקים אש כאילו היא אי פעם הדליקה
ואז מציעים לה להתחרות מול רוב, כאילו זה באמת כוחות, ומפתים אותה ללכת על זה ולקחת סיכון
אישית לא מבין למה היא בכלל שקלה את זה.. אבל הרג אותי איך אחרי שהיא הפסידה הם כאילו מנסים ללמד אותה לקח שהיא קפצה מהר מדי על הסיכון הזה
אם הייתה מנצחת אותו היו אומרים לה כל הכבוד תלמדי לקפוץ ככה על סיכונים, זה משתלם..
מה יהיו הדברים הבאים שרוב וסנדרה ילמדו? ואיך יבחנו את זה?
באמת שזה לגמרי מיותר והעונה יכלה להסתדר יפה גם בלעדיהם
כי כמו שזה נראה באמת יש לנו אחלה קאסט, מאוד מגוון, נראה ששוב יש קאסט של כאלו שבאו לשחק.
בשבט הכחול אהבתי את איך שג'נט המבוגרת הפתיעה ונכנסה לעניינים, הדליקה אש.. אהבתי!
ג'ייסון לעומת זאת עיצבן, ומסתמן שעיצבן שם את כולם
מקווה שיהיה כמו ההוא מאי הרוחות שהודח על ההתחלה, ולא כמו דיוויד או קוקרן שנאלץ לסבול עונה שלמה..
אהבתי מאוד גם את דן ואת טומי ובכללי שבט ממש חמוד
&nbsp
בשבט הכתום איליין ללא ספק הכוכבת של הפרק, התבאסתי שזה נהפך לראש בראש בינה לבין רוני, אבל הוא גם שיחק פחות טוב ממנה (היה ממש שקוף שהוא היחידי שעומד שם עם מבט רציני בזמן שכולם צוחקים ממנה, ואז הוא לוקח אותה לשיחה כאילו לכרות ברית.. ששניה אחרי זה הולך ומפר אותה בצורה מאוד גלויה... מה ניסית לעשות?)
אני מקווה שאהרון ודין יסתדרו בלעדיו כי אותם אני דווקא מחבב, ואולי טום או וינס(שרוב וסנדרה אמרו שאוהבים, ואני מקווה שזה לא מעיד על כלום שהראו לנו את זה) יעופו בקרוב, כי פחות אכפת לי מהם.
מרגיש לי שתהיה אחלה עונה!
 

Uri04

New member


כן, הגימיק הזה של העונה עם רוב וסנדרה ממש ממש מיותר ומרגיש מלאכותי. אם מדברים על "מומחי הישרדות" - לבוסטון בלוב לקחו ארבעה ניסיונות עד שהוא זכה, וכל זאת הודות להפקה שדאגה לו ולקאסט ממש מטומטם ב"רדמפשיט איילנד".
סנדרה הרבה יותר מוצלחת ממנו במישור החברתי, אבל במישור הפיזי של הישרדות נטו - היא באמת לא חזקה במיוחד. לא זוכר שראינו אותה מדליקה מדורה אי פעם, או דגה דגים או בונה בעצמה מחסה. אז מה בדיוק סנדרה תלמד את החדשים? איך לשפוך מגש עם דגים או לגנוב סוכר ולהאשים בזה מישהו אחר?

אם כבר מביאים מומחי הישרדות - אוזי או ריצ'רד הרבה יותר חזקים בקטע ההישרדותי (providers) ופארווטי או סירי הרבה יותר חזקות בחלק החברתי. אבל בסדר, ניחא.

הקאסט של העונה הזאת לא רע בכלל. כנראה שהשתלם להעיף את לין ספילמן מעמדת המלהקת. יש בו גיוון שלא ראינו הרבה מאוד זמן. קשה לי להגיד בינתיים מי נראה לי הוא הזוכה הפוטנציאלי, אבל בינתיים טומי הג'ינג'י בהחלט מקבל עריכה כזאת (מספר לזרה מוחלטת על זה שהוא עומד להציע נישואין לחברה שלו ומתחיל לבכות
זה כל כך אמריקאי... והאמת שזה הזכיר לי את אותה עריכה שניק קיבל לפני שתי עונות. מקרי?)
 

Seosi

New member


ראשית, אני מסכים עם ברייר שלהחזיר את רוב ואת סנדרה הוא מיותר. אני חושב ששניהם שחקנים טובים, אבל אני חושב שיש דמויות מגוונות מספיק ללא הצורך להחזיר אותם כדי לתת עצות. אני מניח שהביאו אותם בשביל הרייטינג?

מאוד אהבתי את הפרק הזה, כי כמעט כולם קיבלו וידויים וכולם קיבלו זמן מסך והראו אותם מדברים אסטרטגיות וכדומה, כך שאין עריכה של מנצח מובהק מה שמוסיף עניין לעונה. אני לוקח בחזרה מה שאמרתי על איילין, היא ממש הפתיעה לטובה פה! חשבתי שהיא ירתה לעצמה ברגל בגלל שהתבודדה עם טום ווינס אבל היא לגמרי התעלתה על עצמה בעזרת כישורים חברתיים מעולים. אני גם שמח שטום לא הודח רק בגלל גילו. אני לגמרי מבין למה איילין לא סמכה על רוני, ומתברר כך שגם שאר השבט. בכללי הבנות שם ממש טובות, עם מיסי שמשחקת גם כן חזק, המבטים של אליזבת' היו ההיילייט של הפרק


בווקאי, אני ממש שמח שג'נט לא איכזבה (בינתיים) ושיחקה אותה עם האש וגם לה יש משחק חברתי טוב. מולי ולורן גם מסתמנות לטובה. אני גם ממש רוצה לראות מה הולך להיות עם ג'ייסון ונורא. בכללי זה היה פרק מוצלח שראה לנו מגוון רחב של מתמודדים, ואני ממש מקווה שימשיך כך
 

סטילהוק

New member
פרק הבכורה של הישרדות 39 - אי האלילים


אין בכלל ספק שמדובר בעונה מרתקת, אם היא מתחילה כך ברגל ימין, והכי אהבתי שמי שרציתי שיודח אכן הודח. מי שהיה צריך ללכת הביתה הלך הביתה. בנוסף, גם אהבתי את הקונספט של אי האלילים, ואת שיעור הלקח שנלמד עליו. ואין ספק שיש לי כבר פייבורטים משני השבטים. רק שיימשך כך ולא ייפול לרמת הבנאליות שאפיינה את העונה האחרונה של הישרדות האוסטרלית, ולא נראה צעדים טיפשיים ומשחק גרוע כמו שראינו שם. אך בינתיים נראה שהמתמודדים הפעם מפעילים את הראש ולא יורים מהמותן. וגם הלקח שלמדה אליזבת על אי האלילים מבוסטון רוב שלא ליפול למלכודות דבש ולא לקפוץ מעל הפופיק אם אינכם בטוחים בעצמכם ותחושת הבטן שלכם אומרת לכם אחרת, הוא בהחלט שיעור חשוב גם להישרדות וגם לחיים עצמם.
 

noamlah

New member


אממ...
רוב נהיה דוד פוץ עם שיער כסוף שמדבר כל הזמן על הנהגה
וכמה שמנהיג טוב צריך להראות דוגמה
אממ...
רוב נהיה מה שהוא בעצם שנא בעבר
רוב נהיה האנטר אליס

הטוויסט איתו ועם סנדרה באמת מיותר אבל אני אוהב אותו כי הוא חסך מאיתנו לפחות בעונה הזאת את האקסטינשיון

מעבר לזה נראה שתהיה עונה טובה, ליהוק ממש טוב רב גילאי
וסוף סוף אנשים שמתרכזים בתחילת המשחק בליצור קשרים אחד עם השני ולפתח אסטרטגיות ולא בלבנות ארמונות בחול מהרגע שהגיעו לאי בשביל להשיג פסל
או שאפו למתמודדים או שאפו לעריכה שמתמקדת בעיקר אבל מאוד אהבתי את זה
 


בנקודה הזו, אני מקבל בהכנעה שהדרמה הולכת להמשיך ולקבל מקום מרכזי, על חשבון טוהר המשחק, עד שמתישהו הפורמט יתעוות למפלצת מזעזעת שלא יהיה בינה לבין הסיבות שאני רואה ריאליטי שום קשר. כמובן, אני אפסיק לראות הרבה לפני כן - כבר אחרי העונה הבאה. חיזוק חיובי על ההתחלה לצ'לסי, שחושבת בדיוק כמוני על האלילים. לצערי, הטוויסט החדש רק פותח פתח לאין סוף אפשרויות חדשות להפקה להתערב. גם אם לא יהיו התערבויות הפקה, הוא מיותר.


השבטים מגיעים למחנות בלי טררם, בלי טוויסטים חוץ מהטוויסט הגדול והמיותר, וגם בלי ג'ף... שוב פעם כתום וסגול... אם זו לא הייתה עונה פוסט-משני משחק, זו הייתה יכולה להיות עונה מעולה. זה אחד הקאסטים הכי מגוונים מזה הרבה זמן, לא רק מבחינת גישה למשחק וגזעים, אלא אפילו גילאים! ג'נט היא האישה הראשונה מעל גיל 50 מאז... סקאוט? והיא מבטיחה את מקומה בהמשך באמצעות הדלקת אש. אני נזהר מלהתלהב יותר מדי, כי תמיד העונות נפתחות ב"זו הישרדות שאני זוכר" ואז נהרסות אחרי המיזוג.

ואז בשבט הסגול, ג'ייסון עושה (ביזוי מורשת) ראסל ורץ לחפש אליל... וכל השבט מסמן אותו. הוא יצטרך לעבוד קשה מאוד כדי למחוק את הסימן הזה. כרגע יש כמה שיכולים לנצח, מתוכם כרגע אני הכי אשמח שזו תהיה צ'לסי. רוני, כנגד זה, הנציג הראשון של ישראל בהישרדות, בצרות בגלל שהוא מההתחלה במנטליות של גמר. אני מקבל ממנו וייבז חזקים ביותר של אסטרטג דמיקולו מבית היוצר של דן מנו. תתחיל בלוודא שיש לך ברית חזקה, לוודא שהשבט מגיע ביתרון מספרי למיזוג, ואז כשאתה בעמדת שליטה, תתחיל לחשוב על הגמר!

באתגר, ג'ף מראה את הפרצוף שלו למתמודדים לראשונה, אבל עדיין לא חושף את הטוויסט. אהבתי שהיו אלמנטים חדשים באתגר. ג'ק מתבלט מבחינה פיזית, מן הסתם הוא הולך להיות הפייבוריט של אמריקה. לאירו מפקששים בטירוף בפאזל ומפסידים באתגר. ואז ג'ף חושף את אי האלילים! שאני לא קונה לשנייה שלא יכלול גם יתרונות עסיסיים ושוברי משחק. חבל שהבחירה הייתה אקראית, תמיד כשנותנים למתמודדים לבחור זה מוסיף עוד קצת אסטרטגיה.

ואז אי האלילים נחשף לחלוטין. אני עדיין חושב שהקונספט מיותר ומטופש, ואם המתמודד הנכון יגיע לאי בזמן הנכון ויקבל את הטיפ הנכון (או היתרון הנכון), בהחלט לא חף מהתערבויות הפקה אפשריות. אבל אני רואה מה ניסו לעשות פה, וזה בא על חשבון טוויסטים פוטנציאליים יותר גרועים, למשל החזרת מודחים.

במחנה, לרוני פשוט אין סיכוי. הוא שרף את עצמו כשכיוון בצורה מיותרת נגד איליין. אבל ימיה גם כן ספורים. בשבט השני נראה מה יהיה, ונותר רק לקוות לטוב!
 

אורישקי

New member
יונתן אם אתה כל כך סובל

לא עדיף שתפסיק לראות במקום לאיים שתפסיק לראות?
 
למעלה