BB21E20

BB21E20


מהפרקים האלה שיש שיר שפשוט מתמצת אותם. אני מניח שכולכם מכירים אותו. אגב, אני חושב שלמיקי היה העונש הכי גרוע, וגם זה שהכי פחות מפריע לאחרים. העונש של טומי היה יותר לאחרים מאשר לו


שמח שג'ק עף, ועכשיו הבית בכאוס מוחלט, ומוכן למהפך מצד קליף והמלאכיות. אבל עדיין לא. כרגע טומי הוא ה-HOH, אז נראה מה יקרה.
 
E21


אז הטוויסט נחשף, וזו כמובן עוד משימה שנמצאת בביג בראדר כמעט בכל עונה. וכמובן שכריסטי מועמדת להדחה בגללה
כי אסור שיקרו לי דברים טובים. חצי פרק הלך על החרא הזה, ובסופו מסתבר שטומי רוצה לאחד מחדש את הברית ולפנות נגד קליף. איזה כיף.
 
E22


OTEV חוזר! כמובן. בנקודה הזו, לראות ביג בראדר זה כמו להזמין את אותה המנה כל הזמן, לא משנה באיזו מסעדה. יהיו שינויים כי יש מסעדות עם מצרכים טובים יותר או פחות, ושפים טובים יותר או פחות, אבל החוויה פחות או יותר זהה.

טומי זוכה בוטו, תודה לאל, אז לפחות כריסטי לא תודח, עכשיו רק צריך לקוות שקליף לא יודח. האמת שבנקודה הזו אין ממש מישהו שאני שונא. הכי קרוב הוא מיקי, אבל בעקבות ההדחה של ג'ק הוא הרבה יותר חביב, וכמובן שבניגוד לג'ק הוא אסטרטג. אגב אסטרטגיה, איפה ניק בכל הסיפור? אני חושב שהוא עכשיו ה-פלאוטר של הבית.
 
E23


כשגבו אל הקיר מבחינה אסטרטגית, מיקי הולך ומתחבב עליי. סך הכול הוא זה שנפגע הכי הרבה מטוויסט המדריך, חוץ מדיוויד כמובן. אמריקה קוראת לו גזען, אבל אמריקה הייתה קוראת לו באיזה כינוי לא משנה מה. אני נזכר בימים האפלים של עונה 15, שבה טענו ברשתות החברתיות שלהדיח את האוורד וקנדיס זה גזענות וצריך לתת לשחורים לנצח כי הם שחורים - ?!?!???? אמריקה איבדה את זה לגמרי, מגיע לה את טראמפ ומגיע לה שמיקי ינצח. אני חושב שג'ק כן גזען, אבל מיקי? ממש לא.

קשה לי לדרג בעונה כזו, בעיקר בגלל שבגלל טבעה האסטרטגי אין ממש מתמודדים שכיף לשנוא כמו ביילי וסוואגי - אופס, יש לי דיעה שלילית על מתמודדים שהם שחורים, אני כנראה גזען. אבל דעתי על קאט בפרק הזה השתנתה מאוד לרעה. היא פשוט התמרמרה על קליף בגלל שהוא שיחק יותר טוב ממנה. יכול אפילו להיות שהיא חפרה לעצמה את הקבר, למרות שאני לא מאמין שניקול הייתה מצביעה נגד קליף בכל מקרה. בכל מקרה, קאט בחוץ, וזו הנקודה שניקול וקליף הופכים בעצמם לפאוור קאפל, ומשאירים את תפקיד הפלוטרית האמיתית לג'סיקה. לפחות ניק וסיס נאמנים לטומי וכריסטי, ג'סיקה בנקודה הזו אין לי מושג איפה היא מבחינה משחקית, אבל עדיף לה בנקודה הזו להישען על מיקי, אין לו הרבה ברירות.
 
E24


והזוכה ב-HOH הוא... מיקי! ולצערי המטרה מספר אחת שלו היא כריסטי. אני מקווה שהיא תזכה בוטו, או אולי טומי שוב, אבל אם היא שחקנית טובה באמת, היא עוד יכולה להישאר במשחק גם אם היא תישאר על הבלוק.
 
E25


קליף, ניק והולי מצטרפים למשימת הוטו, ובשביל כריסטי זה הרכב לא טוב. שניים רוצים שהיא תודח, ואני לא ממש בטוח מה ניק היה עושה. אבל כל זה לא משנה, כי מיקי זכה בוטו. אגב, רק לדעתי טומי נראה כמו סוג של כומר מוזר/מנהיג כת עם חליפת הדיונון?

מה שאומר, כמובן, שמול כריסטי עכשיו ניצבת משימה שרק תותחי על יכולים לעמוד בה. אבל עובדה שעמדו בה בעבר. גם דן וגם ונסה היו במעמד של אויבי הציבור מספר אחת, והצליחו להתחמק מהדחה כמעט ודאית. אין שום סיבה שכריסטי תודח, אם היא שחקנית טובה מספיק.
 
למעלה