BB21E13

BB21E13


היה לי סיכום מוקלד ומוכן, ואז המחשב התרסק והוא נמחק. תרבוץ קללה על ראשך, מרפי! בכל מקרה, זה טוב שיש תחרות אמיתית לשישייה, אבל האם הם משחקים טוב במיוחד? לא בטוח. השחקנים של הבית הם כריסטי, מיקי וטומי. כמובן שעכשיו אני עוד יותר רוצה שג'ק יודח.

במהלך הבחירה לוטו, ג'ק משתמש בכוח שלו, אבל חושב שהוא רק החמיר את המצב, כי עכשיו במקום ג'סיקה הצטרפה קאט, שזכתה כבר בוטו, וסאם נבחר בכל מקרה! ואם זה לא מספיק בשבילו, מיקי זכה בוטו. תתבאס, יא זבל! אבל עדיין יש לכריסטי את הכוח *שלה*. והיא תצטרך להשתמש בו... אלא אם כן היא תצליח איכשהו לשכנע את קליף להעמיד את בלה בכל מקרה! וזה בדיוק מה שקורה!!! יש לי הרגשה שזה לא יהיה האקט האחרון של פחדנות מצד קליף...
 
E14


היה אפשר לחשוב שלבלה יש סיכוי - עד שראיתי אותה לצד ג'ק, שלבש את הבגדים הכי פשוטים שהיו לו. לעזאזל איתך, אח גדול! מתי תכריח את שני המועמדים להדחה להתלבש יפה?! זה לא פחות מספוילר גדול לכל האומה! האמת שלפעמים זה עבד הפוך, והייתי בטוח שקאט תודח ראשונה.

מאכזב אותי ששלוש הפלוטריות לא כיוונו נגד השישייה, אבל אני מבין אותן (אולי חוץ מקאט, אבל היא תתעצבן אם אני אבין אותה
), ובמשחק כמו ביג בראדר, הכוח לעולם אינו בצד אחד כל הזמן. יכול להיות שכבר בשבוע הבא מישהו שוב יכוון נגד הג'ק-אסים, ו - אוי לא, לא במשימה כזו. חוץ מניק וסאם, כל הצד השני אינו בנוי למשימות פיזיות.
 
E15


אז כן, דיברתי מוקדם מדי. הולי זכתה בקלות, והשישייה שוב בשליטה. ההדחה כנראה שוב תהיה מצערת, כי זו ממש לא אשמתם של ניק וסאם שהם במצב הזה, והפעם היא גם סופית. אבל הכי גרוע זה שהולי הכי קרובה לג'ק-אסים מכולם שם. מיקי דומה לברט מהעונה שעברה בגלל שהוא דושבג שבכל זאת משחק את המשחק, אבל בניגוד לברט הוא גם שוביניסט. לא יודע מה לחשוב עליו כבר. את ג'ק מההתחלה שנאתי.

שאר המתמודדים הם לפחות סבבה, מי משחק יותר טוב ומי פחות. אני חושב שכריסטי היא עדיין הפייבוריטית שלי. ההעמדה להדחה, כמובן, לא מפתיעה אף אחד.
 
E16


אני חייב לציין שהשימוש בבעלי חיים מתחיל להיות מוגזם. נחשים וג'וקים סבבה, אבל כבשים? ובואו ניתן משימת רועים כשה-HOH, שבטוח משתתפת, גדלה בחווה. אבל כנגד כל הסיכויים, דווקא ניק זכה בוטו. זה אפילו יותר גרוע, כי עכשיו סאם יודח בגלל Guilt by association.

אבל בכלל לא בטוח שהברית תישאר שלמה, כי מיקי וכריסטי הופכים לאויבים. הבעייה היא שהולי עם מיקי בשואומנס וג'ק הוא החבר הכי טוב שלו בבית, אז הוא בעצם השולט בברית, והמצב שאני ממש חושש מפניו הוא שכריסטי וטומי יהפכו לאויבי הציבור, כמו ניק ובלה לפניהם. אבל השבוע הזה הוא לא האחרון שלה, קאט התנדבה בתור פיון לעמוד להדחה, וסאם כמעט בטוח יודח.
 
E17


אז סאם מנסה קצת להלהיט את הבית, אבל אני חושב שבשבילו זה מעט מדי ומאוחר מדי. כנגד זה, זה ממש לא מאוחר מדי לעונה, כי כמו שאמרתי, זו לא עונה אישית וניצית כמו 20, אלא חזרה לעונה יותר אסטרטגית טהורה כמו 17.

יחד עם עוד טוויסט מטופש שרק יפגע באסטרטגיה, סאם מודח מהמשחק. וזהו.
 
E18


אז ג'סיקה זוכה ב-HOH, ומסתבר שכל ה"פלוטרים" בברית! זה אומר רק דבר אחד - צ'אנס נוסף להיפטר מאחד הג'ק-אסים! בנוסף, ברית השישה נשברה לחלוטין, וכל צמד יתמודד בשביל עצמו, ויש סיכוי טוב שעוד כמה פרקים תהיה סוכנת חופשיה מאחד השואומנסים.

בינתיים הצעד הראשון הוא להעמיד את שני הג'ק-אסים להדחה.
 
E19


שמתם לב שתמיד האח מסדר את משימת הפרסים כשאלפא מיילז מועמדים להדחה? זה קרה גם לפני שלוש עונות עם פאולי. אלה תמיד משימות שכיף לצפות בהן. ואתם יודעים מה עוד יותר טוב? ג'סיקה זכתה בוטו!!! ביי ביי ג'ק!!!

כמובן ששום משימת פרסים לא מושלמת בלי כמה עונשים, ולמי הולכים העונשים? לג'ק-אסים! ולטומי. הפרק לא היה יכול להיות יותר טוב!
 
למעלה