הישרדות אי האלילים (עונה 39) - הכירו את הקאסט

B R A Y E R

New member
מנהל
לורן בק

גיל- 28
מקום מגורים- קליפורניה
מקצוע- מטפלת פעוטות
3 מילים שמתארות אותך- מבעבעת, מסתגלת וחרוצה.
שורד אהוב- טרויזן בגלל ששנינו לוהטים, סירי כי היא השחקנית החברתית הכי טובה עד היום דההה, ואני גם אוהבת לחשוב על עצמי כגנגסטרית בחליפה של אופרה. ואחרונה חביבה, סנדרה מכיוון שאין לי בעיה לשחוט גרונות כדי לעשות משחקי כוח שישפרו את המשחק האישי שלי. המלכה נשארת מלכה!
למה לדעתך תשרוד את הישרדות? היכולת שלי להתחבר לאחרים היא אסטרונומית, אני פשוט אוהבת אנשים! יש לי את היכולת הפיזית והנפשית לראות את עצמי מגיעה עד הסוף. אנשים נוטים להמעיט בערכי וזה בהחלט יעבוד לטובתי. אני מתכננת להיות האישה השחורה השניה שתנצח את המשחק הזה, ללא ספק.



 

NP23

New member
תהיה דמות ללא ספק

שחקנית? סביר שלא, אבל מוכן להפתעות
והביטויים באנגלית מגוחכים בתרגום
 

אורישקי

New member
תיקון - זאת המנצחת שלי


חוץ מהבחירה הממש לא קשורה בטרויזן
אמאלה היא החלוםם!!!!!
 

B R A Y E R

New member
מנהל
מולי ביימן

גיל- 27
מקום מגורים- צפון קרוליינה
מקצוע- סטודנטית למשפטים
3 מילים שמתארות אותך- תחרותית, גמישה ותוססת.
שורד אהוב- פארווטי (שהיא הבחירה הברורה ביותר שכולן שואפים להיות) מכיוון שהיא הייתה מקסימה בעודה עושה מניפולציות. היא הרשתה לעצמה להיות מקובצת בתוך "ברית הילדות המטומטמות" אך שלטה במצב החברתי לאורך כל הדרך. אני גם מזדהה עם וונדל. כמו וונדל, אני מסוגלת להשאר ניטרלית רגשית ולמצוא הומור במצבים מלחיצים או מרגיזים.
מה המוטיבציה העיקרית שלך להשתתף בהישרדות? רציתי להשתתף בהישרדות מאז שצפיתי לראשונה באליזבת פילרסקי קופצת מהצוק ההוא באאוטבק האוסטרלי. עכשיו כשזה קורה (!!!), אני כל הזמן מזכירה לעצמי שהתוכנית מיועדת לכסף ולא רק להרפתקה. אני רוצה מבט מאחורי הקלעים של התוכנית שאני אוהבת, ואני רוצה לבחון את השכל, הגוף והיכולות החברתיות שלי. ההזדמנות לסיים את לימודי המשפטים עם 0 חובות זה בונוס.
למה לדעתך תשרדי את הישרדות? אני חכמה, חזקה ולא מעצבנת. אי נוחות ולהתלכלך זה לא דברים שמפריעים לי. אני יכולה להשתלב בכל מקום וליצור קשרים עם כל אחד. להיות האחות הבוגרת ולהיות מורה לימדו אותי כיצד לנהל את הכאוס, כיצד להסתגל ולהתחשב בצרכי הזולת, וכיצד להשתמש בכוחות שכנוע עדינים כדי לגרום לאנשים לעשות מה שאני רוצה.



 

B R A Y E R

New member
מנהל
ג'נט קרבין

גיל- 59
מקום מגורים- פלורידה
מקצוע- מצילה ראשית
3 מילים שמתארות אותך- אגרסיבית, נלהבת, מלאת חיים.
שורד אהוב- סטפני, בגלל שהיא אתלטית
מה המוטיבציה העיקרית שלך להשתתף בהישרדות? זה החלום שלי. והכסף!
למה לדעתך תשרוד את הישרדות? בגלל שאני יודעת לקרוא אנשים ויש לי את היכולות הנדרשות, אתלטיות וחברתיות.



 

B R A Y E R

New member
מנהל
קלי קים

גיל- 29
מקום מגורים- פילדלפיה
מקצוע- סטודנטית לתואר שני במנהל עסקים
3 מילים שמתארות אותך- כיפית, אנרגטית ומונעת
שורד אהוב- קלי וולדמורט. היא אתלטית ומסתדרת עם אנשים. וכמעט יש לנו אותו שם.
למה לדעתך תשרוד את הישרדות? הסבילות לכאב שלי גבוה, ואני אוהבת לעשות דברים קשים כיפיים. עם קמצוץ מזל ו"מגן בשר" טוב, אנצח.



 

B R A Y E R

New member
מנהל
מסוג הליהוקים שמראש אפשר לדעת שלא תקבל הרבה זמן מסך

תעלם לגמרי מול כל הדמויות שיש בעונה הזו
 

B R A Y E R

New member
מנהל
ג'ייסון לינדן

גיל- 32
מקום מגורים- ניו יורק
מקצוע- עורך דין לפציעות אישיות
3 מילים שמתארות אותך- כריזמטי, נחוש וישיר.
שורד אהוב- תערובת של סטיבן פישבך / אדם קליין / קוקרן 2.0 / רוב ססטרינו ובאופן מוזר קצת טוני וולצ'וס. תהדקו חגורות, זה הולך להיות מסע מטורף.
מה המוטיבציה העיקרית שלך להשתתף בהישרדות? האהבה למשחק. אני אוהב את הישרדות ואני רוצה לשחק את המשחק הזה. אני צריך לשחק. זה כמו הדרוויניזם בצורתו האמיתית.
למה לדעתך תשרוד את הישרדות? הישרדות הוא משחק מבוסס יחסים. ראשית, אפתח את מערכות היחסים הדרושות כדי לנצח את המשחק. יש לי הבנה עמוקה ויסודית של התקשורת והחיבור האנושי. יש לי יכולת מסתורית לגרום לזרים להרגיש בנוח. אני מרגיע אותם עם הומור והומור עצמי. אבל אני מחזק את הקשרים עם עניין ודאגה אמיתיים וכנים. אני אבנה מערכות יחסים שלא רק יקחו אותי רחוק במשחק, גם יזכו אותי בהצבעות במועצת השבט האחרונה. שנית, אני אשתלט על המשחק שלי ואוביל את בעלי הברית שלי לקבל החלטות לטובת המשחק שלי. אני מנהיג טבעי. שלישית, אני אעבוד קשה באתגרים. אני חיה. אני גמיש ועובד קשה. כשאני מתחיל משהו, אני צריך לסיים אותו.



 
למעלה