הישרדות 24 - פרק 6

Seosi

New member
הישרדות 24 - פרק 6


מאנונו חוזרים ממועצת השבט ואלישיה וקולטון פשוט מגעילים כלפי כריסטינה, בלשון המעטה. אני יודע שכריסטינה היא לא שחקנית העשור, אבל לאף אחד לא מגיע היחס הזה. הם צוחקים עליה, אלישיה לא נותנת לה מקום לישון, קולטון צועק עליה במשימת הפרס (שסלאני זכו) ופשוט, התנהגות מגעילה. אלישיה מורה לחינוך מיוחד!!!!!!! איך מישהי כמוה מורה לחינוך מיוחד?!?!?! כריסטינה מנסה לדבר קצת הגיון אל ג'ונאס וליף שלאלישיה יש ברית עם הבנות ולה אין, לכן אלישיה יותר מסוכנת לבנים במשחק. אלישיה תפסה אותה על חם, אבל נראה שג'ונאס מאמין לכריסטינה.

קולטון מרגיש לא טוב ומראה סימנים של דלקת התוספתן. כריסטינה מוצאת אותו שוכב בכאבים ביער, ועצם זה שלא השאירה אותו שם, מגיע על זה פרס. הצוות הרפואי החליט לפנות אותו. קולטון אומר להתראות לכולם ששרשרת פסלון הסודי סביב צווארו, אבל הוא לא נותן אותו לאלישיה כפי שהיא קיוותה. חחחחחחחחחח
אלישיה מבינה שהיא בצרות, אולי אם היא לא הייתה מדיחה את מוניקה היא בכלל לא הייתה נמצאת במצב הזה, אבל זה מה שקורה שמתמודדים רוצים לעשות BiG mOvEs. שני השבטים מקבלים דואר עץ להגיע למועצת השבט, וג'ונאס רוצה להדיח את אלישיה ביחד עם כריסטינה וליף. טרויזן, משום מה, מחבב את אלישיה ורוצה להדיח את כריסטינה ביחד עם ליף, כך שליף נמצא באמצע (למרות שאני מאמין שהוא היה מדיח את אלישיה)

אבל, אף אחד לא מודח, כי ג'ף מודיע לשבטים שקולטון יצא מן המשחק, וששני השבטים מתאחדים. אני יודע שזה רע להגיד את זה, אבל אני באמת לא יכול להגיד שאני מרגיש רע כלפי קולטון, ההתנהגות שלו במשחק הייתה מגעילה, אבל זה הגיע לשיאים חדשים בפרק הזה. אם לא האמנתי בקארמה בעבר, כאן יש הוכחה מצולמת שהיא קיימת. יש עוד 13 פרקים חברים, תחזיקו מעמד!!!
 

Seosi

New member
פרק 7


לשבט המאוחד טיקיאנו מגיעים 6 גברים ו-6 נשים, למרות שבפועל זה הברית הגדולה של 7 חברי סלאני ו-5 חברי מאנונו. טרזן מדבר עם מייקל על כך הגברים יעבדו ביחד, והוא בטוח שאלישיה תצביע איתם, אבל מייקל בכלל לא רוצה לעבוד איתם כי הוא מרוצה מהברית שיש לו עכשיו. אלישיה, ג'יי, טרויזן, כריסטינה, סברינה וצ'לסי זכו במשימת הפרס, הם נלקחו למקום לאכול פיצה ולשתות בירה. בנוסף, הם קיבלו פתק אשר הודיע להם שיש פסלון חסינות נוסף מוחבא במחנה, אותו ימצא טרויזן ביום למחרת. ג'ונאס כעס על טרזן שדיבר עם מייקל בלי לידע אותו, וריב פורץ ביניהם.

בנוסף למציאת פסלון החסינות, טרויזן זוכה גם בחסינות האישית הראשונה במשחק. הברית של סלאני די מסכימים להדיח את ג'ונאס, חוץ מטרויזן שאומר לג'ונאס על התכנית. ג'ונאס, מנסה להציל את עצמו, מתנצל בפני טרזן ומנסה לאסוף קולות להדיח את קאט. צ'לסי ניסתה לכבס את הבגד שלה, אבל טרזן פשוט זרק את התחתונים על הבגד של צ'לסי. איכס
היא אפילו מנסה לשכנע את חברי הברית שלה להדיח את טרזן במקום (קים לגמרי מתפקדת כסנדקית הפרק אגב, שוכב על הסירה וכולם באים אליה).

במועצת השבט, ג'ונאס אמר שהוא מדיח את מייקל בגלל שהוא איום פיזי, מה שהרגיז את טרזן וחשף את התכנית להצביע לקאט, ועוד פעם מתעורר ויכוח. לבסוף, החליטו כולם חוץ מליף להדיח את ג'ונאס, מה שהופף אותו למושבע הראשון של העונה. טרזן ממש היה מעצבן הפרק. הפרק הבא מתחיל סוף סוף להעלות הילוך.
 
למעלה